Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Lepsi nez Veyron za 4.7mega.-)

 o Navštíveno 4028x o
o 10.08.2007, 00:25 | Briann


o 10.08.2007, 00:46 | maca123
tak to je mazec :-O
o 10.08.2007, 01:14 | Nismo.Power
takovejch vejprů už bylo hafec ..... ujela by mu i voturbená vetta ta na rozjezd zmastí i stíhačku :)

je fakt že cena je příznivá ale pořád to je jen těžká malosériovka a vychází to z dragu :)
o 10.08.2007, 01:19 | -Hans-
Klasika...
o 10.08.2007, 01:39 | Nismo.Power
sice chápu že jak veyron tak venom by mohly něco vydržet
ale za 4,5mega je to beztak výsměch ....... když budu přehánet hrozně moc tak RX7 nebo Skyline R34 seženu za mega a když to fakt moc přeženu tak investice mega u skylinu běžnej výkon 1000-1400hp RX7 jakbysmet má 1000 hnedka ........ skyline by se musela hodně poladit převodovka ale taky by jel......takhle skyliny jezděj kolem 340 až 384 ty nejlepsi :)
beztak v japonsku jezděj maglevy skoro 600 takže se můžou jív vobě auta klouzat vlakem se cestuje líp :)
o 10.08.2007, 03:15 | -Hans-
Asi potunim nějaký HTP a uviděj:o)))
o 10.08.2007, 06:23 | RadekFM
1000k nic moc, celkem bezne se vipery upravujou prez 2000k
o 10.08.2007, 07:07 | RedBaron
Nixmo.Power: RX7 má tisíc koní? To je tak na dvě minuty nebo je tam jinej motor :o)
o 10.08.2007, 07:09 | RedBaron
Nismo.Power: Potíž je v tom, že ty jsi teoretik a pan Hennessey praktik. Jemu jede Viper 410 km/h, zrychluje líp než Veyron a ty tady vytahuješ japonský plečky z 90. let a básníš o tom, kdyby se vytunily :o)
o 10.08.2007, 08:06 | Nismo.Power
RedBaron........ si děláš prdel ne ??? jakej teoretik ? :))))) já jsem to fakt hodně přehnal s tim že na to abych dostal ze skylinu mnohem víc koní než má pan Hennessey v posranym 8,5 litrovym motůrku kterej má 10válců tak já si do 2mil postavim R34 která má na prťavym 6ti válci na 2,5litru s obrovskym turbem 1000-1400 i víc hp podle tlaku....... RX7 to samý

RX7 při pouhejch 600hp myslíš že nejede ?
[ Link ]

Skyline
slabá R33
[ Link ]

silnější R34
[ Link ]

jestly tě přece jen ten pan Hennessey bere tak to je vůl a chlubí se z málo hp :)
[ Link ]




