
Navštíveno 5954x

Ahoj,mám v plánu si na konci roku(možná už co nejdřív) pořídit lehce ojetou Fabii.Když jsem si udělal všechny možný porovnání a žebříčky, vyšel mě asi nejlíp motor 1,4 TDi 59kw.Budu na to mít 200tisíc a možná ještě něco.Chtěl bych auto který bude mít najeto maximálně nákejch 75000km.Posilovač řízení,možná klima a samozřejmě airbagy.Chci aby to byl rok výroby 2005 a vejš...
Dá se něco takovýho sehnat?(třeba z Německa)
Jaký máte stimhle autem skušenosti???
Vím že to neni žádná limuzína, nepotřebuju to na parádu ale na převoz z bodu A do bodu B.
Všem předem moc děkuju za pomoc...

19.02.2008, 20:43 |
FSAL zkus clena Nismo.Power, ten je na ne expert
;)
No v tomhle s nim mam asi nazor stejnej....takze jako Nismo:D

19.02.2008, 20:47 |
FSAL nazor urco stejnej, jen to nedokazu tak krasne podat, jako on ;)
Máme tři kousky v práci a neni s nima žádnej problém, motor bych čekal živější, ale je to lepší než 1.2 Honim Tři Písty, ta 1.4 je taky tříválec, takže počítej s tim, že je to takový uklepaný, spotřebu s tim mám po městě cca 7.5l, pokud máš na auto 200000 kč, tak bych se možná i podíval po něčem jinym, záleží jestli budeš jezdit dálky, pokud ne, tak si myslim že ten diesel je zbytečnej.
No mám to hlavně na dálky..CCa 1x týdně musim jezdit 100km a pak zase zpět.Na nákupy po městě máme pořešenýho Smarta...
Jinak mám možnost levný nafty,tak proč to nevyužít...
jako MARA, docela se to musi tocit, neni to moc divoch.
Za 200 K se da sehnat nevyllitana Octa 66kw s nesmrtelnym motorem (to pokud jezdis hodne km) a pokud ne, tak si za tech 200 kup neco cemu se da rikat auto...

19.02.2008, 21:34 |
clown ja chci taky jednou tydne jezdit 100km :o(
aktual od pondelka 1900km :o(((((
M.A.R.A. ty woe .. JR rikal podobnou spotrebu, njn .. tohle se honit nesmi, pak to zere :o(
no octa mě nenapadla, s tim souhlasim 66kw motor, máme jich taky v práci dost v oktách a když se jezdí po praze na spotřebu tak dle palubáku do 6 litrů a dálka okolo 5 litrů, ale opravdu lehká noha.

20.02.2008, 08:31 |
hanzz Za 200t koupit fabii 1,4 TDI? Proč chlape, proč? Máš pro takový výběr nějaký logický vysvětlení?
Za ty peníze už je velmi slušný výběr. Kup si něco v čem nebudeš jako sardinka, co bude mít motor, slušnou výbavu, nebude se to srát a nebude se to krást.
za 200t si kup radši auto , to že si koupíš fóbii klidně 05 a 75t najeto neznamená že bude lepší než třeba kvalitně zpracovaný auto z japonska (apod) z roku 2000 s najetejma 150 neb co se fobií týče tak u nás v pražskym provozu měly všechny po 50ti tis nápravy v prdeli , klimačka tak u půlky z nich smrdí , sedačky vržou každý , brzdy taky do 50ti kompletní výměna . .. . . půlka benzínovejch řere olej jako kráva, půlka vůbec . . .. .takže ty bys vlastně dal 200t do něcěho co by vlastně už mohlo bejt před smrtí a daší investicí do náprav/brzd/klima .. . . . .
a to vše předpokládám jen kvůli tomu že někde někdo řikal že s tim jely asi za 3,5/100 z čehož vlastně nakonec vyplynulo že to jezdí kolem 5ti a to se vyplatí . . .. . . takže jako mára když už roupama nevíš coby a chceš šáde tak bych čeknul O1 66kw neb za to dostanes mnohem lepší podvozek než to co má fábie, ten je fakt hroznej . .. . .. co se chrochtáku 3V v naftě týče tak to je parádní klepavka a jede to jak HTP :)
Jako Nismo až na ten podvozek. Ten mi připadá, že má Fabie na svojí velikost naopak velmi dobrej a proti tomu mi zase Oktávka připadá že nic moc.

