Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Displej tel problem

 o Navštíveno 4503x o
o 11.08.2016, 16:00 | Martyn
Jen se poptam tady nez to budu resit akcneji..
Rozbil jsem displej na telefonu, nechal jsem to opravit v local servisu a special priplacel za ORIGINAL displej.. Oprava probehla 7.4. a ted se na displeji objevil na jednom miste zluty flek.. Nic zasadniho, ale vzhledem k tomu ze cela oprava stala 5tis kc a extra jsem priplacel za origo tak me to dost stve..
Jenze na fakture ma primo napsano "zaruka 3 mesice" - wtf je to vubec mozne?? Sak dle obcanskeho zakoniku musi mit na vsechno zaruku minimalne ted nevim 12 mesicu??


o 11.08.2016, 16:17 | Tuner#2
3 měsíce na práci, 6 měsíců na díl pokud si dobře pamatuju a nic se nezměnilo.
o 11.08.2016, 22:04 | capo
Na zboží nic kratšího než 6 měsíců dle mého nelze, tedy jak píše T2 nademnou. Tohle vyhraješ.
o 12.08.2016, 09:09 | Martyn
Ok, díky, ještě radší zajdu za právníkem ať jsem vybavenej argumentama pač je mi uplně jasné jak se bude prodejce cukat..
Díky za info:)
o 12.08.2016, 10:52 | CRK
Provádí-li zhotovitel v rámci svého podnikání opravu věci pro nepodnikatele, resp. pro spotřebitele, má objednatel možnost uplatnit u zhotovitele vady opravy po dobu 24 měsíců ode dne převzetí opravené věci, tuto lhůtu však strany mohou dohodou zkrátit až na 12 měsíců. Projeví-li se však jakákoliv vada opravy v době 6 měsíců od převzetí opravené věci objednatelem, má se za to, že oprava byla vadná již v okamžiku převzetí opravené věci objednatelem, a je na zhotoviteli, aby prokázal, že oprava byla provedená bezvadně.

Jde-li v případě opravy věci o vztah podnikatele a spotřebitele a přijmeme-li výklad § 2165 odst. 1 občanského zákoníku v tom smyslu, že zakotvuje skutečně záruku za jakoukoliv vadu, která se vyskytne na opravě v době 24 měsíců od převzetí, svědčí objednateli na provedenou opravu věci záruka v délce 24 měsíců, ledaže se dohodnul se zhotovitelem na lhůtě kratší, vždy však nejméně 12 měsíců.

Přijmeme-li naopak výklad, že § 2165 odst. 1 občanského zákoníku se týká pouze vad opravy existujících v době převzetí opravené věci objednatelem, zákon žádnou záruku na opravu věci nestanoví a objednatel ji tak může poskytnout pouze z vlastní vůle.
o 12.08.2016, 12:46 | Martyn
Ok právník mi to potvrdil.. Jestli mi to vyjde ještě dnes odpoledne nebo v pondělí tam na něj vlítnu:)

"Je pravda, že podle starého občana mohla být na základě ujednání podle § 654 obč. z. záruční doba tři měsíce (při uzavření smlouvy o dílo). Tento § se ale už v NOZ neobjevuje a tedy platí, že záruční doba je klasicky podle § 2165 NOZ 24 měsíců na zakoupené zboží, tedy i na display na mobil.
Existuje i následující starší judikatura:
Soud se opřel o právní názor, kdy na zboží prodávané zákazníkovi a účtované prodejním paragonem je poskytována záruční doba 24 měsíců.

Prohlášení prodejce o 3 měsíční záruční době odporuje ustanovením NOZ a je neplatné."
o 14.08.2016, 22:16 | H.E.R.O.
jestli je to mimozáruční oprava u firmy Britex, což předpokládám, tak tě čeká z jejich strany spoustu schválností...
o 17.08.2016, 22:32 | xSam
H.E.R.O. já prostě nechápu, jak je možné, že takoví zm*di, jako je Britex, tady stále funguje.
Já už mobily radši kupuji šedivky a reklamuji u prodejce, protože mám jistotu, že reklamace proběhne lépe než v Britexu.
o 17.08.2016, 22:40 | H.E.R.O.
to xSam: i já jako prodejce to nechápu, těch neuvěřitelných historek, kterých s nimi již za 10 let co dělám mobily mám, by vystačilo na slušnou knížku. Stále říkám, že vše je o lidech, ale tohle je společnost, kde musí negativní směr udávat vedení a pravidla. Doporučuji jejich "originální" lcd pro iphony (daleko častějc se tvoří žluté skvrny a lcd na krajích "pruží"). Když přijde ale mobil v rámci apple refurbished tak je to úplně něco jiného... Prostě dvojí metr.
o 17.08.2016, 22:43 | H.E.R.O.
to xSam: i já jako prodejce to nechápu, těch neuvěřitelných historek, kterých s nimi již za 10 let co dělám mobily mám, by vystačilo na slušnou knížku. Stále říkám, že vše je o lidech, ale tohle je společnost, kde musí negativní směr udávat vedení a pravidla. Doporučuji jejich "originální" lcd pro iphony (daleko častějc se tvoří žluté skvrny a lcd na krajích "pruží"). Když přijde ale mobil v rámci apple refurbished tak je to úplně něco jiného... Prostě dvojí metr.
o 17.08.2016, 22:43 | H.E.R.O.
to xSam: i já jako prodejce to nechápu, těch neuvěřitelných historek, kterých s nimi již za 10 let co dělám mobily mám, by vystačilo na slušnou knížku. Stále říkám, že vše je o lidech, ale tohle je společnost, kde musí negativní směr udávat vedení a pravidla. Doporučuji jejich "originální" lcd pro iphony (daleko častějc se tvoří žluté skvrny a lcd na krajích "pruží"). Když přijde ale mobil v rámci apple refurbished tak je to úplně něco jiného... Prostě dvojí metr.
o 20.08.2016, 10:57 | Martyn
Tohle neni britex ale maly samodomo patlalo mobil servis na malomeste.. Sam jsem zvedav jak se k tomu postavi, jeste nebyl cas se tam zastavit, snad pristi tyden..
o 20.08.2016, 10:59 | Martyn
Jinak mam presne to same jak rikas - slo o udajne originalni LCD pro iphone 6 - po 4 mesicich zluta skvrnka..
o 21.09.2016, 14:30 | Martyn
Tak jsem se konečně dokopal tam skočit.. Takže samozřejmě že mě slušně vyfakoval:o) že prý na to maj od dodavatele záruku jen tři měsíce a že to je "smlouva o dílo" a bla bla..
Ještě se chlubil že už tam na něj jednou kvůli tomu někdo zavolal ČOIku a nedostali ani pokutu:o)
Prý jestli chci tak mi ten displej vyndá a pošle ho na reklamaci, ale budu měsíc bez telefonu a na 99% to neuznaj..
HERO ty jsi z oboru, je to pravda jak tvrdí?

