Ahoj,
asi napíšu takovej trošku zmatenej dotaz. Před cca 1,5r jsem prodal svou LS400, nový majitel s ní najel tak do 1000km a od té doby vozidlo stojí. Jsem s ním v kontaktu celou dobu a rozhodl se auto prodat. Přemýšlím, že ho koupím nazpátek, ale nedokážu odhadnout kolik bude stát oprava. Podle mě to může být 1 000Kč ale taky 50 000Kč.
viz
[ Link ] Text z inzerátu:
"Auto ma zavadu na elekroinstalaci (voda vlitla do ,, pojistkovnice,, ) . Vlivem spatneho chladice a uvolneni hadice vlelt proud vody do pojistkovnice, po vymene chladice auto nedobiji a po zahrati spatne jede, trosku cuka, (projevuje se jako napr. spatna vaha vzduchu) mechanicky v poradku. Byla menena Lambda sonda a teplotni cidlo + nekolik dalsich pokusu a vse bez vysledku. Dianostika hlasi cidlo klepani, po delsi chvilce se objevy dalsi chyby a to: Vaha vzduchu a zminena vymenena lambda."
Jde o to, že hodně blbou náhodu při koupi na vozidle praskla příruba a vytekla voda z chladiče, motor i vařil. Provizorně jsem to s novým majitelem opravil, dolili kapalinu, odvzdušnili a vše se zdálo OK, akorát po týdnu se stalo to samé (Měl to opravit ale neudělal to) a od té doby řeší, že autu nedobíjí altík a vozidlo cuká. Altík byl již 3x repasovaný...
Koupit ho nemusím, ale je mi líto auta i majitele a nějak se obávám, že za chvilku skončí auto jako dárce orgánu a nebo někde na vrakovišti...
Nejlepší by bylo najít nějakého elektro JPN guru, který na to po večerech bude mít čas. Něco mi říká, že to stejně bude nějaká blbost, která se hoooodně blbě bude hledat a proto všichni od toho dávají ruce pryč, i Idaho z Rožmitálu...
P.S:
Asi jsem zakletej :).
Š105 po prodeji skončila jako vrak v Kaplici na nádraží
P205 ???
P405 skončil u mamky a ta z něho skoro udělala vrak
MR2 skončila jako vrak po havárce z boku do stromu
LS400 ??