20.02.2008, 10:27 |
hanzz jako RB: taky bych řekl, že má Fóbie lepší podvozek jak Octa I. Navíc jízdním vlastnostem Octy I strašně ubírá ten hroznej zadní převis. Je to jako jezdit s baťohem :)
přestal jsem sem psát, ale na tohle taky musím reagovat.
řešil jsem naprosto stejné dilema. Auto na dojíždění - svezl jsem se i v pár fábiích, rok většinou 2003, TDi combi s man. klima cena když byla pěkná okolo 190 tis.
nakonec jsem koupil Toledo rv. 2002, 81 kw s climatronikem se serviskou ze Seatu a 133 tis. najeto za 185. tis kaček
- musim říct, že fábii mám jako služební, je to levné auto s drahými díly - které si nemůže komfortem, pohodlným podvozkem a prostě ničím ani usr-t proti např. tomu Toledu
fábie za tyhle peníze je prostě totální nesmysl - 200 . tis. za 5 let jetou škodovku ? to nedělej - ceny mě u těchto aut nedej bože 1.4 tdi motorům přijdou vyhnaté nahoru jako prase
hlavně když pak najedeš hodně km ročně, řešit rozdíl na pojistce např. 1,4 vůči 1,9 je kravina - a tím Toledem na dálky v pohodě za 5,2 litru kombinovanou spotřebou
za 200 si kup neco kvalitnejsiho mi se treba libi fiat stilo....nebo si kup ford mondeo sice to nebude 2005 ale 2002-3by jsi mozna sehnal 2,2tdci je super motor...jinak proti fabii nic nemam pokud je to auto jen do meseta na nakupy
1,9 koncern je supr.. ale ta 1,4ka mě moc supr nepřišla :o( za 200 tisíc kreditu bych se podival jinam na větší auto a k jinému výrobci.. třeba BMW E39 :-)
1,9 koncern je supr.. ale ta 1,4ka mě moc supr nepřišla :o( za 200 tisíc kreditu bych se podival jinam na větší auto a k jinému výrobci.. třeba BMW E39 :-)

20.02.2008, 12:56 |
Alííí spaly_s: Dobře ty. Místo Škodovky Forda nebo Fiata? :oDDDDDD Ty bys mě rozesmál.
Only_One: Když to ale vezmeš z druhý stránky (servis, dostupnost dílů, poruchovost, . . .), asi ani BMW nebude to pravý spotřební auto ve srovnání s klasikou jako je Fabie.
servis když se nepojede do BMW tak uplně v pohodě. spousta lidí to zvládně opravit rychle a levně a dobře. Ceny dílů? No zas tak markantní rozdíly nebudou.. pokud se budeme bavit o spotřebním materiálu brzdy, kapaliny kotouče.. tak to je +- stejný. druhovýroba kvalitní tyhle auta pokrejvá parádně. Já osobně bych fábii 1,4 Tdi nekoupil ani z donucení.
Alíí: Nevim co ti na tom prijde tak smesneho, ty by sis radeji koupil fabii nez treba to vyse zminovany Mondeo?
Only_One: Pro člověka co chce auto na dojíždění, aby žralo pět litrů, díly byly doslova za hubana a opravili to na každém rohu, tak takové auto prostě BMW nikdy nevyrábělo. Taky bych si za tyhle peníze vybral vůz z Mnichova, u dobrého kousku jsou rok a km irelevantní údaje a mám výborného mechanika. Jenže tady tomu člověku to moc nepomůže, touhle cestou nepůjde.
raději bych si koupil 3litrovej naftovej motor od BMW než poloviční motor od škodovky. spotřeba bude u toho BMW možná menší :-D
Only_One: Myslíš 3.0d? Mám kolem sebe tři takový auta, dvě v automatu s reálnou spotřebou 9-11 litrů převážně město, jedno v manuálu a jezdí za 8 litrů převážně venku. A opravy jsou katastrofa sama o sobě, do 250.000 najetých spolehlivě odejdou vstřiky, což je nejlevnější myslitelná oprava asi za 40 tisíc a u BMW i přes 70. Fakt úsporná alternativa :o) Já bych volil 528i/530i, tam je sice průměr 11, ale měníš jen olej, filtry a jednou za dva roky svíčky za pár korun a to je vše. Nicméně tady je pořád debata o vozítku za 200 s co nejmenšími náklady na provoz a opravy. V takovým případě já bych pomýšlel na něco jako je Honda nebo Toyota a po Fabii bych se ani neohlídnul.
každej si holt musí najít ten svuj cup of tea :) minimálně teď Pavel 528 nabízí A8 2,5Tdi za hezký peníze .... :-D a to se s fabií nedá srovnat prostě
kolega teď má na prodej hezký naftový Stilo Sport za pár kaček
[ Link ]

