Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > 4 lukasino :-)

 o Navštíveno 4056x o
o 27.07.2006, 22:23 | rossi.x
Nazdar bejku :-) tak jak pokračuješ se sirkou? Jestli se nudíš, a chceš se pobavit, tak mrkni sem :-) [ Link ]


o 27.07.2006, 22:31 | Lukasino
rosssi: :o)) diky, na tohle jsem se zrovna dneska dival, ale radsi jsem to nekomentoval :o))) je to nadherna cena, bral bych hned, mit na to prachy :o)))) 130koni za 130k, to je jasna volba :D
Jinak jsem uz konecne trochu postoupil :))) auto uz dokonce i jezdi 8-)
Takze jsou novy svicky, nastaveny predstih a presne ulozeni rozdelovace, pujceny volnobeznak (diky moc clowne ;o), novy senzor skrtici klapky, novy vzduch. filtr, jeste mam objednany novy palec s rozdelovacem, mam uz doma novy olej, tesneni pod viko ventilu, uz jsem domluveny na serizeni ventilu :o) jinak zatim nic moc :o)))
Ale jeste musim sehnat klapku vzduchu, nebo jak se tomu nadava, ted jeste novou vrtuli, respektive tu visko spojku, nebo jak se tomu nadava, protoze momentalne je zasekla, takze zvuk jak helikoptera kdyz startuje, spotreba taky :o)))
Ale uz se to nejak rysuje, jen bohuzel "zkrasleni" se musi dost odlozit :o(
o 27.07.2006, 22:38 | rossi.x
No:-) Tak koukám že se nenudíš. Ale co by jsme dělali kdyby jsme necpali šišky do aut? :-)))) A co audio?
o 27.07.2006, 22:44 | Lukasino
jj, to je pravda :o))) audio? Zatim vubec nic, mam radio Blaupunkt na cd z roku 93 :D cd uz je kaput a seriovy repro, takze zatim jenom nouzovka, nejsou prachy :( koupil jsem sice ted reprone, ale vazne potrebuju prachy, takze jsem je znovu poslal dal... :o))
Ted snad vyjde elektrika do dveri, takze budou novy tapecy a ty asi rovnou vyriznu pro 16ky repro a prdnu tam neco :)

Co Ty vlastne? :o))
o 27.07.2006, 22:50 | rossi.x
No já nic:-( Teď jsem momentálně na bodu mrazu. Sháním kombíka, jeden mám vyhlídlej v DE. Ale nevím jestli je teď u nás reálný přihlášení 93' Scorpia. Poslal jsem pár mejlů na dovozce ojetin a uvidim:-/ Takže se sedanem jezdim ale nic nedělám, včetně muziky.
o 27.07.2006, 23:00 | Lukasino
hezky, 93, to uz bude new, nebo jeste starsi? Koukal jsem na kulaty scorpia a docela jsem prijemne prekvapen cenovkou...
Jinak pokud to ma v DE technickou, tak by nemel byt problem to zde prihlasit ;o)
jaky je v tom motor? :)
o 27.07.2006, 23:07 | rossi.x
Chvíli jsem uvažoval o naftě, ale to mi kluci z klubu vymluvili, že je to haluz. Takže mám vybraný DOHC, jako mám teď . Je to ještě starej model. Clown by se mi líbil :-), ale to by chtělo trochu víc éček, daj se tam najít za dobrou cenu, ale zase díly na ně jsou už jiná třída. Takže zůstávám u starýho. Tady je ten můj vyhlídlej: [ Link ]
o 27.07.2006, 23:18 | Lukasino
hmmm, ten je moc hezkej :o)
clown? Proc clown? :o))) co je spatneho na nafte? :) soused ma doma dva fordy, ikdyz je pravda ze esca, jedna 1.8D druha 1.8TD a je spokojenej, driv mel taky sierry, scorpia :o) novy scorpio se mi moc libi, nejspis to bude dalsi auto :) jinak nemas nejake zpravy o te 2.3 benzinu co do toho davaji? :)
o 27.07.2006, 23:21 | rossi.x
Nepřipomíná ti to nic? :-)))))

foto k příspěvku  od rossi.x

o 27.07.2006, 23:24 | Lukasino
hehe :o))) a myslis obecne, nebo mistniho? :D
o 27.07.2006, 23:35 | rossi.x
No, do škopků se dávaj 2.5TD a kluci co je maj nebo měli nejsou spokojený. O těch 2.3 benzínech moc nevim :-( vlastně je to 2.4 Tady máš takový malý srovnání:
2.0 DOHC R/4 výkon kW/PS (power) 88/120 točivý moment (torque) 17 Nm
2.4i V6, OHV výkon kW/PS (power) 92/125 točivý moment (torque) 182 Nm