JAPONSKÝ PLEČKY SI VYROŠUJU NEŘIKEJ KDYŽ NEVÍŠ CO UMĚJ s 1/3tinovym MOTOREM NEŽ MÁ ONEN VIPER......
jinak samozřejmě to špatný auto neni, jen žikám že 1000hp neni nějakej hardcore, starý chargery ze 70týho roku měly 550-600 koní bez jakýhokoliv turba a krouták měly jako tank . . . . teď cadillac sixteen má V16 bez turba a má taky 1000hp a 1350 krouták ale to je luxusní auto a né závodák i když by předjelo většinu aut :)
o 10.08.2007, 09:04 | Scream
ty vole sice mas pravdu, ale si hrozne trapnej. Někde tvrdíš ze je jedno z jakyho objemu jsou ty koně a najednou te zajíma litrovej výkon...... 1000PS je hardcore ze kteryho by se ti klepala prdelka jeste za tejden, protože ani nemas tuchy co to je.
o 10.08.2007, 09:13 | RedBaron
Nismo.Power: Dneska jsi fakt jako pětiletej. Starej charger s nejvýkonnějším motorem HEMI měl 425 koní měřených bez připojených agregátů a ztrát a v přepočtu na dnešní normované koně je to asi 360 koní. Nebylo to žádným motorářským umem ale čtyřkomorovým karburátorem, který tam lil benzín jako kropáčem na kytky. Motor RX7 se rozpadá už v sérii po pár desítkách tisíc km, je hajsavej jak modelka na všechny náplně, nerad velké teploty, žere olej, žere benzínu víc než ten viper se 460PS, a to má v sérii asi 225, s tisícem koní ji nikdo na světě neviděl a jestli jo, tak to trvalo maximálně pár vteřin, pak musela jít do kytek. Tvoje teorie o vytuněných japonských plečkách z devadesátých lete, které mají 1000-1500 koní jsou hezké, ale to jsou speciály většinou na dragrace, ve kterých nezůstalo původní vůbec nic, vozí se na podválu, neustále se v tom někdo hrabe a ladí a při nejlepší vůli to najede tak 10.000 km. Na druhé straně jsou tu Veyron nebo Hennessey, kterýho si dojdeš koupit, máš na něj normální záruku a když chceš jet přes 400, tak to přes 400 jede a když s tím chceš jezdit denně do práce, tak to snese. To je úplně jinej vesmír a tvoje pubertální výkřiky o Skajlajnech na tom nezmění vůbec nic.
o 10.08.2007, 09:46 | MarauderZ28
jen připomenu, že Veyron měl pokořitele už dávno předtím než vzniknul bylo to v roce 88 a jmenuje se Corvette SledgeHammer
o 10.08.2007, 09:57 | Nismo.Power
nevim co je u tebe dnešní normovanej kůň ale asi má hřívu a vocas . . .

"Magnum engine or the Hemi which was rated at 425 bhp (317 kW), even it was closer to 500 bhp (373 kW) in reality"


Scream : jo jedno to je z jakýho objemu jde nakonec samo o max. výkon ale někdy jako třeba v tomhle případě Hennessyho jde o to aby to auto něco vydrželo ........... jó, jel jsem v civicu co měl 527hp a vážil tunu .....tejden sem se z toho neklepal stejně tak jako z vystřelovací koule na matějský nebo ze Superman Returns atrakce ....... mě fakt nějaký přetížení nevadí mám z toho leda tak prdel ;-)
jinak jediný podvalový auto z těch vidí je ten viper jinak skyliny normál sou chopný jezdit . . . :)

o 10.08.2007, 09:59 | Luke-Jeep
Rudý baron: 10.000km kdyz jezdi na podvalu? 10.000km/400m kua to vydrzi zavodu docela dost ;-) joke...
o 10.08.2007, 10:01 | Nismo.Power
jj, SledgeHammer taky stojí za připomenutí ....... 408,7 km/h
o 10.08.2007, 10:08 | Nismo.Power
jinak znáte ? jen napovim že to stojí cca 11 mega a že to je stejně malosériový jako veyron s venomem a že jim to krutě natrhne prdel oboum a má to klasickou záruku a normál to vydrží :)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 10.08.2007, 10:22 | Vlastah
no asi tak jako RedBaron
o 10.08.2007, 10:27 | Nismo.Power
ještě mi ale někdo vysvětlete rozdíl mezi starym a novym koněm to mi nějak hlava nebere :)
o 10.08.2007, 10:31 | out
někdo staví a někdo sní a žije v kdyby a coby, rozhazuje miliony a říká že 1000HP není nějakej hardcore, ale troufám si tvrdit, že na vlastní oči si takový auto v akci nikdy neviděl, natož mohl to peklo zažít.
jinak jak si myslíš že japonci objevili ameriku, v evropě se normálně používalo.
[ Link ]
o 10.08.2007, 10:33 | .mycTD
jaka norma, takovej kun. Kdyz napr zmeris vykon holeho motoru bez alternatoru, vodni pumpy a vseho ostatniho, tak tam bude pochopitelne vic poniku nez na naprave. A jde o to, ze v drivejsich dobach si to kazdy meril, jak mu to vyhovovalo do reklamnich letaku.
o 10.08.2007, 10:38 | Nismo.Power
leták neleták tak sériovej HEMI dokáže na brzdě vpoho 500bhp bez jediný úpravy a samozřejmě má alternátor , klimu a všechno :)
to se týká spíš těhle starejch motorů sou na to i videa na netu ...... je fakt že většina aut má dneska deklarovanej výkon kterej je pak na kolech samozřejmě menší a letama stárne a to docela podstatně :)
o 10.08.2007, 10:58 | Rudi
a co takovej Koenigsegg CCXR, ekologickej a ještě hodně rychlej a tušim že o 10 míčů levnější než Veyron
o 10.08.2007, 11:08 | Nismo.Power
levnější je a jede taky skoro stejně to je pravda...... že to jede třeba o 5 mín to je fuck :)vůbec se divim že veyronu nakonec nedaly omezovač jak se plánovalo a budou ho dávat jenom na targu :)
o 10.08.2007, 11:14 | blázen
1000k skylinů jezdí celkem dost... tady pěknej na prodej, nepřipadá mi to jako šrot z 90let [ Link ]
o 10.08.2007, 11:52 | CervinVega
10/08/2007 08:06 Nismo.Power
RedBaron........ si děláš prdel ne ??? jakej teoretik ? :))))) já jsem to fakt hodně přehnal s tim že na to abych dostal ze skylinu mnohem víc koní než má pan Hennessey v posranym 8,5 litrovym motůrku kterej má 10válců tak já si do 2mil postavim R34 která má na prťavym 6ti válci na 2,5litru s obrovskym turbem 1000-1400 i víc hp podle tlaku....... RX7 to samý