20.02.2008, 14:29 |
Aki Alííí: no tak to je fakt ústřel, mondeo vs fabia. jedinej kdo koho rozesmál jsi ty nás :)
jak vám může přijít podvozek na fábii dobrej ??? ten je tak zkurveně nebezpečnej že pořád nechápu že to neztáhli z prodeje....... to je všeobecně známý že fábie sedí , sedí, dělá že se nic nedějě ale když si usmyslí tak prostě ustřelí a už se s ní nedá vůbec nic dělat.... brzdy nic, volant nic..... už se mi to stalo asi 3-4krát a je to fakt otřesný, s oktávou se mi tohle nikdy nestalo a ten podvozek je mnohem komfortnější díky větěim rozměrum..... je fakt že proti G4 1,6 je fabie asi jestě dobrá neb s tim sem jel tak to je snad i horší . . . .
jinak přesně ta co máme my jako služebáka tak je kombajn 1,4 16V stokoní . . .. najeto současně něco 58 a chlup , měněno všechno na nápravě asi při 45ti , klimatizace nám bud chladí hodně nebo vůbec jak dělá hodně fábií (servo motorek topení) a když nechladí tak smrdí jak žumpa , vrže sedačka a to hnusně, záda mě z ní bolej pokaždý , spotřeba 10-20 ...... brzdy měněný při 50ti kotouče , desky 2x měněný , tlumiče přední měněný zadní stále origo , olej řere fakt krutě . . . . .. klasicky na začátku D1 tam hledám 6tej kvalt neb při 130ti to točí asi tak 4500 nevim přesně ted a aby toho nebylo málo tak mě k tomu všemu vytlačil 1,5tka žigulík ..... prostě byl silnější což je smutný........ ikonka servisu nám tam svítí imrvére, nechutněj BEEEP to dělá naprosto na všechno a pokaždý mě z něj málem klepne jak se ho leknu .. . .. . jednou mi jede z kopce max 180 a podruhý jede po rovině 200 ale na GPS nejela nikdy víc než 180.... prostě fakt netušim proč bych tomuhle měl řikat auto . . . .. . takže v tomhle případě se zastávám oktávky ač nemám rád obojí ale kdybych měl mít tohle nebo tohle tak si vemu určitě oktávku . . . .
tak tohle je presne ono, v co jsem ocekaval, ze se tady takhle debata zvrhne. Chtel neco uspornyho a dostal doporuceny E39 530d, coz se na me nezlobte, ale to je ustrel jak svine. Uz jenom po strance pojistky to je naproste mimo misu. A to nerikam o variante, ze to nekde tukne.
Nismo ma pravdu, ze Fabka ma zvlastni podvozek. Tvrdej, vypada to silene jiste a pak se to roztoci nebo hrne a neda se s tim nic delat. Se sluzebni jsem si zkousel drandit na rucku a je to takovy divny, zlata Felcka. Ono sedanova Octa je vyrovnana (aspon se mi zdalo, nemuzu moc soudit, mam najetyho jenom kombajna), kombik taky dlouho nic a pak najednou zhoupne zadek a tezko se z toho dostava. Ale to jsme v kapitole, kam se 99% normalnich motoristu nedostane a pokud, tak jim je jedno, jestli leti bokem ve Skode 120 nebo v Impreze, protoze kdyz to ustreli, tak se zaprou a cekaij naraz.
