Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Kam se hrabe F1...

 o Navštíveno 6128x o
o 17.01.2015, 22:45 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-01-17 22:47:55

Tohle jsou závody s velkým Z, emoce!!!, zvuk!!! a předjíždění na srdce a ne na tlačítko sklopením křídla či nějakou nakumulovanou energií jako to dělaj slečinky v současné parodii na F1 :))

Youtube video:



o 17.01.2015, 23:36 | walish
Ty slečinko, v F1 by ses nebyl schopen ani rozjet natož obkroužit jedno kolo.

o 17.01.2015, 23:50 | petis
závod parádní!
o 18.01.2015, 07:44 | mrazik
Jedine co maji spolecneho je, ze jezdi dokola a zavodi. Srovnavat to proste nejde. Konkretne vyuziti elektricke energie v F1 mi prijde jako dobry napad - mozna to je tim, ze jsem fanda hybridu, protoze je to defacto jediny efektivni nastroj jak snizit spotrebu.
Souhlasim s tim, ze zvuk V8 je paradni, to je bez debaty.
o 18.01.2015, 08:58 | Komba
Srovnávat to vážně nejde,ale pro mě jsou závody osobáků záživnější a jde tam o větší adrenalin:)Z toho závodu jsem měl husí kůži,byla to vážně bezva podívaná:D
o 18.01.2015, 09:21 | Alííí
Zavod peknej, to predjeti venkem (respektive presna priprava na predjeti) bylo moc pekny. A posledni zatacka dost prekvapujici, ale nervy holt pracujou...a gumy neudrzi vse, natoz na konci svoji zivotnosti. :-)
Ale o slecinkach bych radsi drzel hubu, kdyz jim nesaham ani za nehet u malicku na noze...to je taky realita, kterou si je nutno priznat. Navic tenhle nazor zname a neni treba ho psat v kazdym tematu, a snazit se F1 stale jen spinit, nemyslis T#2 ?
o 18.01.2015, 10:07 | Dexter
Zavod resp. posledni kola zajimave, ke zbytku prispevku se radeji nebudu vyjadrovat.
o 18.01.2015, 10:13 | mike.vw
super
o 18.01.2015, 10:28 | Tuner#2
walish: Urcite jsi to zas nemyslel zle a nepsal vlastne ani pro me vid ;))

petis: Zcela jina podivana, zavzpominal jsem na zlatou eru F1 ci DTM v 90. letech...

mrazik: Proc by to neslo srovnavat? F1 driv taky takova byla, husi kuze na zadech i kdyz jsi to sledoval doma v TV... Dnes? Fraska a parodie na zavodeni, kde rozhoduje sklopeni kridla, nejaka naakumulovna energie a jeste ke vsemu se musi hlidat spotreba... To nejsou zavody, nezlo se na me...

Aliii: Predjeti nebylo o gumach, ale defenzivni stope aby se mu nenatlacil na vnitrek a tim jel mimo idealni stopu a uplne minul apex v zatacce/blbe zvolena stopa uz pred ni, ale souhlasim pod tlakem dela clovek obvykle chyby. Ohledne slecinek, nikde nepisu, ze bych byl lepsi jezdec, prestan konecne podsouvat neco co nikde nepisu tak jak to mas zvykem ;)
o 18.01.2015, 10:36 | walish
Raději nic, nechám Tě žít ve svém světě plného pojízdných vraků kdysi domácího výrobce.
o 18.01.2015, 10:46 | Dexter
Z ciste sportovniho hlediska by me zajimalo, jaky fyzicky vykon musi vydat slecinky v F1 nebo drsnaci ve V8 ci podobnych soutezich.
o 18.01.2015, 11:24 | hawai

