Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Facelift Octavia

 o Navštíveno 8128x o
o 27.10.2016, 20:45 | Paik
co na to říkáte?

foto k příspěvku  od Paik



o 27.10.2016, 21:09 | Tuner#2
Už jsem to psal dneska na FB - hrozný - ten Kabaň by měl přestat fetovat...
o 27.10.2016, 21:45 | HIGHTOWER | Upraveno: 2016-10-27 21:45:54
Co je to za facelist? Světla hlavní, mlhová, zadní jen unvitř ala Superb? To je prostě ubohost. To není facelift, ale microfacelift.

Ano, když nelze "šokovat" krásnou, tak "šokovat hnusem", aneb negativní reklama je nejlepší reklama.

U E klasse ty dělená světla jsou krásná, sluší tomu autu, ale tady? On by se jinak ani nějaký "facelift" ani nepoznal, nerozdělit ty světla.

Děs, děs, a ještě jednou děs!
o 27.10.2016, 22:02 | sts
Sedám si z toho na prdel...
o 27.10.2016, 22:25 | Seat Power
Hnus jako každá skodovka....
o 27.10.2016, 22:35 | riviera.kidd
...A stejne kazdy bude za chvili predelavat na facelift :-)
o 27.10.2016, 22:46 | Paik
já si právě poslední dobou říkal, když jsem viděl octávku s pěknejma kolama a xenonama, jak je to hezký a nadčasový auto a teď přijde... tohle... aneb změna za každou cenu...
o 27.10.2016, 22:51 | Knightey-
Mne tohle vubec nevadi, ba naopak :)
A to ze to bude takhle vypadat se vedelo uz dlouho do predu.
Kazdy vzdycky drzkuje a stejne vime jak to dopadne :)
o 28.10.2016, 09:17 | Only_One
JE vidět, že hlavním trhem bude brzy Čína..
o 28.10.2016, 13:48 | mrazik
Mercedes to pred par lety taky zkusil a uz to nikdy nezopakoval - nesetkalo se to s uspechem. Tak si to holt vyzkousi i Skoda.
Za me osobne je to hnus.
o 28.10.2016, 15:57 | addamec
Taky se mi na první pohled nelíbila, ale myslím, že si brzy všichni zvyknem. Stejně jako na facelift O2...
o 28.10.2016, 18:43 | mrazik
Vsak oni nas redaktori mnoha periodik presvedci o tom, ze je to nejlepsi co mohlo Octavii potkat.
o 28.10.2016, 18:55 | Lubak | Upraveno: 2016-10-28 18:56:25
U Octavky je jedno jaké má světla, hlavní je přece kufr:)) oni to periodika vysvětlí :))
o 28.10.2016, 18:58 | Honza2.016v
no, vypadá to hůř než "virtuální" FL, co jsme viděl cca rok z5v nějakým auto magazínu.... podobnej designovej trend asi postihne celý portfolio... v rámci "sjednocování" tváří...

ovce to kupovat budou, jedno jak to bude vypadat :)

lepší jako O II FL (social klasse) , ala "S" klasse W220
o 28.10.2016, 19:32 | kozlustechnykus
Aspon poznam koktu od jinejch modelu :)
o 29.10.2016, 09:48 | H-Honza (M)
je to hnus, velebnosti!
kdyz opomenu velkou podobnost s Eckovym mercedesem, tak se mi celkove ten design predku nelibi, stejne jako na tom kodiaq, ty rozdelene male svetla pod hlavnimi, tragedie, jeste ze me to nemusi trapit, pac nejsem ofce.
o 30.10.2016, 23:39 | camron
H-Honza:...ale byl jsi, ne?
o 31.10.2016, 00:38 | assassin
me to nemusi trapit, protoze nemam na novou skodofku prachy.. a kdyz tak koukam, ze i 105 je ceneny veteran tak ani na starou :)
o 31.10.2016, 07:31 | Collin
Pecka.. Vzal bych hned,skoda je nejvic..
o 31.10.2016, 07:54 | Milhauzz
Nu, postavím tohle vedle superba a budu teda hooodně dlouho přemejšlet, jestli obě auta sou ještě škodovky nebo už hodně das-auto...
o 31.10.2016, 08:02 | Only_One
Bych to tolik nehrotil. BuĎ se mi to líbí a nemám problém a nebo nelíbí a vyberu si něco jiného..