A Scorpio ti jednoznačně schvaluju :-)))))))))))
o 27.07.2006, 23:35 | rossi.x
obecně :-)))))))))))))))))))))))))))))
o 27.07.2006, 23:37 | rossi.x
koukám že tam mám chybičku, krouťák u dvoulitra je 174Nm
o 27.07.2006, 23:39 | Lukasino
tak to DOHC bych nechtel, 17Nm, to je problem parkovat v kopci, ne? ;o))))

Jinak ty vykony jsou zvlastni, co jsem koukal tak u ty 2.3 psali 135PS :o)
tech 2.3 bylo vic a urcite je to pro me lepsi obsah, jak 2.0, povinny stejny, pojede to lip a spotreba bude vicemene stejna, ne? Popr. mozna i mensi, pokud je to uz novejsi motor...
o 27.07.2006, 23:39 | Lukasino
sakra, pisu pomalu :)))
jinak jeste toho clowna myslis obecne, nebo mistniho? ;))
o 27.07.2006, 23:44 | rossi.x
Máš pravdu :-) v klaunovi má 147 koní, krouťák 202Nm a spotřeba je 7,7 a 13 litrů po městě :-) A hlavně je to 16 ventil a čtyřválec řaďák.
o 27.07.2006, 23:46 | rossi.x
obecně :-) Jinak u starýho scorpia radši zůstanu u DOHC
o 27.07.2006, 23:51 | Lukasino
ted na to koukam a jsou tu
2.0 85kW, 2.0 100kW a 2.3 108kW takze to je moc pekny, povinny stejny a verim ze spotreba nebude moc jina :))
nevis nahodou, ta 2.3 se dava i do galaxy, nebo to je uz neco jineho?
o 27.07.2006, 23:52 | Lukasino
jj, u staryho asi neni co resit :o)
o 27.07.2006, 23:53 | rossi.x
Tak to netušim :-) Ale galaxy je taky pěkný, takový rodiný.
o 27.07.2006, 23:56 | Lukasino
no ja spis ze to by mel zkusenosti prave Clown :o))) tak by mohl referovat, vim ze ma 2.3 ve fordu, ale jestli to je shoda objemu, nebo stejny motor, to netusim :o(
o 27.07.2006, 23:59 | rossi.x
Co? clown má clowna? :-))) V rámci koncernu to bude asi stejný.
o 28.07.2006, 00:01 | Lukasino
prave ze ma galaxy woe :o))
o 28.07.2006, 00:02 | rossi.x
aha:-) sem trubka:-)
o 28.07.2006, 00:06 | Lukasino
hehe, pohoda, uz je pozde... ;o))
nevis zkusenosti s "novym" scorpiem? Sere se tam neco? Nejake caste zavady? Hnije jeste? :o)
o 28.07.2006, 00:09 | rossi.x
Ani ti nevim, zaregistruj se na fóru :-) Nebo Cossie a Schwaboid by mohli něco vědět. Já sleduju spíš starocha :-)
o 28.07.2006, 00:11 | Lukasino
jasny :o))) registrovat se zatim nebudu, jen me to napadlo, kdyz to vyjde, tak bych spis schanel nekdy rijen/listopad :o)
psal jsi ze dily jsou jinde, to je takovy rozdil mezi nimi? :-o
o 28.07.2006, 00:17 | rossi.x
Jasný, v pohodě:-) Zaregistrovat a pokecat můžeš, i když nemáš škopka:-) zase tak hrozný to neni, ale rozdíl tam je. Jako u každý značky, jako 120 vs oktávka například.
o 28.07.2006, 00:19 | Lukasino
je mi to jasny, ale budu spis potom sondovat az to bude aktualni :o)
jinak doufam ze s tou cenou prehanis, pochopil bych 120vs facko/feli, ale oktavka? To je tam takovy skok? Uz ted se dost prohybam u sierry, takze... :o))
o 28.07.2006, 00:21 | rossi.x
Nééééé, facko/feli jasný :-))))
o 28.07.2006, 00:22 | rossi.x
Co tebe stojí sirka, tak mě stojí stejně staroch.
o 28.07.2006, 00:26 | rossi.x
Tohle je mazec! Ten by mi slušel:-)

