Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dacia Logan mcv 2014

 o Navštíveno 4918x o
o 07.12.2016, 17:52 | Collin
Nějaké zkušenosti,postrehy,detaily,spotreba,spolehlivost apod.. Má někdo něco na tento stroj.. :))

Ideál 1.5dci..


o 08.12.2016, 09:23 | Only_One
Za mě - něco sem s tím najezdil. blbě svítí. Nebo spíš oproti čekomukoliv co sem porovnával ty světla nejsou nic moc.
Diesel s FAP je naprd. Není to nic co by někdo chtěl jako ojetinu a jednoznačně to není nic do města
Upozorňuju, že to má jízdní vlastnosti naloženého nákupního vozíku v supermarketu :-D. Absolutně nic pro lidi, co by hledali alespoň maličkatou, mini, mikro, nano radost s jízdy. Je to absolutní volba rozumu, ale jinak to je docela splehlivá věc. A na kombík docela velké. Jezdil jsem i s 1,2benzínem a příšlo mi to zpřevodované tak, že bych raději tu 1,2ku.. osvedčenou, funkční a dělali to i na plyn a je to pak levnější jak nafta na provoz
o 08.12.2016, 09:30 | M.a.R.i
Já znám motor z Citana 2015 a 2016 (60 000km + 50 000km), 1.5dci 66kW. Spotřeba rozumna, patří to ke spolehlivým motorům. Dynamika není teda absolutně tragická, ale motor je to slaboučkej. Ale dá se na to zvyknout a dokonce i předjíždět :). A to Citan je větší a předpokládám, že i těžší mrcha než logan :). Přesedlal jsem na něj z 290ps V8 a zvykl jsem si :)
o 08.12.2016, 21:45 | Yawor | Upraveno: 2016-12-08 21:46:21
mám 1.2 benzín /loni kupováno nové/, tak kdyžtak napiš na mail ;)
Nicméně O_O to popsal přesně...
o 08.12.2016, 21:52 | jp1
Yawor: pochlub se sem, jak jsi spokojen, ať si to přečtou všichni :-)
o 08.12.2016, 22:17 | Yawor
no já to myslel tak, aby si Collin cinknul,nevím co konkrétně ho zajímá ;)

Když to rychle shrnu:

Přesně jak psal O_O - absolutní volba rozumu - po přestěhování za Prahu auto potřebuju jen málokdy, takže nájezd jen 12-15k ročně, takže logická volba na co nejjednodušší /benzin, neturbo, nekokotiny/ a nejméně nákladné řešení.
Přesun z Alfy 159 to byl ale bolestnej ;)

Mám tedy loňský rok srpen, 1.2benzin /euro6/, verze arctica /nebo tak nějak, tedy nárazník v barvě, mlhovky a klima/

+ spotřeba, průměr cca 5.6L
+ vnitřní prostor, rozumný kufr.
+ na 1.2 to není taková tragedie - traktor /když jedu z kopce, s větrem v zádech, pod plnym a traktor stojí/ krásně předjedu. Jasně, trochu tomu křivdim, prostě to není taková hrůza - co jsem měl pučených pár fobii 1.4, tak to nejede o moc hůř, a ještě to žere 1/2.
+ pojistka ;)
+ jednoduchý bez kokotin /jasně, ABS a ESP má, ale všemožný asisenti, čidla a kurvítka to prostě nemá,a tedy bez šance na vysrání se/. Pro vyndání žárovky není třeba pulit motor...

- nesvítí, světla tragedie
- nebrzdí
- nedrží v nerovnostech na silnici - podvozek se hned "kroutí",vlítnout do krajnice znamená okamžitý test svěrače /tady se holt nemůžu ubránit porovnání s A159, která byla v tomhle nepoměrně jinde/
- klima nic moc výkon /to ale chápu, s výkonem motoru by ses se silnější klimou už nemusel rozjet, že jo ;)/
- slabý alternátor/baterie - otáčení volantu znamená čitelné pohasnutí světel /jasně, na volnoběh, ale stejně mně to překvapilo/

Za ten rok a kus zatím /eště aby ne/ bez problému.
o 09.12.2016, 07:30 | Collin | Upraveno: 2016-12-09 07:31:54
Takto mi to stačí pánové.. Děkuji.. Chtělo by to vyzkoušet v reálu a najezdit pár km.. Jak říkáte,volba rozumu.. Čekal sem právě,ze ty benziny budou žrát tak 7l a více..

