
Navštíveno 11635x


14.03.2010, 09:07 |
Zdenek (A)
Jak uz byva pravidlem, kazdy rok dojde k vetsim ci mensim zmenam pravidel. Je tomu tak i letos. EMMA zverejnila seznam zmen pro sezonu 2010. Zmeny nejsou nijak zasadni, ale stoji za shlednuti.
Seznam zmen je ke stazeni zde:
[ Link ]
Všechny napájecí terminály všech zesilovačů musí být dostupné během měření. Rozhodčí musí mít možnost kontrolovat napětí na terminálech zesilovačů v průběhu měření.
to ked budem mat kufor s laminatovym deklom ako mal napr johanik a ten bude pevne prichyteny aby napr pri havarii neodletel , tak ho budem muset zakazdym davat dole aby mi rozhodcovia mohli odmerat napatie na terminaly zosilovacov???
tiez mam otazocku k zmenam v ESPL. Ta kontrola napetia sa bude robit pred,po alebo pocas merania? Nestaci mat vyvedene + - z terminalov niekam na bok?
a este jedno: dvere teda mozu vyzerat nejak takto? :D


14.03.2010, 19:56 |
Oli | Upraveno: 2010-03-14 19:58:13
Ta klauzole s temi terminaly se mi taky moc nelibi lide co maji dvojitou podlahu , lamonatove kryty a jinak zapustene zesilovace (nebo uplne schovane) aby rozebirali kvuli mereni pul auta, dale pravidlo o poctu reproduktoru ve prednich dveri neni nikde definovane kolik jeproduktoru je vetsi mnozstvi (treba pro me je vetsi mnozstvi vic jak jedna pro nekoho vic jak 100) chtelo by to nejak upresnit cislem. Dale pravidlo o hodnoceni MM no co k tomu rict ti kteri razi cestu co nejvice zachovat originalitu interiueru jsou ve znacne nevyhode protoze jou omezeni jednemi kompnentnimi reproduktory. Docela si umim predstavit jak uz nastinil felda16 ze auto s jednim parem reproduktoru soutezi proti nejakemu silenci ktery ma ve prednich dverich menší než vetší množství reproduktoru (takže stale splnuje 2.0 protoze vzadu nic nema avsak ma neidentifikovatelny pocet reproduktor :D vepredu) a tim padem se da cist ze dokaze zvuk daleko lepe prokreslit a dotvorit lepe scenu nez auto s jednim parem komp (nemusi bejt pravidlo ale stat se to bez problemu muze).
Tot me postrehy a pripominky
ESPL pro me stale aktualni tema, MM uz ne musel bych jit do vyssi kategoria nebu zustat ve stejne ale soutezila by pritulka coz nechce.
Dale dotaz staci kdyz bude v aute zabudovany voltmetr (treba ten co ma v nabidce helix) aby bylo mozne sledovat prubeh napeti na baterce? bude toto akceptovano misto rozebirani pul auta?
takze dekuji za odpovedi na me postrehy ;)

14.03.2010, 20:34 |
rebel Ano dobré .Tak hurá nakoupit kompa a dát jich co nejvíce a aspon 18tky at to stojí za to

15.03.2010, 19:01 |
peetm Tak původně jsem chtěl 8" do dveří, ale nemohly být aniž bych zůstal ve stejné kategorii. Teď když mám uděláno na 180mm tak 8" jsou povoleny. Prostě paráda. Nezbývá než to brát s :-))))
ja uz prerabam na 10x16cm

15.03.2010, 19:13 |
peetm Gervis: ani ne. Třeba to ještě předělám. Poměřím a pokud vyjdou 8", říznu větší díru a půjdou tam.

15.03.2010, 19:14 |
peetm felda16: tak jako na foto? A vzadu sw orion?
taky řešení :-) a když ne tak ten :-)))) ;-)
jasne jedna hola bedna natreta ciernou farbou, vsetky kable len tak , krasne nech je ich videt - cista db drag montaz sak ked to vyhovuje pravidlam to je hlavne :D
Hele jen dotaz Takze muzu mít v klidu třeba 10x tyto kompa ????
[ Link ] pokud je tam narvu ?
podla pravidiel ano, mozes mat kolko chces reprakov mensich ako 20cm
Se divim že je take pravidlo takže z dveří budu mít treba 2x 12" woofer když sectu plochu mebrany :o)))) Husty tak letos asi zkusim 2.0 :D
aj ked tie dvere sa mozno biju s tymto bodom v pravidlach: Vozidlo musí být registrováno pro provoz na pozemních komunikacích a musí mít téměř
”originální” interiér od C-sloupku dopředu.
téměř
”originální” je trocha tazko definovatelne. A ako je to s tym meranim napetia? Bude to pred/po/pocas?

