
Navštíveno 3457x

kdyby někdo věděl o něčem použitelnym
třída - něco kolem střední nebo nižší-střední
kastle - coupe, sedan, cabrio, kombi jen když bude zajímavý
palivo - benzín/nafta/lpg nezáleží . . . .. spotřeba ideálně do 10/100
výkon - aby to nebylo horší než 10s na 100
výbava - minimum klima a el. okna, palubák atd výhoda, abs stabilizace a airbagy výhodou
náhon - nezáleží
převodovka - automat výhodou
spolehlivost - druhořadá ale nic abych se v tom každej tejden hrabal
co určitě nechci je škoda a podobný pekáčky . .. . . jinak je mi jedno at už to je z německa nebo itálie, chci prostě relativně hezký, trochu spolehlivý a hlavně pohodlný auto který aspon trochu pojede....
bude to auto pro nismovou a hlavně bude jezdit praha-kladno často tudíž se přiklánim k nižší spotřebě.
zatim pár kandidátů mám ale pokud by někdo o něčem ještě věděl tak budu rád.....
hele, v tydnu se jedu juknout na Xedose 9 2.5 V6, v toyote na cernaku ji maji za 39k a zvenku vypada moc pekne, bohuzel tam dneska nikdo nebyl, takze jsem se nesvezl :( koroze minimalni, lak peknej, intos velmi slusnej, sediva kuze, cervena metla, za ty prachy nadhera :)
Jinak budu resit v nejblizsi dobe to samy, takze sup sup navrhy :)
Co ten newyorker?
to zni dobre, ale zrovna ten xedos je dost uzranej
super takže první kandidát na světě . . . . . abych ti xedose nevyfouknul :))) až se v něm svezeš tak dej vedet :)
newyorker nevim , zejtra mu zavolám, psal sem sms a neodpoveděl zatim .. . . . . ještě sem našel 92 eldorado TC ale už prodáno :(
ted mám v merku něco jako omega s plynem :)
Omega B, nebo "C"? :o)
Klidne vyfoukni, stejne prvne potrebuju prodat forda, stejne ho budes po mesici prodavat, tak co, ja to mezitim prodam a koupim ho od Tebe :-D
Jeste je k mani chrysler vision s lpg za 40k, je na sbazaru myslim.
kup i mazdzu mx3 do 35000 se vejdesh
Vento čeká na lak předku a uvedení motoru na 100% výko, ale nemá el. okna...
A co něco mrštnýho od Hondy? Civic,Prelude ? Co se stalo s tím Nissanem co jsi sem kdysi dával že jsi koupil?
lukasino : céčko vectru samo. . .. . xedose asi vokouknu taky
pitona : mno nevim to se mi nelíbí a je to hrozně malý
escudo : to to ještě jako máš ? :)))))
Toyota Camry? Jedna je na sauto.cz 3.0 v automatu.
ebeerman : honda je předražená a když honda tak legend a ta co sem chtěl tak je asi prodaná už. . . .. . . . nissan je ok ale 143hp prostě nic moc tudíž de pryč :)
party_boy : na tu už sem taky narazil ale tak nějak mě nenadchla
no na jensku je to dost ne?

28.10.2008, 20:06 |
Rudi a ten legend s plynem za 30K je už pryč?
ještě bych pouvažoval nad MX-6kou nebo třeba Audi 80ka v kupéčku
[ Link ] nebo accord v kupéčku
[ Link ]

28.10.2008, 20:07 |
Rudi nebo rovera v kupé, to je pila :-)
[ Link ]
pitona : mno budu s tim jezdit i já takže to musí bejt auto né plechovka od sardinek ;-)
rudi : byl za 50 ale asi už pryč jinak by byl fajn
mx6 je líná a spotřeba vzhledem k výkonu 2,5L nic moc , audi sem našel když už tak 300hp S4ku, accord divnej :)
rovera ten sice jede ale žere jak benzín tak je to těžkej voser s dílama...... to si radši koupim 525TDS neb když se vysere tak seženu cokoliv zatimco na rovera ani prd :)
Já si závidim,vybráno asi navždy :)
Nechce kábro,jedno stojí v Italii za 2400 eček.Turbo,klima.žere to s přehledem do 9 litrů.
A to hnusný radio jde lehce vyndat :)))
Nismo: to je na dlouhý povídání :o)
buddha : mno saab až jako poslední variantu ale proti volvu třeba nic nemám ale zase vzhledově obojí nic moc z těch starejch :)
escudo : tak to jo, v tom případě ti dám 40 až to pojede :)))))))
Jo a ještě tam stojí oplynovaný aero za 2700.Kdybys chtěl fotky,neni problém.Znám tam čecha,tak se dá rozumně koupit solidní auto
tot ono


28.10.2008, 20:34 |
buddha | Upraveno: 2008-10-28 20:36:08
185 koní,lpg.Do Kladna idealní ne? .)
edit: no už mlčim no :D
když to prostě je vošklivý :)))))
850 sw na plyn za 2400.bílý s klimou atd :)
taky nee? :D

28.10.2008, 20:50 |
PL113 Co tohle:
[ Link ] Motor nic moc, ale jsou to pěkně pohodlý káry;)

28.10.2008, 20:54 |
Rudi saab je pěknej, ale palubka je jak vyndaná z autobusu, fakt humus
Ale prd velebnosti,to se blbě koukáte pane :)
PL : to sem jednou byl projíždět a moc pohodlná ani velká kára to neni teda . . . . a když už tak s 2,5V6 aspon
buddha : no hele já taky pořád na ně dívám ze všech směrů a prostě tam je zabudovaná hifivěž od šikmovokejch jinak to nevidim :)). . .. . to že severský auta maj výdechy na topení ve velkym poštu, hnusný a naprosto všude to bych přenes přes srdce ale ta hifivěž mi nedá :))))

28.10.2008, 21:11 |
PL113 Jestli chceš 2,5 V6 4x4:
[ Link ] 3. příspěvek! Za tu cenu...hodně ještě nasypat! To určitě! ale to už záleží...asi chceš rovnou nasednout a jet!
Jinak můj názor je takový, že na tak starý auto je to pohodlný, co já jsem s tím jednou jel!

