Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Výlet do Číny:-)

 o Navštíveno 5099x o
o 10.01.2015, 06:34 | Zdeny60
Práce mě zavála do Číny. 2. ledna jsem odfrčel přes Vídeň a Moskvu do Honk-Kongu a následne do Číny, do oblasti Jinanu/Zibo.
Jelikož jsem v Číně byl poprvé, řada věcí byla pro mě doslova šokem. Pozor, nebyl jsem tam jako turista, ale pracovně, takže opět v místech, kam normální Čech nepáchne, protože nemá, co by tam hledal. Viděl jsem tedy tu "notmální, běžnou" Čínu.
Byl jsem vyslán do jisté papírenské firmy, která vlastní aprovozuje na jednom místě 18!!!! papírenských strojů, další je již skoro hotov a na další dva jsou již vybetonované základové pasy. Neskutečné! A kdyby jen to, všechny 3 poslední stroje mají a musejí být uvedeny do provozu v červnu, nejpozději v červenci t.r.!!! Další - pro Evropu- nepředstavitelná věc. Toto dokládá nekonečný dynamický vývoj Číny a pracopvní nasazení, které si v hnijící a sama sebe požírající vyhaslé Evropě nedovedem představit. Kdo viděl někdy papírenský stroj s clekový,m zázemín (tedy energetikou, přípravnou vlákniny a td, tak ví, že tohle je prostě kus složité technologie. Jen poznámka, nedávno se v naší jisté severočeské společnosti přestavovaol jeden stroj a travlo to rok! A to velká nezanedbatelná část stroje zůstala původní. Toliko jen na okraj. V Číně postaví na greenu NOVÝ stroj za půl roku.
Šok první - doprava. Vím, že řada lidí v Číně byla, takže viděla. To, že se jezdí potmě bez světel, mezi náklaďáky se proplétají rikši a ámy na mopedech v protisměru, je normální. To, že se vejde vedle sebe 2x více aut, než je průhů na dálnici, je taky běžné. Běžné je taky to, že mají minimum dopravních nehod. Toto nepochopím a nikod mi to nedokáže vysvětlit, proč kuwa u nás je tolik nehod. Jinan má 7 mio obyvytael, je to světová metropole, s nepředstavitelnou hustotou provozu, vnitřní průtahy aglomerací mají 2x4, někde i 2x5 pruhů. Za 4 dny jsem nespatřil jednu jedinou nehodu ani ťukanec. Podívejme se do Prahy a více netřeba komentovat. Doprava je ale regulována ve smyslu omezení rychlosti - 50/70/90/130. U každé křižovaky je auto vyfoceno a záznamy se analyzují. Pokuty za rychlost jous vysoké, za překročení o 50km/h je pokuta v přepočtu 50.000Kč a vězení na rok. Natvrdo.Nic se nesoudí, pravomoc má policie.
99% číňan jsou komunisté. Vedli jsem velkou diskuzi o komunismu u nás a o jejich. Čuměl jsem, jaký mají přehled o naší politické scéně, zejména o té proruské - od Lenina přes Stalina, Chruščova atd... Zatímco u nás to byl teror a nátlak, u nich jde o zceal jiný, sice dikotvaný, ale za účelem rozvoje, nikoliv nátlaku a vyhrožování, systém, jehož cílem je podpořit rychlý ekonomický růst. Nemají zákaz cestování, mohou is jet kam chtějí, mohou studovat co chtějí a bydlet jak chtějí. Kdo pamatuje 60/70 letá, tak si vzpomene, že strana dikotvala zcela vše a zprávy začinaly úvodem: zprávy z domova: Sovětský Svaz...
Ceny: pohonné hmoty kolem 20Kč/litr, průměrná mzda dle oblasti 400-800EUR, auta stojí asi o 1/3 méně, než ten samý model v Evropě. Luxusní značky si ceny drží i tam.
Kult rodiny je strašně silný. čínská rodina se o víknedu pravidleně shází a značnou část víkendu stráví vařením-to je prostě tradice a kult. O jídle jsem se dověděl mnoho zajímavého, ale nic, co bych asi netušil. Obecně, číňané jedí to, co se jíst dá. Takže jsem okusil červa, švába, sea food menu, a nekonečné množství všeho co roste a co nedovedu pojmenovat. Jídlo je společné, tzn. z mísy si berou všichni, co sedí u stolu, ať v restaraci, nebo ve firmě na repre obědě, či doma. Trochu nezvyk pro nás...
