
Navštíveno 2622x


11.11.2007, 13:12 |
petis Rozebral jsem motor, vyndal jsem písty tak jak byly v motoru, ale šipky co jsou na vrchu ukazujou každá jinam. Tak se ptám. má šipka směřovat k setrváku nebo k rozvodáku. Dál pístní čep se točí v pístu ne v ojnici. je to správně? Na pístu nejsou žádný segrovky který by čep drželi, tak doufám že by to mohlo bejt správně. Takhle se toší všechny. Jinak je to Fire 750ka:-) Díky
no šipky by měli ukazovat směr vyplachování -jak u každýho motoru už od dob fichtla.. pokud tam není dlabání pro ventily,tak to je jak píšu .. s tím ojničním čepem to tak je

13.11.2007, 20:18 |
petis Díky. ale ono to nebude stěma šipkama jen tak. Jsou v ose klikovky, takže šipka muže jít bud k rozvodáku nebo k setrváku:-(( je to divný:-( jo ještě na každým pístu je jiný písmeno. dva jsou A, jeden B, a poslední C. pruměry jsou stejný takže nevím:-((
no to vypada ze se v tom uz nekdo vrtal :) šipka by mela bejt jak rika honza a pokud tam není, tak by to melo byt jedno. A B C muze znacit vybrus valce, nicmene vybrus se delas na vsech valcich, takze je to naky divny. Kašli na to a narvy do tý Pandy nebo z čeho to je litra, kterýho ti seženu za litr a máš klid. pojede to líp.

14.11.2007, 09:01 |
petis litr by jel líp, ale jak jede 750ka mi stačí. A přeci jen ted když to bylo rozesra*ny tak to žralo 4.5L takže až to bude v vpohodě bude to ještě lepší:-) Taky jsem mylsel že by ty písty značili výbrus. ale maj všechny stejnej prumel na setinu.