muhehe :-) já myslím, že budeš rád, když se ti vůbec něco postaví, natož aby jsi stavěl turbo motor s výkonem 1000PS :-))))))))
o 10.08.2007, 12:10 | blázen
a co je složiteho postavit na skyline? je to jen o penězích
o 10.08.2007, 12:15 | .mycTD
blázen: to si rikas, je dokud je nemas. Znalosti si nekoupis.
Z Veyronem se VW taky docela zapotil, nez to jelo pres 4kila a to uz nejaky know-how maji.
o 10.08.2007, 12:29 | MarauderZ28
já myslím že postavit v čr s brutal výkonem je vcelku hodně velkej problém, mi ukažte kdo to tady umí ...
o 10.08.2007, 12:39 | .mycTD
presne tak. Ja pridaval 20PS u GTIcka a kdybas videl, na jakych <i> jsem zadrhaval. Tusim Ajsik se tu taky nejakou dobu potil pri instalaci "hotoveho" kitu od Guttmanna.
To, ze jsi na e-bay zahlidnul nejaky charger kit FIT&GO, neznamena, ze mas vyhrano.
o 10.08.2007, 13:42 | blázen
marauder:co je to za problem udělat stavbu podle někoho kdo už ji postavil a nechat to odladit? koupíš vše co potřebuješ, složit to budeš umět.. jen nechat naladit ECU .. v ČR je problém s penězma s ničím jiným
o 10.08.2007, 13:44 | MarauderZ28
kde naladíš ecu dyť to tady nikdo neumí, není tady ani pořádná brzda, kdo pozapojuje stand alone ecu to tady nikdo neumí
o 10.08.2007, 13:52 | rossi.x
Podrobná reportáž je ve dvojce Chrom a Plameny. pěkný autíčko to je.
o 10.08.2007, 14:03 | Nismo.Power
jediněj problém je s penězma . .. . . . . ECU je to poslední co by byl problém neb 200sx klub má clovíčka kterýmu tohle nečiní problémy viť blázne :))

na muj cadillac je taky jak řiká mycTD kit FIT&GO kterej je vyladěnej přímo na northstar ......... v saděj je komplet všechno potřebný k montáži tudíž kompresor VORTECH ala Turbína kde jen kompresní část a místo vejfukový je jen převod od řemenu takže takovej hybrid turbo/kompresor . . . .. . veškerý potřebný vysoustružený příruby k motnáži , šrouby , řemeny, samozřejmě odladěnej CHIP a samo návod...... instalace se pohybuje kolem 4hodin a je velice easy ...... funguje to a dává to 90-120HP dle tlaku samozřejmě origo vstřiky a všechno zůstává . . .