Hotely: myslel jsem si, že překvapení se konat nebude, síť hotelů Hilton či Sheraton znám v řadě jsem ydle ve světě. Arábie a zejména SAE mají neskutečná standard, ovšem Sheartob v Jinanu předčil mé představy. Kvalita služeb, kvalilta room service, vybavení atd... Cena za noc 150EUR, což je zcela normál evropská cena, ovšem služby a zejména počet lidí, co je zajišťuje je neskuetčný proti Evropě. Zatímco v EVropě usnídaně najde člověk stěží 2-3 lidi z personálu, tak zde je jich nepočítaně, odhaduji tak 100 lidí na jedné směně jen v restauraci během snídaně. Člověk za své peníze dostaně nemožné, nejde co od obsluhy, ale zejména do srtimentu jídla a pití. Na recepci je asi 8-10 recepčních, k tomu pikolkové, otvíračí dveří u výtahů otvíračí dveří u aut, nosiči kufrů, servírky antré-čaje, prostě další kupa zbytečných lidí (pro nás, nebo dle našich zvyklostí). Tam jsem spal ve 2 hotelech a je asi normální, že cizinec, který má činský doprovod, patří do high-class guest a dostane se mu pozornosti ve formě čaje, než sepřihlásí, na závěr dostane dárek (my dostali granátové jablko, vodu, drobný keks a úklonu s rozsáhým poděkováním a otátkou, zdali jsem byli s pobytem spokojeni. (Pdbočím, tito pánové, se kterými jsem jednal zde v Číně, byli 28.10. na den svátku v Praze a sapli v Hiltonuna ulici V celnici)¨Srovnám li služby v hotelu, který je top a je v hlavním městě a cena stojí 4200Kč/noc, pak nemohu, než je povzdechnout...)
Technika: předně, Čína nemá dost elektiřny. Tudíž světelné reklamy jsou omezené na ultraminimum, svítí se pouze na nejnutnějších místech, lokálně. Samosebou, že hotel je nasvícenm celý zvenku zevnitř, ale hovořím třeba o dané papírně, kde musejí dodržovat regulaci odběru a strašně dbají o energetickou náročnost, či spáše nenáročnost. Analyzují příkony posledního motoru na zařízení, vše se propočítává...A k tomu používají poslední techniku, která na světě je. A´T SW, tak HW - takže třebas jen vybavení kanceláří je další lehké překvapeníčko:-) Protože si vyrábějí skoro vše a mají obrovské množství nejrůznějších výrobních zařízení (jejich populace je už 1,4mld), tak vyrobí vše. A zde paradox další-my nadáváme na čínský šmejd. jenže! A to je zásadní. Ten šmejd je jen v Evropě, kam ho natahali nenasytní obchdoícu různého ražení za půl darma, vyrobeného bůhvíkým a kde v Číně. Na druhé straně, pak sjou v Č9ně tzv. high-level výrobci a třebas se stačílo podívat na smartfouny, které měli naši průvodci. Značku neznám, neb čísky neumím, ale provedení přístroje a zejména jeho možnosti jsou "poněkud " jinde, než třeba u nás hojně propagovaných Samsungů všech typů, či Ipodů...Sem se dováží odpad, brak, co stojí pár kaček a na čem nás naši obchdoníci neskutečně okrádají. Oblečení, modní doplňky, sroment v eletornice a to zejména, nelze co dodat, prostě obrovksý obrosvký a oborvský kus před Evropou. Ovšem ceny za toto zboží jsou rovněž "světové" a pokud si někdo myslí, že koupí luxusní věc v Číně z a pakatel, je vedle, jak ta jedle. DObré zboží je drahé i tam.
Co dodat: Čína je před Evropou již kus napřed, kam se člověk mrkne. Ekonomicky stagnující zbytek světa, zejména USA a Evropa, nejsou pro Čínu překážkou, USA je na pokraji krachu, Evropa díky vládě Unie brzy dopadne stejně.