Nemít na výběr jak za komančů asi bych byl dost zpruzenej :-) ale takhle to je prostě jedno auto z dalších 20 možných takže kliiid
o 31.10.2016, 11:42 | Davados
Možná bude líp svítit,když v hlavních budou potkávačky s dálkovýma a v těch vedlejších jen dálkový.Takže za mně +. A na dyzajn se dá zvyknout...
o 31.10.2016, 11:58 | crestik
taky hodně dělá to, že všichni už maj zažitý předFL a pořád to v tomhle hledají. Když se na to člověk podívá jako na uplně jiné auto, tak je to zas o něčem jiném.
o 01.11.2016, 22:23 | Losky
Dnes se mi poprvé poštěstilo a viděl jet tři kousky za sebou a mě se to líbí. Auto působí nějak honosněji. Zadní C lampy jsou jiné, u combi verze mi připadají jako u Superba 2 combi. Prostě klasická široká céčka zakulaceného tvaru, což mi připadá k té hranaté karoserii takové zvláštní, ale vůbec to nevypadá špatně. Předek za mě zajímavej a není tak strohej jako u současné předfl verze, kde halogeny vypadají šíleně lacině.
o 03.11.2016, 08:43 | Milhauzz
Tak sem si včera v klidu přečetl Svět Motorů, kde to rozebírali. Přesně se asi trefili do mého prvního názoru - že to budí rozpaky :)
o 03.11.2016, 09:52 | camron
Na prvni pohled nic moc, ale s odstupem casu se mi to docela libi :). Ja uz si ale Skodovku nikdy nekoupim, takze je mi to vlastne fuk :).
Ale libi se mi ty steky jedincu, co si sami vozi zadnici v prestarlych plechovkach.
o 03.11.2016, 15:09 | mrazik
camron takze kdybych mel doma stare auto, tak se k tomu nemzuu vyjadrit ? Vysvetli mi prosim z jakeho duvodu ?
o 03.11.2016, 18:36 | Collin
Určitě můžeš mrazíku.. Camron se mu to prostě líbí..
Ale sám tomu také nerozumím,kdyz se něco nelíbí nebo to člověk nemá tak je z nej závistivě apod.. To se tu také probíralo..
o 03.11.2016, 19:08 | Tuner#2
camron: To by mě zajímalo, jak můžeš vědět čím my všichni z této diskuze jezdíme? a už vůbec nechápu jakou to má souvislost s vyjádřením vlastního názoru na design? Tos doufám nemyslel vážně...

Jinak mě tyhle AHC hejty baví, Škodovku bych si nikdy nekoupil, hnus jako každá Škodovka, apod. To může napsat jen omezenec s cílem něco vyprovokovat, protože jinak to fakt nechápu...
o 03.11.2016, 19:27 | camron | Upraveno: 2016-11-03 19:28:32
Tuner...a jeje, nekdo ti sahl na slepici, tak na tebe jde infarkt? Vis, nekdo tomu rika hejty, nekdo tomu rika zkusenost. Spatna a nekolikanasobna...tak proc to zkouset znova? Proto je tam to slovo "uz"...
o 03.11.2016, 20:02 | Collin | Upraveno: 2016-11-03 20:03:47
Slépka je stejně nejvíc Camron.. Já jezdím jen Škoda.. A to i snad 80% kolegů(pravda jsme malá firma) do 15zamest.. Ale to přece nemá co delat se vzhledem o kterém je tento příspěvek..
o 03.11.2016, 20:13 | Collin
Toto je napsáno dobre..

03.11.2016, 19:08 | Tuner#2

By mě zajímalo zda Camron odpoví,pac zatim co psal,tak reagoval úplně mimo..
o 03.11.2016, 20:20 | Tuner#2
camron: Podívej se na můj první příspěvek hned pod fotkou. Já nemám problém napsat konkrétní kritiku na konkrétní věc i když jde o značku, kterou hlavně z historického hlediska mám hodně v oblibě.

Bohužel ty máš problém odpovědět na konkrétní otázky z 19:08 a asi se odpovědi opět nedočkáme... :)
o 03.11.2016, 20:31 | Collin
Tuner: Dočkáme,Camron přemýšlí.. ;))
o 03.11.2016, 20:50 | camron
Hehe, nemám nic jiného na práci, než tu čekat, abych mohl někomu odpovědět na dotaz.

A co na tom konkrétně nechápete? Úplně se zde nabízí rčení o potrefené huse (pardon, slepici)...
o 04.11.2016, 07:35 | Collin
Já osobně nevím jak si vyložit toto