Takze kdyz by Ti nevadilo vyssi povinny, tak bych za sebe mohl doporucit 66kw Octavku, ktera pri nejakym zakladnim servisu, dobrym puvodu a slusnym zachazeni vydrzi opravdu hodne. Spotreba je 5-6 litru pro beznyho motoristu, da se koupit s klimatronicem, elektrikou a je to relativne levny auto na provozni naklady. V pripade nejaky nehody se tohovali po vrakacich tuny a ackoliv to je uniformni, nezajimavy, mozna trochu osklivy auto, tak podle me vychazi v pomeru cena/uzitna hodnota nejlepe
Mondeo nevim, neznam... me se libi, ale zkusenosti se starou generaci jsou sileny, takze bych do toho nesel.
Only_One: zkusis se zamyslet a porovnat cenu repase naprav na A8 a Fabii (jasny, ze na A8 vydrzi nasobne dele, ale kdyz najedes 500-1000 km za mesic, tak si myslim, ze to je proste napad mimo misu).
A taky bych Ti doporucil si neco precist o motoru 2,5 koncern. Nechi taky shazovat Pavlovu A8 (ja sam mam pro velky autaky slabost a jsem jejich fanda), ale to se neda porovnavat. A8 je cestak, polykac kilometru pro vyssi vrstvy a ne na vozeni vajicek od babicky z kotehulek a patecni nakupy v Lidlu:-)
povinný ručení je to poslední co bych řešil při výběru auta
já rači budu vozit vajíčka v autě s velkym A než abych se trápil s tragédií jménem Fábie I
No takze pokud najede rocne clovek 10000 km tak se povinne ruceni za 10K krasne rozpocitava na korunou na km. No to mi moc rozum nebere. Dle me ma auto slouzit a ne jenom stat v garazi a za odmenu se v nem jednou za tyden projet jak to dela mnoho lidi. Radeji o rad nizsi auto a poradne ho vylitat, nez jezdit sockou, oprasovat ho v garazi a jezdit svatecne k babicce na hladovy oko.
Jinak jako nove auto planuju E39, nebo A6, aby jsi nemyslel, ze jsem nejaky Fabia fanclub.
uz to pisu asi podruhe, mame je v praci jako firemni, cca 30 ks kvuli provozni uspore je jich velka cast 1.4 TDi, zbytek 14 16V. Serou se vsechny do servisu jezdi vsechny hodne casto, neustale sviti nejake kontrolky a v servise cidla snimace olej atd. Kdyz uz s ni musim jezdit tak si pujcuju radeji benzinovou 1,4. Ale vlastni bych si Fabii nikdy nekoupil.
Ceny za udrzbu jsou srovnatelne s octavkou I a to je podstane lepsi drzak takze nemusi do servisu tak casto.
jako Mila_307 s tim že jich tady máme skoro 200 a to jen fábií, nemuvim o dalších autech :)))
jinak odpověď na otázku v předmětu : "nekoupit"