ALE CO NEMÁM ??????? NEMÁM PRACHY výjde to 60k bez dovozu což prostě nemám . . . .

jinak KAGEKI blbci samo uměj postavit ale samozřejmě je všechno o prachách opětně :)
o 10.08.2007, 14:17 | Rajdlos
NP: kdyby vse bylo tak jednoduche, jak pises :-))))
o 10.08.2007, 14:34 | Nismo.Power
postavit něco co už někdo postavil je jednoduchý, postavit něco z fleku s tim že komponenty vybíráš sám to je těžší ...... u toho 527hp civica se 3x zkurvil motor než se to odladilo ale ted to má za sebou 8tis a po zorebrání je vše jako nový i přes tenhle výkon a to to je 1,6Vtec . . .
o 10.08.2007, 14:43 | blázen
marauder:a to musíš ladit v ČR? nechal bych to naladit klidně v JPN jen mít PRACHY.. je to o penězích,ne že to nejde,všecko jde
o 10.08.2007, 16:03 | Nismo.Power
jasný, přiznejme si tady kdo máte tolik penez aby jste měly takový auto který chcete a aby jste tam mohly dokoupit co chcete za 2-3 měsíce a postavit to (myslim co se vyladění týče) . .. . .takže koupit třebas velký turbo, potřebný vstřiky, svody, komplet vejfuk, kovaný písty, nechat odlehčit kliku a ojnice, palivovou pumpu, IC , pořádný kola, pořádný kotouče a brzdiče , štelovací podvozek , a pak apexi, štelovací lambdu, EGR a podobný píčovinky . . . . . . za průměrný čr platy je tohle běh na 1-2 roky viz martin kterej pořád jen kupuje pracuje ale poslední rok nevyjel jinam než z dílny na park a zpět ...... nebo moje bejvaý dvoukilo co se bude dělat na třeba 300+koní neb na víc nejsou love a už se předělává a nakupuje skoro půl roku . . .

to nepočítám že tady sme autohifi takže každej by chtěl zástavbu podle sebe ale každej tady dělá na to na co má peněženku ....... já bych taky chtěl 12W7 ale nemám jí neb na ní nejni lóve :)
o 10.08.2007, 16:31 | out
mít prachy tak si sem kluci dovezete i ty japonce ne?ulala:-)))
o 10.08.2007, 17:00 | muSlim
2 Nissmo: Kageki blbci? Myslíš tým ľudí, ktorých mám na mysli? Ak áno, prečo blbci? Poznám ich, jedného z nich až veľmi dobre, tak važ slova :o)))))