28.10.2008, 21:27 |
Rudi nismo - kup jí 96kW Primeru a máš to
PL : mno klidně i jebku nějakou pojízdnou za pár kaček a udělám jí sám ale tohle už zavání fakt hodně jebkou :)
pitona : kdepák........ málý a sakra vošklivý aneb prostě nic pro mě to tady na foru ví každej :)
Rudi : taky sem ted na nějaký koukal ale vzhledem k tomu že sem měl 110kW tak sem si jistej že bych tu slabší utahal raz dva neb to nejede :)
tak kilo pridej a neco nabidnu, kdyz chces aby to jelo:-))
Scream : voe :)))) to mám doma taky krbový kamna a 150 nestály :)))
Kurva Nismo, nemas inzerci? :-)

28.10.2008, 22:15 |
SALL Nismo: s tím Roverem a náhradníma dílema nevím nevím.. Mám ho a zatím spokojenost, dostupnost dílu v pohodě autokelly(ceny srovnatelný s escortem).
zatim kandidáti teda :
New Yorker ....... něco málo práce tam vypadá ale za tu cenu supr
[ Link ] Omega v LPG . .. . . . trochu by jela velice nízká spotřeba
[ Link ] ještě mě fakt láká tohle ale je mi to za tu cenu podezřelý . . . . . . i když i kdybych do toho měl dalších 20 pustit tak by se to asi vyplatilo. . . . akorát daleko z prahy tudíž jedině zaplatit nějakýho AHC aby se na to sjel podívat neb táhnout se tam z prahy abych na první pohled viděl střep se mi nechce :)
[ Link ] omega kombajn , nevypadá zle ale línej motor
[ Link ]
NewYorker je krásnej, můj předchůdce :o) ale pod 10s se to asi nevejde, ty starý 3,5l jsou slabší

28.10.2008, 22:30 |
Rudi kdyby ta poslední omega nebyla v automatu, tak bych ještě přitakal, ale takhle ne...a vůbec si přece psal :-D
"bude to auto pro nismovou" tak jí kup primeru a máš to :-)

28.10.2008, 22:34 |
Rudi

28.10.2008, 22:47 |
Scream | Upraveno: 2008-10-28 22:47:44
SALL: NO tak to pekne kecas, nebo nemas turbo. Na turbo nejde koupit na motor vubec nic. Tim nemyslim vzduchovej filtr, ale podstatny veci
Nismo: ono kdyby ses takovejma kamnama povozil, asi bys mluvil jinak.
omega neni špatna volba ale určo ne 2.0 16v to je žrout nejede to a kombinace s automatem je tak pro sedana a člověka co s tim bude jezdim sam ale jinak nebrat.

28.10.2008, 23:28 |
Cenda ty vole, Omega, New Yorker ... to jaksi neni nizsi stredni trida. Neni to pro babu zbytecny?

28.10.2008, 23:49 |
ddawe
Hele mě přijde že ses taky rozmáchl moc.A když vezmu tvoje favority....omega je sráč nad všechny ostatní,měl jsem a už nikdy.New yorker dejme tomu,ale pro holku na parkování to bude mazaný :)A toho zaplynovaný bádena...ehm to jí neuděláš ne?Nebo jí chceš jezdit vyproštovat a tahat?
Jo radio to má normální 1din,samo dělaj redukce.To Volvo nechceš zjistit?

29.10.2008, 08:50 |
X-sat (M)
all: my si prostě léčíme komplexy, to je snad jasný ne :o))
escudo : new yorker má 10 na sto , ale zase je to best kandidát, je to USA , je to pohodlný , automat a prostorný v bohatou výbavou......
nebejt to eldorado prodaný tak ani tenhle post nezakládám :))
Rudi : malý a SR20DE pokud tam nebude "T" nechci ani vidět :)
Scream : věřim, jel sem v rychlejších ale určitě nežrali 6 na sto ;-)
Paczqo : 2.0 taky nefandim proto spíš tu 2,5 aspon
Highty : to už se nelíbí ani mě
ddawe : frantíkům fakt nevěřim ani suchý z nosu ale safrane se mi zvenku hrozně líbil vždycky , vevnitř to neni tak ono ale celkově bych to auto snes....... akorát toho už se bojim víc než omegy :)
buddha : báden se mi fakt líbí ale pochybuju o stavu za tu cenu ale lákal by mě taky i kdybych do toho další peníze pustil :)
Xsat : nn, to je fakt moc líný a je mi to hodně nepříjemný na řízení

29.10.2008, 11:46 |
bafis Nismo : nechci rejpat, ale z jakýho důvodu si změnil názor na oply ?? Pamatuješ jak jsi mi tu asi před rokem sjel dost krutě mojeho ??

29.10.2008, 11:50 |
bafis Jinak mě nedávno zaujalo tohle
[ Link ] na zimu paráda, ale moc mi tam nesedí ta cena.