Ale libi se mi ty steky jedincu, co si sami vozi zadnici v prestarlych plechovkach.
o 04.11.2016, 07:36 | Collin
Tak pokud by jsi mi mohl odpovědět na moji otázku.. Teda za předpokladu,ze ji chapeš.. ;)
o 04.11.2016, 08:28 | camron
Collin: Je evidentni, ze to chapes naprosto jasne, tak nedelej trolla. A bylo to mysleno obecne. Ze jste se toho s Tunerem chytili jako ho.no kosile je vas problem. Na ty vase hecy jiz neminim reagovat.
o 04.11.2016, 08:52 | Collin
A já měl pocit,ze trolla děláš ty.. :) Takto se nedá debatovat.. Chce to osobně,pres net,psani to nejde kolikrát vyjadrit aby člověk pochopil..
o 04.11.2016, 09:38 | gizmi
Škodovku jako značku nemusím, ale naučil jsem se jedno - nezáleží na vzhledu, ale na jiných parametrech.
Když jsem jezdil novou octou a novým supem v plných palbách, tak ta auta fungovala, ocenil jsem jednoduchost ovládání obrazovky a jelo to skvěle. Sedačky do lepších modelů prostě taky umí a celkově ta auta mne bavila. Jen teda za tu cenu bych to v životě nekoupil a to co poskytují bych asi hledal u trochu výraznější značky za stejnou cenu. Každopádně kritizovat podle vzhledu asi není v pořádku a připomíná mi to diskuse ohledně barvy fasády před revitalizací :D :D 100 lidí 1000 nápadů a chutí :D Jinak co jsem měl možnost se povozit, tak některé motory i umí potěšit, jen teda životnost asi nebude valná. Nebýt posledního sportovního rencka a civica, tak jsem i zapomněl, co je to svézt se s úsměvem a ještě po 20min mimo auto mít tu radost. Jinak se mi líbí hláška jednoho nejmenovaného kamaráda: dnes se špatná auta vyloženě nedělají a výběr je obrovský..
o 04.11.2016, 16:28 | Tuner#2
Mě by zajímalo co camron hulí a proč ještě neodpověděl na můj dotaz z 19:08? Odpovědi jak od Ovčáčka :))

gizmi: To platilo možná dříve, dnes bych větu vyloženě špatná auta se nedělají rozhodně nepoužil...
o 04.11.2016, 21:20 | mrazik
Tuner a ktera jsou ty vylozene spatna auta z klasickych beznych automobilek ? Ja kdyz si vzpomenu na starsi auta, tak toho v porovnani se starsima autama pozitivniho moc nevidim. Ale ja vim, driv byla trava zelenejsi, obloha vic modra atd.
o 04.11.2016, 21:31 | Tuner#2
mrazik: Má to někomu, kdo vidí věci strašně povrchně a má vše jako spotřebku něco v tomto tématu vysvětlovat? Já myslím, že ne...
o 05.11.2016, 12:39 | gizmi
Možná bych začal smířením se s tím, že auta jsou jen spotřební věc. A vzhledem k tomu, že dneska většina automotiv firem vyrábí pro většinu automobilek na stejných strojích a se stejnýma lidma, tak je to opravdu jak říkám. Nevím v jakém oboru nyní jsi, ale funguje to tak, že přijedou autobusy, vysadí ráno v Novemu národnostní mix na drogách, kde odmakají 8 hod a pak je naberou a odvezou do Idealu, kde odmakají dalších 8 hod. No a pak když se dočteš o Borgesu, tak tam končí ty už úplně unavený :D :D Jednou ten člověk nastupuje jako Voloďa, druhý den přijede jako Vasil a za týden je to Petr. V reálu jsou to stejný lidi. Takže v ideálním případě se ti může stát, že si koupíš auto a na něm máš x dílů od stejného člověka, tedy pokud se jim tak dá říkat. Spíše nafrčený roboti.
o 05.11.2016, 18:17 | crestik
mrazik: kéž bysme byli všichni jako ty, už by tu nikdy nebylo potřeba nic vysvětlovat ;-)
o 05.11.2016, 19:38 | mrazik | Upraveno: 2016-11-05 19:39:58
Njn ruka byla trochu rychlejsi a nejak se stary vs novy zapletlo :-) Ale verim, ze kazdy chape co jsem chtel napsat.
Tuner nemam zrovna pocit, ze mnou vlastneny Ford S-Max je neco jineho nez spotrebka.
o 05.11.2016, 20:29 | Tuner#2
A to je právě špatně, žádná věc nemá být spotřební. Ano dříve se věci dělali pořádně s rozmyslem a nějakou trvanlivostí a případnou možností opravy. Dnes se valí tuny drahých sraček a ovečky tomu ještě přikyvují jak je to dobře... Z toho je mě na blití.

Co se týče S-Maxu, tak v tom sem se jen vezl, ale máme doma C-Max a je to jeden velkej průser. Přeposilovaná sračka i v režimu sport, brzdy mají nástup takový, že po přiložení nohy člověk překousne volant, ale když chce jet svižně na okreskách a nebo panicky brzdí na dálnici, tak to po nástupu už vůbec nic nedělá. Žádná možnost dávkování a nějaké rezervy. Takhle si dobré auto nepředstavuju.

