
Navštíveno 7135x

Nesetkal se někdo - nebo nemá někdo radu?
Mezi cca 2100-2300 otáčkama se mi rozvibruje auto. Prostě jdou do auta nějé vibrace. Nejvíc je to cítit na jedničku, dvojku, pak už ani ne, když jedu rychleji na vyšší kvalt v těchto otáčkách.
Dělá to i na volnoběh, zastudena, zatepla...
Silentbloky na motoru by to být neměly (jeden vyměněnej pro jistotu), na emisích vše v pořádku, tlaky ve válcích všude stejné a v normě.
Nenapadá někoho něco?
Jinak od volnoběhu až po omezovač je chod úplně hladkej, jen ve výše uvedených otáčkách jsou cítit vibrace.

05.04.2017, 14:47 |
Losky bohužel ti neporadím, ale za kolik to v průměru jezdí? Pokud nejezdíš jak kloboučník o víkendu na hřbitov:)
nemá to dvojhmotu, jako většina novejch aut?
Losky
Dálka dle předpisů cca 8, město (Brno) 11.
Průměr tam mám cca 13, klobou nejsem, samozřejmě když tomu šlapeš, tak je to kolem 17ti, ale záleží zase kde jedeš :-)
Honza2.016v
Ano, myslím že má. Vidíš spojitost?
myslím že jo... v poslední době toto řeší dost "hot hatchů" ... mě u mý Giulietty to čeká bohužel taky...

05.04.2017, 15:58 |
Losky Díky. Dvouhmotu má i 2.0i Focus
taky bych to viděl na dvouhmotu,bohužel pokud to tak není,tak to bude drahý tip
Jakej to ma na to vliv?
Proc zrovna jen v techto otackach?
Dle čeho soudíš, že to ty silentbloky být nemůžou?
A když otevřeš kapotu a tocis/drzis v tech otáčkách, co to dělá? Samo někdo další at ti šlape/divá se... Silentbloky, remenice, napinaky, výfuk?
mr.brain
Muze to byt cokoliv..jeden trosku naclej se vymenil, ostatni jsou pry v poradku
CervinVega
Byk jsem za sikovnym chlapikem na emisich, postup jak si rikal...kdyz drzel ruce na motoru, tak ty vibrace tam trochu citil, pritim v interieru byly vetsi.
Mel jsem to u svyho mechosa 2x a na nic neprisel.
Zase nechci jet pokus/omyl, abych nevymenil pul auta :-)
A ten výfuk? Kdyz to cítíš uvnitr a ne na motoru, šel bych touhle cestou... Mohl upadnout přídavný tlumic vibrací (bývá na koncovém tlumiči nebo někde na potrubí), nevím, jestli to tenhle motor má.
Mrknem, zkontrolujem..
Na motoru je to taky citit trochu, ale vis jak se vibrace umi prenaset.
Neni to nic strasnyho, le ja jsem na urcity veci puntickar no:-))
Dvouhmota je cítit i na pedálu, každopádně bych to viděl také na ní, pokud to dělá i volnoběh.
Na pedálu práve nic.
Proč to ale dělá jen mezi 2100-2300 otáček?

06.04.2017, 08:22 |
camron | Upraveno: 2017-04-06 08:23:04
Volnoběh 2100-2300 rpm?
Vibrace, tak to je oříšek. A hodně drahé odstraňování závady, mnohdy bez konce. Sám jsem si tím prošel, včetně výměny DMF - pokus za 25tkč, bez úspěchu. A nezjistíš to mnohdy do doby, dokud to nevyměníš.
Silentbloky z těch pokusů asi vyjdou nejlěvněji, ale většinou to nezpůsobují oni.
Co vstřikovače?
Koukám, že problémy stejného typu má více uživatelů ST.
[ Link ]
Camron
Mysleno tak, ze stojim na miste (neutral) a pridavam na dane otacky, blbe jsem to napsal, ale rozumel si mi, to je dulezity:-)
Vstrikovace me nenapadly
Rajdlos: jo, na to jsem koukal, ale nekdo rika ze je to vlastnost toho 5ti valca no:-)
Právě o tom tam píšou :) Na ST-RS klubu netuší?
Na klubu netuší :-)
Pokud se auto dá na zvedák, nastartuje, tak to v těch otáčkách nedělá (vyřazená rychlost)
Vyměněny ramena, ale to to nevyřešilo.
A zařadit jsi nezkoušel, abys vyřadil třeba klouby poloos?
ahoj ja mnel podobny problem u Fiat Bravo 198 a byla to prava poloosa delalo to v zhruba cca2000-2500ot a da se rict na vsechny rychlostni stupne. vyreseno opravou
[ Link ]
CervinVega
Zaradit jsem zkousel kdyz auto bylo kolama na zemi, beze zmeny
Nech si zkontrolovat domky poloos u převodovky, jestli nejsou "vymačkaný". Řešil jsem vibrace při přidaným plynu....při ubrání defakto zmizeli, ale furt to nebylo ono. Až jsem vyměnil komplet poloosy, protože jsem měl ty domky u převodovky vymačkaný, tak to ustalo. Žádné vibrace. Za to rozebrání a případné namazání, což taky lehounce pomohlo, dáš pár kaček.
super, díky, jsem rád za každej tip!
Lucni.konik
Tak po konzultaci by to poloosa u převodovky neměla dělat, když to dělá i na místě vlastně.
Pokud se netočí kola, netočí se poloosa, tudíž ani její kloub u převodovky. Zvedni, zařaď a projeď různé rychlosti/přidání plynu, auto nespadne, když bude dobře posazený.