Inak RB, nechcem brániť Nissma, ale má pravdu v niečom. Amerika sa píši autami čo majú motor z kamiónu, má to x koní, ktoré kľudne spraví Japonec v 1.8-2.0 litrovom motúrku zo sekačky a vydrží to kľudne to samé... nevravím, že tie staré veľké SOHC style motory niesú dobré, len vravím, že to je tak trošku už zbytočné a je pravda, že sa im Japonec vyrovná hocikedy. Viem že si zástancov sloganu "objem ničím nenahradíš", čo je čiastočne pravda, ale popravde... aj japonec umí, trebárs atmosféra, AE86 1.6 16V a 300 koní... to nech spraví amík s jeho x-válcami podobný pomer objem/výkon a aby to aj jazdilo, nielen jeden drag a koniec :o)
o 10.08.2007, 17:05 | .mycTD
uz jdete do <i> s tim litrovym vykonem, jste jak pojistovna.
Jestli za volantem nepoznas rozdil mezi 100PS z dvoulitru a 100PS z 1.4 16V tak jsi spokojenej clovek.
o 10.08.2007, 17:13 | MarauderZ28
KAGEKI asi uměj, ale popravdě sem od nich neviděl jedno jedinný auto co by jezdilo a bylo nějak brutální, krom Violátorový Supry, ale to je jeliman co neustále kecá děsný hovna a po tom jeho Ferrari killeru jaksi není vidu ani slechu ...
o 10.08.2007, 17:21 | MarauderZ28
heh jojo je potřeb z 1,4 mrdky vyhnat co největší výkon dopovanej turbem ... až tenhle motor najede 1 000 000 mil tak mi ho přivezte ukázat vy zázračný Japonci :o)))
o 10.08.2007, 17:36 | Lukaash
Slim ... 4A-GE NA 300 koni? mas pls link?
o 10.08.2007, 17:39 | out
mar: bohužel v dnešní době naladěné do zelena to potřeba je:-( jinak na ty kilometry se taky vykašli dneska se motory staví jinak a není v zajmu vyrobce, aby takovou porci vydržel. američani sou megalomani a potřebuji všechno největší, samotnýho by mě zajímalo jak se to s amerikou bude dobudoucna vyvjet, doba kdy určovala trendy a lidi k ní vzhlíželi je pryč a bude se tam muset něco zasadního odehrát pokud se chtějí udržet jako velmoc.
o 10.08.2007, 18:09 | blázen
marauder:musíš se na to podívat z druhé strany, kolik s jedním autem najezdíš? narovinu,jestli mi vydrží japonec 50tis, tak mám 5let co dělat,.. a vím,že už ho za 5 let mít nebudu,ale co je pro mě pozitivní je hmotnost vozu.. spotřeba vozu,... mám rád US vozy ale raději budu tlačit turbem,než zbytečnýma 4ma pístama navíc,...nic proti mnohoválcům :-))
o 10.08.2007, 18:37 | MarauderZ28
mno jenže ta spotřeba je u těch V8 nižší jak u I4 + turbo :o)
o 10.08.2007, 19:10 | MarauderZ28
Ono jde i o to, že Japonci v současný době nemaj snad jediný pořádný sportovní auto všechno jsou to "starý plečky" Amíci jich maj spousty Evropa se taky nemusí stydět, ale v asii je prd a vořech
o 10.08.2007, 19:10 | Briann
Pokud si pamatuju tak kluci z RX7 klubu si vozily na vyladeni jednotek Tedda az z hawaje....to jen k tomu jak je asi slozite naladit ecu..
Jinak asi pravdou bude to ze ten Viper bude krapet spolehlivejsi nez vyhnana 2.5....
o 10.08.2007, 21:24 | norsi
Do diskuze na tohle tema se vazne zapojovat nebudu, ale jeden 1000 konovej Hennesey nebo neco podobnyho je na prodej na Tipcars. Akorat za nej chtej asi 7,6 mega...
o 10.08.2007, 21:54 | norsi
Btw. jestli se nepletu, tak toyota mela nejaky 1.0 turbo s 1500 konema... Ciste pro zajimavost. Samozrejme se nebavim o zivotnosti, spotrebe, kvalite chodu apod. Jenom jsem si vzpomel, treba budem mit nekdo presnejsi info.
o 10.08.2007, 22:23 | Nismo.Power
slim : já taky znám z kageki jednoho až dobře a je to taková partička blců ale nemyslim to ve zlym samozřejmě jen jako z prdele..... :)
samozřejmě jediný dobrý auto od nic je violatorova supra jinak nuda a už ani nepamatuju jak zkončil barbuchy skyline :)

když se budem bavit o koních tak vedou japonci , když se budem bavit o koních versus výdrž motoru tak je jasný že amerika to dá zdravej rozum takže sem zvědavej kdo tu jako první vytáhne tu koncernovou sračku v podobě přeplnovaný 1,2 3válce turbo/kompresor se 150hp a začne tu vykládat že to možná najede 100k ..... 100k je životnost tak zhruba chrochtáku bez turba/kompresoru pak se většinou něco vysere :)
nedej bože ta nová přeplnovaná alfa 1,4 a 170hp ....... to se sere už od názvu :)
na ladění ECU je fakt profík Raddy dělal zatim všechny stage čipy pro 200sx a opravdu umí neni potřeba nějakýho hawaje i když samo že ten bude umět líp :)

za připomenutí stojí i divnej zjev jako Suzuki Escudo který vždycky podrtilo všechno v Twin Peaks :) stejnej příklad malej motor a hafo koní ....... na blátě to zrychlovalo jako venom na asfaltu :)
o 11.08.2007, 01:44 | Briann
No sice nevim co vsechno raddy umi,ale zajimalo by me kolik 400,500,600,700Ps aut ladil...Kluci z RX7 sli s vykonama prokazatelne a moc nahoru a kdyby to bylo tak snadne a nekdo tady v CR zvladal naladit Haltecha urcite by nejakymu klucinovy z Hawaje neplatily pobyt a letenku za x desitek tisic korun...
o 11.08.2007, 13:18 | blázen
raddyho bych vypustil z debaty, nebudem tu spekulovat o tom co umí a co ne..myslím že bukyho auto je pěkná vizitka,.. nehledě na to že upravil ECU i mě a ještě upravovat pravděpodobně bude...