foto k příspěvku  od rossi.x

o 28.07.2006, 00:32 | Lukasino
tak to je nadherny, ale to asi za 1K E nebude :o)))) ale je to nadherny...
vim ze scorpio/sierra by melo byt za stejno :)
ja se uz lekl 120/kokta :o))))
tohle je skutecne nadherny .-P
o 28.07.2006, 00:33 | Lukasino
co tohle scorpio? snad bude link fungovat, pate shora, upravene ;)
[ Link ] #
o 28.07.2006, 00:37 | Lukasino
Presne tohle by se mi libilo...
Ford Scorpio 2.3 16V CLX 108kW, r.v. 1996, barva černá, Posilovač řízení, el. zrcátka, 2 x airbag, ABS, el. okna, el. seřiditelná sedadla, střešní šíbr el.. Cena 29.000 Kč
naprosto idealni vozitko se super motorem :)

foto k příspěvku  od Lukasino

o 28.07.2006, 00:44 | Lukasino
nebo z DE je taky krasny vyber :-P
treba tohle je super barva, az na ten odborne opraveny naraznik :)) takhle mi to trochu pripomina lexuse gs300 :D
[ Link ] ;
o 28.07.2006, 00:45 | Lukasino
nebo tenhle vypada taky moc dobre, jen skoda ze to je "pouze" 2.0
[ Link ]
o 28.07.2006, 09:03 | rossi.x
Jj, to je Tommyho gétéčko, pěkně a do mrtě udělaný. Na můj vkus ale moc extrémní.

foto k příspěvku  od rossi.x

o 28.07.2006, 09:04 | rossi.x
Asi bych sundal tu lopatu a samolepky, jinak se mi líbí:-)

foto k příspěvku  od rossi.x

o 28.07.2006, 09:07 | rossi.x
U němců je toho mraky, akorát sehnat éčka a něco dovýzt :-) Je fakt že ten dvoulitr je na takhle těžký auto slabej, když klauna, tak asi tu 2.3, jak řikáš.
o 28.07.2006, 09:10 | rossi.x
Kdybych nepotřeboval kombika, tak by se mi líbil můj sedánek třeba takovejhle :-)

foto k příspěvku  od rossi.x

o 28.07.2006, 09:12 | rossi.x
a nebo takhle......

foto k příspěvku  od rossi.x

o 28.07.2006, 09:30 | rossi.x
A ještě tmavá varianta.....

foto k příspěvku  od rossi.x

o 28.07.2006, 19:47 | DaveF
rossi: ty jsi z Kolína a máš nějakýho Taunuse kombíka ???
o 28.07.2006, 20:29 | Lukasino
Dave: myslim ze kombika nema, spis prave schani ;o)
o 28.07.2006, 21:09 | DaveF
no ja to videl napsany v profilu, na nejakym foru, ale ty asi myslis Scorpio, ja TAUNUS :-)
o 28.07.2006, 21:28 | Lukasino
jj, ale myslim ze rikal ze ma sedana a prave schani scorpio, jakyho sedana ma, to netusim, jediny vim ze to je ford :o)))

rossi: ty jsou moc fesny... :o( ale za tu cenu, za jakou by se dali koupit se uz asi koupi daleko novejsi "obyc" auto :)
o 28.07.2006, 23:16 | clown
Schwaboid a ja mame 2.3 .. Roman ve skopku v automatu, ja v galaxy .. oba mame 107kw ... v roce 01 prekopano na 103kw a pridan 6kvalt .. (auto pak min papa)

mesto jezdime mezi 11 az 14 .. dalnici umim za 9 az 12
o 29.07.2006, 12:20 | rossi.x
DaveF: Rossi je z Kolína, a měl Tanuska, už je ale asi 4 měsíce prodanej :-(

foto k příspěvku  od rossi.x

o 29.07.2006, 12:23 | rossi.x
escort byl taky můj.