Co se týče výroby, tak každý fanda do aut ví a vidí ten propastný rozdíl v kvalitě už třeba jen mezi 6tou a 7 gen. platformy VW a takhle je to napříč značkama. Dobré auta ty současné rozhodně nejsou a už asi nebudou...
o 05.11.2016, 20:50 | Only_One
hehe ono kdyby se nepřetáčeli tacháče a ty ojetiny by měli skutečný stavy, to by se jeden podivil tomu, kolik ty "konzumní" auta dneška zvládnou najezdit kilometrů.
o 05.11.2016, 22:21 | mrazik
Tuner muj otec byl za totality automechanik a podle toho jak vzdycky rval cituji : ,, Kterej debil tohle vymyslel" nemam zrovna pocit, ze driv se delalo vsechno lepe a o nekterych material dneska se jim drive ani nezdalo.
S-Max treba vynika vynikajicim podvozkem a spolu s motorem 1.6 EB 118kW nabizi velmi slusnou dynamiku. Na brzdy si stezovat nemuzu, s davkovanim problem nemam.
Driv kdyz najel motor 200 tKm tak se slo koupit sampano a slavilo az do rana, dnes maji auta pres 300 tKm a stale jezdi, jen na tachometru maji 120 tKm :D
Mimochodem brzdy na starych autech byli vetsinou nahovno, slabe a prehrivali se. Motory nic moc vykony a podvozkove nic moc. Jde si jen o to, priznat pravdu.
Polozme si otazku, jestli je problem v tom C-Maxu nebo nekde jinde ?
o 05.11.2016, 22:37 | Tuner#2
A to si vem jak by u toho řval dneska? Mnohem víc a s drtivou věcí s kterýma si tehdy poradil by dneska nehnul, ale to už si nepřiznáš...

Ano, materiály a přesnost obrobení jsou zcela někde jinde, bohužel to nemá s výslednou kvalitou co dělat. Když prostě konstruktér má za úkol šetřit a použít slabší plech, snížit nesmyslně tření v motoru tak, že stírací kroužky neplní svou funkci ani jako nové apod. tak je veškerý posun k ho*nu, ale to by jste museli znát alespoň nějaká fakta...

V C-Maxu problém nebude, má to najeto necelých 100tkm a tchyně to má od novoty, takže jsem to zažil i nové. Moje O2 má v řízení daleko lepší odezvu (i když narozdíl od Žlutky je to pořád jak když hněteš těsto a točíš vánočku) a taktéž brzdy a jejich dávkování jsou jinde, nicméně na pevný 4P ze Škody 130 to prostě nemá... Ale asi jsem jiný typ řidiče než dnešní drtivá většina a od auta čekám úplně něco jiného než dnešní ovečky.
o 05.11.2016, 23:01 | xSam
Kdyz jsem to videl poprve, prislo mi to strasnejsi nez obvykle. Nicmene cim vice se na to divam, tak tim vice mi to pripada docela v pohode. Je to asi o zvyku.
Zadna skodovka se mi nikdy moc nelibila, a tato verze nebude vyjimkou.
o 06.11.2016, 10:25 | gizmi
Když už to sklouzlo k úchylárně porovnávání, tak by to chtělo porovnávat se sérií. Chápu tvou vymazlenou žlutku, ale takto nevyjela z fabriky. To je jako bych argumentoval přesností a stabilitou svého golfa, kde je vše ve sportovní úpravě. Jenže tak on nikdy prodáván nebyl. Nějak si pořád nemohu vybavit to kouzlo techniky, když jsem ve svém prvním autě Š120 s najetýma 32t na budíkách brázdil silnice. Ve 110 tomu často sklápěla zrcátka, nezapomenu na ty zvuky všeho, nezapomenu na to "skvělé" řízení a vlastně jediné co si vybavuji jako pozitivum je napadnutý sníh (teda když jsem ji zrovna nadlábnul a nechcípala, protože mráz to nemělo rádo)..s tímhle srovnávat nová auta? Já bych se bál srovnávat značky mezi sebou a ty přeskočíš 30 let a navíc sériovo nesériový stav. Jinak někdo tu psal o 300t .... taky úsměvné, protože spíš bych se nebál 600t a dále, kde na budíkách je již 3x stočeno :D
o 06.11.2016, 10:36 | crestik
Tunerečíslodvě: strč si už ty ovečky a tvoje fakta o automobilismu do řiti a zašij režnou nití. Nejde moc poznat, jestli máš info z první ruky, nebo z první hadry uklízečky, co tam vytírá a je ségrou kámošky máminy ségry. Podle mě ti chybí část rozumu, co je schopna pochopit potřeby dnešních lidí. Že mamina s děckem nepotřebuje odezvu od volantu, ale zaparkovat pohodlně mezi auta. Postav si stánek před autosalony a hulákej tam do amplionu, že brzdy nových aut jsou na hovno, že na 130tce to je o něčem jiném. Pokud chce někdo zážitek z řízení, tak asi nebude plakat na nějakém foru, že auta jsou gumové, ale koupí si uzkoprofilovku za 5ti násobek.
Kdysi byl mechanik v každém druhém baráku (proč, když se ty auta nekazily a jezdilo jich 5x méně), naštěstí se pomalu začlo filtrovat a většina z těch zemědělců, co uměla tak vyměnit čep a potočit rozdělovačem skončila, ti lepší se udrželi, ale je problém sledovat pokrok (ano, čteš správně), jenže je teď doba, kdy jeden člověk není schopen obsáhnout takovou škálu (né množství) možných poruch na autě. Ohledně dílů ti, jako rozumbradovi, řeknu asi tolik, že jaké kraviny, co měl otec skladem (rozuměj, protože se furt kazily) v prodejně na ty jednoduché a spolehlivé auta před 20-30ti lety, "to nevymyslíš". Na netu je plno uplakánků, co brečí, že jejich auto má místo 200tis najeto 400. To se opravdu tehdy nemohlo stát...víš proč? Protože auto, co si tehdy lidi dovolili, mělo ve 100tis motor zralý na výměnu a ve 150ti se z auta stala kralikárna za domem. Dneska průměrné auto najede 200tis jak nic i při odfláknuté udržbě, řidič nemusí být polomechanik a vést si knížečky, kdy měnil stěrače...a ještě stojí nové 4x méně, než tehdy a nemusí na něj stát frontu. Jojo, tehdáá...to bylo něco. A jestli fabriky vyrábějí, co se momentálně dobře prodává...jinak to snad ani nejde. Buď budou všichni číst to tvoje pl(a)kání, nebo se pokusíš o nějakou osvětu mezi širší veřejnost...
o 06.11.2016, 19:01 | Tuner#2
gizmi: Však já taky píšu o 4P brzdách co měla 130tka v sérii. Pokud jsi se svezl 120ckou nejlépe na letitých OR34 gumách, tak chápu, že jsi z toho odvařený nebyl, nicméně 130tka je zcela něco jiného. Ale o tom smysl debaty nebyl, to jste zas jen vytáhli střípek srovnání...