marauder:já bych chtěl vidět ty V8 jak snima jezdíš po městě pod 10l.. když toho nejsou schopné ani podstatně menší V6
o 11.08.2007, 13:32 | MarauderZ28
a japonský auto nakoňovaný na 300 HP to dokáže ? třeba Impreza ? Ta má po městě skoro 2x takovou spotřebu jak já ...
o 11.08.2007, 14:53 | blázen
já jezdím po městě v pohodě do 10 když jezdím normálně... impreza to bude umět 10 taky..ale za kolik bude jezdit nějaké camaro, corvette a ostatní obludy
o 11.08.2007, 17:24 | Nismo.Power
blázen : s tou spotřebou zase zadrž...... když to drtim tak se dostanu na 15 .........kdybych nejezdil 90% prahu tak jezdim kombinaci tak za 10-11 to fakt jako jo :)
jinak s dvoukilem sem se pod 14 snad nikdá nedostal...... i když je fakt že sem měl krapet rychlej styl jízdy :))))
o 11.08.2007, 17:26 | Nismo.Power
jinak k tý corvette tak tam fakt pomalu........ corvette umí opravdu na popojizdeni po praze jet za 9 což nechápu ani já......... otázka je když na ní špápneš to pak umí jet i za 20-30 no problem.....ale po praze jezdíš volnoběh takže na volnoběh to žere 9 opravdu :)
o 11.08.2007, 17:39 | MarauderZ28 | Upraveno: 2007-08-11 17:42:10
hmm tak kámoš má novou Imprezu a po Praze jezdí za 23 takže aby jezdil pod 10 musel by jí tlačit ... RX8 spotřeba po Praze 18 tu měl zas šéf takže to nejsou žádný výmysly ... Ještě se zeptám Michala co měl upravenou S14a na 330 HP schválně kolik mu to bralo, každopádně to byly taky zajímavý cifry ...
o 11.08.2007, 18:49 | blázen
marauder: podle mě by ses měl trošku zamyslet... a nismo ty taky.. nevím co si měl na dvoukilu špatného když ti to takhle žralo, já ho mám seštelované a motor po GO a nikdy sem se nedostal přes 14l -15l ikdyž sem jezdil jako hovado,beru to jako průměr a nejezdím dálkovou, jen město, jestli mu to žere 23 tak jede na 2 převodový stupen a pořád v 7 tis ot.. schválně se ho zeptej,za kolik jezdí po městě když jede jako normální člověk,nezajímá mě spotřeba co mu vyleze na okruhu, zajímá mě normální ježdění..,zkuste se zamyslet nad tím co píšete,..
o 11.08.2007, 19:09 | MarauderZ28
já se nepotřebuju zamejšlet prostě je to jeho reálná spoitřeba stejně jako můj šéf je opatrnej řidič žádnej závodník má s RX8 18 a nevím jak úsporněji s tím jezdit neb prostě klidnější způsob něž jezdil on neexistuje a dle mě je naprosto jasný, že 300 HP auto viz ta Impreza nebude jezdit po městě za 10 to je naprostá kravina. Jinak s Probem jezdím po městě za 12 a taky nevím jak se dostat pod prostě to nejde a to to auto má 170 koní ...