foto k příspěvku  od rossi.x

o 29.07.2006, 12:34 | rossi.x
Lukasino: Ty fotky jsem myslel spíš jako inspiraci, koupit je by bylo asi nereálný :-) Moje současný a jediný vozítko je tohle -

foto k příspěvku  od rossi.x

o 29.07.2006, 13:10 | DaveF | Upraveno: 2006-07-29 13:15:35
jo tak už vím, kterej kombík, vidím kde parkoval...vím, že byl na prodej... já jsem na ně trochu ujetej, chtěl bych jednou jednoho postavit, ze dvou co mám doma, a pak mám ještě sedana, možná si ho někdy zahlíd...
jó a to scorpio znám :-) měl ho skorosoused, ve svý době jsem jim za něj nabízel asi 120 ale nebyl na prodej, a byl ještě moc moc pěknej, no počítám, že k tobě šel potom hodně za míň :-)
o 29.07.2006, 13:11 | DaveF
no a ještě ten můj bílej..

foto k příspěvku  od DaveF

o 29.07.2006, 13:12 | DaveF

foto k příspěvku  od DaveF

o 29.07.2006, 17:39 | rossi.x
Jasně, bílýho znám :-) O tobě mi řikal Marián, že stavíš kombíka. Ani nevíš, jak mě mrzí že sem ho pustil :-( Teď když shánim kombíka. A navíc je turnier u nás docela vzácnost. Ale nějak jsem se zaleknul komplet renovace, je to napikaču, když nemáš kde :-( Vzali si ho nějaký kluci ze Štěchovic, docela dobrý střelci, neuznáváj žádnej tuning, nebo muscle, jenom klasiku a originál. Prostě modrej ovál ultras :-) Jo a škopek šel o hodně za míň, to je pravda.
o 29.07.2006, 22:21 | DaveF
no já teď hlavně přestavuju barák, takže projekt kombík je zase odloženej, ale tak jsou aspoň pod střechou, tak snad jednou...
o 30.07.2006, 01:12 | Lukasino
clown: diky, to me prekvapuje, doufal jsem v nizsi :o) ikdyz doufam aspon v jeden litr usetreny u scorpia diky vaze :) precijen galaxy je vetsi "mrcha" :o))

rossi: taunus byl mazec, skoda ho :o( jinak stavajici je fesak ;o)

DaveF: pjekny, copa je tam za motor?
o 30.07.2006, 12:44 | DaveF
motor tam je 2,0 čtyřválec + automat, takže to je auto spíš na pohodovou jízdu, než na nějaký blbnutí, no ale letos jel zatím jen jeden sraz a asi 5x do práce, takže je to skoro jedno :-)
o 30.07.2006, 13:02 | Lukasino
hehe :o))) jasny, jaky je to vlastne rv?
o 30.07.2006, 21:53 | DaveF
je to 81, dělaly se do 82, pak začala Sierra. Ale motor je rv. 88 s řízeným karburátorem, hádej z jakýho auta ? :-)
o 31.07.2006, 00:17 | Lukasino
ze by Sierra??? :o))) hezky, takze taky OHC? Nebo uz DOHC? ;)
o 31.07.2006, 00:18 | Lukasino
jeste dotazek, netusi nekdo zhruba realnou spotrebu a spolehlivost ty 2.9ky v kulatym scorpiu? :)
o 31.07.2006, 11:34 | jp1
záleží jaká 2,9 myslíš? ejstly 12V, nebo 24V. 12V normální jízdou cca 10 na sto průměr a když se šlape, tak samozdřejmě klidně 15 a spolehlivost super, stačí pravidelná údržba :-)
o 31.07.2006, 12:01 | DaveF
Lukasino: spravne, Sierra, klasika OHC protoze je to ten samej motor co se tam daval, takze prakticky bez uprav, jen par dratu navic k ty ridici jednotce :-)
o 31.07.2006, 19:31 | rossi.x
Lukasino, co říkaš na tohohle?

foto k příspěvku  od rossi.x

o 31.07.2006, 19:31 | rossi.x

foto k příspěvku  od rossi.x

o 31.07.2006, 20:53 | Lukasino
jp1: tak to nevim, do kulateho scorpia se davali oba motory?

