
Navštíveno 4099x

Hoj, ty jakožto velký znales US aut, určitě budeš vědět, kterou emisní třídu plní Pontiac Lemans r.v. 1990. Na netu sem našel že pro vozy do konce roku 1992 je Euro 0, ale majitel mi píše, že to má kat, takže by to mělo být Euro 1. Díky za odpoved Mishan
když to zjednodušim tak se připrav že i kdyby to mělo dvacet katalyzátorů a bylo z roku 2030 tak za to zaplatíš 10tis v našem dementnim systému kterej prostě nemá nikde konkurenci.....
tim chci jen říct že i kdyby to nějaký E mělo tak tam nebude zapsaný popř. nebude přepsaný do TP z originálu...
třeba u cadillacu 98 nemám psáno nic, u stejnýho z 00 mám E2 a supra z roku 88 s dvouma řízenejma kat má E1....
že má auto kat neznamená že má euro, katalyzátor se vynalez za krále klacka a emisní normy se vymyslely teprv "nedávno" zřejmě kvůli greenpeace ale nikdo asi netušil že si někdo umane v našem kocourkově stavět továrnu na peníze na paramtru kterej v TP ani nebyl povinnej :)
takže jukni třeba na kadetta předpokládám že lemans s 1,6 a čekni jaký to má euro, myslim že má E1 a uvidíš sám co ten motor splnuje ale ani to nemusíš najít v TP neb ten kadett si dovolil nést znáček nějakýho jinýho GM výrobku tudíž to posral a nevíš jak se zrovna babce ne DI chtělo vypisovat všechny kolonky natož zdali si nespleta žlutou s bílou v kolonce barva ....
jinak z hlavy to samo nevim který to má páč to neni us auto ;-)

09.10.2010, 23:38 |
mishan | Upraveno: 2010-10-09 23:58:24
kurnik, ty si ale pisálek :-) díky moc za info, jo je to 1,6ka no já jsem čerpal pouze z informací , co sem našel na netu, jinak o tom vím prd ;-)
a u kadettu 1,6 jsem našel Euro 1
sry, ze se sem se*u. Holt musis zaplatit plnejch 10 000 Kc. Ja to same mel s VW Broukem z roku 1996, kterej uz ma klasiku vstrikovani, ridici jednotku a katik. Dokonce emise ma stejne jako Skoda Felicie. Ale holt se to sem oficialne nedovazelo, takze po prdeli. Co mi bylo porazeno, tak at zavolam na Dekru a dohodnu se s nima. Ta mi rekli, ze mi to klido zmeri, zapisou, ale ze to je docela zbytecne, ze ten test stoji 9600 Kc. Tak jsem tezce zkousnul a dal bursikovne 10 000 Kc a sel jsem radsi pryc.
zapsání normy kterou to má stojí na dekře 1-2k cca takže poho, dá se tim ušetřit ale opět to je jen továrna na peníze kde je jedna origanizace jménem dekra který se cpou peníze za to aby doplnily do TP jeden řádek když tam náhodou ten nepovinnej na kterym se zakládá poplatek chybí.....
zkurvenej systém....
hele brouk se dělal 1996 taky ? :))) nebo 1969 ? :)))
Skid-TDI: klidně piš, v poho. No takže jsem zjistil, že u Opela kadett r.v.1990, motor ten samý 1,6 platil jeden přepis 5000,-, tak ted fakt nevím. As ito bude tak jak píšete,myslím že nejlepší bude, at majitel toho Pontiaca zajde na úřad a zjistí mi částku přepisu, jinak nevím, jako 10tis seru .... :-((
at ti udělá fotku TP a klidně si zamaže vinko a jména..... potřebuješ tam jen najít bud v poznámkách nějaký EHS + číslo nebo přímo v patřičný kolonce na tenhle údaj která bejvá pod normovanou spotřebou myslim...
No a nebo strelci si delaji zapis EHS sami :o))
Ale jestli potom uz neni lehci najit nekoho se ZTP a udelat to pres nej...
ouki, díky
Lukasino: jo, taky nad tím přemýšlím :-)
Brouk se, myslím, dělal do 2003.
Brouk ofiko se delal od 1945 do 2003. Od roku myslim 1975 se delal uz jen v Mexiku. A mam doma rocniky 1956, 1996 a 1997.
To Nismo: On byl problem ten, ze by se to muselo i zmerit a nechat zapsat, protoze u nas to nikdo nikdy predemnou nedelal. U nas v CR jsou Brouci s motorem 1,6i jen do 8 kousku co jsem tak pocital a dva z toho mam doma (i kdyz jeden jako polovrak,zatim).
tak to je dobrý s broukem,...... já sem si řikal že pak už jen ta odporná pixla pro namyšlený blondýnky aka newbeatle :)
New beetle neberu uz jako brouka. To je jinak oplastovanej golf.
Skid-TDI: kámoš má taky Brouka 1.6, ale papírově je to teda 1.2