21.02.2008, 10:43 |
Mika Fabii bych si nikdy nekoupil. Důvod je jasný auto jako takový zas tak zlý není, ten podvozek mi přijde dobrej opravdu sedí, to jak píše nismo se mi nikdy nestalo, že to ustřelil. No každopádně ty služební se s civilníma nedají srovnávat, na nich se mění XY řidičů. Ale pravdou zůstává, že 1,4 která nemá ABS brzdí pěkně, oproti tomu 1,2 HTP s ABS je vyloženě na zabití, to jak tam vadnou brzdy je neskutečný, a při další jízdě s tím to autem musí člověk hodně dopředu počítat co to auto vůbec umí, špatná akcelerace a pak shit brzdy. Takový auto ne a za 200 táců opravdu NE. Ale co člověk to názor, to jako jo :-). ZDaR. Kup si octu v tdi 66 kw.

21.02.2008, 13:02 |
BadyS | Upraveno: 2008-02-21 13:04:04
u 1,4TDi hlavní problém se servisem, nikdo to nikdy neviděl rozbrané, neví co se kazí apod. příklad z praxe... Fabia po záruce 2 měsice se na slovenku zastavil motor ( najeto 82tkm) , odtad do servisu - výměněno nové turbo samozdřejmě auto nejelo - cena 30 000sk odtah do čech, bylo ve 3 origo servisech škoda, nikdo nevěděl co s tím, nakonec vyřešeno tak, že pouze výměna celého motoru - 170 000,- kč
na auto které použiješ na ježdění na chatu a své soukromé cesty super motor, jede to slušně, shopné fičet 160 s tempomatem bezproblému, ale auto co má nájezd 300km denně tak rozhodně ne, což byl tento případ, i když mělo veškerý origo servis
Hele, to mně vůbec zajímá, jak může někdo vyměnit turbo, naúčtovat peníze a auto nezprovoznit. Přece dávám do opravy auto a požaduju zprovoznit motor, ne vyměnit turbo. To bych jim řek ať mi tam daj to starý a prací zaplatí za svojí blbost.

21.02.2008, 13:30 |
BadyS RedBaron: no bohužel toto je ale běžná praxe u aut bez záruky kdy servisy tyto díly nemají skladem, a pokud jej už namontují na auto a přesto se s tím nic nevyřešilo, je to na delší vyprávění a výsledkem byla radost z toho, že auto se odtáhlo do CZ servisu
to furt nebylo nic jako tahanice s Mladou Boleslaví kdy se autorizovaný servis postavil na stranu zákazníka se znaleckým posudkem a nakonec ten motor novej stál 70 000,- Kažodpádně toto byla tahanice dobře víc jak měsic, kdy auto nejelo :-)
a to prosím auto s pečlivým škoda servisem a plně vyplněnou servisní knihou :-)

21.02.2008, 14:28 |
RedBaron | Upraveno: 2008-02-21 14:31:07
No, ve značkovém servisu se platí trojnásobek běžných cen snad proto, že tam mají veškeré vybavení nutné k naprosto správné diagnostice poruchy, takže moje peníze za zdravý díl, který jsem nikdy neobjednal, by v životě neviděli.

21.02.2008, 17:31 |
Alííí jerzy05 + Aki: Ford a Fiat (možná kromě novýho Mondea) jsou auta, co mi nesmí do garáže. Jestli to někoho rozesmívá, tak to určitě nebude ten, kdo se bude smát naposled. To mi nikdo nevyvrátí.
A ten, kdo řeší výběr tříválcový Fabie 1.4 TDi určitě nebude držet podvozek tak pod krkem, aby ho to někde vysypalo do lesa. Zase mícháte sporťáky se spotřebníma autama.
Každej má s autama jinou zkušenost, ale jako radit mu aby si radši za ty prachy koupil BMW 530D nebo A8 . . . ? ? ?
Alíí: koukam, dalsi utvrzelej skodovkar, ale ver tomu, ze k smichu jsi opravdu jenom ty, kdyz si myslis, ze ti ta fabie vydrzi vice jako treba ten ford....nemluvim o starsi generaci, ale o srovantelnou s fabii.... ale vyvracet ti to ani nebudu a ani nechci, to poznas sam.....
Už jsem se po tejdnu konečně dostal na net...Byl jsem v tejdnu v pár bazarech a u prodejců...Fabia 1.4TDi u mě propadla na poslední místo.Mám ted teda blbou 205ku v naftě, ale ten zvuk motoru je u Fabie snad ještě víc slyšet než ten co mám já teď.Projel jsem se i v bazaru v BMW 525 TDS r.v.2001 najeto 145tis.km.Výbava:komplet elektrika,klima,koženej interíer,zimní a letní obutí,litáky v ceně.Chtěli za to nákejch 230.000kč.Což se mi zdálo dost pod cenou.Kdyby jste mi na to napsali co si o tom myslíte tak bych do toho možná i šel...Lepší auto bych si domů přivézt nemohl...Co se týče výkonu a pohodlí...
JInak jsem koukal po Octávkách a našel jsem třeba tohle
[ Link ] Což se mě zdá trochu podezřelí, když beru stáří a kilometry tak je to podle mě dost levný.
Nebo mě sami doporučte co je na týhle stránce asi tak nej???
[ Link ] Všem předem moc děkuju za porady a pomoc v životní chybě kterou jsem neudělal pořízením Fábie...
volil bych spíš 1.9TDi 74kw... ja sám ji mám a maximální spokojenost