foto k příspěvku  od Martyn

o 21.09.2016, 14:36 | Martyn
Jinak údajně dodavatel dílů je společnost "BAKR".. Předpokládám že to bude podobné jako v případě Britexu - co se týče "originality" nd..
o 21.09.2016, 14:50 | AR
imho to že jim dodavatel dá záruku jen 3měs je jejich problém, myslím že nemají právo ti zkráti záruku pod zákonem stanovenou mez.
o 21.09.2016, 14:55 | AllInOne
no právě...co kdyby dodavatel měl záruku třeba jen 1 den?

o 21.09.2016, 15:26 | CRK | Upraveno: 2016-09-21 15:31:02
Já tam vidím prodej nového dílu, tedy záruka nemůže být tři měsíce... Sám teď nevím, jak bych přesně postupoval, ale určitě bych se podíval na tohle: [ Link ]
a taky podal podnět tady a poslal doklad, jak dávaj záruku 3 měsíce... (pohádky, že tam ČOI byla a že mu tohle prošlo, ať si nechá pro někoho jiného) [ Link ]

EDIT: ale hlavně tě nezajímá, že mu někdo něco neuzná, ty si to koupil od něj... A dám ti ještě radu - všechno dokumentuj - tedy video a kvalitní fotky displaye, do reklamačního protokolu napsat, že není věc mechanicky poškozená atd. Jinak si s tebou vytřou zaďoura...

A možná ještě nechat prověřit, jestli je to skutečně originál... To už by bylo klamání spotřebitele...
o 21.09.2016, 15:31 | HIGHTOWER
No navíc, pokud uvede špatně záruční zákonné lhůty, tak lhůta pro jejich uplatnění se prodlužuje. Takže tady bych se nebál promlčecí lhůty...
o 21.09.2016, 15:31 | HIGHTOWER | Upraveno: 2016-09-21 15:35:17
To slovo originál může znamenat cokoli, originál Čína např. Není tam nějaký kód originální displeje, není to slovo Originál před iPhone... Ono to vypadá jako blbost, co píši, ale o tom to může být...
o 21.09.2016, 17:20 | CRK
Ještě jsem přemýšlel, jak bych postupoval já a když to chce takhle a rovnou ti řekne, že reklamace bude určitě zamítnutá, tak bych se k němu zachoval stejně a postupoval tak, abych ho dostal. Jako první bych mu určitě začal dělat reklamu na internetu, potom bych si od něj nechal potvrdit zamítnutí reklamace z důvodu uplynutí 3měsíční záruční lhůty... A potom už ČOI, právník, soudní znalec... atd. jak bude potřeba.
o 21.09.2016, 17:37 | Martyn
Jj máte pravdu chlapi.. Ta 3 měs záruka je asi určitě blbost. Pořád se oháněl že to je jakoby na práci a smlouva o dílo atd, což je samozřejmě kravina, práce je ok, ten novej díl je špatnej.
No trošku jsem se tam s nim chytnul a pak mu ještě volal že mu to teda přinesu ať to "zkusí" vyreklamovat a už poměrně smířlivěji řekl ať to určitě dodám, že s tím "něco" provedem..
Jako mě je ho na jednu stranu taky líto, už mi dělal pár věcí na telefonech a vždy naprosto v pořádku, kluk je šikovnej a věřím že za tohle on nemůže. Ale zase je mi buřt jak to má on postavené s dodavatelama, já jsem si za 5 litrů koupil nový originál díl a chci aby fungoval a ne kupovat každých pár měsíců nový..
Btw tohle je ono před opravou, udělal z toho za ty koruny prakticky novej telefon, není na tom poznat že s tím něco bylo.. Až na tu skvrnu teďko no.

foto k příspěvku  od Martyn

o 21.09.2016, 20:31 | Tuner#2
Jak už jsem tady psal, tak jsem teď v rychlosti vygooglil na 1. straně odstavec III: [ Link ]

Na díl v rámci opravy je 6 měsíců.


o 22.09.2016, 11:34 | pepe689 | Upraveno: 2016-09-22 11:37:17
Hajzl
o 22.09.2016, 11:36 | pepe689
To ti preju hodne zdaru treba O2 si dela z reklamaci velkou srandu...pobavil me argument kdyz na pobocce nemeli rekl.rad a sdelil mi vedouci at si ho najdu na netu-))atd atd...a iphone kluci maji ty skvrny normalne uz z origoprodeje ted to resi reklamaci
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.327 sekund.