29.10.2008, 12:04 |
ddawe NP: do safranu se daval 2.5 20v benzin z Volva, ten něco vydrží, měli sme ho rok a pul a nebyl problem.
bafis : názor sem nezměnil prostě sráče to sou o tom žádná ale neshánim bezúdržbový auto jak píšu tudíž pokud to nebude fakt super jebka tak mi to je jedno, dokážu si cokoliv udělat sám ale nechci jednou měsíčně měnit písty ...... běžný poruchy beru ale neberu aby auto jednou měsíčně prostě nechtělo jet nebo startovat . .. . . . impreza taky zajímavá ale když už přímo 50k tak radši tu S4ku to je jiná liga už.....
ddawe : njn, motor neni nic platnej když tam nasázej svojí elektroinstalaci, v týhle ceně se šafránu bojim, bejt dražší a málo jetej tak proč ne může to bejt ok ale za ty 3-4 pětky co na ně koukám bych tomu nevěřil ač vypadaj zachovale.....

29.10.2008, 12:25 |
Etien (M)
ta impreza 1,6 nepojede...

29.10.2008, 12:27 |
Rudi u tý S4ky bude asi nějaká vada nebo nevim, nedávno byla ještě v "akci" na VW-CLUBu za 70K
etien : to je fakt toho sem si nevšim nahoře, čet sem GT tak sem myslel že to je ta lepší :) takže to nechci taky...
Rudi : taky mi to příjde divný na takovou raketu ta cena :)
když už jsme u těch oukejjůesej aut
chrysler stratus, např.
[ Link ] - jen namátkou
Ford Taurhnus
[ Link ]
Nismo: obávám se že téct do tohohle kousku bude něco jako napouštět hoodně velkej bazén :) A ve finále z toho bude žumpa :D
Proč ji woe nekoupíš něco menšího? Jestli bude denně jezdit Kladno,tak 2,5 asi nebude uplně ekonomický.
Jo a k Opelu.....oni jsou to trochu jiný jebky než myslíš.Že by to nejelo každej měsíc,to zase ne.Já koupil krasnou zachovalou Omegu.Začla mizet voda.Po strašný rozborce se vyměnil radiator,těsnění pod palicí,termostat a já nevim co ještě.Pořád mizela.A jedno pěkné ráno na dálnici se ucpal katík,šlehlo to zpatky a začlo to hořet.Takže na servisu jsem v tom byl asi za 45 po pul roce,žádnej známej mechoš mi nezvedal telefon a ohořelej sopel jsem se štěstim skoro daroval.
Řiká se tomu poučení z krizového vývoje :D
nismo: to verim. tohle jede cca jako 350Z. V přímce o trosku rychleji, zatacky nastejno. Poznatek z víkendového autodromu.-))

29.10.2008, 13:06 |
bafis V jednoduchosti je síla : G3 TDI
escudo : stratus, sebring apod až nevim nevim ale špatný nejsou..... ale je to prostě jen nižší třída pořád :)
buddha : ano opel dělá radost hned dvakrát, jednou když koupíš a jednou když prodáš..... známe to :) . . . ale horší je když voda mizí, ale v horšim případě topenim rovnou na nohy spolujezdce nebo k řídící jednotce :)))
Scream : počkat počkat..... to chceš říct že to jede "jen" jako 350Z ?? taková jebka atmosférická která opravdu moc nejede ?? :)) to sem čekal že to pojede teda brutálně líp....... 350Z ti vezmu jen lehce poladěnou S13 v obou směrech výjma brzd ty maj 350diny fakt dobrý :)
bafis : tak mi najdi do 50k aby měl 81kw a byl hatch nebo 3dv ;-)

29.10.2008, 13:37 |
bafis | Upraveno: 2008-10-29 13:41:22
Nismo: 81kW.... jestli chceš tam tomu tu prdel uříznu :o)))) on je plně pojízdnej a spolehlivej, jen tam něco háže nouzák no, mvolesko nahodí softík na cca 94kW do bůra a bude :o)
bafis : ale to pořád neni TDi GT . .. . . ani nechci 66kw s čipem na 81..... když už tak prostě originál 81 :)
Escudo : no jak řikám 40 bych i dal :))) prdel se nabourá a je z toho golf :) . . . .. pojízdnej jasný, ale tipnul bych že máš kaput N75 ventil či co to je tudíž přesně ten zmetek co ti řídí naklánění lopatek na turbu proto to nejede a když se zahřeje tak občas pude...... váha vzduchu ta by to asi nedělala po zahřátí . . . .. . .
jen škoda že se ty 81kW nedaj čipovat jen softem pak by to byla jasná volba, jede to , nežere to a je to i relativně spolehlivý ač se jim taky kroutěj hlavy ale prostě proti 81kW nic nemám :) jen by mě sejřilo že to nemá palubák a el okna a el stahovačky se blbě sháněj :)
proč by se nedaly čipovat softem? Beda má ten samej motor asi na 98kW jen soft
Nismo: nevim, ja tim nejel, ale docela se me to drzelo. Neskryvam svou radost, ze sem s autem s polovicnim naftovym , ktery nikdo jako sportak nestavel byl schopny se drzet nebo i mizet zetku. me to prijde dobry teda. ale mel sem handicap. Predni gumy na sráč. Zadní made in china (dobrej zpusob jak udelat z predniho nahonu driftcar) a geometriinastavenou na hrubo podle oka, takze to tahlo do prava a co to delalo pri brzdeni radeji popisovat nebudu...
Proč by se to jako nedalo nachipovat? Jde to uplne normalne. Na to ze se jim kroutej hlavy si prisel jak prosimte? Spatnou hlavu sem snad jeste nevidel. Tdi hlava je bezcenna vec, protze proste neodejde. Jednu sem se rok snazil prodat az sem na ni postavil soucasnej motor. Moc veris vsemu co si kde prectes. Stahovacky se schanej celkem v pohode, neni to G2. A ten palubak je stejne k nicemu, protoze pocitam, jestli to bude zrat 5 a nebo 6 je ti asi jedno a u me na palubaku to ukazovalo stejne jen prumernou a ne okamzitou, tak sem to po instalaci OBD2 elektiky ani nezapojoval /spotrebu/