DaveF: tak to je hezky :o) ja s nim zrovna zapasim, ikdyz uz vyhravam :o)))

rossi: tak to je krasa, ikdyz radsi bych sedan, kombik se mi moc nelibi, ale tohle je moc pekny :-P
o 31.07.2006, 21:50 | jp1
Lukasino : ten starší jen vyjímečně a jen na některé trhy, v německu nebyl vůbec a snad u nás se prodával :-) a pak byla 2,3 a 2,9 24V a starší mel smůlu..........
o 31.07.2006, 22:14 | DaveF
motory Scorpio benzin:
V6
2,9 12V OHV 94-96
2,9 24V 94-98
a DOHC
2,0 8V 94-98
2,0 16V 94-96
2,3 16V 96-98
o 31.07.2006, 22:32 | Lukasino
jp1 a daveF: diky moc za info, nahodou netusite jak rozeznat 24v a 12v 2.9? Ta 2.3 je vlastne kolika valec?
o 31.07.2006, 22:43 | jp1
2,3 je 4 válec a ostatní ksou V6 12V má má melou hlavu a vačky u kliky, jakko škodovka a 24V má krásný velký hlavy se dvěma vačkama, to poznáš :-) a hlavně podle výkonu 12V cca 145-150 a 24V okolo 200 koní
o 31.07.2006, 22:49 | DaveF
2,9 12V má 2 sací choboty, podle těch to poznáš bezpečně na dálku :-)
o 31.07.2006, 23:08 | Lukasino
takze jestli mohu poprosit o upresneni :o)

ten 2.9 24v byl jen cosworth, nebo hledam spatne?

toto by melo byt 2.9 24v cosworth

foto k příspěvku  od Lukasino

o 31.07.2006, 23:09 | Lukasino
toto 2.3 16v?

foto k příspěvku  od Lukasino

o 31.07.2006, 23:09 | Lukasino
a 2.9 12v ze? :o)

foto k příspěvku  od Lukasino

o 31.07.2006, 23:11 | Lukasino
jeste dotazek, dokazete porovnat tu 2.3 16v a 2.9 12v? Vykonove jsou na tom dost podobne...
o 01.08.2006, 08:50 | DaveF
ta 2,9ka je vlastne starej kolinskej "cologne" OHV motor ze 70tych let (2,3+2,8 taunus,granada,capri - a potom 2,4+2,9 scorpio) s predelanejma hlavama, a rozvodama, a na tom je efi a jednotka eeciv a jakoby uz do 95 ani nepatril, ale asi jim jeste nejaky motory zbyly z predchozi generace, zadnej extra vykon na 2,9 ale je to drzak, i kdyz trochu vic papa, po meste neni problem 15litru.
ten 24V je vzdy cosworth, a sice to z tohohle vychazi, ale je to predelany na DOHC a v tyhle 2generaci - BOB 205PS to ma pomerne slaby rozvodovy retizky a trochu problemy s elektrikou a kabelama v motoru. Starsi BOA 195PS byly asi spolehlivejsi. Ale ty se davaly do starsiho modelu.
no a ten 2,3DOHC uz je moderni motor, co se daval i do Galaxy, a je myslim hodne povedenej, ale moc o nem nevim Pravdepodobne je to prepracovana klasika 2,0 DOHC a ma snad i nejaky vyvazovaci hridele atd. ale presne nevim .
o 01.08.2006, 08:57 | DaveF | Upraveno: 2006-08-01 09:03:24
no ale jinak jsou ty 24V super motory, udajne je cosworth vyladil na cca 300 koni, ale v seriovy verzi to potom prakticky jen na vackach a software stahli na 200koni, takze tam jeste nejaky potencial je...

no a samozrejme 2,3 je radova ctyrka a 2,9 V6 coz je sakra slyset
o 01.08.2006, 10:02 | Lukasino
Dave: diky moc za vycerpavajici odpoved :o) Zase jsem chytrejsi, takze zatim to vypada bud na 2.3 nebo 2.9 24v :o)
Jinak ted si vzpominam ze nejspis tenhle motor jsem videl tady v Celakovicich u "Fordackyho" servisu, davali ho do "staryho" scorpia, jen byl uplne ocesanej a otevrenej :o)) jen mechos rikal ze to je trilitr, tak to se mu asi nechtelo rikat 2.9 :o)) rikal ze to ma 200HP coz bude ono... :o)

