Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > motor 1.4 TSI 110 KW - rada

 o Navštíveno 9393x o
o 22.11.2016, 12:08 | JB
Zdravím! Rád bych Vás požádal o Váš názor. Psal jsem do CIMBU, protože už hodně let vím, že ten pán to umí, ohledně čipu na tenhle
motor. V podstatě jsem to psal ani ne proto, že bych ten čip opravdu moc potřeboval, ale proto, že jsem čekal širší odpověď. A Mr. Cimbu
nezklamal. Mimo jiné mi odpověděl: ". U tohoto motoru jsou strašně přepálené ohřevy / chlazení katalyzátoru a z toho plynoucí vysoká spotřeba studený provoz / teplý motor a rychlost větší než 120 km / hod. Následkem toho se omývá olej ze stěn válce a ředí se i jeho zásoba v karteru. To je důvod, proč je zde velice důležité měnit olej v motoru po ujetí 7 500 km/ + rok u série a max. 15 000 km/ 1 rok při naší úpravě SW." No a dotaz samořejmě nasnadě, co tomu
říkáte? Protože už několika známým opravdu dobře naladil auta (samé škodovky of felicie po superb), neberu to vůbec na lehkou váhu. A to, že
VW má bohužel s několika motory opravdu problémy už je dost známá věc. Děkuju moc za názory. Samozřejmě, že další dotaz případně bude, jestli
VW zjistí, že ten SW je upravený - auto je téměř nový a skoro 4 roky bude v záruce. Nechce se mi do té úpravy kvůli výkonu, ale spíš kvůli technice. Díky moc.


o 22.11.2016, 13:57 | -Hans-
Cimbu ke vsemu pise, ze jediny, jak lze zjistit jeho uprava, je jizdni zkouska.
o 22.11.2016, 17:22 | Honza2.016v
pokud někdo vyloženě nestáhne soft z jendotky a neporovná ho se serií, nikdo nic nemá šanci poznat (mimo jízdní zkoušky)

co se týče startovacích obohacení a podobnejch "korekčních" map tak má pravdu...ty mapy jsou zbytečně bohatý, aby jakkoliv došlej motor dokázal nastartovat na "drc"

ono jsou velmi, velmi bohatý a dá se říci že i mapy pro normální provoz mimo lambda regulaci jsou zbytečně bohatý (mam na několika NA autech změřeno kolem 11:1 místo 13:1..což je číslo za který se nemusí stydět přeplňovanej motor....) - všeobecně u všech motorů.. zde je prostor ke snížení spotřeby a vyššímu výkonu..
o 22.11.2016, 17:28 | Tuner#2 | Upraveno: 2016-11-22 17:36:25
U všech malorážek s turbem to chce olej měnit po 7, max. 10tkm. Když to bude jezdit na ty sračkový long life, tak smrt takových motorů přichází v 60tkm apod....

Tohle zrovna teď opravoval kamarád, 1,4TSI ježděno dálky na Slovensko a zpět. Stav na blití, když se kouknu jak čísté mám MPIčko...

Ale jsem trouba co tomu nerozumí a vývoj dle místních specialistů jde správným směrem! :))