foto k příspěvku  od hawai

o 18.01.2015, 11:43 | Tuner#2
hawai: To měl nedávno kámoš na FB profilu a je zajímavé, že lidé z mého i jeho okolí se tam jednoznačně shodli na tom, že současná F1 je jen parodie na závody a to se hodně mých přátel aktivně pohybuje v motorsportu...
o 18.01.2015, 12:31 | Chadzi
Za to že je to takhle na pi.u nemůžou piloti tak bych neříkal že to jsou slečinky.
o 18.01.2015, 13:08 | mrazik | Upraveno: 2015-01-18 13:09:38
Co clovek to nazor, respektuji to a rozhodne nebudu podporovat tento pokus o flame.
Mimochodem tem slecinkam nesaha nikdo z nas a ani nikdo z tvych pratel motorsportu ani po stin.
o 18.01.2015, 13:19 | Jarda S.
pro mě jsou celkově okruhy o ničem, vrcholnej sport je RALLY
o 18.01.2015, 14:45 | Rajdlos
Slečinky je dost zavádějící, pochybuji, že by se tu byl schopen někdo z ahc driverů vůbec s monopostem rozjet :D
o 18.01.2015, 17:50 | Jarda S.
třeba tohle považuju za sport Youtube video:
o 18.01.2015, 18:42 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-01-18 18:44:06
mrazik: OK, taky budu respektovat Tvůj názor ohledně hybridů ač v tom nevidím pro motorsport nic dobrého, nicméně jak víš jaké mám přátele a kdo komu kam sahá? To by mě fakt zajímalo a jak to hlavně chceš srovnávat? Uvedu pár příkladů...

Pech jednou porazil Loeba. Je snad Vašek lepší pilot než Ufoun? A nebo je snad o tolik horší?

Videa se Petrem Šimurdou (s kterým se nějaký pátek znám) jsi tady asi viděl. Myslíš, že by někdo z těch slečinek z F1 to uměl zajet lépe a naopak? Podívej se na Kubicu. Jezdí rychle, ale loni asi sedm nebo osm ran, už jsem mu to ani nepočítal :))

Píšeš, že srovnávám nesrovnatelné, ale to nedělám já, ale ty. Srovnáváš mé přátele aniž bys je znal...

Přitom já srovnávám okruhové závody s okruhovým závodem F1. Tady je jasně vidět, že to jde udělat hlavou bez nějakých nesmyslných omezení a bez technických berliček, které dělají z jezdců jen a jen horší řidiče...

o 18.01.2015, 18:48 | Tuner#2
Jarda S.: Rallye je krásný sport, ale tím jsou i okruhy a kopce...

Jinak když klasické závodní umění bez berliček, tak třeba McKinley je pro mě pan jezdec: Youtube video:

o 18.01.2015, 19:27 | Rajdlos
o 18.01.2015, 20:07 | Chadzi
Tuner: Jo tak řidiče F1 vytáhnou někde z prdele a nikde nic jinýho nedokázali. Už jen ten náš Enge když ho vidíš v jakémkoliv autě tak umí sakra řídit. A potom jakou odezvu o chování auta ti dajá když ho do toho posadíš.... Neříkám že jsou nejrychlejší ale mají k.rva talent.
o 18.01.2015, 20:25 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-01-18 20:26:08
Rajdlos: nějak nechápu jak tenhle hudební a vulgární odpak co jsem po pár vteřinách raději stopnul souvisí s naší diskuzí...

Chadzi: To říkáš ty, já jsem nikde nic takového nepsal a Tomáš zažil úplně jinou éru F1 bohužel s ne zcela konkurence schopným autem a nikdy jsme nezpochybňoval, že umí.
o 18.01.2015, 21:10 | Dexter
A nejaky Petr Simurda, zavodnik agro rally okolo vesnice je meritkem kvality F1 jezdcu?
o 18.01.2015, 21:17 | Tuner#2
Dexter: Zřejmě jsi vůbec nepochopil podstatu a myšlenku toho co jsem psal ty agro rallye... ;)
o 18.01.2015, 21:29 | Dexter
Tak ja nevim jaky souteze jezdi. Celkove se tezko da srovnavat jezdec formule a rally. Jeden musi byt spis chirurg, rally uz je trochu pitevna. At taknebo tak, musi se jednat o spickovy jezdce.
o 18.01.2015, 21:35 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-01-18 21:35:48
Dexter: Srovnávat jezdce tady začal mrazík v 18.01.2015, 13:08...

