Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Pročištění vstřikovací soustavy 1.2 HTP

 o Navštíveno 5719x o
o 17.10.2016, 19:58 | vlados_dyk
Ahoj, potřeboval bych doma nějak protáhnout/pročistit vstřikovací soustavu na mamky Fabii 1.2 HTP z roku 2008. Nějak se mi nezdá zvuk a taky výkon/zrychlení/kultivovanost. Nemáte někdo zkušenost s něčím, co třeba přidám do benzínu nebo pobobně ? Do servisu se mi s tím rovnou nechce. Budu rád za cokoliv včetně zkušeností.


o 17.10.2016, 20:12 | Tuner#2
Vstřiky bude to poslední co bych asi řešil, u HTP je to kombibace vytahané řetízku na rozvodech, podpálených rozklepaných ventilů v hlavě a v neposlední řadě totálně zakarbovaného motoru pokud jezdí na xW40 v dálničním tempu. V takovém nasazení je 50tka pomalu málo.

[ Link ]

Vše to platí pro starší generace, ty úplně poslední verze se už chovají trochu lépe.
o 17.10.2016, 23:09 | vlados_dyk
Nepotěšil si mě. Jelikož je auto mamky, tak dálnici nejezdí vůbec. Nejčastější jsou cesty 40-50 km rychlostí do 90km/hod a nebo pomalý jízda na nízký stupeň. Rozebírat motor se mi zatím nechce. Je nějaká "amatérská" cesta zlepšení nebo jen prohlídky zkušeným mechanikem?
o 17.10.2016, 23:15 | lambados
Vlados_dyk: u tajtoho se vstriky neresi jak u pd nebo cr. Kup tam svicky ngk. Vymen filtr vzduchovej. Kup original bosch a kdyzbudelas olej. Tak se ti to sklidni. V servise si nehej vycistit skrtici klapku. To je jedina udrba na techto motorech. Nakladny to neni. Svicky do 1000kc. Vycisteni taky. Olej par korun. Ale neni treba. Ps. Svicky by se mely menit co 15 nebo 30 tisic ne?
o 17.10.2016, 23:38 | Samantus
V první řadě tomu změř kompresi, než budeš utrácet za nesmyslný vodičky a ztrácet čas čištěním klapky a všeho možnýho... jen dobře míněná rada..... :-)
o 17.10.2016, 23:53 | Kamil07
Jako Samantus, u HTP bych zacal zmerenim komprese a pak bych resil co dal.
o 19.10.2016, 06:51 | Lufas
jako smantus, měl jsem tu prvni po face. Motor šel do kytek při 80.tis:-) HTP=hromada technickejch problémů
o 20.10.2016, 22:37 | vlados_dyk
A dá se ta komprese nějak změřit doma, třeba přes OBD? A kolik by ideálně měla být?
o 20.10.2016, 23:59 | Samantus
Potrebujes tohle: [ Link ]

a mela by byt tak nejak kolem 12 (nevim kolik presne ma HTP)

ale hlavne na vsech valcich plus minus stejna.. pokud budes mit treba 13 - 8 - 11 - 9 tak se rozluc s pravidelnym volnobehem :-)
o 21.10.2016, 00:37 | Kamil07
Tady video Youtube video:
o 21.10.2016, 05:38 | crestik
Samantus: tak jestli tam bude mít tohle, tak má ještě jeden válec rezervu :-)
o 21.10.2016, 11:39 | Samantus
crestik :)) to je dobry, původně jsem psal pet hodnot... pak mi to doslo a jednu jsem umazal... zase špatně:)))
o 21.10.2016, 14:16 | Horal-11
je ve stádiu kdy je nejlepší prodat a koupit jiný než HTP, to byl omyl společnosti
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.245 sekund.