
Navštíveno 5440x

Ahoj přátelé, měl bych na Vás zkušené s tímto vozem prosbu. Měl bych zájem o koupi 316ti, chtěl bych vědět, jestli je to obecně hodně špatné auto, na co si dát pozor apod. Je to již celkem dostupné auto za 50tis. cca a chci to na běžné ježdění do práce po městě. Děkuji moc za případné rady a poznatky.

06.11.2016, 16:44 |
muSlim | Upraveno: 2016-11-06 16:46:23
Podvozok a karoséria niečo vydržia, problémy bývajú u niektorých kusov s hrdzou na lemoch blatníkov a oboch dverách pod plastovou lištou - nič strašné ale. Občas odíde jednotka airbagu a jednotka xenónu, nové nemá zmysel kupovať, jeté stoja tiež majlant niekedy (menil som obe jednotky, dohromady len za HW ak si dobre spomínam 5k)... Často má problém so sklápaním zpěťákov, opravovať nemá zmysel. Celkovo to je ale pomerne slušný tank a sranda s ním je tiež (žena má 320td), okrem spomínaných vecí toho na tom moc neodchádza. U športového podvozku častejšie meníš silentbloky, uloženie tlmičov a tyče riadenia ak sa pohybuješ po nepekných cestách. Obecný špecifický problém, ako to u kupátok býva, sú dvere - sú dlhé ako runway, v obchodných centrách to je veľakrát na rozkopanie držky tým čo nevedia symetricky jebnúť auto medzi pruhy :-)
Děkuju, ono najít pěknej kus, je docela kumšt sem zjistil :/
Nie je problém, len cena bude odpovedať stavu :-)
Pěknej kus E46 compact snad ani najít nejde, když je to obecně snad nejošklivější BMW v historii :-) To i E65 a E60 jsou hezčí.
2 Mr. Scully: eeeh, on par with E83, imho :-) Inak áno, škaredé kačiatko, ale funguje, tiež som mu krivdil než som to dotiahol žene z Reichu :-)
Tak vzhled je o vkusu, někomu se líbí i Multipla. Mě se na tomto voze líbí, malé, relativně malý obsah, kvalitní značka,celkem mě i nadchlo todle auto. Pěknýho sem asi našel za 70tis. Dám pak vědět, zda sem ho pořídil, ve středu se nejspíš na něj jedu podívat

08.11.2016, 15:28 |
Losky Ještě ohledně té E46. Jaký ideální motor na kratší dojíždění do práce? 2x20km? Budu na jaře řešit levný povoz dojíždění a tak čumím, co se dá za pár korun koupit. Ideálně max 80t. Chci to na dva roky, pak půjde do světa. Koukám tedy i na Golfy s VR5, prostě ideálně něco, na co seženu díly všude.

08.11.2016, 15:52 |
koren mám starší verzi 318i (M43TU) a i když je jasny ze bmw chce 6ti hrnek tak na motani se kolem komina uplne v poho...
Tak po tom co jsem objel dva levnější okolo 50tis, mi bylo jasné, že to nebude ideální.Sáhl jsem tedy po kusu za 70tis a opět jsem dnes nepochodil. Vozidlo mělo sice servisku, dvoje kola,novou stk. Ale nefunkční ručku, roztrhlou koženou sedačku,motor celý kolem dokola oblitý a emulzi :(
Takže pátrání pokračuje.
Přátelé našel jsem jednoho 320 TD, 110kw nějaké zkušenosti s tímto motorem? Jelikož jsem objel 5 dalších a všechno pasti. Děkuju