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 22.11.2016, 17:29 | Knightey-
No pokud auto bude jezdit do koncernoveho servisu (asi VW) tak auto pri kazde navsteve napichuji na diagnostiku a automaticky hledaji novy SW pro vsechny RJ. A jakmile bude nejaky novy, tak ihned automaticky se to prehrava.
Takze jakykoliv zasah do RJ SW pro motor, bude hned v serii s novejsi verzi softu.
o 22.11.2016, 20:41 | mrazik
Tuner#2 to co pises plati zejmena pro TSi, protoze koncern at se snazi, jak se snazi, zatim se mu poradny benzinovy motor nepovedl a jak to tak sleduju, ani nepovede. Nelze zevseobecnovat na vsechny turbomtory.
Napriklad Ecoboost od Forda dokaze fungovat i pres 200 tKm - dokonce i trivalcovy 1.0 . Jo ja vim, ze nektere 1.6 meli problemy (mnohdy souvislost s pouzitim jineho oleje), ale nic tak zasadniho jako TSi.
Malorazkove turbomotory nejsou nic noveho, staci si vzpomenout na Fiat Uno Turbo, Ford Escort 1.6 Turbo atd.
o 22.11.2016, 22:10 | assassin
zakarbonovany sani je u primovstriku jasny, to uz z principu, jen asi ve skodovce udelali nejakou chybu kdyz je takhle zasekanej i vyfuk. taky uz se u primyho vstriku davaji vstriky i do sani, aby se ventily cistily. Tuner - mel jsi to kamaradum ve vyvoji poradit uz davno, kdyz tomu rozumis jako nikdo ;)
no a nebo si mel kamaradovi poradit at si na jezdeni na slovensko nekupuje skodovku malorazku, ale treba 130ku :)
o 22.11.2016, 22:44 | Only_One
Uno turbo je poctivejsi motor jak cokoliv teď vyrobeného. VYfukove ventily chlazené sodíkem, žádné bruselske nesmysli. I na Uno to je čistá radost řídit i dnes.
o 22.11.2016, 23:51 | assassin
O_O: poctivejsi? v cem konkretne? myslis, ze u tech primovstrikovejch motoru se usazuje karbon, protoze neco v konstrukci/vyrobe osidili?
kolik km tak v prumeru najel motor z uno turbo?
o 23.11.2016, 08:29 | Only_One
Ten motor snesl dost drsné zacházení, netrpěl na rozvody, netrpěl na praskání hlav, neměl 2mm mezi stěnou válců, dal se zvyšovat tlak turba a bylo to spokejené, jednoduché, poruchy čitelné a snadno opravitlené, jednoduše řízené bez milionu eko fíčurek a ještě ke všemu to v tom lehounkém autíčku jelo tak, že dnešní auta k tomu potřebujoiu dalších 100koní. A všechno dohromady to bylo moc prima, což se o dnešních motorech říct nedá
o 23.11.2016, 09:44 | Lubak
Protože koncern pohnojil konstrukci turbomotoru, tak tím pádem stojí všechny turbomotory za hovno .-)
Je zajímavé, že Ecoboost ať 1,6 , 1,5 či 1.0 dokáže přežít 150 tis. km s intervalem 20 tis/rok úplně běžně, takže skutečně vše nové nestojí za hovno, jen má někdo trošku růžové brejle
o 23.11.2016, 09:57 | Only_One
no tak pokud by ta hranice byla 150tisíc km co to má být v pohodě, tak to je dost smutné. Nicméně zrovna u nových Fordů pravdivé a je dobré to tak nějak po 150tis raději poslat dál :-D
o 23.11.2016, 10:10 | Lubak
OO nikde jsem nepsal , že nepřežijí podstatně víc:-)
Sám jsem měl turbomotorů několik a jen pro představu např. s 1.0.EB jsem najezdil od novoty za 15 měsíců skoro 90 tis.km, dnes má auto najeto cca. 170 tis.a žádnej problém. X aut s turbomotrem vozím na servis a 200tis. není ojediněný nájezd a auta fungujou.
o 23.11.2016, 10:41 | Kapka (M)
Moje bejvalka..upravená Octa RS 1.8T má ted najeto cca 260000 km..a motor furt šlape jako za mlada :-)
o 23.11.2016, 12:08 | camron | Upraveno: 2016-11-23 12:08:31
A taky to Uno Turbo bylo uzasne bezpecne, prikladne odhlucnene a kouzelne vybavene vozidlo, ze? Tvl to jsou nikam nevedouci diskuze tohle...
P.S.: pro duby - tim chci sdelit, ze kazda mince ma dve strany.
o 23.11.2016, 12:56 | Petura
když konstruktéři nic nepodělali, tak proč se ten karbon usazuje?

minulý týden jsem byl na revizi LPG a během kontroly jsem prohodil pár slov o nových motorech a přestavbou na LPG a potvrdil mi to co je vidět tady na fotkách, že nové motory TSI takhle vypadají při 30tkm-50tkm... že dokud to půjde ať se držím svého starého auta...

