
Navštíveno 503x

mam ted mensi problem, mam filtr EUFAB uni za cca 500kc , cistim sadou KingDragon...a porad se mi spini skrtici klapka.... :( jeste mam prasklou hadici... oznaceni 1J0.129.684 N jen pro info tak jsem ji nejak nastavil a slepil, i kdyzu uz asi nema ten spravnej pruchod.... , takze co poradite, aby mi nakonec neodesel potenciometr na klapce.
heh úplně stejný problemy koukám, já s tím bojuju od doby kdy jsem nasadil sportovní filtr, 6let byl klid a jen jsem ho dal, 2 roky se mi špiní klapka, když se to vyčistí tak nedovírá, říd.jednotka ji nedokáže vrátit zpět, 3dny si s tím hráli v servisu, nakonec ji donutili se vrátit do původní polohy ale ted po půl roce už to zase houpe, normálně mám 100 chutí to K&Nko vyhodit a vrátit papírák!
ta hadice mi taky praskla, chvíli jsem jezdil se zalepenou ale to je naprd, jsou tam náký čidla tlaku, podtlaku, teplot, radši jsem vycáloval 2litry za novou !

27.04.2006, 08:50 |
Kapka (M)
no ja jezdim s K&N 2 roky v pohodě....Octa 1.8T RS...ale je pravda že ho pravidelne cca každej 2 mesic čistim....a nenapouštíš ho moc potom tím stříkacím olejem??? chce to akorat,pak ho nechavam den vyschnout mimo auto a jeste ho před instalaci lehounce otřu od zbytečneho oleje...použivam origo čistici sadu K&N...
se docela stydím, já to KNko 4roky neměl venku :-(
ja ho cistim pravidelne ale mam jen EUFAB a ne KN :( prej uz delaj i nake olejovae filtry atd
..a proto sem se vratil k papiraku a spokojenost :-)