
Navštíveno 4923x

Cau kluci.Mam problem kdyz to zesilim pohasinaj my kontrolky je to v octe tdi zes Mac Audio Z 2200 a sub HERTZ HX 300 D.Spise to tipuju na baterku.Dik za radu
tam je 74 ale je pravda ze je stara
[ Link ] premyslim o tedle jen nevim zda bude vpohode
dej jeste jednu baterku do kufru nebo pripoj cap
kap mam 1F ale nemam ho ted zapojeny ale mam dojem ze i kdyz sem ho tam mel bylo to stejne
Chyba v instalaci.Projdi vsechny kable a zapojení.
jako myslis jen napajeni?ma na to i minus vliv ten mam slabsi ale dlouhej tak 50 cm
Vy z těch kapacitorů zešílíte.
Ten FAQ by se tu opravdu hodil. Kapacitor, pokud má nějakou šanci pomoci (je mnoho důvodů proč leckdy nemůže), může sloužit k vykrytí prudkých špiček, peaků, šumů, attack silných signálů, nikoli na filtraci dlouhotrvající proudové zátěže, kterou má zesilovač, když ho nutíte rvát do reproduktoru sinus 40Hz :-)
Pokud jsou průšvihy v instalaci dokonce i viditelné (pohasínání světel), doporučím investovat tam kam už bylo řešeno - baterie, napájecí kabeláž.
Nějak to nechápu, proč mám dávat do kufru ještě jednu baterku, když mi pohasínají světla ve předu v palubce ;-). Díky za odpověď.
konny :-) kurňa ty baterky sou posledni dobou popularní jako ten kapacitátor. Pokud blikaj svetla a to kor u takové sestavy je na 95% problém v instalaci ne v baterce posil tu kostru jak od zesíků tak od baterky a hlavne pořadně,snad to pomůže ;-)
kostra
napájecí - musí být stejný průřez jako napájecí + ukostři zesíky a mělo by to šlapat

16.07.2010, 11:44 |
Ravo A ještě doplním DemonBoba - ...a posil i ukostření baterky stejným průměrem jako + kabel
okostreni baterky stejnym kabelem mam a ted jen ty zesaky.doufam ze to pomuze
jo RAVO myslel jsem posílení jako komplet jak baterka tak zesíky jak jesm psal napájecí + tak potom měla bejt druhá věta ukostři zesíky já jsem to bral jako automatický díky za doplnění čus.

16.07.2010, 22:07 |
petis Jak velkej má to TDI altík? takovejch 90A určitě žejo? Takže i seriová kostra od baterky bude dostačující na celý auto plus tahle sestava. Každej radí jak se musí menit kostra že to pomuže. Ano pomuže ale jen proto že se kostřící bod očistí!!! Chce si zjistit kolik přenese Amper taková 20qmm kabel na 30cm. Takže podle mě je to baterkou která je nejspíš po smrti.
Jak sem řek spatna instalace pokud by baterka neutahla ani tohle tak uz by pravdepodobne nenastartoval .
ta baterka tam je pekne dlouho doufam si tvrdit ze tak 6 let.Pri normalni hlasitosti vse vpoho ale jak tomu dam vice tak to zacina
pokud tam mas aspon 25ku kabel od baterky, poradne nalisovany oka, kostru dejme tomu pod pasem, snad mas radne ocistenej plech. No a jestlize tphle vsechno mas v pohode a dela to porad, tak si kup novou baterku, esi ma 6 let, je dost mozny ze uz umira. Nemusis ani posilnovat kostru. Na tve instalaci to stejne nepoznas ;)
no a¨jak se nekdo prede nou nahore zminil o tom rozdilnym prurez kabelu, je vcelku jedno pokud budes mit dejme tomu 25ku od baterky, a 35ku nebo 16ku od kostriciho bodu, na tom pul metru delky kostriciho kabelu nejsou takrka zadne ztraty.
50tka je opravdu zbytecna na tvuj zesik, leda ze bys do budoucna delal upgrade :)
george: hodně zajímavé teorie
to neni teorie, to je praxe
no tahal sem to tak ze treba casem neco jineho.tu baterku budu muset poresit te stare nejak moc neverim:-(
Takze kluci stale prosim o radu baterka nova VARTA Silver dynamic 77 Ah.radne ukostreno a svetla pohasinaji porad i pri dojezdu oken to jako by mzourne jedna se o octu 1 generace tdi uz me napada jen altik ale ta 90 ka co tam je by mela stacit ne
podobny problem u clia rv.07 1.2 1.6v dal jsem wartu tusim 65A rok starou,kostru novou a taky pri zavirani oken pohasinaj mirne svetla pri nastartovanem vozu a na origo baterce tusim 45A to delalo taky prehodil jsem za mou wartu a porad u radia jsem jeste nezkousel dnes jsem teprve zapojil..
urcite bych nedaval kap dle meho nazoru zbytecnost na paradu a pro kontrolu mam Vmetr