kolegovo brácha má 3 roky staré mondeo, za tu dobu v 60tkm má druhý motor, tak kde je problém, hm?
o 23.11.2016, 13:07 | Only_One
Uno je přímo úměrné dvé době a na tu dobu to bylo skvělé auto. A rozhodně jeho motor je postavenej poctivě a není z másla jako dnešní současné parodie na motory.
Když už petura zmínil toi LPG.. pulka dnešní motorizace má LPG jako kryptonit a tepelnu zátěž o pár desítek stupnu to nedá..
o 23.11.2016, 13:49 | assassin
O_O: no to me prave zajimalo, jak se pozna to ze nebyl ten motor z masla - kolik to zhruba najelo. ja co mam zkusenost s motory z te doby tak u "extra drzaku" zacinaly problemy nekde po 100tis km, vetsina takhle nabrousenejch stroju se takovyho najezdu nikdy nedozila. uz kolem tech 100tis to casto zere oleje jako benzinu atd. jo je jina doba a holt lidem co najedou 100tis za rok to auto 20let jako driv nevydrzi. ale to srovnani, ze je to z blata a driv to bylo bulletproof mi moc nesedi.

mam ve vikendovce slavnej atmosfercikej M52 motor od bmw a na cca 150tis - hydraky, napinaky rozvodu, vsechny cidla a kdovi co dalsiho tam ceka...

jakekjkoliv sportak z 80-90let je s najezdem 200tis minimalne jednou po GO. jak casto se dela repase na vzduchacich 911? ja nerikam, ze novy motory jsou bez chyb, ale to srovnani, jak je to dns na hovno a driv to bylo super je hodne mimo, clovek uz pamatuje jen to dobry, uz malokdo si pamatuje, ze najel max 10tis za rok.

Petura: ten karbon se usazuje u kazdyho motoru - jen u neprimeho vstriku je to sani/ventily oplachovany benzinem, proto jsou cistejsi.
to ze bracha ma druhej motor po 60tkm muze byt i uzivanim, mam kamarada co na te extra povedene dvojkove oktavce udelal 2 motory a asi 4turba behem dvou let (od noveho auta)
ja mel na sluzebnim Smaxu 400tis a to auto doted jezdi, motor prede jako novej...
o 23.11.2016, 19:56 | Tuner#2
assassin: kdysi jsem tě měl za celkem znalého člověk, ale co se z tebe vyklubalo za blba jsem poznal už u toho jak jsi machroval na Honzu Červenku na FB a tady to teda vedeš... Raději bez komentáře ty sračky co zde plodíš...

mrazíku ty seš k smíchu, padlejch Ecoboostů jsem v době kdy kámoš dělal u Hornáta viděl na fotkách dost a dost a pokud to jezdilo na LL a majitel to podtáčel aby měl cool spotřebu, tak to vypadalo hodně podobně... Ostatně i tady v diskuzi je padlé Mondeo - nic neobvyklého.