crestíčku ty ko*ote, jaké info od uklízečky? To auto je v rodině a jezdím s ním od novoty poměrně často. Ale to bys nebyl ty aby jsi to zas nepřekroutil s cílem mě nějak zesměšnit viď :)) Co se týče nájezdu, tak já psal o nových autech a srovnání posledních generací s tím co bylo před tím. Pokud si myslíte, že 1,6TDI vydrží to samé co stará dobrá 1,9D a nebo první 1,9TDI, tak jste na omylu, to samé platí o spolehlivosti dalších motorů starých atmosfér vs. ty dnešní 1,0/1,2T. Navíc auto beru jako celek, který by měl být konstruován co nejjednudužším způsobem, který eliminuje poruhy. Ne nadarmo se říká v jednoduchosti je krása a platí to jak o vzledu, tak o funkci. Ty dnešní sráče s elektronikou naprosto všude natahanou nitkama místo kabelů, před řidičem dvě televize místo budíků, čidla i na to, kdy se kdo uprkne v kabině - to bude slušný hrob i pro ty "lepší" (větší hovadinu jsem ještě nečetl)... Ty woe, ty tady snad schvaluješ drahé autorizáky, kde se dělají 3x větší prasárny jak u slušného soukromníka... Škoda dál na někoho jak seš ty ničit klávesnici...
o 06.11.2016, 19:38 | Lubak
A jako celek se to v minulosti dělalo lépe že?.-) Proto se dědaly výměny karoserii jak na běžícím páse , ruku v ruce s GO motoru každých 100 tis. maximálně:-)
Občas by si někdo měl vytáhnout hlavu z prdele a koukat na to , že vše co je nové, nemusí bejt úplně na hovno.
Mechanici nádávali v minulosti a nadávat budou i v budoucnosti.
o 06.11.2016, 19:45 | Tuner#2
Lubak: Kdo měnil kasle jak na běžícím páse? To by mě fakt zajímalo. GO motoru co 100tkm? Ano s olejem M6AD bohužel ano, ten kdo v té době sehnal něco lepšího z venku, tak najel více jak dvojnásobek jako nic. Co je to proti dneska padlým motorům na rozvody ve 40ti, propálené písty a ventily do vějíře v 80ti apod. že? Ale chápu, že o tom slyšet nechcete...
o 06.11.2016, 19:53 | Lubak | Upraveno: 2016-11-06 19:56:50
Tuner - já nemám problém přijmout to, že některý auta se prostě nepovedla a jsou průserová.
Ale chceš mi říct, že v dobách 100, 110 se kastle neměnila? Kolik kastlí jsi viděl měnit dnes?
Nebo chceš jít do historie dál co taková 1202, nebo zigulik atd.? proč existovalo v každém větším městě ČSAO , které mělo svojí generálkovnu, čalouníka atd? Protože doba byla taková a ochrana a materiály stály dost často za hovno.
Fakt tráva dřív nebyla zelenější, jen někdo lehce zamrznul a lidi hodně často zapomínají co bylo.
Vše staré ani tak vše nové prostě za hovno nestojí.
o 06.11.2016, 19:56 | mrazik
A jeje uz je to zase tady, Skoda 120 nejlepsi auto ve vesmiru, ktere bylo ostudne zastarale uz kdyz vyjelo z vyrobni linky. Ze jsou nekteri ujety z Octavie se mozna da i pochpit, ale ze stodvacitky ?
Co vim, tak otec, kdyz privezl embecko, odstrojil co se dalo a provedl antikorozni ochranu, protoze ve fabrice na ni nejak zapomeli. Nekolikrat do roka se v tom vrtal, aby technicky stav byl co nejlepsi.
Kdyz privezl noveho zigulika, odstrojil z nej co se dalo a provedl antikorozni ochranu, protoze zase nejak zapomeli. Vrtal se v nem hlavne pred dovolenou a dluzno rict, ze nas nikde nenechal.
Kdyz privezl rok stary Hyundai Matrix (takova korejska Multipla :-) ) leje do ni naftu, meni olej a ta potvora jezdi, jezdi a jezdi....
Ne vsechny drive vyrobene atmosfericke motory byli natolik dobre, aby vydrzeli treba 300 tKm. U mnoha se museli menit zapecene pistni krouzky, nektere se prehrivali uz jako nove atd. Elektrika u starsich aut dokaze byt take zabavna - izolace tvrdne, lame se a dochazi ke zkratum, zatekani do konektoru jak tesneni zestarne.
Stale opakujes dokola ty sve rozumy, kterym asi tleskate u vas v hospode, mozna jsi dokonce oznacen za odbornika, ale meles strasny kraviny.
Me se hrozne libi, jak argumentujes tim, ze drive auta najela strasne moc kilometru bez zavady, ale nikdo nechce starsi auto s 200+ tKm na hrbu. Takze jak to teda je ?
o 06.11.2016, 20:42 | Tuner#2 | Upraveno: 2016-11-06 20:46:15
Lubak: Jestli pak víš, proč se v dobách 100, 110 měnily kasle? Rozhodně ne pro špatnou/nekvalitní výrobu (větší blbost jsi tady napsat nemohl), ale proto, že po nehodě se vyplatilo vzít nápravy, motor a přendat to do nové kasle, která byla tehdy vedena jako náhradní díl. Dneska klepneš blatník a suma za světlo, nárazník, blatník, lakování je taková, že se to rovná totálce... Když jsi tehdy zadřel motor (zpravidla tehdy nekvalitním olejem a tunou napečeného karbonu), tak jsi vše koupil v dílech a udělal GO za pár korun. Dneska když lehne motor na klice, tak na to nic nekoupíš!!! Ojnice to má lámané, druhý výbrus je sprosté slovo a tak nezvává než koupit celý polomotor, který stojí tolik co pomalu nové auto. Tomu říkám pokrok...

