
Navštíveno 3581x


27.08.2008, 10:01 |
TROY čus hele jakej máte smtp server pro dobíječky?
když tam nastavíme smtp.etmail.cz tak to vůbec neodejde :( - příchozí funguje naprosto OK
to je divný, jakýkoliv naše mobilní připojení má smtp.etmail.cz, nám fachá v poho, musí bejt bez ověření a bez zabezpečení SSL. Pokud nejde, tak použij smtp.o2active.cz, ten musí bejt s ověřenim který si založíš tady
[ Link ]

27.08.2008, 16:18 |
clown :o)))) spoluprace ... jen tak dal :o)

27.08.2008, 21:40 |
TROY díky Ti - stejně to nijak nepomohlo :( - prostě email.klienta na 6131 valí jen na příchozí - na odchozí to vůbec přes seznam neodejde
Nastavení e-mailu přes GPRS
Nastavení osobního datového účtu E-mail
Menu
Nastavení - zvolit
Konfigurace - zvolit
Osobní nast. konfigurace - zvolit
Stisknout Volby a vybrat Přidat nové nebo zvolit Přidat
E-mail - zvolit
Název účtu Např. E-mail
Můj název: Zvolí zákazník. Bude se zobrazovat v kolonce odesilatel u příchozího mailu.
Adresa e-mailu: e-mailová adresa zákazníka
Připojit podpis: Zvolí zákazník. Připojí zvolený podpis na konec mailu.
Odpovědět na adresu: nevyplňovat
Zabezp. připojení SMTP: Zakázáno
Jméno uživatele SMTP: nevyplňovat
Heslo SMTP: nevyplňovat
Odchozí (SMTP) server: smtp.etmail.cz
Odchozí (SMTP) port: 25
Použít prefer. přístupový bod: Ne
Přístupový bod SMTP - zvolit
Proxy: Deaktivováno
Nosič dat: Datové pakety
Nastavení nosiče - zvolit
Přístup. bod dat. paketů: internet
Typ sítě: IPv4
Typ autentizace: normální
Uživatelské jméno: nevyplňovat
Heslo: nevyplňovat
2x zpět
Typ příchozího serveru: POP3
Nastavení příchozí pošty - zvolit
Načíst e-maily: 30 (default)
Zabezp. připojení POP3: Zakázáno
Jméno uživatele POP3: Login k zákazníkovu poštovnímu účtu
Heslo POP3: Heslo k zákazníkovu poštovnímu účtu
Příchozí (POP3) server: POP3 server zákazníka (např. pop3.o2email.com)
Příchozí (POP3) port: 110
Použít prefer. přístup. bod: Ne
Přístupový bod POP3 - zvolit
Proxy: deaktivováno
Nosič dat: Datové pakety
Nastavení nosiče - zvolit
Přístupový bod dat. paketů: internet
Typ sítě: IPv4
Typ autentizace: Normální
Uživatelské jméno: nevyplňovat
Heslo: nevyplňovat
Aktivace vytvořeného datového účtu
Menu
Nastavení - zvolit
Konfigurace - zvolit
Osobní nastavení konfigurace - zvolit
Najet na vytvořený účet E-mail, stisknout Volby a zvolit Aktivovat

27.08.2008, 22:04 |
TROY přesně tohle jsme nastavili - měla tam drobnou chybku v nastavení nosiče dat,ale po vyp/zap mobilu stejně furt stejný
troy: prejdi k vodafonu, tam to funguje :-)
TROY: no tak jestli ti jde příchozí a odchozí ne a v nastavení problém neni, tak je chyba v telefonu, jestli máš tu možnost tak tam zkus dát jinou simkartu O2, je jedno jestli paušál nebo dobíjecí, výpadek žádnej neni a kdyby byl tak o něm už víme, je to divný
mě taky celou dobu funguje na E51

28.08.2008, 10:11 |
TROY kral
:-D tse to je pro sousedku
escudo
mno zkusíme to asi tak nějak
TROY: Posli foto sousedky. Pak se uvidi,co ti dal escudo poradi :-)))))))))))))