24.04.2008, 13:20 |
Mr.Scully | Upraveno: 2008-04-24 13:22:01
Za 200k bych si radši koupil BMW E39 (i/d podle účelu) z cca 2001 s plnou výbavou (kůže, vyhřívání, navigace, DSC apod.). Bude to stokrát pohodlnější, desetkrát bezpečnější, dvěstěkrát hezčí, dvakrát rychlejší a žrát to bude stejně. Ale holt každej má jinej vkus :-)
Ahoj,
zrovna řeším podobný problém, nechci zakládat nové téma, tak se ptám v tomhle starém (myslím že to sem patří).
Peugeot 205 D už pomalu dosluhuje a vybírám tedy pro přítelkyni jiné auto. Jezdí převážně delší trasy, tak spíše zase naftu. Roční nájezd cca 20tisíc. Zatím volba padla na Fabii 1,4 TDI a Peugeot 206 1,4 HDI. Mělo by to být menší auto s nízkými provozními náklady. Doporučili by jste někdo jedno z nich? Případně jiné auto do cca 70ti tisíc?
V zadní nápravě Peugeotu problém nevidím, když se udělá pečlivě repas tak to drží. S 1,4 HDI zkušenosti nemám, pouze s 2,0 HDI - ten mám v Xantii a jsem s ním spokojen.
S 1,4 TDI mám nějakou to zkušenost a to v několika autech. Je to tak nepřijemný motor na používání... Ano zní to divně ale je to tak :-) Rozjedz stylem nejede nejede ještě ne a pak JEDE (cca vteřinu kopanec) a pak zase nejede do toho ten zvuk. V jakémkoliv kopci při rozjedzu problém se rozjed. Zrychlování doprovázené kopancema a přitom to nejede... i to htp je mnohem příjemnější řídit ne teda živit... volil bych aspon 1,9 tdi nebo pak sdi
Nad SDI jsem také přemýšlel, ten by mohl mít alespoň lineární průběh. Děkuju za radu ;-) A s tím 1,4 HDI nemáte nikdo zkušenost?
Mel jsem kombika 1.4tdi donedavna jako sluzebni. Okresky jsem jezdil v prumeru do peti litru, na dalnici to jde vys, trvale 140+ je nekde kolem sesti, mesto tak nejak podobne, pres sest a pul sem se nedostal. Motor je hodne hlucnej, zvlast v dalnicnicnich rychlostech, trpim na bolesti hlavy ale kupodivu z tohodle auta me hlava ani pres ten hluk nebolela. Jezdil sem denne 130km po prazskym okruhu + d1. V tomhle rezimu dalo auto 100tis km a neresil se vymlacenej podvozek, brzdy ani nic jinyho co pise nismo. D1 jsem ale jezdil v rychlym pruhu s tima rychlejsima, takze 150+tacho (kopce na vysocine 150 s plynem na podlaze) takze si celkem uzila, ve 105tis se menilo turbo (neco pres dvacet tis)
Me prijde ze to jede slusne, boost kolem dvou tis otacek za to zatahne slusne, pocitove to okolo tehle otacek zrychluje stejne jako 81kW tdi co mame ve stary oktavce.. Jen to pasmo kde to takhle taha je fakt kratky. V dobe servisu jsem mel pujcenou nahradni zanovni htp, tu silnejsi verzi a jela znatelne hur, kdyz sem se snazil drzet tempo jake jsem jel s ropakem sla pres devet litru...a to jsem ty kopce na vysocine ani 150 nedal a musel sem tocit ctyrku,petka to neutahla...
Na mesto a okresky mi docela sedela, takovy fajn uzitkovy auto. Na dalku nic moc, ale kupodivu to nebylo to zly jak sem cekal. Kdybych si to kupoval jako soukromy auto tak urcite ne za 200 a bal bych se toho ue ojetina byla namahana jako to nase a ze kolem 100tis se prihlasi pomerne nakladny opravy.
Soukromy auto mam 328 e36 a ta fabka mi fakt neprisla ze zoufale nejede jak tu nekteri pisou. Je fakt ze pod dva tis je motor neprijemnej, tzn jak to kleslo pod 2tis tak sem radil, ale to ted u 104kW tdci od fordu neni o moc lepsi.... Plynulej zatah od volnobehu jako od bavorskyho r6 sem teda od dieselovyho ctyrvalce ani necekal :-)
Ja jen pro doplnění netvrdil jsem že to nejede.. Ono se to skutečně rozjede v celku slušně a za málo to jezdí to ano.. ale jako jsem psal předtím nezvykl bych si na takový průběh výkonu je to vážně dost nepříjemné asi je to o zvyku. Skutečně mnohem radši jsem používal jako služebáka htp :-D
Marast: to asi nebylo primo na tebe, to ze to nejede je tu zmineno vickrat. Me teda moc nesedi prubeh tech nabusenejch dieselu celkove, jak sem psal ted jezdim 2.0 tdci a to je to samy, nic, pak se to zblazni a pak zas nic, jen to zataha vic nez fabie, trosku niz a to pasmo je mozna sirsi, ale reakce na plyn snad jeste horsi... Proste velkou atmosferu s 6ti a vice valci uz u me asi nic z tech modernich motoru neprekona :-)
"Jezdí převážně delší trasy, tak spíše zase naftu. "
aneb řek sis o to sám, di se zeptat do bohnic možná tě vezmou.... výběr aut jak idiot když do tématu kde se o tom řeklo hodně se ptáš na to samý a přídáš k tomu ještě jedno horší a logiku máš jak imbecil viz začátek mého příspěvku...
Marast & Assassin: Děkuju za příspěvek, je určitě k věci.
Nismo.Power: Omlouvám se, že jsem se zeptal. Nemyslím si, že bych na tom byl s logikou nějak špatně. Téma jsem četl, ale doba trochu pokročila a už se neptám na auto za 200tisíc o kterém byla řeč na začátku. Nemám na to, abych si koupil slušné BMW a rozhodně si nemyslím, že by jeho provoz byl levný. Jestli jsi svým příspěvkem chtěl říci, že Peugeot 206 je špatný, tak to šlo napsat i slušněji. A ne nazvat hned někoho, kdo se na něho zeptá imbecilem.