Nicméně já nechodím do historie tak jako Vy, od začátku tu píšu o srovnání současné tvorby s generací 1 - 2 zpět a to se bavíme o letech 10 - 15 let zpět. Byla to reakce, že dnes se nedělá vyloženě špatné auto a to bohužel není pravda, doba vyloženě dobrých aut byla právě v tomto období 2000-2005.

Mrazíku, ty ani nevíš jaký je rozdíl mezi 120tkou a 130tkou (vůbec nevím co je na ní zastaralé, když i dnes dokáže porážet mnohem silnější auta) a vzdáleně jsi zaslech něco od táty o autech, to fakt nemá cenu dál psát ;)
o 06.11.2016, 20:46 | mrazik
Bud zmen doktora nebo prasky.
o 06.11.2016, 20:52 | Lubak
Aha tak oni vlastně 110 a další slepice vůbec nehnili,antikorozni ochrana byla na 1???? to nemá cenu????
o 06.11.2016, 21:14 | Collin
Od nové škodovky zpět do historie.. :D
o 06.11.2016, 22:07 | camron | Upraveno: 2016-11-06 22:10:55
Hm...a prej co já hulím :-)
o 07.11.2016, 19:03 | gizmi
Jinak otec tenkrát když kupoval naši novou červenou 120acu, tak výměnou za protislužbu domluvil, že prošla 2x lakem :) Jóóóó, to byla doba.. :D :D :D To dneska asi u slepice neklapne, aby prošla 2x robotem :D
o 08.11.2016, 22:48 | crestik | Upraveno: 2016-11-08 22:52:52
06.11.2016, 20:46 | mrazik
...nebo pohlaví. U ženské bych tomu vytahování kdejaké kraviny kdekoliv a kdykoliv spíše rozuměl :-)

06.11.2016, 19:01 | Tuner#2
k té poslední větě: to do toho tak mlátíš, nebo už ani ty klávesnice nejsou, co bývaly a koupils nějakou spotřební věc? :-)
o 08.11.2016, 23:47 | assassin
tuner: hele 130 co porazi silnejsi auta - to myslis nejakou seriovou, nebo to tvoje co ma zakazkovej podvozek, geo, vse v tip top stavu a obute je to na 888? srovnavas to doufam se silnejsima autama ve stejne kategorii uprav a investic + stejnyma ridicema?

