Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Motor běží jak pumpa na sra.ky

 o Navštíveno 5878x o
o 27.11.2016, 12:25 | Alig
Zdar lidi. Mám dotaz. Fiat CC 1.1 40kW. Auto jelo na 4 válce-po přidání plynu na 3. vyměnil jsem zapalovací kabely a svíčky a zase to fungovalo normálně. A ejhle dnes vlezu do auta nastartuju a motor běží viz nadpis. Ujedu 30km a jediný co cítím,tak jsou petardy. Nastartovat to jde pouze s plným plynem a na volnoběh to sotva běží(zní to jak 8mi válec). Vypínám klíček a motor ještě tak 5 vteřin běží. Neví někdo ,čím by to mohlo být? Napadl mě krokový motůrek, ale nevím. Díky za každé info


o 27.11.2016, 12:27 | Alig
Nebo zapalovací cívky?
o 27.11.2016, 16:31 | Honza2.016v | Upraveno: 2016-11-27 16:38:38
smrdí to nespáleným benzínem? pokud ano, je to uchaný - buď schnilá/spadlá hadička k map senzoru (pokud je), skříplá hadice zpátečky, ucpanej z5tnej ventil na zpátečce... čidlo teploty motoru... b bez nějakýho základního diagnostickýho nářadí a multimetru se to těžko hledá :)
o 27.11.2016, 17:34 | Zdeny60
pořadí?
o 27.11.2016, 18:56 | Bart 007
Opravdu jde na 3 nebo to skube? Sviti kontrolka mot?
Nam neco podobneho u punta delal snimac otacek.





o 27.11.2016, 19:53 | Alig
Honza2.016v: Smrdí to jak petardy,hadička k map senzoru je nová. Na ty hadice budu muset kouknout. Čidlo teploty mě taky napadlo, ale pokud se nevymění,tak se to asi nezjistí.
Zdeny60: pořadí? nechápu:)
Bart 007: Spíš to někdy vypadá,že je i na 2-3 válce. Kontrolka nesvítí.
o 27.11.2016, 19:55 | Alig | Upraveno: 2016-11-27 19:55:47
Když je motor studený,tak auto sice chytne hned ,ale běží jako když neběží. Za jízdy to jede celkem normálně, ale když pustím plyn, tak to houpe s celým autem a stále ten smrad petard. Ale jakmile se motor ohřeje, tak to jde nastartovat pouze s plným plynem.
o 27.11.2016, 22:23 | Knightey-
Alig: snimac teploty se da promerit - alespon jeho odpor, kdyz vis jake ma mit hodnoty ohmu pri jake teplote.
A kdyz ten snimac teploty odpojis a zkusis nastartovat kdyz to startuje blbe, je nejaka zmena?
Protoze standartne pokud snimac teploty odejde (ne ze ukazuje spatne hodnoty ale odejde), tak do RJ jde jako kdyz by bylo -40°C tusim (alespon u koncernu).
Coz znamena vic paliva na startovani atp.
o 27.11.2016, 22:28 | Alig
Knightey-: Zítra to po práci zkusím odpojit a uvidím co to bude dělat. Díky
o 28.11.2016, 04:35 | Zdeny60
Pořradí zapalování např. 1-3-4-2.
o 28.11.2016, 08:23 | riviera.kidd
Jako jestli mas dobre zapalovaci kabely
o 29.11.2016, 08:01 | Komba
Nevim jak ten motor je s rozvodama,ale třeba ti mohli skočit,pak to neví o pořadí pálení a blbne to.Snímač otáček taky možnost.Jinak pak třeba to zapalování,tam někde může být chyba(kabely,svíčky,zap. modul)
o 29.11.2016, 13:11 | .mycTD | Upraveno: 2016-11-29 13:12:51
nechej to chvilku bezet a pak koukni na jednotlive svicky. Jestli budou mokre vsechny, nebo aspon ktera nepali.
o 29.11.2016, 20:01 | Alig
Zapalovaci kabely jsou zapojeny dobře a dneska jsem zkoušel vyměnit i cívky a taky nic. Diagnostika nic nenajde. Napadlo mě čerpadlo v nádrži a krokový motorek? Rozvody jsou půl roku staré,tak nevím,ale ještě na ně kouknu.
o 29.11.2016, 22:01 | Komba
Kouknout na svíčky je dobrý nápad,bude vidět která je třeba mokrá nebo jakou maj barvu.Taky můžeš odpojovat kabely za chodu jestli bude změna.
o 31.12.2016, 15:16 | Alig
Se zdržením se přišlo na to, že auto nehází jiskru, nebo spíš přestalo házet úplně. Nové-kabely,svíčky,cívky. Napadla mě už jedině řídící jednotka. Je to možné? Mám doma druhou,ale ta je z auta,které mělo imobilizér,tak nevím,zda by to šlo zaměnit. Nápadá někoho něco? Díky za rady
o 31.12.2016, 16:59 | Honza2.016v
snímač otáček na klice - proměřit odpor při stojicím motoru (měl ybs naměřit něco mezi 500-1000ohmy) a pak zkusit motorem otáčet jestli se hodnota mění... pokud je odpor velkej, nebo jde k nekonečnu je KO...
o 31.12.2016, 18:15 | Alig
V pondělí to zkusím. Díky za radu
o 02.01.2017, 12:36 | Alig
Čidlo jsem vyměnil za jiné a stále nic. Vytočil jsem svíčku a při prvním otočení se ze svíčky jakoby zakouřilo a pak hodila jiskru mimo elektrodu. Ovšem jen jednou a pak nic. Svíčky jsou mokré a to je vše.
o 02.01.2017, 12:43 | Alig
Už mě napadá jen řj nebo zkusit kostry
o 02.01.2017, 13:49 | Alig
Tak jsem zjistil,že mi na jedné svíčce praskl ten izolant(porcelán) či co to je. Nějaké příčiny toho prasknutí?
o 02.01.2017, 14:11 | Alig
Nasr..nost někdy pomáhá. Vyházel jsem nové svíčky, dal zpět staré a ten krám vrčí.
o 02.01.2017, 14:35 | Alig
motor sice vrčí ,ale nejspíš na 3 válce. dal sem se do odpojování kabelů za chodu-první válec po odpojení motor nezměnil chod. Druhý-auto začlo kašlat a dostal sem je.u jak blázen a netroufl sem si pokračovat dál :D. Takže zatím to vypadá na první válec. Ale důvod? Cívky nové a zkoušel jsem i ty staré a pořád to samé
o 02.01.2017, 15:19 | soray
Mě kdysi na Laguně chcíply 2 válce a byla to zoxidovaná ŘJ...
o 02.01.2017, 15:25 | petis
Zkus vyměnit i ty kabely. Mě na Pandě pálily jen Magneti Marelli a NGK V-line svíčky.
Nebyly ty prasklý svíčky nahodou Bosch?
o 02.01.2017, 17:37 | Alig
kabely jsou nové a zkoušené byly i ty staré. Svíčky byly NGK nic jinýho tam nedávám
o 03.01.2017, 16:26 | Alig
Znovu kontroluji nastavení rozvodů. Je to tak správně? Ryska řemenice s hrankou na bloku? Nahoře to sedí,ale tady si nejsem jistý. Jiný náznak značky tam není. Motor 1.1 , 176B2000

foto k příspěvku  od Alig

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3382 sekund.