29.10.2008, 15:48 |
bafis
Scream : zetko neni echt sporťák ale levný kupé od nissanu :) . .. . .
co se týče čipování tak sem to myslel tak že se nedá z kompu ale musí se pájet čip což je voser než zkoušet různý varianty z kompu flashovat . .. .. . . . . hlavy se kroutěj nebo napraskávaj o tom fakt žádná , nikde sem to nečet ale mám to vpodstatě v první ruky od 3 známejch včetně kindlika tady z fora. . . .. měl 3 koncernový tdi a na každym mu rupla nebo se zkroutila , stejně tak kámoš co mu to servisuje by ti řek že to je zcela běžný.... pokud ty si postaších chrochtostroj a dáš tam nějaký mega těsnění pod palici tak to možná vydrží ale u těch starších koncernů se kroutěj :) stahovačky na vento by se sehnaly ..... žrát 5 to nebude neb tyhle motory opravdu jezděj do 5ti .... palubáky jinak uměj okamžitou dojezd i všechno co ty novější ale dodělat je průser aneb budíky, kabely, páčku, čidla na motor a na nic tam neni příprava takže jebat :)
bafis : ani za mák . .. . . to bych radši přidělal na popelnici na odpadky druhou sadu koleček a jezdil v tom :)))) stejně tak jako vyjebaná P306 cabrio kde FR opravdu dali hlavy dohromady a vysrali se na něco jako co když se nabouraj :D
[ Link ]

29.10.2008, 16:34 |
koren tak z toho co tu padlo mi G3 pripada jako nej volba. mozna jeste to co daval budha,ale to nemusi kazdej...

29.10.2008, 16:34 |
koren | Upraveno: 2008-10-29 16:35:13
double,sry
no vidis, tak to vypovida o tom, ze to bud blb ridi nebo blb servisuje. sorry. Mám zdvojnásobenej výkon i kroutak a tunim to uz nejakej patek a s 1.9TDI uz sem najel cca 300tis km ve 3 autech a ani jedno nemelo seriovej vykon a jediny co se mi kdy stalo, ze kdyz sem to fakt prehnal a natlacil asi 2,7 bar, tak mi fouklo tesneni a hlave nebylo stejne nic. Kamos, kterej dela jen 1,9 tdi par hlav skladoval, az je dal nakonec do sberu a takovejch lidi co tohle potvrdi bude asi vic. Ńa vsem bylo seriovy tesneni VR, zadny specialni. Krome 1Z a AJM nevim, ze by ty motory mely nejaky problemy, krome pistu u techhle zminovanejch a i ty seriovy motory drzi. Cipovat po kabelu se to sice neda, ale proc te to zajima? budes si to snad flashovat sam? asi ne vid.... proc by mel ten, kdo to bude delat /pokud to nebude venca z kocourkova/ tak ti tam napoprvy nalejeto co chces a jedes, tak proc to resis? A jestli chces aby to slo po kabelu a mel si palubak a bylo to coupe, tak pridej to kilo:-)))

29.10.2008, 18:18 |
Kacko Prodavam ted MX3 V6 za 35k - potrebuje tesneni pod hlavu a nove pneu, tot vse a mas z toho supr auto. 0-100 za 9s, spotreba podle stylu jizdy - dlouhodobe mam 10l s tim, ze na to slapu.
Male to je maximalne pro rodinu. Pro zenskou supr hezke auto s opravdu velkym kufrem. Vezl jsem v tom lednicku - stacili sklopit zadni sedacky. Je to takovy maskovany kombik a je to drzak. Kdyztak dej vedet.
sry za ot, ale tohle se ti tezko bude prodavat v tomhle stavu (to tesneni) kdyz ty auta jsou prosluly tim, ze odhazi palice na poslednim valci, protoze se blbe chladí. Bylo by lepsi to opravit, aby bylo videt, ze tomu fakt nic neni.

29.10.2008, 18:29 |
Kacko Scream: Bohuzel nemam cas to resit, tesneni tesni akorat nad 6000ot unika trochu olej. Nejaky cas to resit nebudu a kdyz se neproda, tak to dam spravit a dam cenu na 50000,-. Jinak olej neustale sleduju a v pripade potreby dolevam.
Myslim, ze lepsi koupit auto za 35k a vedet ze staci par tisic, aby bylo uplne v cajku, nez za 60k z bazaru.. Jinak prinejhorsim mi v bazaci nabidli 30k.
no to urcite, pokud to bude tesneni a ne treba rupla hlava nebo blok, coz nelze poznat bez demontaze a opravy, takze vlastne kupujes zajice v pytli, taky jsem jednou takhle koupil mazdu a poucilo me to.