17.03.2010, 07:14 |
rebel felda16: ano to máš pravdu to zase budou neshody
Ja v tom nevidím nic špatného. V globálu mám každej terminál volně přístupnej na desce, takže NO PROBLEM. Hlavně jsem si koupil "klešták", takže jestly budu vubec soutěžit, tak je možnost u kohokoliv proměřit zapojení kabeláže a pojistek. Hlavně u mě, abych se vyhnul poznámkám :-)
no kontrolu napeti delala EMMA uz na ME 2005 v recku :-)
a povie mi uz konecne niekto kedy sa to bude kontrolovat? pred/pocas/po?
ano ale nejak si to neviem predstavit : pridem na zraz, otrham tesniacu gumu okolo kufra aby sa uvolnik laminatovy dekel, vybereh ho hodim ho na travu alebo beton kde ma pocka kym domeram a dam ho naspat? :D

18.03.2010, 18:41 |
Zdenek (A)
Omlouvam se, ale byl jsem na dovolene, takze jsem nemohl hned reagovat.
Co je na tech dodatcich nejasneho?
"Všechny napájecí terminály všech zesilovačů musí být dostupné během měření. Rozhodčí musí mít možnost kontrolovat napětí na terminálech zesilovačů V PRŮBĚHU MĚŘENÍ."
"V prubehu" znamena "v prubehu". Ani "pred" ani "po".
Laminatovy dekl je trochu problem, ale s tim my nic nenadelame. Je to proste pravidlo, ktere vzniklo diky podvodnikum, kteri chteli vyjebat s pravidlama. Jestli jsem to dobre pochopil, tak na ME se objevilo auto, ktere bylo v podezreni, ze ma modifikovane napajeni nekde mezi aku a zesikama. Jenze nebyla sance, jak mu to dokazat. Najdete si toho lumpa a podekujte mu.

18.03.2010, 19:02 |
rebel zdenek:no nevím lidi se snažej vyjebávat se vším.A jestli na ME se o tom vědělo mohli zakročit ale to se nás netýká.
A jak je to stím laminátem na foto podle mne to nesmí bejt ve 4 wofer poněvač to není od C sloupku téměř originální.Když by měl jen nalakované tapeci tak asi ano ale toto není origo vzhled ani zkrášlení vzhledu
iceman je v master :-))klasika

21.03.2010, 08:27 |
Zdenek (A)
rebel: Vidis to prilis jednoduse. Kdyz nekdo chce vyjebavat, tak vyjebavat bude a bude to delat vzdy o krok lepe, nez bude jakakoliv kontrola. Je to jako s dopingem ve sportu... Jak mela EMMA zakrocit? Klett nemluvil detailne (nebyl na to cas), ale podle toho co rikal, ten podezrely soutezici byl pekne vycuranej. Mel to zrejme udelane tak, ze se na to nedalo prijit podle platnych procedur sepsanych v pravidlech. Takze proto takove radikalni reseni. Stejne ale vim o zpusobu, jak obejit i toto. Ale samozrejme to tu nebudu psat.
Ocekavam, ze nekoho napadne otazka, zda merici zarizeni nesnizi vykon systemu v prubehu mereni. Ja tvrdim, ze nesnizi. I obycejne voltmetry maji vysoke vnitrni odpory a odber je tak minimalni, ze nemuze mit vliv na system.
Napad s vlastnim voltmetrem sice vypada OK, ale je to jako kdyby si sportovec sam udelal dopingovy test a vysledek poslal nejake te sportovni federaci postou. Proste vlastni voltmetr nelze uznat jako dostatecne prukazne merici zarizeni...

21.03.2010, 08:31 |
Zdenek (A)
Oli: "Vetsi mnozstvi reproduktoru" znamena vice reproduktoru nez je stanoveno. To znamena 2 a vice paru 8"..... Jasne?
no ja myslim ze sa to da vymyslet uplne jednoducho: rozhodca musi mat pristup aby to mohol odmerat ale nie je napisane ze to merat ozaj aj musi...takze kym nepadne na niekoho konkretny protest a podozrenie mozeme sa nato kludne vykaslat a nemusime nic rozoberat a usetrime si pracu....hovorim u nas...na europe to bude samozrejme ine a tam sa tomu nevyhneme....
takze v nemecku sa ktomu akosi este nikto konkretne nevyjadril ako to bude prebiehat. A ohlasi na zmenu pravidiel co sa prednych dveri tyka tu kvoli cenzure radsej pisat nebudem. :-DDD

21.03.2010, 16:43 |
Zdenek (A)
stewe21: Kdo by se k cemu mel vyjadrovat??? Dodatek pravidel je prelozeny originalni dodatek pravidel, ktere vydala centrala EMMA. Probihat to bude tak, ze rozhodci MUZE merit napeti na zesilovaci a MUSI mit tu moznost. Co vice potrebujes vedet? Predni dvere jsou to totez. Co neni jasne???
konecne si to napisal normalne,ze moze a nie musi merat napetie.

21.03.2010, 18:21 |
Zdenek (A)
stewe21: Co na to rici??? :-o Ukaz mi, kde je napsano, ze rozhodci musi merit napeti...
"Všechny napájecí terminály všech zesilovačů musí být dostupné během měření. Rozhodčí musí mít možnost kontrolovat napětí na terminálech zesilovačů v průběhu měření."

21.03.2010, 19:08 |
rebel No prostě teminály musí byt dostupné ,když to rozhodčí bude chtít a je na něm zdali bude měřit napětí nebo ne.a je to

22.03.2010, 16:22 |
Etien (M)
tak tak... proste rozhodci MUSI mit MOZNOST... myslim, ze na tom neni nic nejasneho...
tak dufame ze sa vam nebude chcet merat :-D
feldos ved tam navrtaj dve diery a hotovo :-DDD