22.02.2013, 11:32 |
Losky Měl jsem C3, dva roky starou a motor 1.4 HDi 50kw. Motor byl dost kultivovanéj. Dlouhodobá spotřeba přes zimu 4,7L, převážně okresky a v létě do 4,5. Na dálnici to při 140 žralo asi 9L. Pak jsem koupil fabii 1.9 74kw a po nastartování to byl děs. Vibrace tdi, hluk motoru. Ale po naložení to jelo jak ďas v porovnání s 1.4. Spotřebou jsem byl na té 1.9 dlouhodobě na 5,1, po chipu 5,5, ale to jsem to honil. Každopádně Hdi bylo o mnohem tižší, připadalo mi to benzína, ale krouťák žádný... Pro ženskou ale dostačující
bechy :
1)imbecil a idiot sou pouze diagnózny nikoli nadávky....
2)nevim co je dle tebe na BMW slušného, ano je to o kousek kvalitnější než francouz ale údržba toho, jak si správně vydedukoval, stojí několikanásobně víc...
3) nebudu psát o něčem jako je P206 psát že to je dobrý když je to sračka
4)tvojí logiku napadám hlavně z důvodu že dneska každej lojza v hospodě už ví že malá nafta na dlouhý trasy nepatří, malá nafta je koncipovaná do města na rozumně dlouhý trasy.... malou naftu zabiješ během 1-2let pokud budeš jezdit někde po 5km nebo jí uženeš když s ní budeš lítat po dálnici.... na obě tyhle varianty je daleko lepší, úspornější a hlavně mnohem výdržnější malej benzín.....
tudíž na dlouhý trasy si rozhodně malou naftu nekupuj na to sou dobrý jedině velký nafty kde i koncernová 1,9ka je tak nějak na pomezí ale rotačka se tam dá počítat ještě a jak píše losky tak po dálnici ti ty dvě nádhery cos vybral budou žrát 9 zatimco rotačka 1,9ka pojede za 6....
takže si buď kup normální benzín kterej na dlouhý trase bude mít spotřebu stejnou jak nafta a neuženeš ho nebo si kup větší naftu a ne zkurvenou 1,4tdi s životností jako má HTP.... a bohůžel i máme jednu 1,4tdi v rodině kde sem to tchánovi dlouho vymlouval ale prostě idiot je idiot a doplatil na to sám :)