Jeste nevis, na netu jsem narazil na info ze u druhy generace scorpia je zaklad uz mmj. 2x airbax, abs, central, el. predni okna, nevis, plati to? :o)
o 01.08.2006, 12:08 | clown
Lukasino .. mno zalezi jak to budes tocit .. kdyz 5 radim mezi 140 a 150 tak to papa :o))
o 01.08.2006, 12:20 | Lukasino
clown: je mi to jasny, na druhou stranu si rikam ze jestli pojedu s tou stavajici OHC potvorou, tak to pojede min, tocit to budu muset daleko vic a zrat to bude prinejlepsim stejne :o)
o 01.08.2006, 13:50 | clown | Upraveno: 2006-08-01 13:52:34
2.0 DOHC 4x4 sierra combi prumer 9 i s klima .. 88kw


i kdyz ja vcera mel pod rukama novy Grande Punto .. 1.4 16V 75kw .. a dostal jsem se po 30km na 9.0 az 9.1 :o))))
o 01.08.2006, 14:43 | Lukasino
hehe :o))) nj, jenze to moje OHC a jeste s mym stylem jizdy :o))) no uvidime, aspon bych mel konecne neco co i jede a ne ze to jenom rve :D

dobra spotreba na 1.4ku .o)) ale je pravda ze s lagunou (1.8 benzin) jsem jezdil za 9.5l/100km dle PC, pravda s klimatizaci, ale jinak ze bych to honil, to se rict nedalo... :o) no uvidi se... nemas zhruba zkusenosti kolik bere klima? cca? :)
o 01.08.2006, 14:48 | clown
cece ja to napoznal ani moc na vykonu .. pocitej cca kolem litru ..

ja nejvic usetrim benzinu,. kdyz jezdim bez muziky :o)))
o 01.08.2006, 14:49 | clown
jinak stoji peknej skopek kombi s cernou maskou na Strakonicky v tom bazu u Erpetu .. tusim 70 litru .. a tusim 2.3 :o)))
o 01.08.2006, 16:07 | DaveF
no jinak klasika 8V DOHC byl hodně povedenej motor, když někdo nezkurvil hlinikovou hlavu, sirky s nim opravdu jezdily za 7 a škopky za 8 :-)
o 01.08.2006, 16:58 | Lukasino
clown: diky :o) litr, to je slusna cena za komfort :o)))) kombika neee, ten se mi vubec nelibi :o( nevim proc, vetsina aut se mi spis libi v kombajnu, ale zrovna skopek ne :o( a nejhorsi je ze jich je vetsina :o))) aspon u te nizni cenove hranice :)

jj, DOHC urcite, jen ho mit... :o)))
o 02.08.2006, 17:24 | Lukasino
Jeste zpet k puvodnimu tematu, jak pokracuju :o) musim rict trikrat hura, konecne mam i TK, takze muzu jezdit zase oficialne :o) auto konecne jezdi, startuje a volnobeh jakz takz drzi :)) ted jeste "udelat" venek, opravit chyby a snad bude hotovo :o)

Dotazek, netusi nekdo jeslti se da najit a popr. kde povoleni mit na sirce 14"? Mam tam 185/65/14 a rafky 5,5x14 a v TP mam pouze 13" ale sam technik rikal ze na sierru jsou povoleny i 14" takze mi to ani nepsal... Potreboval bych to spis kvuli policajtum, da se to nekde sehnat? Aby mi to dopsali do TP...
o 02.08.2006, 17:28 | Lukasino
Mam knihu "jak na to - F. Sierra" kde jsou rafky a pneumatiky rozepsany podle motoru, ale to na urade asi nestaci, ze? :o)
o 02.08.2006, 18:04 | clown
nase ex sirda mela 14" :o))
o 02.08.2006, 21:04 | rossi.x
Lukáši, nejlepší, když obětuješ krapet kreditu (nejlépé služebního :-) a zavoláš na dovozce Fordu, a taky se zeptáš na dopravce.
o 02.08.2006, 21:54 | Lukasino
clown: grrr :o)))