Já na to pouze reagoval, že takto to srovnávat fakt nejde nota bene, když moje přátele nezná... Možná by to chtělo si přečíst mou reakci pořádně a celou než se začneš snižovat k urážkám někoho, koho jak se ukazuje ani neznáš.
o 18.01.2015, 21:57 | Dexter
Nevim kdo prvni zacal urazet nekoho koho nezna, nebo si snad s jezdcema z F1 tykas a pasl s nima ovce? A budes se divit, nez jsem napsal ten prispevek, pouzil jsem google, nenasel jsem vsak ze by se ucastnil nejakych svetovych,evropskych ci nejvyssich ceskych soutezi, pokud se mylim, omlouvam se (tim netvrdim, ze neumi s volantem).
o 18.01.2015, 23:26 | muSlim
2 Dexter: agro rallye :-DDD
o 18.01.2015, 23:42 | wefa
Dexter, chápu zaujetí proti T#2, ale použij český pravopis, aby to mělo váhu, když už chceš urážet... Honza to myslel dobře, ale vy si vždy najdete chvilku, kdy můžete rýpnout...

Na každém šprochu pravdy trochu...
o 19.01.2015, 00:15 | cr4sh3r
Napsat o jezdci F1, že je slečinka, to už chce velkou kuráž.

Čím je auto náročnější na aerodynamiku, tím hůř se předjíždí, když auto před tebou sebere veškerej přítlak. Ale i přes to jsme letos byli svědky hodně zajímávých předjížděcích manévrů. Tohle se nedá srovnávat s žádnou jinou sérií co se jezdí.

Srovnávat, přirovnat, ba jen zmínit jezdce F1 ve spojitosti s někým kdo si v autě dokáže namazat rohlík máslem než přijede do zatáčky, chce opět velkou kuráž.

Hodnotit talent jezdce (soudím dle zde umístěných videí) podle toho jak dokáže vodit auto bokem, je totálně postavený na hlavu, protože snad každej ví, že jak se auto utrhne, tak je vždy pomalejší, než jízda na hraně ale čistá, bez zaškobrtnutí.

Sečteno a podtrženo, Tunere jsi de*** co o tom ví hovno. Ale věřím, že ty si myslíš že tomu rozumíš, protože máš kamarády co jezdí do kopečka a z kopečka vytuzenou škocnou, která má brzdnou dráhu jak nákladní vlak a kdyby zažila přetížení co jezdec v F1, tak díly doletěj do nejbližšího kovošrotu.
o 19.01.2015, 00:41 | Dexter
Cr4sh3r: to uz je zase dost prestreleny. Myslim, ze ty auta budou fungovat az necekane dobre.
Wefa: nejsem zaujatej. Ale je to stejny, jako by Kabat revival plivali na Rolling Stones.
o 19.01.2015, 00:41 | Dexter
Cr4sh3r: to uz je zase dost prestreleny. Myslim, ze ty auta budou fungovat az necekane dobre.
Wefa: nejsem zaujatej. Ale je to stejny, jako by Kabat revival plivali na Rolling Stones.
o 19.01.2015, 01:03 | cr4sh3r
Dexter: Já si myslím, že ty auta dobře nefungují, ony těží jen ze své velmi nízké hmotnosti. Ná zábavu dobrý, ale myslet to s něma vážně nejde.
o 19.01.2015, 01:05 | Jarda S.
Tuner#2 ano to je jezdec co to bere vážně, Diana jede pro diváky
o 19.01.2015, 09:39 | Rocco.
Možná sem blbej, ale v tom videu projel první cílovou čáru s Volvem, ale fukt mluvěj a oslavujou jako prvního toho s Red Bullem..
o 19.01.2015, 09:49 | zipp
No já teda nevím, na video jsem koukal a nevypadalo to nijak zvlášť zajímavě.... Auta jezdící většinu závodu ve vláčku - asi jako F1 v tom slavným Monaku