možná by ses měl zymyslet Ty a to myslím v dobrým, že 5,7 litrů nerovná se automaticky spotřeba 25 litrů, kolik točíš při jízdě 50 km/hod ? Já točím 950 otáček, takže ty máš jen 4 válce ale točíš 2x tolik jak já s 8mi proto ta spotřeba může bejt dosti obdobná nehledě na tom, že já živím 300 koní a ty 170 ....
o 11.08.2007, 20:11 | blázen
marauder:živím stejný počet koní,... ale měl by sis udědomit kdy motor těch 300k produkuje, při maximální tlaku turba,..po městě se mi ještě nepovedlo jet v boostu až na konec trasy.. jezdím převážně v podtlaku nebo tak do 0,5-6bar.. pak jezdím s polovičním výkonem a normální spotřebou okolo 10 litrů .. já netvrdím že 5,7V8,10... bude žrát 30 ale tvrdím že těch 8 válců ti bude žrát při normální jízdě vždy víc jak přeplnovaný 2 litr který při normálním ježdění nevyužívá příliš přetlaku, měl sem třeba 525 R6 a už bylo poznat při normálním ježdění že se tam něco přiživuje "zbytečně"
o 11.08.2007, 23:05 | Nismo.Power
blázen : spotřeba se na 200´sx foru resila uz hodnekrat a pokaždý víš jak :) nevim jak ty ale já měl víceměně nejlepší motor co v čr je a to je motor přímo od martina ten měl najeto poctivejch 95 když sem ho přebíral a byl v největšim pořádku :) sice sem tu postřebu nějak neřešil ale pod 12 nikdá nebylo jen jednou sem jel na hory za 7,5 ale to mi zrovna kleklo turbo ještě na starym motoru a předjížděly mě skoro i škodovky :) jinak když sem tam měl kolem 240 koní tak do boostu sem šel po městě na každej kvalt to enbyl problém....... když sem po městě blbnul tak spotřeba 30+ .............

jinak jo, při nějakejch 160 po dálnici mi to točí asi 3500 a po rovině to jede za 8 z kopce za 6 a do kopce třeba za 15 ael kombinace toho je třeba do 10-11 vcajku ale já nevim 160 tam většinou neudržim to mě musí někdo zbrzdit :)