Potřeboval bych nějaký držák,spolehlivost ,nevím zda tady to ale dostanu.. :))

Nájezd okolo 25tis/rok..
Dvě děti,jeden kočárek,pes.. Tak zda to tam naskládam..
o 09.12.2016, 07:55 | Yawor
Hele spolehlivost uvidíme časem...

Věci naskládáš v pohodě.
o 09.12.2016, 09:16 | Only_One | Upraveno: 2016-12-09 09:17:02
já bych se toho nebál. benzínová jednotka je blbuvzdorná, léty prověřený agregát, který se už vyrábí 20 let a spotřeba byla na benzín velmi příjemná. S převodovkou to je hodně dobře spárované. Na ten výkon to jede tak nějak lehce a docela příjemně. Nic lepšího v poměru cena/užitná hodnota/stáří se sehnat nedá. CEna servisu i originál Dacie/<> je docela normální, nic extrémního, dokonce bych řekl, že servisní úkony se tam dají levněji, než u kdejakého garážníka. Ceny dílů díky použitým komponentům <> jsou taky za pakatel od ramen, destiček, kotoučů, tlumičů. Kotouče a destičky mají větší spotřebu. Myšleno výměna tak po 40tisícíc i méně, ale ceny jsou v klidu.
Jen na svíčky když by sis chtěl vyměnit doma :-) potřebuješ dlouhej svíčák s tenkou stěnou, nic klasického tam nestrčíš. Reznou výfuky docela dost. Živnostnost tak 5let pokud to jezdí víc.
elektrika je <> ale je jí tam málo a není tam CAN BUS (nebo alespon nebývala) takže všechno klasika kabely, relátka, jednoduché, dohledatelné, opravitelné i za 20 let.

Taky mě přijde, že mají lepší antikor jak daleko dražší auta.




o 09.12.2016, 11:25 | jp1
mě je auto sympatické, nikdy jsem v něm nejel, ale líbí se mi, jen mě mrzí, že ho nedělají s 1,6i, jako se dává třeba do Dustru. To si myslím by byl ideální motor. 1,2i se mi zdá slabá, teď ho dokonce nahradili 1,0i........, 0,9turbo bych nechtěl (moc kurvítek navíc) a pak už jen diesel, což taky nchci.
o 09.12.2016, 12:50 | Collin
Sympatické možna jen při pohledu zepředu.. :)) Z boku děs,interier strašný :D

Viděl bych to na Mondeo,passata,superba,insignii..
o 09.12.2016, 12:52 | Collin
Ale za tyto peníze lze pořídit jen pekáč.. Takže vyhrává rozum a musí se najít Logan ve vůni.. :))

Nebo nechám co mám,uvidim jak se tam naskládam..
o 09.12.2016, 12:52 | Collin
Ale za tyto peníze lze pořídit jen pekáč.. Takže vyhrává rozum a musí se najít Logan ve vůni.. :))

Nebo nechám co mám,uvidim jak se tam naskládam..
o 09.12.2016, 15:30 | PK
A co třeba Lodgy? Jezdil s tím někdo? Tipnul bych si, že to je obdoba Loganu ve větším provedení.
o 09.12.2016, 15:40 | Only_One
Lodgy je neuvěřitelně ohromný stěhovák. Taky sem měl možnost pojezdit. Užitná hodnota je snad nekonečná. Málokterýmu autu nejde došáhnout na kočárek který je na konci v kufru u sedaček :-D
Zde už benzín nestačí. Tady je Dci lepší volba. Lodgy je těžší. Podvozek je uplně jinej i interier je takovej utulnější a řekl bych přátelštější i co do ergonomie. I tak platí že to není zrovna auto na radost. Poměrně hodně nedotáčivé, rychlé změny směru to fakt nemá rádo. Taky naprd svítí :-D ale lip jak Logan, brzdy vadnou rychle.
Nevýhoda ohromná - zadní výklopné dveře - jsou mega velké a jak se stojí zadkem u plotu, v garáži nebo v řadě kde je blízko něco.. hodně špatně. Jen takovej poznatek. Ale zase to udělá super střechu před deštěm, kde se dá i poobědvat v klidu.
Doker má křídlově otevírané dveře, mě to přijde lepší.

Lodgy jsou ale draží i v ojetinách a náklady na provoz vyšší oproti loganu.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3315 sekund.