29.10.2008, 19:32 |
bafis

30.10.2008, 00:01 |
Kacko Scream: No hadat se tu nebudu. Nejspis znas me auto lip, nez ja.
scream : nevim hádat se s tebou nebudu. .. . . neopravovat tohle známej často a nestát se to kindlikovi na třech jinejch autech po sobě z čehož minimálně jedno vim že bylo bez servisu na motoru do doby než se uhonila hlava po dálnici tak neřeknu......ale to je fuck, oprava je kolem 10k takže pohodička......
kacko : njn, V6 docela zní ale je to malý a vůbec to nejede a na to že nejede je spotřeba 10 smutná i když to honíš :)
bafis, na toho sem koukal taky ale ej to předělaná 66 což se mi nelíbí ale jinak vcelku hezkej to ano ale pár vad tam prostě nějak vidim i z foto a přece jen on tam prej je docela dlouho :)
zatim nejnovější objev....... řek sem jim že dám 40 :D
[ Link ]
fakt to neodchazi, nerikam, ze se to stat nemuze, ale je to to posledni, ceho bych se u seriovyho auta bal. Problemy s hlavama jsou na novejch 16V motorech, jinak o nicem nevim. Ale pokud sezenes za slusnej peniz 66kw, tak bych to osobne prepistoval, predelal na mechaniku, dal jiny turbo a trysky a mas rychlej a maximalne spolehlivej stroj. Pokud si nekdo dal tu praci a dodelal tam elektriku s podtlakovou regulaci turba, taky bych se toho nebal. Vim, ze ses extremista, ale koupit jako druhy auto toho fároše mi připadá dost šíleny, ekonom to nebude, taky to asi moc nepojede a pro zenskou to musi bejt maso na parkovani. O tom jak to vypda asi nema cenu mluvit, protoze kazdymu se libi neco jinyho... Kazdopadne koncernovy tdi at uz s elektrikou nebo mechanikou mi proti necemu jako stara omega v plynu pripada jako naprosto genialni a bezchybny auto.
jediný co je od koncernu snesitelný je pro mě 81kw neb to prostě vydrží fakt dost, dál vydržej ty starý 66kw ale to je plečka líná ...... takovýhle překopávky nepotřebuju, firebird je ok, je línej ale marauder má volnou LT1 která se tam dávala a pak by i tvoje kamna koukali že by to nedohnali . . . . . když né tak minimálně se prej dá překopat hlavy a sání z novějších verzí za pár kačen a pak je to na cca 240hp hned jen těma palicema a sánim ........
proti koncernovym autum je ten firebird opravdu i pohodlný a příjemný auto na řízení, koncern je prostě jak když se sedí na hajzlu s prominutim a je to jalový na řízení (tim nemyslim G2 apod). . . . .
ale escudovo mě láká stejně :)
o hlavách sem naženu kindlika, jeden kámoš mu to opravuje ten má servis ten by ti to řek jak se to má a ten druhej ten zná všechno škoda do posledního šroubku poslepu , ale máš pravdu jako jedinej má 66kw jebku a ta nezná jinak než plnej plyn a omeovač otáček a neustále mu to jezdí a všichni se divěj jinak s hlavou ti taky řekne že se serou ;-) ale to je buřt

30.10.2008, 11:57 |
Rudi co nějakou Felícii 1,6?
Rudi : už si to zase schytal od dědy když si dotáh mondeo na laně ? :)))))))))))))
Nismo nejak nechapu. motory 66 a 81 jsou vlastne uplne stejny, tak proc to resis, ty stary 1Z maj pisty z horsiho materialu, ale 120 PS taky v klidu snesou, asi i vic, ale neni to pak na to drzet dlouho podlahu. Mluvis o tom, ze nechces zadnou prekopavku, abys to v dalsi vete zase poprel. vis co vlastne chces? Ses ochotnej koupit jebku, kde musis menit motor nebo hlavy a stve te, ze bys ve starym 1Z musel menit pisty, coz by vyslo na cca 6 tis i s novejma sroubama a tesnenim pod palici vč. práce? Jo, jsou jalovy, to i G2, ale oproti G3 je zlata. Tohle to ale zmizi okamzite s montazi uretanů misto puvodnich silenbloku. Bejt tebou, vezmu to od Escuda, vymenim ventyl turbo a trysky a mas slusnej stŕoj za par korun.
On se nechá, zatim je nabídka 41k bez Alu a to si nenechá ujít :o)))) a ještě novej blatník kterej byl trochu pomačkanej
.

