
Navštíveno 2536x


10.01.2015, 16:13 |
CRK Vybírám nějaký auto na blbnutí (už dlouho :D) a asi vezmu na blbnutí GTV. Měl někdo, zkušenosti? Mám vzít 3.0 nebo turbínu? Nesere se to moc? Díky

Každopádně 3.0 V6 a po FL ;)

10.01.2015, 18:06 |
codexx | Upraveno: 2015-01-10 18:13:47
Na 2.0TB zapomen.
Je to slozity a citlivy motor na zachazeni a udrzbu.
Opravy jsou hodne narocne a drahe, malokdo to navic u nas umi...
Pokud chces neco pro radost a blbnuti, kup 3.0 po FL. Je to nejspolehlivejsi motorizace. Auto jako takovy se nesere. Jedine problemy byvaji s motory, hlavne TB a pokud se flaka kvalita o intervaly vymen oleju tak i T.S.
Takze 3.0 je nejlepsi volba. Pri nakupu dej hodne velky pozor na stav kastle, 90% aut jsou posvarovany totalky a bastly.

10.01.2015, 19:15 |
Honza2.016v | Upraveno: 2015-01-10 19:16:27
jedině 3L V6 a fouknout do toho čip od squadra-tuning...
jen bacha na rozvody... mě se v momentě když jsem se chystal na výměnu (zbejvaly cca 3000km do 80000km intervalu) stalo to že popraskaly krajní vlákna a řemen to táhlo ke straně , kde se ohobloval na poloviční šířku a pak rupnul.. sranda za 70000,- :)
pro zajímavost:
[ Link ] tak si ohlídej stav zadní nápravy, jinak to je auto relativně bez problém..
a koukni jak vypadá kapota -je kvůli váze plastová..
a když už bych do toho šel, tak rovnou spidera :)

11.01.2015, 21:55 |
CRK walish: po FL asi ne, to už bych případně koupil něco jinýho
codex: dík
Honza2.016v: rozvody můžu udělat třeba hned
co na tom stálo kuwa 70litrů? :)
na co mám na tý kapotě koukat?
spider se mi líbí, ale bohužel je to jen roadster

12.01.2015, 15:54 |
Honza2.016v | Upraveno: 2015-01-12 15:54:55
- kapota -jestli není nějak zmaštěná.. jelikož to je plast a kokoti na STK ji dokážou při zavírání "zlomit"
- čistá práce na motoru 21000,- (rozebrání, omytí, obrábění všehomožnýho -hlavy, sedla, blok, složení).. a to to dělal kámoš a cenovka (spíš poměr cena/výkon) je hodně super
- materiál (řemeny, vodní pumpa, čidla otáček, těsnění-sehnat těsnění pod hlavu lepší značky než reinz/Ajusa je nemožný..ale podařilo se mi sehnat poslední 2 Payeny (což je orgigo dávaný z fabriky),kladky, repas altíku, repas startéru - pozor ten jde ven pouze s motorem venku, komplet spojka + nastavení věšího přítlaku, náplně, náhradní 2hlavy (motor se potkal na 4 válcích tak jsme čekal docela kaši...naštěstí nebyla a tak se vylosovaly ty nej hydra a vačky...)
teď nevím jestli v tom byla i částka za rovnou lepší SW do řídící jednotky od Squadra Tuning (375eur) + úprava sání... ale myslím že jo...
k tomu, co vypsal honza, je ale treba taky dodat, ze celej motor poridis za desitku (jako na kazde jine auto), dily na rozvody jeste levneji a vyklonit motor kvuli vymene starteru ze zavesu je IMHO taky neco jineho, nez ho celej odstrojit a vyrvat z auta.
Zase z toho nedelejme kovbojku...

12.01.2015, 18:46 |
CRK Honza2.016v: tak aspoň jsi to měl pořádně
kolik to žralo?
.mycTD: já sem si to "přeložil" :)
ale je pravda, že když sem kdysi dávno vlastnil MX6 v šestiválu, tak mi všude za motor řekli 50... Tak jsem ho nechal opravit (uvařeno) a bylo to jen za 32 :) (v autorizáku asi o 15 víc)
to ja jen, aby si to nekdo nevylozil, ze rozvody na alfu vyjdou na 7 petek :-)
spotrebu pri beznem uzivani pocitej kolem dvanacti. Na dalky se da dostat pod desitku, ve meste to zase leze ke dvaceti.

13.01.2015, 15:19 |
CRK Honza2.016v: a kde je auto teď? :)
.mycTD: takže za 17 budu jezdit, teď mám 13,5 dlouhodobě, takže OK
motor sem zjišťoval a za osmičku se dá...
.mycTD .. nepsal jsem že rozvody, ale kompletní GO motoru (kompletní ne, písty a vložky zůstaly původní) z dílů který na to dávala fabrika a rozhodně byly za celek o cca 30% levnější ne najdeš na netu, či ve fiatu..
koupit motor za 10 umí každej debil, ale pokud ho neslyšíš v autě, nevíš jak jede, co žere atd...rozložit motor, ani to nemejt,nerovnat, vyměnit to nejnutnější umím kdejaký prase ( jeden mě přesvědčoval, že by jen sundal hlavy, dal nový ventily a s novým těsněním a řemenem to složil -akorát byhc chtěl vidět jak vyndavá zadní hlavu, když by narazil do přepážky .....umělec a taky by se vešlo do 250000,- za komplet...)
Jelikož to mělo v době pokázy najeto 160tkm udělalo se to celý a pořádně
Alfa je doma, spí zimním spánkem.. a dokud fyzicky nezanikne bouračkou, požárem atd..tak se neprodá - interiér ve vínový kůži, sport packet, audio po prvním majiteli.. žádnej optickej zásah tuzera, je na ní 5 let kompletně novej podvozek, nerez vejfuk, teď motor.. s každou blbostí se hned jede aby se problém nerozrostl... není to alfa kterou natrefíš na každým rohu a rozhodně pokud by byla na prodej nebyla by za 30 jak některý...garáž je velká a s ní tam stojí coupe, který taky vyjede 1 za rok na 100km :)
s bussem se jede pouze jaro-podzim... na zimu je 147 1.6...
když jsem s tím jezdil do práce (cca 20km tam a z5), tak to žralo 11... když člověk koná a pohybuje se v rozmezí 5-7500ot/min, počítej, že nádrž zmizí i do 300km.., když jedeš dálku, předpisově a máš štěstí na 6q, tak se vejdeš do 9l ..ve městě to na 6Q točí lehce nad volnoběh:)
Honza: ja ti tve metody neberu, ale to jeste neznamena, ze kdyz nekdo radeji nahodi jinej motor, tak ze je zakonite debil.
Ja mam to stesti, ze tomu nerozumim, takze jsem u potkana vymenil jen ty hlavy (na aute, pochopitelne) :-)
CRK: mimo mesto je i za tech 17 jizda dost na krev, ale to uz je koneckoncu jedno, jestli jezdis za 16, nebo za 17 :-)

14.01.2015, 10:57 |
Rudi na blbnutí nevim jestli to zrovna bude, ale na tu občasnou rychlejší jízdu asi jo :-)

14.01.2015, 11:58 |
CRK Honza2.016v: mas fotku? Barva?

16.01.2015, 16:15 |
CRK Honza2.016v: v jaký to máš barvě?