Něco k letu: stala se mi podivná příhoda: když jsem letěl zpět (trasa Jinan-Honk-Kong-Amsterodam-Vídeň, pak autem dom, celkem 36 hodin vč. posunu a skoro 16.000km, jen HKNG-Amster je 11.000km a 13 hodin v letadle), tak jsem samosebou musel projít púřes pasové a celní odbavení. Pasová kntrola je tam dvojitá, při obou je člověk vyfocen a založen do DTB. Jinak si to neumím vysvětlit. Takže jsem prošel pasovou a šel jsem na chek.in odbavit zavazdlo. Stál jsem ve frontě, přede mnou asi 50-70 lidí. V tom ke mně přišel nějaký praocník letecké poslečnosti, odbavující můj let a ptal jsem mě, zdali jsem Mr. tneaten? Povídám, že ano,. Ať pry jestli mohu ukázat pas. proč ne? Ukázal jsem ho, od poděkovla a během 2 minut mi donesl červenou letenku pro premium economy class nachystanou na moje jméno!!! Nechápu nechápu. Jestli čínský kolega někde ztratil slovo a byl jsem tedy již nějak "pod kontrolou", nebo nevím... prostě jsem byl odbaven, kufr mi odnelsi a šel jsem...Rozdíl mezi premium economy a economy je v místě v letadle, v Airbusu 330/300 je to asi 5 řad, kde si člověk natáhne nohy a má lepší board service. Drobnost, která na takovém letu velmi potěší.
Když jsem letěl tam, tak s Aeroflotem, Utrpení. Boeign narvaný sedaldy tak, aby porbal conejvíc lidí a při mách 186cm jsem trpěl jako zvíře, protože neblo kam dát kolena. ALkohol se pdle nového nařízení nepodává, tak se člověk ani nemže zlejt, aby usnul. Zpět jsem letě se Souther CHina, víno, pivo...Ovšem servis Turkish Airlines je nedostižný.-)
A věc pslední: Čína je strašně otevřená cizím mozkům. tedy kdo má co nabídnout v čemkoliv, je vítán a vážen. Na firmě, co jsem jednal poslední den, pracuje jistá dáma z Francie (je tam už X let) a pár slov minaznačila. Platy královksé, násobně vyšší než na stejném postu v Evropě, 8 týdnů dovolené, ale nasazení také vysoké- denně 10-11 hodin.
Tak toliko o mém prvním kontaktu s Čínou.

PS: kolik jsem potakl Škodovek? asi dvě. Všechny automobilky včetně BMW si vyrábí své činské modely tam. Nejběžnější značky jsou samosebou japonské, pak Hyundai, vrcholový management jezdí v Lexusech, pár BMW, prostě všehochuť. Naftové vozy tam nejezdí mimo náklaďáků. osobáky vše benzín, nebo 99,9%.


o 10.01.2015, 07:20 | cendler
Pěkné počteníčko, jako vždy u tebe, taky jednou plánuji se tam podívat ;-)
To je jako tenhle odkaz, v číně se najde všechno [ Link ]
o 10.01.2015, 08:16 | Padre
krásná reportáž a bohužel pro nás Evropany plná pravdy
o 10.01.2015, 08:28 | CervinVega
Pěkně napsáno, díky .-)
o 10.01.2015, 08:52 | PAVELK
Super počtení
o 10.01.2015, 09:06 | Fresh
Super cteni. Mas zkusenost i ze Saudske Arabie? Me ted oslovila firma z SA, ze by s nami chtela spolupracovat a nabizet nasi sluzbu.
o 10.01.2015, 09:16 | Mr.Scully
Čínský komunismus hlavně nemá s komunismem společného skoro nic, tedy kromě vládnoucí úlohy jedné strany a totalitním kašláním na lidská práva. Jinak je to kapitalismus v čiré podobě :-) Samozřejmě, že Evropu přejedou, ale je to za cenu poměrně brutálně nastavených pravidel, zákonů a hlavně ignorace lidský důstojnosti. V Evropě je to druhý extrém, tady je zase maximální důraz na korektnost, sociální stát atd. za cenu totální neproduktivity a multikulti obohacování. Ideál by byl někde uprostřed cesty, tzn. vzít si z Číny pracovitost, disciplínu a tah na branku a z Evropy demokracii (tzn. myslím demokratické základy zemí, nikoliv skrytou totalitu v podání EU) a nějak to spojit dohromady... ale takových zemí na světě moc není.