kdybych nemusel kesovat aby mi zustal ridicak, vzal bych si ho jen kvuli motoru za ty prachy
Scream : jak dobře víš tak koncern mi nesmí přes práh...... vento se mi líbí jen kvůli motoru neb vim jak jezdí a co žere.......... ale pořád bych si milionkrat radši koupil auto který vypadá na úrovni a je z usa než prostě holomrda bez el oken no.......
že bych měnil motor nebo ladil to mi nevadí, aspon bych ale neřešil věci "hele vono to netáhne" resp "hele vono to nestartuje a nejede" .......... koncerny sou prostě jebky a jediný co dokáže trochu držet sou zrovna tyhle dva motory z čehož 81 je jedinej kterej bych bral a bylo by mi jedno že
-n71 ventil sem tam pápá
-vyndavat turbo a čistit mu lopaty
-váhy vzduchu
-utíkající voda a vaření, vsadim boty že by se to stalo
-nějaký čerpadla kaputový
vento bych bral jen proto že na to díly mám cca zadara jinak prostě vim že to je shit bohůžel......
firebird je auto že když se tam dá LT1 tak si tvoje kamna neškrtnou a to auto je rázem na prodejce 100+ takže asi tak......
uvidim no, možná si to teda od escuda pučim a rupne mi v bedně že by bylo úsporný tahavý auto........ale prostě svezení v F-body ač to nejede zrovna echt tak má to libézní zvuk a je to krapet jiná třída než "auto pro lid"
taky sem takhle kdysi na koncern nadaval. Fakt je ale ten, ze od ty doby co v tom jezdim znám defacto jen poruchy, ktery primo nebo neprimo souvisí s mejma tunerskejma zasahama a pak klasicky problemy jako proc mam jen 195PS, kdyz mam konfig na 220... Jedno sem pri zminovanejch cca 2,7 bar uvaril vodu, ze mi ji to skoro vsechnu vyfluslo, ale odeslo jen teso. moje chyba. Turbo sem nikdy necistil, protoze s tim nejezdim jako dement na 2OOOt, takze regulace nema sanci zatuhnout. N75 sem menil jednou, spis preventivne a vahu vzduchu mam na sluzebaku /150tis a je puvodni/ v Golfu sem mel mechaniku /coz je asi nejspolehlivejsi motor co sem kdy videl/ takze bez vahy a v seatu sem vsechny blbosti jako vaha, EGr dal do pryc, protoze tam vubec bejt nemusi, zerou kone a sou s tim problemy. Fakt si nejak nevzpominam, ze by mi odeslo neco krome bezny spotrebky nebo bych to nepopravil ja. Kamos najel v mechanicky dvojce systemem furt plnej plyn mozna i vice nez 300tis km a menil akorat olej a kdyby o patnik neprorazil vanu a nezadrel to, buh vi, jak dlouho by to jeste jelo. To vse na puvodni trysky, turbo, rozvody. Ja fakt nevim, ale na to ze by se to sypalo si fakt nemuzu stezovat. A taky neznam moc aut, kde bys mohl jit na seriovym motoru na vic jak dvojnasobek vykonu a kroutaku a drzelo to. A to kluci do toho jeste perou 1mm tryskou Nitro a ono to furt drzi. Sorry, ale tohle je pro me dost duvodu, abych veril, ze to proste kvalitni je. Jinak ti vcelku rozumim a chapu te. To co o tom tvrdis se z casti na pravde zaklada. Podvozky nejsou zadnej zazrak, to vim, ale upravit se da vsechno. Kdyz vezmes to vento a vrazis do nej 30, budes mit auto, s mechanikou s cca 180-190PS/4OOnm co jezdi za 4,5-8,0l na sto km, diky tomu, ze tam nebude zadna el, se to ani nebude srat a to auto pojede dokud se to nerozline. Podle me to neni malo, ale je to o prioritach. O tom, ze se to bude o 200% lip prodavat nez ten faros ani nemluvim, je to ale o prioritach kazdyho. Me proste nestoji za to, abych jezdil o pulku pomaleji v aute co zere 2xtolik, jen proto, ze v tom nejezdi kazdej. Taky to proto nemam moc rad a asi i proto sem si vybral to co sem si vybral, protoze je to jediny kloudny naftovy coupe v celym koncernu, kterejch moc nejezdi.
jo tak tao je, za vetsinu veci si muze clovek sam to známe :)
nechci vento se 190hp to mě nijak neláká .....když bych ho vzal tak ho nechám zřejmě jen 81 a jebu na to nehodlám z toho tvořit ekologickou katastrofu...... už co říct že bych byl ochotnej koupit naftu :)