jinak nevim kde jsi prisel k tomu poklesu kvality u VW behem posledni generace + ze konstrukterum rikaj co maj kde usetrit a co ojebat - delam teda konstruktera pro VW, takze mozna nemam uplne ty spravny informace. ta povestna kvalita starejch aut vs novejch kramu me neustale rozesmiva, mam na novem aute 300tis bez zasadnich oprav a investic, na predchozim sluzebnim Smaxu jsme mel 400tis a to same. Zkus jezdit par let Praha-WOB s nohou na podlaze (prumery pres 140kmh), jen s vymenama oleje u te superkvalitni 130ky a uvidime kolik nakrouti, jeste neosizenej motor/podvozek. Mel jsem jako sluzebni kde co a Smax me mile prekvapil, je fakt, ze jsem nemel zadnou RS skodovku, ale myslim ze mu podvozkove moc skodovek konkurovat nebude. leta jsem delal i pro skodovku a parkrat si zazavodil s pilotama z boleslavi a na sjezdu v bezdecine jsem videl na o3 s F znackou moc pekne ulitnout zadek s naslednou zmatenou reakci ESP - pri stejne stope a rychlosti kdy Smax neudelal nic takoveho. (stryc si ted koupil 150ps tsi o3 a kdyz jsem videl zadni napravu tak se ani moc nedivim, ja myslel, ze tam je uz neco trosku sofistikovanejsiho :) ) Nasi maji slavnou O1 81kW ropu, 350tis od noveho a to auto je na kovosrot. otec zas golf5 z doby kdy se podle tebe delala ta kvalitnejsi auta a to je z meho pohledu snad jeste horsi nez ta o1 :)

nikdo po nas zadny sizeni nechce a vzdycky se ucime z chyb co se objevily ve vyvoji predchozi generace.

sam mam doma na vikendy auto z 95 a minulej tyden jsem se byl podivat v NL na V8 z 80tych let ktery nutne potrebuju (928), ale v zadnym pripade nemuzu rict, ze to byla kvalitnejsi auta nez dnes a jako daily driver mam proste moderni stroj a tim "kvalitnim" starym bych fakt do rise jezdit nechtel. skodovku s motorem vzdau uz jsem jednou mel, hlava se mi chystala prasknout po 5km, nevim jak bych dal tech 500km a pak jeste 8-10hod "klikal"....

o 09.11.2016, 08:41 | Lubak
assassin: moc dobře napsaný
o 09.11.2016, 16:43 | Tuner#2 | Upraveno: 2016-11-09 16:46:52
Pánové blil bych jak z mých postů dokážete vyzobat a poskládat nesmysl co jsem nikdy nenapsal a nemyslím si...

Lubak: Pokud si myslíš, že se kasle měnili, protože schnily, tak to je dobrý JOKE, na virtu jsme měli několik starých škodováků z firemních servisů, takže moc dobře vím kdy se výměna kasle dělala = nehoda...

Co se týče 130tky, tu jsem porovnával na poli brzd, kde její pevný 4P je zcela někde jinde než všechny ty běžné plovoucí sračky a bylo to ve vztahu k C-Maxu, kde ty brzdy jsou takové jako jsem popisoval tady 05.11.2016, 20:29 = tragické...

Žlutku jsem tady vůbec s ničím neporovnával, jen tak mimoděk jsem napsal v diskuzi o řízení, které je u toho Fordu tragické, u O2 co máme už o řád lepší. To, že je to na míle vzdálené komunikaci co mám ve Žlutce je v závorce a řečeno jen jako zajímavost, kam se to "posunulo").

Co se týče podvozku, psal jsem o srovnání 120 a 130 + nějaké adekvátní gumy a ne staré zpuchřelé OR34. Bohužel řada oveček má zcela pokroucené vnímání o tom jak byla 130tka dobrá a píše o 120tce.

A teď k věci, já hlavně reagoval na to, že dnes se už špatná auta nedělají... Naopak, dnes je to vše proti předchozím generacím 2000 - 2005 totálně v hajzlu. Ve vývoji škodovky mám řadu známých a přátel, nebudu zde psát vše konkrétně abych jim nezpůsobil problémy, ale v zásadě to co zde psal 04.10.2012, 19:40 Honza2,016v je ještě slabý odvar: [ Link ] -

Zkusi si to v odkazu přečíst a třeba tě dojde na co narážím, detaily, které znám zde opravdu vytahovat nebudu...

A co se týče cestování, nikde jsem opět nepsal, že bych chtěl dělat se 120tkou obchoďáka - ostatně to bych nechtěl dělat ani se žádným moderním autem, ale to je zas jiná písnička...
o 09.11.2016, 19:07 | assassin
Tuner: no myslim, ze diskuze s tebou je ztrata casu - to co jsi sam rekl, nasledne popisujes jako, ze ti neco nekdo vklada do ust a naopak to same delas - viz treba "co je na 130 zastarale, kdyz i dnes dokaze porazet mnohem silnejsi auta" - to ti neprijde jako srovnavani 130?(rec je ale asi o zlutce, predpokladam, ze kdyz vezmu nakou na parkovisti pred panelakem tak to na slalomu s13 nebo CTR nepojezdi), nasledne na s-maxe posuzujes podle c-maxe a jestli dobre chapu tu posledni vetu - je to narazka na muj posledni odstavec, kde jsem nepsal, ze bys chtel delat obchodaka - a ani ja obchodaka nedelam, coz je z textu taky pomerne zrejme. Ja jen jak jsi vyzdvihoval tu kvalitu a zivotnost - tak by me zajimalo srovnani noveho nekvalitniho krapu s tim starym, prave z hlediska te zivotnosti.
Tebou zminena o2 je zrovna prevlecenej golf5 jestli se nepletu a na toho nic hezkyho napsat nemuzu.

