Navštíveno 7579x

Zdravím chlapi mám jeden menší problém,když mám rádio na 0 volume,tak ze subwooferu se ozívá dunění a nebo když přejedu nějaký hrbol,tak v subwooferu lupne jako blázen.Nevíte někdo,kde by mohl být problém?Děkuju mnohokrát

28.02.2011, 13:46 |
MaxxT asi bude chyba v zesiku nekde
A co se stím dá dělat?díky moc
že by opravit!!!
napiš - Pavel528 ten tu opravuje
videl bych to take na zesilovac.
mě to dělal prodřený kabel:D
to bude někde v kabelech pokud se to projevuje na nerovnostech.
Děkuju všem za rady,sehnal jsem si auto elektrikáře který mi to omrkne a kdyby byl v háji zesík tak ho pošlu pavlovi 528.Ještě jednou všem děkuju

01.03.2011, 20:50 |
Fašek poradne mrkni na signaly i na zdirky na zesu muzou byt vyhopsany
jako Fasek,ja to mel podobny,zkus zahejbat cinchema na vstupu a na vystupu,na radiu a na zesu

02.03.2011, 09:29 |
clown ja mel dokurvenej krasnej kabel od Dragsteru :o)) prvni a moje posledni zkusenost s touto firmickou :o)) ale to jsem s tim pred skoro 10 lety zacinal .. :o))
k cemu elektrikar ? odpoj signal kabel od zesu a uvidis co to bude delat .., pripadne prohod kabely pro zesiky,
prace na 15 minut a mas jasno
no kabelem mi psal ,ze to neni,uz jsem mu to take psal,tedy je to v zesiku a mam dalsi pracicku...o))

02.03.2011, 09:50 |
clown skoda, ze nenapsal znacku zesu :o)) myslim, ze by to neprekvapilo ..

02.03.2011, 09:55 |
Pavel 528 | Upraveno: 2011-03-02 09:56:11
je to hifo txi1500d proste klasika,tyhle zesy se serou jak na bezicim pasu..o)))

02.03.2011, 10:00 |
clown ROLF .. a mam to za 10 bodu :o)))