Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > zkušenosti vstřiky renault pomoc prosím

 o Navštíveno 5908x o
o 29.11.2016, 13:53 | bobmasitr
Ahoj kluci, musí se kodovat vstřiky u renaultu megane 2 DCI 88kw? Někdo říká ne, někdo jo. Po výměně vstřikovačů,motor běží jak pumpa na sračky, je možné že řídící jednotka má rozházené ty kody a musí se sjednotit?Mám jen diag delphi DS150, vím, že tam tato kolonka na kodování je, ale nikdy jsem to nezkoušel. Prosím o jakýkoliv poznatek. Děkuji


o 01.12.2016, 18:16 | Tomcat.530i
máš na vstřikách kódy? Ty kódy totiž obsahují korekce vstřiku = rozdíl od optimálního množství +/-. Pokud jsou vstřiky jiné, nebo i jiné pořadí je nutné je vždy kódovat.

Když to nenakóduješ, může se stát že některý válce budou utopený a jiný zase hladový, výkon motoru půjde dolu a spotřeba nahoru.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3163 sekund.