30.10.2008, 23:03 |
Scream | Upraveno: 2008-10-30 23:06:12
hele ja ti teda nevim, ale myslim, ze bys byl prekvapenej, jak malo mi to s 216PS huli... No me u toho venta za ty prachy, pri tom, ze tam je pravdepodobne nejakej elektrickej problem, pripada docela idealni tam svihnout mechanicky cerpadlo. Problem pravdepodobne zmizi, muzes si to nakrmit sam a tam, kde neni zadna elektrika, toho vetsinou moc nezlobi.
JoO, jak ja sem na "traktoristy" nadaval kdysi... Jenze po tyhle zkusenosti vim, ze si nemuzu koupit nic atmosferickyho s objemem pod 3,5l, protoze to jede hur jak nalazenej chrochtak s polovicnim objemem. Jediny co to nema je krasnej zvuk vicenez 4 valcovych motoru, ale taky to neni tak zly. Aby sis to nekoupil a nezustal u toho:-))))
u toho nikdy nezůstanu o to se neboj, objem ničim nenahradíš ........
naftový auta nemám rád opravdu sem omezil všechno vpodstatě jen na vento escudovo když už . .. . . . už tak by mě sralo že člověk neustále kvrdlá šaltrskou jak blbej :)
nicméně beru to tak. . .. LT1 aneb 5,7L v camaru má nějako 285hp...... 5,5 na sto 250max údaje od výrobce, LT1 je schopná lehkym tempem jet kombinaci za 9L a těžkou nohou jede 16-17. . . . . abych to převed do plynový mluvy která šetří motor i nedělá zlý nafta emise tak jsme na cca 4,5 - 8,5 spotřeby ........ :)
seš strašně náročnéj nismo ;)
jo, ale kolik budestat ten motor, kolik bude stat ho tam dat, kolik bude stat ten plyn.... Kvrdlani paku? to by me zajimalo proc si to myslis. neradis o nic vic nez v benzinu dle me. Mensi pouzitelny otacky, ale o to delsi prevodovka, vyjde to prece uplne nastejno.
To vento ma dle me prevodovku CTN /tu sem mel puvodne i ja/ a jestli si dobre pamatuju, tak maximalky jsou cca 1-45km/h, 2-80km/h, 3-125km/h, 4-160km/h, 5-210km/h. Co je na tom oproti beznymu benzinu jinak?
mno náročnej jo, relativně .. . . .. . .
Scream : mno marauder ho koupil s AT převodovkou komplet za litr ..... jasný že to neni normál cena ale počítej že prodejní cena toho motoru stejně nikdy 20 nedosáhne, 15možná a a 10 dobrá cena. .. . .. plyn stojí 32tis ale já neplynuju,jen řikám že sou jiný alternativy jak šetřit ovzduší a ropnou krizi která se stejně nikomu nevyhne, celá ČR se zbláznila a kdo nechrochtá neni čech takže tu každej čadí vyjetejma tédéí z rajchu a okolí .. . .. . benzínu je všude nadbytek protože benzín se už vyrábí jen kvůli tomu aby bylo dost nafty neb nafta je odpadní složka při jeho výrobě, kamiony autobusy toho maj neskutečnou spotřebu a už se pomalu nestíhá vyrábět, nafta budoucnost nemá poznáš to sám za 10 let :) na co BMW vyrábí auto na vodík když pak řeknou že elektrolíza vody je hrozně drahá a na otázku kde teda ten vodík berete ti odpovědi "no víte....... to se vezme ropa..." . . . . tomu řikám taky bezvadnej objev. . .. . .
bezvadnej objev je zemní plyn jehož ložiska sou prostě ok a ropa dost rychle dochází, bioethanol na kterej umí jezdit každej benzínovej motor s lehkou úpravou a je levnej.........
naftovej motor má jedinou naději a to je řepka a taky že už volvo atd stavěj motory do kamionů co uměj jezdit až snad na stoprocentní řepku.......
ad převodovky..... heled jel sem fakt v hafo naftovejch už takže to neřiám tak z bůhdarma, v běžnym provozu běžnej naftovej motor prostě zaprvý má menší pracovní rozsah otáček než benzín a zadruhý běžně využitelný otáčky tak těch je 1500-2000 kde ten motor tahá .. . .. prostě jedu a raz dva tři čtyři a mám tam 60 ..... ..
ale ad ty auta tak jasný, vento by bylo fajn neb je reletivně spolehlivý a trochu jede a spotřeba super to ano .. . .. ale postav si vedle sebe vento a firebirda a k čemu tě to potáhne když máš rád usa auta ...... myslim že i kdybys neměl rád tak tě to potáhne k pontiacu , po svezení tě to tam potáhne jakbysmet...... jediný co máš v rukávu je spotřeba a pokud potřebuješ šetřit tak vezmeš koncernovýho srochtáka....... mě třeba nějak echt nevadí že jezdim od 10 - 20 ti jinak už bych to měl v plynu...... až bude krize tak mi cadillac může jezdit na plyn , plyn se startuje až po benzínu na kterej to chytne aneb když bude někdy krize palivová tak se dá jinej směšovač a auto se bude startovat na e92 a pak se přepne na zemák .. . .. . jasný že se to ještě netýká ani mýho caddy ani venta ale jednou se to tak řešit bude že ten naftovej motor nebude čim krmit a předělat ho na řepku nevim jestli pude neb volvo to má od základu jinak.......
ty benzíny maj budoucnost a podívej se sám dneska na nový auta o kolik je dražší na pořízení naftový auto stejně jak na servis a údržbu neb je to prostě vysokotlakej motor ale hlavně se podívej na spotřeby....... při stejnym výkonu sou už rozdíly 0,5 - 1 L třeba ........ prostě už se pomalu nevyplácej obzvlášť když si to koupí někdo kdo ročně najede 10-20tis.......
nafta je dobrej vynález, vždycky byl ale mělo to zůstat tam co to bylo to co se z toho dělá ted je špatně.. . . .. bylo to vždy jen třeba 60 koní ale zase 250nm a spotřeba třeba 8 což bylo super neb to utáhlo velkej stroj . . . . . .dneska se zbláznily a má to pomalu větší výkony než benzín a to prostě nevydrží .......
ale pořád přemejšlim venvo vs. firebird takže nezatracuju to ale i když se koupí vento tak budu řikat že to je levná koncernová jebka ;-)
Nikdy sem neridil nic americkyho, ale od par lidi vim, ze ty podvozky asi az na par vyjimek nenabízi nic krome pohodli. Plyn neni spatnej, ale bastlit nekam primej vstrik za uplnej nesmysl, kterej se defacto pri stridani auta kazdy 2-3 roky nema sanci vratit, tankovat to na kazdy desaty pumpe a nemit kufr nebo rezervu mi moc dobry neprijde. Navic na tenplyn to vetsinou jede uz uplny hovno. K tomu, ze to v prepoctu bude pak brat jakoby 5l benalu u takovyho motoru opravdu neverim, tech 8 asi jo, ale co to bude za jizdu. Takovej motor pod kotlem musi zrat 5kc na km. Uvedom si ale zase, ze ackoliv spotreby dnesnich benzinu klesaj, ty motory se proste rovnat nemuzou. Aby benźin zral takhle malo, pojedes kloboouka, jinak to bude zrat 2xtolik. To se ti u nafty nestane, neb je vetsinou rozdil mezi tim jestli to setris nebo nakladas cca 20% z tak malyho zakladu, že 1-1,5l asi nema smysl resit. Pokud jde o to razeni, 60 jezdim na trojku a to mam 6kvalt, tak nevidim duvod proc bys mel vic radit. Pokud teda nemas pocit, ze neustale musis mit otacky pod 2000, cemuz ja se snazim vyhnout. K tomu ze to nevydrzi. Mozna nejaky jebky, ale tyhle starsi tdi proste vydrzi. Je dost lidi, co s podobnym vykonem jako ja najedou kilo rocne a nemaj sebemensi problem. I ja to stavel, aby to prave vydrzelo a pocitam, ze od ledna tim asi normalne budu jezdit v praci, takze 50 tis rocne tim urcite najedu a nemam sebemensi strach. kámos, co ma v 1,9 cca 250PS bez nitra a to nitro do toho pere a nejakou flasku uz vyjel, ma taky motor furt celej, tak nevidim duvod, proc by ty seriovy motory s polovicnim litrovym vykonem jako nemeli drzet. Udrzba? Tomu se vzdycky smeju. Zajimalo by me jaka....
Ja mam benziny rad,ale poradny, ale aby mi auto, kterým bezne jezdim a najedu dost km, zralo nejakej nesmysl a ve finale bych i s opravama byl na cene za kilometr, která atakuje taxik, to je opravdu k hovnu. Jiny to je u auta na zabavu, tam je to jedno. Obzvlaste pak, kdyz najedu 4000tis mesicne a rozdilem bych defacto splacel pulku hypoteky na slusnej barak. Navic si myslim, ze tomu farosovi to vento bude po chipu do 200 bezproblemu stihat. Bez koure.
Ale treba mate prijem domacnosti 100+ a je ti to fuk, to ale nepredpokladam, kdyz kupujes auto v tyhle cenovy.
no vidíš mám pořádnej benzín a ceny za servis mi tu cenu snížej páč to servis nevyžaduje .. . .. pokud najezdíš tolik tak je jasný že tobě se nafta nebo lpg vyplatí to je jasný......
farosovi . . .. . spíš bychřek že mu to seriovy vento ujede nicméně jak vidíš by mi to bylo jedno neb prostě když ho miluješ není co řešit :) stejně by s tim jezdila powerová převážně takže by faroš nešel přes 9 spotřeby . . . .. příjem nemám a nějak mě to ani netrápí :)
nicméně na vento už sem asi sehnal minimálně kupce pokud bych to nevzal já resp. našel sem ted visiona za 45 (aneb 40 píše dohoda) v maximální výbavě s plynem po revizi atd tudíž vision je silnej, vybavenej, je to z USA a žere to stejně takže před ventem má přednost :)
njn, sem zvedavej co nakonec koupis za pekac, nevim, jestli nahodou nechodis s nejakou zvlastni zenskou, ale vetsina zenskejch by podle me stejne radeji jezdila s necim, co se vejde do normalni garaze:-)))
K tomu servisu.Nemyslim si ze by pri znalosti beznejch veci by to bylo blbe servisovatelny. Nejsem zadnej automechanik ale vetsinu veci si na tom delam. Je to jednodušší nez benzinovej motor. Vsechno mechanicky si udelam, nastaveni dulezitejch veci ale nechavam na nekom, komu v tom duveruju vic. Myslim, ale ze i v globalu najdes daleko vic lidi schopnech opravit ti koncern nez cokoliv jinyho.
ta moje taky jezdi kombajnem a uz 7 let. 88kw automat, Ford. Jak si ji naucis, takovou ji mas. Predstava, ze bych si od ni v nouzi pujÄŤil treba Matize me budi ze sna :-)