Koncern, že neumí benzín? Koncern je i Porsche a ty benzíny umí myslím víc než dobře, 1,8 turbo byl motorem roku po mnoho let, v motorsportu toho VW i Škodovka dokázali za poslední 4 roky tolik, co ostatní teamy nestačí za 20let... Ano některé varianty TSI opravdu nejsou povedené, ale k tomu je dohnal Brusel a ostatní výrobci v čele s tvým ecoboostem na tom nejsou o nic lépe...
o 23.11.2016, 20:06 | Lubak
Tunere napiš nám kolik (dost) jsi těch padlejch ecoboostů viděl ? 2-3 ks? Zrovna Hornátem bych se moc neoháněl :-)
Ano najdou se Ecoboosty které umřely, ale počet prodanejch / versus padlejch je úplně minimální v porovnání s jinou značkou.
Všichni tady píšou o malorážkách a ty vytáhneš Porche? :-)
Zřejmě dobrej oddíl:-)
o 23.11.2016, 20:25 | Tuner#2
Lubak: Bylo jich dost a dost a co se týče vytažení Porsche, byla to pouze reakce na to, že koncern neumí benzín (post 22.11.2016, 20:41) což je stejně nesmysl jako, že ecoboost je držák :))) Navíc to nebyl jediný příklad, ale ono je vždy jednoduché něco vytrhnout z kontextu co?
o 23.11.2016, 20:31 | Only_One
to assasin - to se pozná provozem a časem. nicméně generálku motoru jsem byl nucen dělat až u dvou aut vyrobených po roce 2005...
o 23.11.2016, 20:35 | Lubak
Tuner - to číslo se dozvím?
Chceš fakta? tak to beru čistě u mě - 149 prodanejch Ecoboostu za 36 měsíců - z toho umřelo =0
ano řešili jsem 4 umřelé ecoboosty - ani jeden u nás dlouhodobě servisovanej nebyl - všechny měly bud přejetej servisní interval a nebo blbej olej. Tak mi tady netvrď něco o vytrhávání z kontextu.
o 23.11.2016, 20:50 | Tuner#2
Číslo nevím, říkal dost. Optat se můžu až se potkáme v létě na nějaké akci.
o 23.11.2016, 20:54 | Lubak
:-)
o 23.11.2016, 21:09 | Samantus
jestli koncern nekdy neco poradne posral, tak je to benzinovej motor, tolik motoru bez kompresí a s vadnejma vstrikama jsem nevidel nikde jinde.. jinak ad ecoboost 1.6 sigma se v tyhle verzi fakt nepovedla... moc se tomu kroutej hlavy pri neopatrnym zachazeni... to ty 1.0 vydrzej vic. a vadnou jsme jeste neservisovali.. 1.6ky jsem uz behem roku delal jen ja tri... a atmosfericka sigma je jeden z nejpovedenejsich benzinu od forda vubec.. (ps bavim se o poslednich a relativne poslednich modelech.. ne nejakych 20tiletych dinosaurech..)
o 23.11.2016, 21:16 | JB
pěkně jste se rozepsali :o)

Tedy, myslíte si, že bych do toho čipu měl jít? Opakuju, je to auto manželky na dojíždění do práce - 17 km tam a zpět, plus jednou týdně řekněme 150 km a víc, výlety. Ženušce tam výkon nechybí, ale já chci pomoct té životnosti motoru. Dnes má najeto cca 5500 km, tzn. na těch 7500 km vyměním olej a filtr. Kamarád mě doporučuje millers nanodrive. Máte prosím něco proti tomu? A ten čip tedy ANO/NE. Díky...

Jinak já na svém golfu po 8-mi letech teď 210000 km. 1.4 TSI 103 kw. Jednou se dělali rozvody, jinak nic a fičí stále vpřed :o)
o 23.11.2016, 22:05 | Alííí
Tak 1.4 TSi je snad nejnepovedenejsi z rodiny TSi, ne? Chipem na zivotnost se mu mozna pomuze, ale nezachrani ho to. Ja jsem jel predevcirem ve Fabii, sice teda 1.2 TSi, ale teda hlucnejsi motor jsem jeste neslysel. A to mela najeto 6.000km, bylo to nahradni vozidlo. Na dalnici jsem mysel ze to auto nedojede do Prahy. To jestli chteji omezit do budoucna jen na motory 1.0, 1.5 a 2.0, tak to potes prdel. Prvni dva budou za trest.
o 24.11.2016, 21:49 | Knightey-
By me zajimaly ty nove TGi motory, cili TSi ale tovarne na CNG :)
Ja mam koncernovy 2.0i s tovarnim CNG a parada ;)
o 24.11.2016, 22:08 | assassin
aaa tunerovi jsem sahnul na autoritu - myslim, ze jsem nenapsal na fb nic tak hroznyho.

btw porsche - treba V8 vubec nemaj problemy s kompresi coz? 996ky maji taky spoustu detskejch nemoci - jen se to tolik nepropira na netu...
o 24.11.2016, 22:22 | riviera.kidd
Majitel 996 nevysedava na autohififoru :-D
o 24.11.2016, 22:39 | assassin
riviera.kidd: na vzduchacich se motor dela kazdou chvili, nejde na nem udelat nic aniz by se nemusel vyndat z auta, ale je to modla, tak petrolheads mlci.
vodniky na tom nejsou o moc lip.

pak se vezme nakej novej spotrebak v cene jednoho vetsiho servisu toho porsche a resi se jak to nejde doma snadno servisovat a jak se po 150tis musi vymenit turbo za 20 atd...a jak se dela konstrukce na hovno a vse se sidi.

