
Navštíveno 8846x

Ahoj pane,koukal sem mas velmi dobre reference na alkyton,potrebuju na svych autech se taky trosku vyradit,kde se da v Plzni dobre koupit? A potrebuju k tomu penetrator? Mam ten spodek u imprezy trocha orezly :-/ Moc dekuju V.

Ahoj, pokud bude auto v denním provozu, tak bych na Alkyton zapoměl. Mě sice drží 5 let bez problému, ale jen v létě. Držel i na spotřebákovi, ale jsou lepší barvy a to dvousložkové epoxidové a výhoda je, že jednu fabriku máme přímo v Plzni a dá se tam i nakupovat byť malé množství moc nemají rádi, ale dá. Na kov jednoznačně základovku, používám tu jejich dvousložku a je to fakt paráda a nebe a dudy proti syntetice, na vrch pak už klidně Alkyton a nebo zas tu jejich dvousložku. Firma se jmenuje Sincolor a tady o tom něco málo píšu:
[ Link ]
Dekuju,zkusim se obratit tam..prave ze to auto jezdi v nejvetsim hnusu :-(
Tak určitě obrousit (lépe opískovat) a 2 x dvousložkovou základovku a na to už dle libosti vrch.

26.04.2011, 18:08 |
mourl | Upraveno: 2011-04-26 18:09:28
z dovolením se přidám :-) Takže co jsem pochopil tak nej by bylo: Základovka:
[ Link ] Tvrdidlo na základovku:
[ Link ] na vršek třeba:
[ Link ] Natřel jsem totiž 2mi vrstvami Alkytonu brzdič (opískovaný) a po zimě dopadl takhle,hlavně mu teda dala zabrat brzdovka při rozebírání
mourl: Moje zkušenost je taková, že je to opravdu kvalitnější, jsou to průmyslové barvy co se dávají na mostní konstrukce apod.
Dost podstatně taky záleží na přípravě povrchu. Pokud by byl brzdič opískovaný a nebo nový, tak vydrží i po natření Alkytonem několik zim, pokud byl brzdič ve stavu jetém a jen přelízlej kartáčem/smirkem tak to vyleze i pod epoxidovou dvousložkou...

26.04.2011, 18:32 |
mourl takhle dopadl po jedné zimě :( fakt nejvíc mu nandala teda ta brzdovka.Jinak to bylo opískované uplně do čista.


26.04.2011, 20:04 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-26 20:06:08
Tak zrovna brzdovka sežere kde co, za to Alkyton nemůže a pokud Tě rosí odvzdušňovák je to v kelu se vším.
Hele mrkni zde na fotku:
[ Link ] Nový výroční Vette a mrkni jak to vypadá kolem (jde to zvětšit). Kdepak udělali soudruzi v USA chybu? :-))))))
Pridam se :) Pokud potrebuju natrit neco cerstve vyrobeneho z kovu, tak stejny postup? Da se to koupit i nekde v hobby marketu, nebo jen specializovane prodejny a net? Moc diky :)

26.04.2011, 21:00 |
mourl Jo to je good :-D jinak je to repáslý komplet,gumičky,pístek,odvzdušňovák...Ale prostě se zasekávala ručka, na tu jsem nešahal,takže třmen musel dolů.A neopatrnou manipulací se prostě na něj dostalo dost brzdovky...a šroubovákem už šel dolů i zbytek :( teď už na to kašlu.Ale až to někdy budu dělat příště tak to zkusím podle tvé rady.

26.04.2011, 21:07 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-04-26 21:08:17
Lukasino: Odmastit a zdrsnit povrch toť obecná rada. Kamarád říkal, že to u nich mají i ve speciálkách barev ;-)
mourl: NJ bohužel brzdovka je fakt prevít :-/ Já to řeším vždy zatřením když dokončím odvzdušnění. Napřed odmastit, několikrát to kolem odvzdušňováku vezmu acetonem a pak teprve když to proschne a už nic neteče/nemokvá to zatřu.
proč to prostě nenatřete Hameritkou? všechny brzdy na autech a no problem, jen dráták, odmastit cisticem na brzdy a pretrit stetkou, sleje se to samo a vypada cool nekolik zim...
CervinVega: Protože Hamerite je horší než Alkyton :-)
Tuner: díky ;)
Má mysl u nového výrobku ze železa nechat opískovat před lakováním, nebo je to zbytečné a stačí pořádně odmastit?
Raději nastříkat pistolí, nebo natřít?
Moc díky ;)
Lukasino: Na nové železo stačí zdrsnit a základ. Zda stříkat a nebo natírat je na možnostech co máš. Já mám možnost i stříkat, ale nápravy jsem natíral on se Alkyton krásně sleje.
Hammerite drží a není s tím takový "sraní" :o) dráťákem lehce očistit a rovnou natřít...
ok, tak je horsi... vybavuju si, jak tu nekdo psal, ze se mu ten Alkyton loupe, neschne, odira se... Hameritkou natru, necham zavadnout na slunicku, nahodim kolo a za par hodin uz s tim muzu normalne jezdit... na brzdicich nekolik zim bez viditelnych defektu, staci na jare otrit hadrem nebo prejet medenym kartacem :-)
Jo to je ideální hodnotiti barvu podle netu, kde to někdo natřel na špatně připravený povrch... ach jo.
Ja sem hameritku spalil na zadnich bubnech tigry.Dale s tim mame natrene stojany a venku na ne prsi a pusobi venkovni vlivy uz nekolik let.Barva celkem drzi,ale po odloupnuti barvy je videt,jak to pod ni koroduje vesele dal.hameritka udela defakto jakysi obal,ale korozi nezabrani,aby pokracovala dale.
Tuner2: Chtěl bych si přetřít spodek vnitřní strany dveří na Ducatu, stačí když použiju jenom dvoušložkovou základovku od sincoloru a nebo jí musím přetřít vrchním emailem? Díky
M.a.R.i. Určitě bych dal i vrch. Základovka je více porézní a bez vrchu víc táhne vlhkost, alespoň to jsem četl kdysi o syntetice, ale tady to bude platiti dle mě taky.
cupra.165: Přesně tak, proto mě Hamerite nesmí přes práh...
Tuner2: Prosím o radu. Čím dostat zatvrdlý kapky vrchního epoxidovýho emailu? Natíral jsem si spodek kufru a pokapal jsem si nárazník a blatník :/. Nitroředidlo či něco silnějšího? Je to docela silná vrstva.
M.aR.i: Zkusil bych přímo ředidlo na danou barvu. Epoxidové dvousložky mají speciální ředidla a mohlo by to zafungovat. Pokud je lak auta starší/vytvrdlý, tak to snad půjde. Druhá možnost to zkusit opatrně sundat mechanicky špachtlí, pokud jsou to kapky o silné vrstvě barvy tak by to taky mohlo jít.