Ano, na konci tam bylo jedno nezvládnuté předjetí, pecka
o 19.01.2015, 09:56 | JuiGin | Upraveno: 2015-01-19 09:59:30
Rocco.: ten souboj bylo o 2. a 3. místo. 1. byl jiný RB
Jinak, četl jsem jen začátek, osobně si myslím, že v Evropě máme také na co koukat. Ať to je FIA GT(vlastně teď Blancpain Sprint Series), DTM, WTCC a jiné.
o 19.01.2015, 11:32 | mrazik | Upraveno: 2015-01-19 11:33:48
Tuner jedine co napisu je, aby jsi si zjistil o jakemkoli jezdci soucasne F1, co vse maji za sebou. Pokud to vezmu zkracene, drtiva vetsina zacinala na motokarach, kde postupne vyhravali lokalni mistrovstvi, pak se presunuli na okruhy, kde vyhravali take, pak vetsinou nasledovali formule napr. GP2 nebo Formule 3, kde mnozi vyhrali bud cele mistrovstvi, pripadne maji za sebou hezkou radku vyhranych zavodu. Mozna je pro tebe vrcholem umeni par otocek pres rucku ve stare skatuli teda skoduli, pak ti staci opravdu malo.
Unikaji ti silne souvislosti, informovanost je take miziva, ale hlavne ze vis vsechno nejlip - sakra koho mi to pripomina :)
o 19.01.2015, 12:13 | Dexter
zajímavý video dvou slečinek ještě ve formuli Renault (Ricciardo vs Bottas). Jenže pak si kluci nechali narůst pulinky, nalakovat nehty, odnaučili se řídit a šli do F1. Youtube video:
o 19.01.2015, 13:51 | CervinVega
Dexter - mě fascinuje, jak drtí ty motokáry "bokem" v 200+km/h... když vezmu v potaz, jaký mají grip (slicky), downforce a chování za limitem...

ale vodit bokem škodnou v 50ti/kile na štěrku okolo JZD je taky funny, o tom žádná...
o 19.01.2015, 18:47 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-01-19 18:47:45
Dexter: Asi jsi na googlu nějak špatně hledal... Ale tak třeba jsou Klatovy, Krumlov, Agropa, Valaška apod. pro někoho agro rallye? BTW ani vlastně nevím co to má znamenat, neb podniky jako Podbrdská rallye legend, Historic rallye Kramolín apod. mají dnes lepší úroveň a sledovanost než výše zméněné podniky MČR. Jen by to chtělo po těch závodech i jezdit a ne jen blbě kecat u ahc, když o tom nic nevím že...


muSlim: Viz. post směrovaný na Dextra, nechápu čemu se směješ a u Tebe je to teda silně laciné gesto...


cr4sh3r: Když o tom víš ho*no, tak tu alespoň ze sebe nedělej blbečka. Např. Šimurdovo auto má brzdnou dráhu daleko lepší jak EVO s STi dohromady, ne nadarmo taky v technických soutěžích dostávají na prdel... Jinak talent jezdců tu nikdo nehodnotil do doby než s tím přišel mrazík. Já jen napsal jedno slůvko, kterého se hned někteří chytily a to proč jsem ho napsal by bylo na delší debatu. Kdo zažil zničené jezdce po závodě, kteří kolabovali na stupních vítězů v 70 - 90er to třeba i pochopí jak jsem to myslel...


mrazik: LOL, teď jsi mě poučil/pobavil. Myslíš, že člověk v 36ti letech co žije auta od mala neví jaký je postup do F1? WAU!!! Díky, žes mě to objasnil ;)))


CervinVega: Jeden čas jsem tě měl za celkem znalého člověka, ale tohle je fakt za čarou. Šimurda např. loni vyhrál Podsbrdskou rallye legend s rychlostním průměrem přes 120km/h - opakuji průměrem což je na okresce třetí třídy široké pro jedno auto a babetu něco neskutečného. Byl se na něj podívat i Emil Triner a slyšel jsem jak po jeho průjezdu říkal, že tohle je jinej svět proti tomu co jezdil se 130RS (sekvence, poskládání 6q převodovky jak navazuje a motoru se vstřikováním, který nemá problémy jak drtivá většina motorů na webrech a jak si s tím Šimurda hraje). Když tohle řekne někdo jeho formátu, tak se pro mě klidně může ahc postavit na hlavu a já si budu myslet své a jen se smát :))