31.10.2008, 22:41 |
koren Nismo.Power: mi vysvetli v cem je servis benzinu levnejsi nez ropy. neber to jako rejpani,proste by me to fakt zajimalo...
Schwaboid: No to se ti ani nedivim, ale o takovejch extremech se tu prece nikdo nebavi:-)))
Ibiza vs. New Yorker? To je hodně velkej extrém :-)))
koren: jj, to je taková ta běžná fráze. já jezdim s TDI maximálně na prohlídky po 30tis km a jestli stojí o 2tis Kč víc, tak to v klidu ušetřim na projetý naftě.

02.11.2008, 10:38 |
schwaboid | Upraveno: 2008-11-02 10:39:20
Jaká Ibiza? :-)))
30.10.2008, 18:54 | Scream
nebylo by lepsi neco takovyho? [ Link ]
Jo tahle, to sem myslel jako nez to vento. Srovnani s NewYorkerem je fakt ulet:_))
nakonec rozhodnuto
Chrysler Vision 3,5L LPG automat . . . . něco práce na tom bude ale jinak hezký, pohodlný a bezpečný auto.........
to že ženský koupí někdo malou jebku to mě nechává klidnym, až se jim nabouraj tak si to rozmyslej a vůbec jak řiká švábojd ....
autem budu jezdit i já takže nechci jezdit nějakou velejebkou malou :)
Hele jakej ten Vision s 3,5kou je? Kdyžtak sorry za oživení tématu, ale ve vyhledávači mně vyjelo jen tohle. Dík.
majitel nakonec neprodal takže sem ho nekoupil....
ale jinak pohodový autíčko určo.....
což mi připomíná že si mi psal mail asi.... alero nech bejt, je to hnusný a je to totální lowend auto.... nechápu ale vyrojilo se jich ted hromady všude :)
Jo, psal jsem ti. S tim alerem jsem se stejně unáhlil. Navíc v tom ta 2.4ka nic moc. Já už prostě chci zkusit něco co smrdí tou amerikou.

18.05.2011, 20:51 |
Maxík | Upraveno: 2011-05-18 20:52:58
...