Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > nocarret

 o Navštíveno 3624x o
o 30.01.2007, 07:51 | TheTimo
ty wole ten rencek je peklo, včera to chytlo, naštěstí to šlo sfouknout, ale jako mazec!


o 30.01.2007, 12:34 | TheTimo
ale jinak dobrá winterkára, už sem najel 10.000km :D

foto k příspěvku  od TheTimo

o 30.01.2007, 12:35 | TheTimo

foto k příspěvku  od TheTimo

o 30.01.2007, 12:36 | TheTimo
jo a jinak TK do 1/2009 :o))))
o 31.01.2007, 21:53 | nocarret
no nekecej .-))))) buď v klidu ten ještě vobjede zeměkouli .-))
o 01.02.2007, 07:21 | TheTimo
btw. sem začal tunit :o))))))))))

foto k příspěvku  od TheTimo

o 01.02.2007, 07:23 | TheTimo

foto k příspěvku  od TheTimo

o 01.02.2007, 19:54 | nocarret
chcípám .-)))
o 01.02.2007, 20:43 | maresk
Timo: Čus Ondro, vypadá pěkně - 1,4 nebo 1,7 motor ? :-)

mmch kdybys na to něco potřeboval, máme s kamarádem jednu na rozebrání - 1,4 žebrák, ale spousta dobrejch dílů :-)

R11 TXE s 1,7 jsem loni koupil mladý a dávám to postupně dokupy - solidní stav, ale jsem šílenej detailista, tak se spousta věcí opravuje :-)

jinak u tý 1,7 uvažuju, že dám mladý restriktor na sání :-D - je to docela masakrálně živý - sice "jen" 59kw, ale na to lehoučký auto je to až moc :-)
o 01.02.2007, 21:17 | TheTimo
čus chlape :o) v papíreh to má napsáno 1.8 ale je tam měněnej motor, údajně tam je 1.5 s ještě nehliníkovou hlavou :o) ale i tak to jede svižně .o) ale to by víc musel říct nocarret :o)
o 01.02.2007, 22:50 | maresk
1,8=1,7 karbec :-))) - hoodně 1,7ček v renckách je psanejch jako 1,8 - skutečněj objem je 1721ccm :-) - jinak to tvoje bude 1,4 - sice to má "jenom" 47kw, ale mazec to je - 1,4 má tatík v R9 a v německu jsem ten sedánek rozdráždil na 180 tachometrovejch bez problémů (s R11 mladý jsem jel max.150 - v CZ se trošku bojim :-), ale táhla hodně dobře) - jinak R11 1,4 tzv. holomrd koupil kamarád rodičům k vánocům - sám má R5 GTE (1,7 69kw) a tvrdí, že ta R11 je skoro ostřejší, než to GTEčko :-))

mmch ještě jsem si vzpoměl na něco - mám k R11 manuál od Haynes - v CZ nevyšel, mám ho origo anglicky, kdybys něco potřeboval, můžu vyskenovat :-)
o 01.02.2007, 22:51 | maresk
jo - nehliník hlava není u Renaultu někdy tuším od 75 roku, takže tipuju, že máš standartní celohliník 1,4 - buď C1J nebo C2J motor :-)) (C1J je jednoduchej karbec, C2J dvoukomorák)
o 01.02.2007, 22:52 | maresk
ještě něco - rok výroby je 1985 nebo 1986 ?
o 01.02.2007, 23:10 | TheTimo
85 a musim tam lejt special jinak bych to zadřel :o)
o 02.02.2007, 00:45 | maresk
UFF, jakto ? tatík má R9 1983, motor 1,4 s kódem C1J a od roku cca 90 to jezdí na Natural95 :-)

vyfoť mi motor a opiš štítek z motoru prosím , hodně by mě zajímalo, co tam je za motor - fakt se mi nezdá, že by to bylo litinový :-) - to by tam musel bejt jinej motor, než Renault - kámš má R20TS dvoulitr karbec, rok výroby 1981 a je to hliníkovej motor, kterej v klidu může jezdit na natural - jsem z toho zmatenej jak lesní fčela :-))
o 02.02.2007, 06:27 | TheTimo
dneska nafotim a dam to sem :o)
o 02.02.2007, 08:38 | TheTimo
Tak slíbené fotečky...

