
Navštíveno 2257x

Sháním schopného a zkušeného motoráře, ideálně se znalostí koncernu. Řeším problém na TDi a zatím to nikdo nebyl schopný rozlousknout. Ještě někdo v záloze je, ale více hlav víc ví a když se potkají názory aspoň 2 mechaniků, bude to výhra!

13.01.2015, 07:34 |
fredh co tě trápí a na jakým motoru?
V Deblin mam kamose kterej si zatim poradil uplne se vsim, kdyztak pis na mejl, dal bych ti kontakt

13.01.2015, 07:40 |
fredh tak hodně štěstí, to je na mě moc nový.
Ze by nekdo jezdil na olej bez specifikace vw?
Shodit olejovou vanu a podivat se na jestli mas pohon ozubenejma kola a a nebo retizkem, pokud retizek tak ten muze delat tohle
Olej se dává ve specifikaci 507.00 (DPF) a to nejpozději po 15tkm.

13.01.2015, 18:50 |
FBS Pozor, rachocení začalo po výměně rozvodů a dělali se proto 3x nový během 4 dní, rachotí to pořád...
Ten kdo měnil se k tomu staví jak?
Nechci strasit, ale u bmm ráda praskne kliková hřídel a pak motor zacne chrastit, ale ma to zhorsujici se tendenci.Jeste me napada vychylena řemenice.Tezko radit, kdyz to clovek neslysel :-)

13.01.2015, 23:43 |
FBS s tou klikou jsem to říkal taky... Ale nechci strašit.. Ten co to dělal se k tomu postavil tak, že dělal ty rozvody celkem třikrát, naposledy z originálních Škoda dílů.
Zavolej - Milan Chládek 606 278 815, dělá v Brně hodně koncerny motory. Řekni že jsi od Radima.