wefa: Díky alespoň někdo ;)
o 19.01.2015, 19:18 | mrazik
Tunere ty vole,ty tu uchcavas z lokalnich zavodu a srovnavas obycejneho prumerneho ridice rally se zavodniky F1. Pak se to snazis obalit omackou, aby to vypadalo chytre. Fakt uz prestan,jsi tu za cim dal vetsiho blbce.
Jako tohle uz fakt je nejaka moc oskliva nemoc.
o 19.01.2015, 19:35 | Dexter
T#2: opet si nezklamal, pises jen o tom, co se ti hodi do kramu, to co ne jako by nebylo. Ale na to uz si u tebe kazdy zvykl.
o 19.01.2015, 19:35 | Tuner#2
mrazik: Znova opakuju, že se srovnávám jezdců jsi tady začal ty zároveň s urážením mých kamarádů (které nota bene neznáš) a nevíš které jezdce znám. Když jsem dal příklad Pecha, který porazil Loeba a zda jde tím pádem říct že je lepší, tak jsi odpovědět kloudně neuměl... Ono na to ani odpovědět nejde, neb ty jsi začal srovnávat nesrovnatelné a na to jsem se snažil upozornit hned svým postem 18.01.2015, 18:42 kde o tom píšu... Kde zbytku asi no comment, ve svém posledním příspěvku jsem napsal na tvou adresu vše ;))
o 19.01.2015, 20:21 | mrazik
Koncim,tady bohuzel plati,ze nejhorsi srazka je s blbcem.
o 19.01.2015, 22:55 | Dexter
Dulezity je mit pravdu za kazdou cenu, ikdyz si u toho budu trochu vymyslet....
o 20.01.2015, 10:56 | cr4sh3r
19.01.2015, 18:47 | Tuner#2 : Na EVO a STI ti seru, ty jsi tu začal rýt do F1 a v porovnání s ní, má ta škocna brzdnou dráhu jako nákladní vlak.

Ono dobře, když přestaneme srovnávat, tak proč do F1 vlastně reješ? Kdo tomu rozumí, tak ví, že se na sebe ti jezdci lepit nemůžou, jelikož technika jim to neumožní, jelikož už to zašlo s aerodynamikou moc daleko. Jezdci to jsou lepší než kdokoliv koho osobně znáš, auta jsou to lepší než jakýkoliv jsi kdy naživo viděl, takže proč????
o 20.01.2015, 12:51 | AR
Docela fajn je jak se tady T2 rozčiluje jak se tady někteří navážejí do jeho kamrádů které tady nikdo nezná, ale to že se sám hned v prvním postu naváží do kamarádů někoho jiného a troufá si nazývat je slečinkami je zdá se být docela fajn....to jen tak postřeh okoljdoucího ;)
o 20.01.2015, 14:40 | muSlim
2 Tuner#2: nehnevaj sa na mňa, nechcel som to nijak extra komentovať ale fakt sa niekedy správaš ako zakomplexovaný duševný chudák. Teda dosť často.

K môjmu komentu, pobavilo ma slovné spojenie agro rallye. A? A toľko. Nič viac. Montuješ sa do toho a vyjadruješ tu svoj údiv nad úplnou bezpredmetnou pičovinou.

Podotýkam že pamätám veľmi dobre že si mi párkrát veľmi dobre poradil, na to sa nezabúda a ohľadom toho nemám čo vytknúť. Poslednú dobu sa ale správaš ako zabednený kokot z dediny (čti Plzeň/sko), ktorý náhodou alebo naschvál požil Šalamúnov průjem. Nezaujíma ma a ani sa neidem vrtať v tom, či to máš z detstva, že Ťa možno väčší chlapci mlátili a robili si z Teba srandu, alebo Ťa len vnútorne sere že nikto nechce uznať Tvoje fantastické vedomosti a svetonázory ohľadom prakticky všetkého čo sa tu v diskusii spomenie, alebo pochádzaš z problematickej rodiny (čo mi je vždy ľúto), ale mal by si sa nad sebou zamyslieť. Spôsob akým sa vyjadruješ, akým musíš po milónkrát pripomínať aký si ty frajer, lebo sa na Teba náhodou pozrel Roman Kresta a už ste najlepší kamaráti (<- to bol vtip, a dosť dobrý), že tu musíš stále predhadzovať ako Ty od detstva žiješ autami (fakt ojedinelý prípad, blahoželám!), ako je to či ono etalon automobilizmu a dnešné paródie na autá sú na piču, ako je chudák plazma mrtva a proste sa cez to neprenesieš lebo, ako veľmi rád pripomínaš občas, asi si "zo starej školy" - aniž by si vedel čo sa tým myslí keď sa to povie... Proste ma už neskutočne sere čítať po Teba každý piaty post. Každý piaty lebo na viac sa nezmôžem. Predtým si priepieval k veci, radil (audio/video), ale od tej doby čo si machr cez všetko od stavby domu cez leštenie klacku nad škodnou, a musíš to dávať vedieť nahlas, aby to každý počul, ma proste sereš. A sme na začiatku, úplne zbytočne som toto celé _musel_ napísať, lebo si zase ako polodement urazený komentoval absolútnu pičovinu a úplne prijebaným spôsobom.

