Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > MiraF

 o Navštíveno 1760x o
o 16.08.2006, 09:02 | MAGIC-007
tady je to líný fáčko :)

foto k příspěvku  od MAGIC-007



o 16.08.2006, 09:04 | MAGIC-007

foto k příspěvku  od MAGIC-007

o 16.08.2006, 09:04 | MAGIC-007

foto k příspěvku  od MAGIC-007

o 16.08.2006, 09:39 | Nevřis
platný:)
o 16.08.2006, 09:55 | Honza2.016v
heheh group H pro veedol cup ne?
o 16.08.2006, 10:03 | Pinky
hmm super fačko!
o 16.08.2006, 10:43 | Rustapha-659
Nedalo mi to a trochu jsem hledal.. :o) chyběly mi tu nějaký specifikace a tohle by mohlo být ono...
pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1991
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 11,8, dva dvojité karburátory Weber, výkon 123 kW (167 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 176 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 720 kg, maximální rychlost až 240 km/h a zrychlení na stovku za 6 s.

pro Škodu Favorit "H" - okruhy
1992
Speciální vůz pro závody na okruzích, upravený pro skupinu H. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1596 cm³, vrtání 78 mm a zdvih 83,5 mm, komprese 12,0, výkon 129 kW (175 koní) při 8000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, maximální rychlost 210 km/h.
**************************************************************************
a když už jsem čmuchal,škoda že se tohle nikdy nedostalo do výroby...
pro Škodu Forman 790.16. (1.6)
1993
Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1600 cm³, výkon 73 kW (99 koní). Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 4160x1620x1420 mm, hmotnost asi 950 kg, maximální rychlost 200 km/h.
Model Škoda Forman (typ 785) s prototypovým motorem Škoda 790.16. Motor byl celohliníkový čtyřválec s rozvodem OHC, připravovaný pro nástupce řady Favorit/Forman. Motor nebyl zaveden do sériové výroby, Felicia 1.6 dostala starší a těžší koncernový litinový čtyřválec VW 1.6/55 kW.
o 16.08.2006, 11:14 | MiraF
...kurva platný!
...sice mimo mísu,ale tohle jen pro Fiatysty,...1/18

foto k příspěvku  od MiraF

o 16.08.2006, 11:20 | Honza2.016v
hmm slint... moc pěknej modýlek

k tomu 1.6 ohc motoru.. kámoš ho jeden čas měl na dílně.. suchá skřín 2 olejový čerpadla atd atd.. na 45 weberech , celkem zajímavej motor.. škoda že neměl dostatek financí na renovaci... byl by to mazec na vrchách který měl v plánus tím jezdit
o 16.08.2006, 11:34 | MiraF
Magic-007:
....ještě jeden!

foto k příspěvku  od MiraF

o 16.08.2006, 19:49 | MAGIC-007
kua nádhera, sorry že jsem to nebral, ale tahal jsem Blaníky na navijáku a neslyšel moba :(
o 16.08.2006, 19:50 | MAGIC-007
abych nežral :)

foto k příspěvku  od MAGIC-007

o 16.08.2006, 19:50 | MAGIC-007

foto k příspěvku  od MAGIC-007

o 16.08.2006, 20:02 | Honza2.016v
heh má zutou přední galusku:)
o 17.08.2006, 12:29 | Rustapha-659
Pěkný! :o)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3167 sekund.