14.11.2016, 11:21 |
jackobo | Upraveno: 2016-11-14 11:21:47
jeste napis TDi :-D
kolik to ma najeto?
Ten commonrailovej faceliftovej 2.0d 4hrnek 110kw nebyl vubec spatnej, urcite lepsi, jak ten jeho 100KW predchudce.
Kolega to v e46 mel, na to jak to docela pekne jelo to ani moc nezralo (5-5,5l/100km).
Ale asi jako u vseho, jde zejmena o stav (a nájezd).
Klasika diesel, nie je to chyba BMW, ale dieselu ako takého: čerpadlo, turbo, vstrekovače, podávacie čerpadlo, EGR, váha vzduchu. Predná náprava, ak je športová, na našich cestách trochu trpí a je občas treba čo-to vymeniť kvôli váhe motoru. Ak ho máš ale v dobrej kondícii, nie je s ním prakticky žiadny problém. Chce to ale vychytať všetko čo sa tomu môže prihodiť a to sú nemalé peniaze - podotýkam zase, otázka dieselu, nie BMW. Motor je to pomerne živý, vie jazdiť v MT pod 5, s AT do 7. Žene som práve ten priviezol, i keď som dízla nechcel, a za tú dobu som preventívne vymenil pri "kilometroch" vstrekovače, turbo a podávacie čerpadlo. Zbytok mám podľa testov vo veľmi dobrej kondícii tak neriešim. Občas zvykne hnevať chladiaca sústava, je dobré tiež skontrolovať a povymieňať hadice/spony.
Mimochodom, to mojej ženy bude onedlho na predaj, ale bude mať cenu vzhľadom k tomu že "preventívne" som doňho pustil už cez 50 tisíc, z čoho práca samotná činila max. 10 - auto jazdí každý deň, nemôže si dovoliť zastaviť a na nové podľa mojich predstáv a požiadavkov momentálne nemáme. Nákupná cena z Nemecka aj s dovozom po svojich bola 75k, pred tromi rokmi, len pre info - a okrem vyššieho nájazdu (235k) bolo v skoro top stave. Pre hnidopichov, kupovalo sa na "naučenie" pre ženu, a kupujem vždy stav a nie tachometer :-)

14.11.2016, 11:30 |
jackobo | Upraveno: 2016-11-14 11:41:44
amen!
muSlim to v prvni casti prvniho odstavce sveho slohu napsal velice vystizne a pravdive :)
edit: mysleno teda smerem k tomu motoru, jestli je pravda i to ostatni vie Boh :-D
Tak do teď jsem právě hledal jen benzíny z důvodu že náš megane CC zkapal k padlým vstřikům,čerpadlu a loni sem dělal turbo. Chci to opravit a pustit pryč. Otázkou je, zda je BMW diesel stejná jebka jako Renault, nebo jejich diesely jsou v lepší kondici . Auto má najeto 218tis a je to automat. Pán je dovozce(šmelinář) což mi nevadí,povídal že s tím teď jezdí na převozkách a že vše na autě je v pořádku, krom klasiky svítící airbag.
muSlim:
co znamená:
"sklápaním zpěťákov"
Díky :)
me se libi vic ten prvni
a 1,6i je zcela jiste blbuvzdornejsi motor, interier to ma vcelku slusnej, a je to MT
Právě nějak chci něco do čeho cpát co v rámci možností co nejmíň. Vím že to také nění uplně 100% ale to není nic.PRoto vím, že zde je spoustu fandů do BMW co s tím má větší zkušenosti.
2 M.a.R.i: automatic mirror folding :-) stlačíš čudel a sklopia sa spätné zrkadlá na oboch stranách, toto :-D
2 bobmasitr: ak to auto dostalo alebo dostane to čo má, tak je to veľmi podarené, živé a nechcem použiť to slovo, ale použíjem, predsalen kultivovanejšie prejavom než ktorýkoľvek podobný dnešný diesel. Diesel bude jebka či už ide o Renault, Jaguar alebo BMW z dôvodu vymenovaných. S tým rozdielom, že na niečo stojí turbo 12 tisíc, na BMW stojí (v tomto konkrétnom prípade) 22 tisíc (s odkúpením starého 17-18 tisíc). S dieselom si proste nepomôžeš. Buď kúpiš spraveného za viac peňazí (ale primeranú cenu) a máš kľud a jazdíš za "málo", alebo kúpiš jebku ktorá sa ti vysere, ale v tom prípade doporučujem hlboko sa nadýchnuť a nenadávať na BMW, ale na princíp konštrukcie a fungovania a životnosti dieselu :-) Žena má najeto aktuálne 268, t.j. 33 od zakúpenia a myslím si (i keď servisák tvrdí opak) že som tie preventívne výmeny robil predsalen za pět 12. Nikto mi to nikdy nechce veriť, ale dieselové diele proste majú svoje konkrétne kilometre keď by sa mali vymeniť, lebo všetko po nich je lotéria - a tú ja nemám rád. Kor keď je to momentálne jediné auto v rodine, všetko čo som mal som predal a vrazil do splatenia hypotéky :-)