Nehnevaj sa na mňa, za toto všetko (hlavne ten môj nepriamy a neosobný názor, lebo sa osobne nepoznáme že áno) si ale môžeš Ty sám. Možno za to nemôžeš, si proste taký, ale potom by si mal vyliezť z bedne (<- fantastický džouk, čti "nebuď zabednený") a uvedomiť si prečo okolie (fórum) reaguje na Teba tak ako reaguje a niečo s tým spraviť. Možno aj kapacity ako AR a spo. na Teba prestanú reagovať tak ako reagujú... Schválne to skús ;-)

AR: A Ty drž piču, nemyslel som to nijak, len som si vybavil že si skalný fanúšik, to je všetko

Tak. A ideálne prosím ani nereagovať, nerád by som sa kvôli chujovine zase zamýšľal a nasral.
o 20.01.2015, 15:06 | AR
eh?
o 20.01.2015, 16:03 | Luke_288
muSlim: možná docela zbytečně drsně napsáno, ale trefně. tohle forum mám rád, chodím sem ale už víceméně ze setrvačnosti, protože pokud do nějakýho threadu začne přispívat T2 (nevím co se změnilo, ale dřív byla většina jeho rad velmi cenná a rozumná), většinou za moment přiloží ruku k dílu i AR a jde to všechno do roviny urážek a sraček.
o 20.01.2015, 17:30 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-01-20 17:36:02
20.01.2015, 10:56 | cr4sh3r: LOL, prej nejlepší aerodynamiku a nejlepší auto co jsem kdy viděl... Když pominu, že jsem byl na Brno GP revival kde se dali osahat ty nejlepší monoposty F1 z celé éry, byl jsem v několika světových muzeích kde se najdou skvosty, kterým současná 1,6tka v F1 nesahá ani po ventily u kol, tak jsem např. jezdil s tátou na Intersérii do Mostu v 80. letech a auta skupiny C1 byly:

1. s lepší aerodynamikou, neb to má kryté kola
2. s daleko lepším motorem, výkonem a zvukem
3. na závody byla parádní podívaná kde se předjíždělo ze slipstreamu pěkně na brzdy a ne kdo jak nabil baterky či sklopil křídlo...

Takže než začneš příště vypouštět sr*čky typu, že jsem nikdy neviděl lepší auto než je současná F1, tak laskavě zapoj mozek a zjisti si něco z historie.



muSlim: Nebudu vyvracet nic z toho co píšeš, je to Tvůj názor, stejně tak jako jsou tohle moje názory a rozhodně se za ně nestydím. Když se na druhé straně diskuze najde někdo, kdo opravdu něco zná, rád si ho vyslechnu a jeho názor akceptuju, ale leštit si tady klacek nad tím, že jde vývoj v F1 k lepšímu, stejně tak jako tomu je u TV či běžné produkce aut si fakt s Vámi nebudu... Nikde se neprezentuju jako odborník na vše, píšu sem jen občas k večeru (takže podstatně méně než když jsem na tom visel v práci) a veškeré mé posty jsou můj názor a nikomu nenutím se jím řídit.
o 20.01.2015, 18:21 | gizmi
..mlcim a bavim se :D :D
o 20.01.2015, 21:42 | cr4sh3r
20.01.2015, 17:30 | Tuner#2
Ukaž mi auto z 80.let co je rychlejší (čas na kolo) než současná F1.
o 20.01.2015, 23:30 | Tuner#2
Už jsem to psal v předchozím postu, prakticky cokoliv ze skupiny C1 ať už 962, XJR12, C9tka apod.
o 21.01.2015, 08:39 | mrazik | Upraveno: 2015-01-21 08:40:06
o 21.01.2015, 08:47 | cr4sh3r | Upraveno: 2015-01-21 08:48:13
20.01.2015, 23:30 | Tuner#2
Až na to, že ať jsem našel jakejkoliv čas těhle aut, ať už na silverstonu, nebo suzuce, tak byly tak 20sekund za F1 z letošního roku. Asi neměli motor či co, nebo jsi to řídil ty? Pak kdo píše sračky :)
o 21.01.2015, 11:13 | AR
o 21.01.2015, 13:59 | Etien (M)
komu se dnesni F1 nelibi, at na ni nekouka...