foto k příspěvku  od TheTimo

o 02.02.2007, 08:38 | TheTimo

foto k příspěvku  od TheTimo

o 02.02.2007, 08:38 | TheTimo

foto k příspěvku  od TheTimo

o 02.02.2007, 08:39 | TheTimo

foto k příspěvku  od TheTimo

o 02.02.2007, 08:39 | TheTimo

foto k příspěvku  od TheTimo

o 02.02.2007, 13:32 | maresk
mno, tak podle vzhledu je to C2J, neboli klasickej hlinikovej karbec motor s dvoukomorovým karbecem, ten štítek je z převodovky - JB1 :-))) jinak je to 1397 ccm, myslím 49kw a cca 105Nm při 2750ot., max. otáčky 5250 :-)))

TAAAAKŽE - na Natural můžeš jezdit bez obav :-))), ten motor má hliníkovou palici a mám dojem i hliníkovej blok, pokud je originál a není zbastlenej :-D

mmch když jukneš na VIN, tak za VF1 bude buď B373 ev. B376 :-)))
o 06.02.2007, 19:04 | nocarret
nene je v tom patnáctka, osobně jsem dělal swap .-))) žádnej natural, nebo to pošleš do hrobu
o 07.02.2007, 02:19 | maresk
nocarret: z čeho to je motor ? protože podle fotek to fakt vypadá jak 1,4 C2J - má ji kamarád v autě pro rodiče (teda měl - předěláno na C1J kvůli svodům v hajzlu :-D)

tak mě napadá - není to předělanej motor z R16 ? neboli filtrbox z 1,4ky, svody origo, co byly na 1,7 ? :-)) to by pak odpovídalo - sice to fakt vypadá jak C2J, ale bylo by to v tom případě bylo 55koní při 5600ot, objem 1470, točák 110Nm :-), typ motoru 697 a je CELEJ hliníkovej ;-)) - R16 bylo asi první auto na světě, který mělo hliníkovej motor (je to uváděno v dobový dokumentaci)
o 07.02.2007, 02:22 | maresk
jo a je-li to ten motor, tak pochází z R16 GL/Super s kódem auta R1150 :-D
o 11.02.2007, 12:14 | nocarret
já se v rendlech nevyznám, kámoš zboural totálně auto a zbyl z něj motor, tak jsme koupili za 2k tuhle popelnici s vadnym motorem a přehodili to .-) ale už je to tak 4 roky z5 takže si už nepamatuju detaily .-)
o 11.02.2007, 15:56 | TheTimo
hele ale hliníkovou hlavu to má, rejpnul sem tam šobrovákem a hle hliník
o 11.02.2007, 19:28 | maresk
no jestli to má hliník hlavu, tak to fakt na naturál umí jezdit - Ondro jukni prosím na přední stranu motoru, jak je rozdělovač - někde v okolí olejovýho filtru bude dvouma nejtama přinejtovanej štítek s dvouma řádkama - půjde-li to, vyfoť prosím - na základě štítku Ti dokážu říct, jestli to umí jezdit na natural

nocarret: to zbořený auto co bylo zač si už asi nevzpomeneš ?
o 12.02.2007, 07:34 | TheTimo
vyfotim, pokud to pujde, btw. nemáš náhodou někde hadici od chladiče do motoru? já musel vyndat termostat páč sem tu hadici musel zkrátit, byla prasklá a teď jezdim bez termostatu ...
o 12.02.2007, 08:53 | maresk
určitě bych ji měl mít - mám ještě svoji "devítku" 1,4 u kámoše na dvoře - cca zítra se tam dostanu a juknu, v jakým je stavu :-) - pokud bude v pohodě, tak není problémo :-)
o 12.02.2007, 09:30 | TheTimo
foto zděs

foto k příspěvku  od TheTimo

o 12.02.2007, 09:30 | TheTimo
oukej tak se jukni prosím :o)
o 13.02.2007, 03:29 | maresk
čuzz, na hadici jedu zejtra, dneska jsem neměl šanci - před půl hodinou jsem dorazil z práce :-(((

podle štítku je to 1,7 jednobod vstřik, je to 1721ccm 55kw, ale to jen v případě, že ten štítek sedí s motorem a není z toho původního - jinak dle vzhledu by to měl bejt motor řady F, teda by měl umět jezdit na naturál