Ja vim ze tve znamosti jsou temer posvatna zalezitost, ale ve vyvoji par lidi taky znam a takovej plac o tom jak je to nove nahovno jsem teda neslysel.

Jo a vlakno v odkazu jsem precetl a zas na tom co tam pise honza2.0 nevidim nic tak hrozneho. Ze se filosofie konstrukce zmenila je fakt, ze se to cele navrhuje na nejakou zivotnost - znamena i to ze tam nejsou predimenzovane dily, ktere jak pise jdou s autem bez znamek pouziti do srotu. Dnesni auto si nikdo tak dlouho nenecha (alespon vetsina ne) a proto je nerozumne a neekonomicke to navrhovat "bulletproof" - k cemu by to bylo, kdyz superkvalitnim autem z roku 2000 uz dnes nikdo nechce jezdit, protoze pozadavky jsou jinde?

Treba ty 4p brzdy - jo rozdil je znat - ja se ted vozil v 928 ktera ma brzdy stejne a je to fakt jinej "pocit" ale ten pocit je fajn, kdyz trefujes stopu na limitu - dnes se v provozu takhle nikde jezdit neda, nesmi a tudiz mi prijde zbytecne na auto pro takovehle pouziti neco takoveho davat - btw i dnes jsou auta, co takovou techniku pouzivaji, jejich cena odpovida vyvoji, narocnosti vyroby i materialum - komu chybi pevne vicepistkove brzdice a odezva ve volantu - holt musi koukat do jineho segmentu a ne po c-maxu a taky se smirit s vyssi cenou. Btw kolik takova 130 v orepoctu na dnesni ceny stala?
o 09.11.2016, 20:19 | DaveF | Upraveno: 2016-11-09 20:19:36
OK, auta jsou složitější, plná různých kurvítek a ekonesmyslů ale když si vezmu třeba jen 20 aut kolem sebe ve stáří 0-10let tak bych musel hodně přemýšlet kdy se nějaké nějak vážněji porouchalo, fakt mě asi nic nenapadá :-)
o 09.11.2016, 21:28 | Tuner#2 | Upraveno: 2016-11-09 21:29:48
Pokud znáš lidi ve vývoji, co mají smýšlení jako ty, tak se nedivím, že je to vše zalité sluncem.

Nicméně já jezdím autem z roku 2000 a věřím, že min. dalších 10 let budu, manželce jsem koupil O2 2005 a taky věřím, že min. 10 let bude sloužit. Proto se mě u věty otevírá kudla v kapse:

"kdyz superkvalitnim autem z roku 2000 uz dnes nikdo nechce jezdit, protoze pozadavky jsou jinde?"

"Dnesni auto si nikdo tak dlouho nenecha (alespon vetsina ne) a proto je nerozumne a neekonomicke to navrhovat "bulletproof""

SHIT co je tohle za sračku? To budem chrlit auta na 4 roky a pak šup s tím na likvidaci? Jak bude ta naše země s tímhle smýšlením vypadat? tohle je přesně co mě na dnešním konzumu sere, nikdo nedělá nic pořádně a tzv. na furt a je jedno zda jde o auto, elektroniku, stavebnictví, oblečení, boty, atd, atd.

NE s tímhle se fakt neztotožním a je mě líto, když jsou ve vývoji takhle smýšlející lidé...
o 09.11.2016, 21:33 | Tuner#2
DaveF: Znám se s lidma z autorizáků a bohužel Tvé nadšení o bezporuchovosti nesdílím :-/
o 09.11.2016, 21:54 | riviera.kidd
130 je skvela, teda ta od BMW :-)
o 09.11.2016, 23:12 | assassin | Upraveno: 2016-11-09 23:15:02
tuner: takhle smyslejici lide nejsou ve vyvoji, ale ti co to kupuji. kdyby kazdymu stacilo auto z roku 2000 uz naveky, ja uz jsem davno bez prace.

pokud znas lidi ve vyvoji, co je prace sere a delaji rok od roku horsi auta, tak jim rekni at jdou delat neco jineho. po me zadne sizeni nikdo nikdy nechtel a kazdej dalsi dil kterej udelam je lepsi, diky zkusenostem.

btw nestiham, muzes naskocit do vyvoje a za prachy za jaky se dnes auta prodavaj postavit neco co vydrzi na veky, rad se to tak naucim...
o 10.11.2016, 09:30 | AR
assassin :D

foto k příspěvku  od AR

o 10.11.2016, 21:44 | crestik
Podle mě by se měla škodovka přestěhovat do Karpat...kolik tajemna asi skrývá? Ještě že u nás je konstrukce pro jiné evropské automobilky, museli by jinak jezdit pro rozumy až kdesi k Plzni :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3612 sekund.