proklamace typu: "dnesni F1 za nic nestoji, dřív to bylo lepsi" posloucham uz 25 let ;-)
o 21.01.2015, 15:09 | Dexter | Upraveno: 2015-01-21 15:17:35
Trochu jsem zagooglil a dávám za příklad Monzu (náhodný výběr) group-C 1985,87,1990 a F1 2014: nedělám tu žádný závěry.
1985: • Pole Position - #4 Martini Racing - 1:31.00
• Fastest Lap - #4 Martini Racing - 1:40.04
1987: • Pole Position - #17 Rothmans Porsche - 1:32.170
• Fastest Lap - #5 Silk Cut Jaguar - 1:37.160
1990: • Pole Position - #1 Team Sauber Mercedes - 1:29.165
• Fastest Lap - #2 Team Sauber Mercedes - 1:33.426
2014 F1 Lewis Hamilton
• Pole Position 1'24.109
• Fastest Lap 1'28.004

Lap record 1:21.046 (Rubens Barrichello, Ferrari, 2004, F1)
Pole Rec.: 1:20.089 (Rubens Barrichello, Ferrari, 2004, F1)
o 21.01.2015, 16:08 | Dexter
ještě doplnim, že k uvedeným časům bylo potřeba motorů.
1990 Sauber Mercedes c11: V8, 5,0L twin turbo, 905kg
2014 Mercedes f1: V6, 1,6L turbo + kers, min 691kg.
o 21.01.2015, 17:12 | cr4sh3r
A já jen doplním, že to je jen monza, kde je to samá rovinka, na náročnější trati jsou ty propady daleko větší.
o 21.01.2015, 17:17 | Tuner#2
Etien: To by mě zajímalo od koho? Já žiju F1 od doby kdy byl Seena na vrcholu, zažil jsem jeho smrt v přímém přenosu a umřel s tím pro mě v tu dobu svět... Poté jsem zažil fantastické sezóny Schumachera a bylo zase na co koukat. Bohužel od jeho odchodu to jde více méně opravdu z kopce (což rozhodně není 25let jak píšeš) a soušasná F1 se zvukem jak sekačka je tragédie!!! Lidi proberte se. Sám Eccelstone z toho má velkou hlavu a kritizoval to hned po prvním závodu viz.: [ Link ]

Kdyby bylo vše v pořádku, myslíte že by tlačil na návrat atmosférických V10 v roce 2016+ ?

[ Link ]

Ne nejsem nejchytřejší a ne nevím všechno, ale tohle tvrzení mě přijde na palici snad jen na ahc, neb kde mezi přáteli nadhodím tak co F1 letos, tak KAŽDÝ, ale opravdu KAŽDÝ fanda řekne, že větší trága snad už být nemůže...
o 21.01.2015, 17:23 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-01-21 17:24:25
cr4sh3r: Sračky tu píšeš samozřejmě ty, protože třeba tebou srovnávaný Silvestone se změnil od 80. let asi 6X a to docela dost zásadně. Stačí něco o autech a okruhách vědět a nebo alespoň použít google:

[ Link ]