nocarret: nevzpomeneš si rok výroby toho motoru resp. toho auta, ve kterým to bylo - jestli sedí štítek s motorem, tak to mohl být Renault R9, R11 a R5 - R5 cca 1986-1990
o 13.02.2007, 21:47 | nocarret
no měla by to bejt patnáctistovka rok netuším, původ je R11
o 13.02.2007, 22:02 | maresk
nocarret: tak jestli to je taky z R11, tak to na 10000000% není 1500ccm, může to být buď 1,4 karbec, ev. monovstřik nebo 1,7 karbec ev. monovstřik - jestli ten štítek sedí a není vyměněnej z původního motoru, tak je to právě ta 1,7 monovstřik. Jedinej motor, kterej se k 1,5 blíží, je 1,6 diesel :-)

do R11 se dávaly akorát motory 1,1; 1,4; 1,4 Turbo a 1,7 benzín a 1,6 diesel

mmch 1,4 Turbo je nechutná raketa - cca 120 kobyl, ale jede jak hovado - má kamarád :-)
o 14.02.2007, 23:21 | nocarret
tak 1,7 tutovka, ptal jsem se šváry .-) ta 1,5 v tom byla původně
o 16.02.2007, 02:37 | maresk
tak v tom případě múže Ondra drandit na naturál - všechny Fkový motory od Renaultu jsou hliníkový a primárně určený na provoz na bezolovnatej benzín

Timo: Ondro, až do toho naleješ "N95", tak bacha - pojede to ještě líp, než na speciál - neboli bude to docela peklo :-)))

P.S. sorry, pro hadici jsem se nedostal, ale vím, že je OK - o víkendu jedu ke kámošovi na dvůr, tak si ji vezmu k sobě - ozvi se mi plz na ícékvé, abychom se domluvili, jak si tu hadici předáme :-)
o 16.02.2007, 10:08 | TheTimo
oukej :o) ozvu se na ícékve :o))) vjo a hlavně teď udělal pápá startér ... :( ale už na to seru, nevrazím do toho ani korunu ...
o 16.02.2007, 12:18 | maresk
chceš startér ? :-))), myslím, že by měl bejt stejnej s 1,4, juknu na to - za 5 krabek modrejch Viceroyek je tvůj :-D
o 16.02.2007, 13:01 | TheTimo
jukni, domluvíme se :D
o 16.02.2007, 13:21 | maresk | Upraveno: 2007-02-16 13:23:10
tak podle katalogu by ten startér měl bejt stejnej :-)) - o víkendu vymontuju včetně hadice, vyfotim, abys mohl zkontrolovat, že je to opravdu on :-)
o 16.02.2007, 18:02 | m1tv
nchci vam do toho moc kecat ale todle je C motor ne F a je to a 100% 1,4 ..F motoy vypadaj jako ten na obrazku

foto k příspěvku  od m1tv

o 16.02.2007, 18:17 | m1tv
a todle je C motor

foto k příspěvku  od m1tv

o 17.02.2007, 17:43 | maresk
m1tv: To, co máš jako F motor je F3N 742, nikoli F3N - 718, to je jednobod vstřik , ten motor, co má timo je tedy C2J - úplně jsem na to zapoměl :-))) - díky za připomenutí :-); ale to, že je to C2J nemění nic na schopnosti jezdit na naturál :-)

F2N karbec vypadá takhle:

foto k příspěvku  od maresk

o 17.02.2007, 17:44 | maresk
jo - F3N742= 1,7 čtyřbod 69kw, kromě R19 byl taky montovanej do R5GTE :-)
o 19.02.2007, 07:09 | TheTimo
ty woe Renolt fanatik :o)))
o 19.02.2007, 12:47 | maresk
Ondro, fanatik ještě ne :-D, ale díky dokumentaci o nich dost vim, na vlastním autě jsem se vyučil mechanikem a "bohužel" spoustě kamarádů opravuju auta, hlavně elektroniku motoru - veškerý frantíci jsou nemocný na různý čidla a tak podobně :-))) a pak potřebuješ vizuálně poznat, co je to za motor, abys věděl, jaký čidlo koupit :-)

mmch 1,7 jednobod vypadá úplně stejně, jako F2N karbec :-)))

P.S. o víkendu jsem chcípnul, takže startér a hadici budu vyzvedávat zítra :-(((
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3579 sekund.