Mar : jo, živí stejný koně co my to potvrzuju :) jinak je zase fakt že violatorova supra taky nešla přes 19 při 500hp at s tim dělal co dělal tak nevim no, ale u dvoukila to nějak nevěřim neb sem ho taky měl tak vim, ale zase se musim dvoukila zastat na spolehlivosti neb mě všude dovezlo a sráč to neni sráči sou francouzský a italský těm nechodí elektrika apod. mě tam všechno chodilo...... jinak hliloba ta tomu neni vůbec cizí to jako jo :)
o 12.08.2007, 17:55 | blázen
nismo:můj motor má dnes najeto 76tis km, když sem ho bral byl z auta po prvním majiteli s 62tis km, vevnitř byl docela čistej, takže pochybuju o tom,že si ho měl ještě lepší, to bys ho musel mít nový, dalším faktorem je že dneska to auto jede uplně jinak jak se seriovým turbem, nesrovnatelně motor v takovém stavu má opravdu málokdo..a jak píšu spotřeba je taková jaká je,přes 14-15 se nedostanu, kentoya mi potvrdil, taky přes 14 nepřelezl, nevím jak si to pořítal nebo měřil,ale kdyby to žralo 20 dávno bych to vykopal z domova a asi bych nebyl jediný,30l to je skoro okruhová spotřeba - pořád do mrtva ,já se bavil o normálním ježdění, je třeba si ujasnit pojem normální ježdění.. ne ho tlačit do do mrtva
o 12.08.2007, 19:41 | MarauderZ28
mě by zajímalo když teda tvrdíš že máš 300 HP a víc jak 15 to nežere proč S14a s 330 HP mělo nejvyšší spotřebu 28 :o)))
o 12.08.2007, 19:56 | blázen
marauder: na okruhu to bude žrát 40.. vy ste jak z ukrajiny, psal sem normální ježdění, to znamená normálně jezdit po městě, ne závodit, jet jak jezdí druzí, tak jak když ráno v staneš a jedeš do práce,prostě normální jízda, když nastartuju a pojedu se projet a budu tomu dávat co do toho vleze a najedu 100km,bude spotřeba 25l...já se bavím o průměrné spotřebě při NORMALNIM ježdění... nejezdím jako prase pořád, každý den každou jízdu každý kilometr,ty snad ano? To 33Ohp SX taky? Nejvyšší spotřeba u každého auta je vysoké číslo i pošahaná CRX bude jezdit za 15l když ji budeš ládovat, pro mě je důležitý dlouhodobý průměr při NORMALNIM ježdění..
o 12.08.2007, 21:48 | Scream
přemejslel sem o necem 2,0TWD made in japan/italy, ale když tu vidim ty čísla, tak to je hnus. Jestli ti SX žere pri normalní jízde s tim že obcas dupnes na plyn 15L, tak to je teda hnus.
o 12.08.2007, 23:11 | MarauderZ28
OK Cadillac SLS při normální jízdě žere 8,9 je to 4,6 litr V8 a váží 1740 kg 285 HP
o 12.08.2007, 23:12 | MarauderZ28
nicméně já osobně jsem rád že nikdy sem zatím spotřebu neřešil je to pro mě vcelku nezajímavej údaj pokud se to nepřehoupne přez hranici 15 litrů, než jezdit kostitřasem bez klimy za 5 to radši jezdím vpohodě za 12
o 13.08.2007, 10:16 | muSlim
2 Lukaash: link nemám už, ale jazdilo to tuším aj do Nizozemska na drifty... keby som na to zas natrafil, dám vedieť... :o)
o 13.08.2007, 17:26 | blázen
marauder:to určitě, a dálkovou má za 6 že? já taky spotřebu neřeším, spíš tu šlo o princip,..
o 13.08.2007, 17:26 | blázen
marauder:to určitě, a dálkovou má za 6 že? já taky spotřebu neřeším, spíš tu šlo o princip,..
o 13.08.2007, 17:33 | MarauderZ28
já to taky neřeším neb je přeci jasný že Japonský auta skoro nežerou nehledě na počet HP, Evropský ty navíc ještě vracej benzín do nádrže podle některých postů tady na AHC a vlastně za ropnou krizi můžou Amíci protože jejich auta žerou ať jedou piánko nebo kosu furt stejně a to minimálně 25 a víc ... tohle je představa čecha s kterou se setkávám denno denně ...
o 13.08.2007, 18:57 | blázen
není.. jen V8 bude žrát víc jak R4 při průměrné spotřebě, debatu o evropských autech zavrhuju, neb VR6 údajně žere stejně jak TDi
o 13.08.2007, 19:34 | Luke_288
to je klidně možný, mě TDI vezme i přes 8l když se snažim :)
o 13.08.2007, 22:36 | Scream
já mam taky s TDI přez 8, dostal bych se i pod 6, ale to bych se musel snažit a to se nesnazim. pokud benzinovy auto jede, sedí, vypada a má zvuk, da se akceptovat i vyšší spotřeba. Ale ne 15l při plazení v něčem co vypada nebo dokonce je stary SX
o 14.08.2007, 09:29 | blázen
scream:když jedu za 15 tak mě TDI nestihne přečíst ani zadní SPZ...když se plazím jezdím za 9-10
o 14.08.2007, 09:35 | Scream
mel sem pocit, zes psal, že takovou spotrebu mas když jedes jako ostatní, ale mozna sem si to spojil blbě, nebo to psal největší závodník Nizzzmo. Jinak věřim, jestli máš 300PS, ale docela rád ych to zkusil:-)
o 02.02.2012, 03:29 | Jozzo
totální úlet :D

"pubertální výkřiky o Skajlajnech"
o 02.02.2012, 09:31 | MazliG | Upraveno: 2012-02-02 09:33:15
[ Link ]

jen tak .o)
o 02.02.2012, 12:03 | AR
Mazlig: nevypadly ji kozy takže nuda ;)
o 02.02.2012, 16:16 | hopa26
Nejlepší koupit toho Vipera na začátku topicu a dát to firmě ABC tuning,aby mu udělala čip.
To by byl teprve pekelnej stroj.
o 02.02.2012, 16:38 | walish
Tady se krásně ukazuje, jak je tenká hranice mezi láskou a nenávistí, viz Nismo vs. US cars tehdy a teď :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4341 sekund.