Nissan Almera N16, motor 1,5 66kw, lpg systém Elpigas Stella Nord, vstřikovače Stella IG1 Verde. Na lpg najeto cca 50-60t, servis nevím, takto vozidlo zakoupeno rok zpět, lpg montáž před 5 lety u Čadka na moravě. v současné době problém s provozem. Jakmile klesnou teploty pod cca 5°C a vozidlo je odstaveno přes noc ( či celý den), tak po zahřátí motoru i na plnou teplotu 90°C, přepne se na lpg ale vstřiky nějak nereagují. někdy se hned chytnou 3, někdy vůbec nic. "jede" se takto cca 100m, najednou vstřiky oživnou a pak již jede auto zcela bezproblémů. Můžou to být zalepené vstřiky ? Problém je v tom, že jsem toto chtěl nechat prohnat diagnostikou, ale v servisu (Zahrádka Cvikov) mi řekli, že se jim jednotka nehlásí, že je nejspíš poškozen komunikační port. Takže by byl problém asi provést i repas vstřiků, když by to nešlo pak nastavit... nesetkal jste se někdo s něčím takovým ? Zkusím ještě jiný servis ale jinak nevím co s tím. Nechce se mi dávat nemalé peníze za řidící jednotku.. :(
co presne znamena, ze vstřiky nějak nereagují? vubec necvakaji, nebo z nich nejde plyn?
v tom vstrikovaci zadnou vedu nehledej- vetsinou to byva jen jen kalibrovana dira (pomerne velka), kterou otevira civka, ktera navic neni ani uvnitr vstrikovace. Dalsi vec, ze odpojis kabel, nebo klekne ta civka, tak jednotka hned nahlasi chybu a prepina na benzin.
v kazdem vstriku beha kus zeleza
[ Link ] takze by jsi mel poznat, jestli neco delaji.
Jako laik bych ocekaval na tom railu nejakou kontrolu tlaku. Jelikoz tam zadne cidlo nevidim, tak je mozne, ze to vydrzi kuckat s nedostatkem plynu. Takze pokud se oteviraji vstrikovace, tak to zrejme nedava reduktor. Jsou tam nejake filtry?