ja nerikam, ze vsechno novy je super. stejne tak nerikam, ze vsechno stary je spatne (sam mam 911 rad a jen na ni nemam)

jen kritizuju ty, co to presne takhle cernobile vidi...
klidne muzou vyse zmineni napsat cim se zivi a ja tu vystrelim naprosto vseznalej nazor na obor od laika... Uznavam, ze delam jen interiery - to ma k motorum a platformam dost daleko, takze tam to treba chodi uplne jinak. BTW konstruktery vsech moznych odvetvi hledame, za kazdyho dostanu asi 2tis E, takze pokud ma tolik lidi pocit, ze vi jak na to, je to easy :)
o 25.11.2016, 08:58 | kiklop32
assassin:

Jaká firma? Konečně někdo z automotive co aspoň tuší co se jak dělá.

:)
o 25.11.2016, 09:20 | assassin
kiklop: to zas ne, to tu je dost lidi co o tom jak to chodi vis stejne a dost tech co o tom vic o dost vic.

verejne se mi detaily sirit nechce, kdyztak pres mail, ale je to mensi konstrukcni kancelar, prace v nemecku, catia/NX ... vesmes pro VW. ja delam externe, sem tam i pro nekoho jinyho...
o 25.11.2016, 20:53 | camron
Včera jsem jel chvíli za nějakou udržovanou Škodou 125. To byl smrad, že se mi začala motat hlava a málem jsem se poblil. Už jsem skoro zapomněl, co jsou tyhle stroje za voňavky...
o 25.11.2016, 21:16 | Tuner#2
assassin: Na jakou autoritu? Když už tak na kamaráda, kde jsi mistroval jak víš všechno nejlépe a přitom, kdybych tady kdysi nepsal o Singeru na ahc tak víš velký ho*no... Ke zbyteku raději no coment...

camron: To asi moc udržovaná nebyla... Jezdím na srazy 100+km za kamarádovo užovkou a ani nebliju, ani nic necítím. BTW: To by mě zajímalo, co by jsi dělal potkat Trabanta a nebo Warťase a jak to vlastně souvisí s touhle diskuzí? To je zas post roku...
o 25.11.2016, 21:39 | camron
Ten smrad se da udrzovanim vozidla nejak eliminovat?
o 25.11.2016, 21:53 | Tuner#2 | Upraveno: 2016-11-25 21:56:07
camron: Ano, auto co bude mít motor v dobrém technickém stavu smrdět nebude, jak jsem psal jezdím za kamarádovo užovkou (starší než 125tka) a nic takového se neděje, stejně tak jako za kamarádovým Rapidem.

Pokud to ovšem žralo víc oleje než benzínu a nebo měl dotyčný totálně rozhašený nastavení předstihu, karbce a svíčky co pamatují minulý režim, tak tak se tomu nedivím, ale nenazval bych to udržovanou voňavkou...
o 25.11.2016, 22:08 | JB
diskuze je tu rozvitá... a pěkně se to čte. Nicméně...
Ale i tak dík. W353 je můj nejoblíbenější vůz. Teď bohužel žádný nemám. Ale mám to v plánu.
o 25.11.2016, 22:27 | Tuner#2
JB: kamarádovi to taky učarovalo a úplně se do toho nákupem velmi pěkného kousku zbláznil, takže to chápu ;)

Ještě k tomu čipu, já bych do toho klidně nechal sáhnout, ale ne u Jandy. Už z dob Feldy MPI ty jeho mapy žádný zázrak. Bohužel lidí, kteří umí odladit benzín v zátěži a při všech režimech v ČR moc není a popravdě bych nevěděl kam s tímhle motorem zajít. Možná Dieselpower, který napravoval zvěrstva napáchaná na Octavii pro CUP.
o 25.11.2016, 23:08 | -Hans-
Tuner#2 Muzes blize specifikovat zverstva pro CUP? Klidne mail, nebo FB, diky :)
o 25.11.2016, 23:27 | Tuner#2
-Hans-: tady lze lecos odvodit ze souvislostí: [ Link ] a něco málo jsem o tom slyšel od kamaráda, ale to šířit nehodlám...

o 25.11.2016, 23:56 | -Hans-
Tuner#2 Skoda.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3084 sekund.