Prakticky neexistuje na světe okruh, který by od 80. let neměl výrazné změny a když už ne v zatáčkách, tak rozhodně v povrchu, který mnohdy několikrát změnil asfalt. Kdo někdy na okruhu jezdil ví, že to je dost zásadní věc co ovlivní brzdné body a grip v zatáčce.
o 21.01.2015, 18:07 | .mycTD
to je zase debata... btw, uz jsem se tu chlubil, ze jsem v hotelu Castello sral do stejneho hajzlu, jako ayrton senna rano pred smrti?
o 21.01.2015, 18:38 | gizmi
.mycTD: jenze to prkenko jiz bylo za tu dobu mnohokrat meneno a kdo nekdy na prkenku sral vi, ze to je dost zasadni vec co ovlivni kluzne body a grip v zatacce :)
o 21.01.2015, 18:58 | Duri
.mycTD gizmi: :-D:-D:-D...neuveritelne :-D
o 21.01.2015, 19:20 | cr4sh3r | Upraveno: 2015-01-21 19:20:53
Tuner#2: A vidíš na těch mapkách aspoň to, jak se ten okruh mění? Že přibývalo zatáček? Časy se jen a jen zhoršovaly? Takže ty auta co jsi uvedl, jsou ještě víc pomalý než jsem si myslel.

Já s tebou debatu končím, protože si meleš jen to svoje a holý fakta přehlížíš. Prostě pro tebe je něco nej na světě a nikdo ti to nevyvrátí. Jsi zaslepenej jak prase. Možná jsi motorsport fanda, ale zaseklej v 80. letech. A to nejen v motorsportu jak sleduju v tvém projevu všude na fórech.


gizmi: LOL :-D :-D

o 21.01.2015, 20:45 | CervinVega
Prkénkový grip mě rozbil :-)
o 21.01.2015, 21:00 | Dexter
Ono je i dost neprijemny, kdyz zavodnik sedi na prkenku, da plny plyn a dostane aquaplaning.
o 21.01.2015, 21:05 | mrazik
Základem je nechcat, když stojí.
o 21.01.2015, 21:12 | .mycTD
mrazik: zase takovej vodvaz to v tom apartmanu nebyl
o 21.01.2015, 21:13 | Jeffry.j
Souhlas s uživatelem cr4sh3r, jsi v jiné době, ale nic s tím neuděláš...
Stále mi nějak nejde do hlavy že chlap co má barák a rodinu má pořád stále tolik času trávit čas na foru....
Obdivuji tě, že máš čas na vše...
Zapomeň na fora a věnuj se rodině.
o 21.01.2015, 21:22 | Dexter
.mycTD: a byl tam jeste citit duch toho velikana motorsportu?
o 21.01.2015, 21:30 | Tuner#2
...

raději nic, nemá to smysl ;)
o 21.01.2015, 21:55 | Alííí
gizmi: ROFL, tak tohle sedlo. :-))))))
o 21.01.2015, 22:22 | Dexter
Group C.
1985
Pole Position - #4 Martini Racing - 2:05.91
Fastest Lap - #1 Rothmans Porsche - 2:10.73
1987
Pole Position - #61 Kouros Racing Team - 2:04.040
Fastest Lap - #61 Kouros Racing Team - 2:09.300
1989
Pole position - #61 Team Sauber Mercedes - 2:05.900
Fastest lap - #61 Team Sauber Mercedes - 2:07.863
1990
Pole Position - #1 Team Sauber Mercedes - 1:59.350
Fastest Lap - #1 Team Sauber Mercedes - 2:06.211
Group C racing classic
2014
fastest lap MERCEDES C11 - 1989 2:14.360
Q2 MERCEDES C11 - 1989 2:17.000
2013
fastest lap SPICE SE90C 1990 C1 Peter MEYRICK 2:33.857
Q2 MERCEDES C11 1989 C1 Gareth EVANS 2:12.243
2012

F1 2014
Pole position
Driver Germany Nico Rosberg Mercedes
Time 2:05.591
Fastest lap
Driver Germany Nico Rosberg Mercedes
Time 1:50.511 on lap 36

Tuner#2: fakt sem si dal snahu porovnat group C a F1 2014 . ty si tu bez zaváhání tvrdil, že téměř vše z C bude rychlejší jak F1 2014. udávám okruh Spa, který se téměř nezměnil. do roku 2007 bylo 19 zatáček, po modernizaci 20 zatáček (zpomalení okruhu). Takže zase si si ve své snaze být nejchytřejší vymýšlel.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4129 sekund.