Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > pro H-fans rozdíl mezi motorem ITR a B18C4

 o Navštíveno 2685x o
o 24.03.2007, 21:13 | MAX
Jaký je rozdíl (technicky) mezi motorem z ITR a tímhle B18c4 co je v Civicu 1.8 Vti. Resp. čím jednoduše dohnat ten rozdíl 20ti PS? Lze to?


o 24.03.2007, 23:25 | Chris
v hlave , tusim ine mapy a pod...
jednoho casu som sa o to zaujimal....
o 26.03.2007, 14:14 | MAX
A přišel jsi na to, jak to zrealizovat, aniž bys musel koupit celý motor z ITR?
o 26.03.2007, 19:07 | H-Honza (M)
nelze to.
je to o hlave - vacky, ventily a pod.
je to o jine klice, pistech a pod.
je to o jine ECU a mnoho dalsich rozdilu.

Myslim ze ta snaha nahnat tech 20HP atmosferickou cestou by se Ti znacne prodrazila.
o 28.03.2007, 01:02 | MAX
Aha.. No takže nic..
No a neatmosferickou cestou? Na ten motor by ale měly pasovat věci co se prodávají za oceánem na ITR, ne? Jako kompresor, svody apod...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.325 sekund.