rossi: jj, budu muset, slo mi spis o to, ze ten na TK rikal ze by mel stacit manual, kde je to vypsany, na zaklade toho manualu by to uz nemel byt problem zapsat do TP...
o 03.08.2006, 16:04 | rossi.x
Jasnačka, třeba to tak je, nevim. Ale znáš to, jedna paní povidala. Jistota je jistota :-)
o 06.08.2006, 22:37 | Lukasino
je mi to jasny :o))
o 06.08.2006, 22:38 | Lukasino
stejne se na to asi vykaslu :o) budto pujde do sveta, nebo na ni pujdou 15"ky :o))
o 11.08.2006, 13:11 | schwaboid
Mám na sirce 15´´ a zatím pohoda, na technickou jezdím na podzim už se zimákama.
o 11.08.2006, 14:04 | Lucni.konik
ta 2,3 vychází z motoru 2,0 16Vco se daval do Escorta RS 2000 MK5-6-7. řadový čtyřválec o výkonu 110kW při 6000ot/min. 190nm/4500ot/min. Vrtani-zdvih 86x86. Základem pro tento motor byl blok 2,0 ze Sierry(Scorpia). Přepracovan byl spodek, vršek - vlastně všechno ostatní.
něco ještě k motoru:
[ Link ]
[ Link ]
[ Link ] Engine Data

Pro Galaxy a posledniho scopka byl prepracovan na vetsi objem - vetsi kroutak kvuli vaze auta. Vykon, ale krapinek srazili.

o 11.08.2006, 16:58 | schwaboid
1994 - SCORPIO druhé generace

Navzdory plánovaném uvedení vozu s pohonem předním kol byl nakonec představen Ford SCORPIO klasické koncepce. Nový vůz měl zcela přepracovanou karoserii, nově konstruovanou přední nápravu se vzpěrami McPherson, příčnými rameny a příčným zkrutným stabilizátorem, modernizovanou zadní nápravu a motory od 2.0i 8V, 2.0i 16V a 2.3i 16V po upravený 2.9i V6 24V a dieselové 2.5 TD a 2.5 TDi. Výkon motoru byl přenášen na kola zadní nápravy dvojicí převodovek - 5stupňovou přímo řazenou MT75 a 4stupňovou automatikou A4LDE. Ta měla oproti skříni A4LD možnost volby ekonomického a sportovního režimu. V nabídce již nefiguroval 5dveřový hatchback. Kdo chtěl SCORPIO, musel si vybrat mezi 4dveřovým sedanem a 5dveřovým kombi.
Vůz má 2 základní výbavy - CLX a Ghia. Všechny vozy Ford SCORPIO byly standardně vybavovány systémem ABS, airbagy řidiče a spolujezdce, výztuhami proti bočnímu nárazu, napínači bezpečnostních pásů, posilovačem řízení, elektricky ovládanými předními okny, centrálním zamykáním, pylovým filtrem, hi-fi soupravou, výškově stavitelným čtyřramenným volantem a výškově stavitelným sedadlem řidiče. SCORPIO Ghia mělo v sériové výbavě další doplňky zvyšující komfort, například elektricky ovládaná všechna okna, palubní počítač u všech benzínových verzí, čtecí lampičky vpředu i vzadu, bederní stavitelné opěry a elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka. Na přání je možné obdržet kožená elektricky ovládaná sedadla, automatickou klimatizaci s oddělenou regulací pro řidiče a spolujezdce, systém TCS, zpětná zrcátka s automatickým nastavením pro couvání, tempomat, audiosoustavu s dálkovým ovládáním na volantu a další doplňky z bohaté nabídky.
V roce 1998 prošlo SCORPIO posledním faceliftem, který přinesl černý chrom v předním světlometech, tenký chromovaný rámeček masky, černou zadní lištu a jiný design zadních světlometů.
Velmi elegantní vůz se svým neobvyklým designem má své příznivce a odpůrce. Přes některé problémy technického rázu zůstává i dnes elegantním a důstojným "velkým Fordem", za kterého je Mondeo jen slabou náhražkou. Výroba řady SCORPIO byla bez nástupnického modelu definitivně ukončena koncem roku 1998.

objem 2295
uspořádání R4, DOHC
kód motoru Y5A
výkon kW/PS 108/147
při ot. 5600
točivý moment 202
při ot. 4500
komp. poměr 10.1
0-100 km/h MT75 9.8s


Typ karoserie 4dveře kombi
délka 4825 4826

šířka 1760 1760

výška 1440 1466

rozvor 2770 2770







o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3205 sekund.