o 10.01.2015, 09:23 | Dudelina
Pěkný článek. Díky
o 10.01.2015, 09:52 | Lufas
Jj pekny pocteni.
o 10.01.2015, 10:29 | motyc
Super, jen tak dál, aspoň to vidíme z jiné perspektivy než jen z TV.
o 10.01.2015, 10:54 | Zdeny60
Sadksá Arábie - byl jsem dvakrát, ale jen zase pracovně, takže mimo turistické oblasti. Vlastně v KSA žádné takové oblasti pro nás nejsou, nebo možná i jsou, ale dostat se tam je skoro nemožné. Pokud člověk nemá zvací dopis a vízum, které se jen tak nedává, tak prostě do KSA cesta nevede. Já jsem byl v oblasti Jeddah (to je na pobřeží západním, pak v Ryiadhu (hlavní město) a pak na severu kolem Dammanu. Viděl jsem opět papírenské komplexy, gigantické, ostatně jako skoro vše v Arábii. Vo totiž nese označení Saudi, tak to znamená "královo". A to nese skoro vše:-) Dálnice, mužské univerzity (mj. ta v Riyadhu je famozní, něco jako Pentagon...
Lidé jsou "normální", muslimové, pohoda, obrovské % přistěhovalců z Inide, Filipín, Afriky, kteří nemají práva, pouze povinnosti makat a nemají ani po desítkách let strávených v KSA nárok na důchod, Podmínkou je totiž, že v rodném listu musí být "Born in KSA". Pokud není, tak smůla a nedostane od státu ani halíř. Země plná neksutečných kontrastů- superpohádkově bohatých až po ty nejchduší, žebrající 24 hodin v prostředku nejrušnějších křižovatek ve smogu mezi auty, s děcekm v pytli na krku.
Arábie má své problémy - odpad. Myslím, že jsem tu loni něco napsal o své cestě tam a dal nějaké fotky, ale odpady tvoří pohoří kolem cest a vše náležitě smrdí. Z toho ovšem přijedeš do míst, kde žijí prominenti, tedy šejkové a nestačíš se divit, co lze za peníze z ropy vybudovat.

K té Číně, abych jen nechváli, nutno dodat, že odpad je problém i zde a kolem silnic a dálnic je toho také dost, ovšem v porovnání s Arábií je to mizivé procento. prostě cítím disciplínu a asi existují služby, které vše permanentně uklízí. V Arábii je vidět, že rozvoj je také giganticky rychlý a proto úklid a odpad zatím nikoho netrápí. Viděl jsem stavět dálnici k letišti, tuším že to bylo v Ryjádu a maká se 24 hodin 365 dní v roce- král je prostě král a vládne jako jeden jediný neomezený vládce. Arabové však nedělají, tyto služby dělají přistěhovalci. V KSA neexistují daně - anidaň z příjmu, ani DPH. Nedovedu si představit tento systém, ale podle toho, co jsem viděl, tak úroveˇv je tam fakticky vysoká, ale také strašně nízká u těch, co nejsou Arabové původem.

K té Číně - takový malý postřeh. Za těch X let, co jednám s lidmi jako partnery, jsem došel k názoru, že lidé se nechtějí dovědět něco nového, nové věci je zajímají jen okrajově a v podstatě žijeme jakoby s klapkami na očích a zacpanýmu sluchem. Prostě to nějak moc nevnímáme. Když jsem přijel do Číny, tak ti, se kterými jsem jednal, se vyptávají-co jsem, co dělám, co jsem dělal, ale zejména, když jsem začal něco vykládat, tak si vše píší, fotí si fličárty, debatují, rozebírají každé slovo nebo číseslný údaj o něčem. Ptají se, prostě křížovým výslechem z tebe dostávají informace.Asi to je pro ně přirozené. Když jsem byl na podzim v Mnichově na symposiu o některých opapírenských technologiích, tak tam bylo cca 500 lidí z celhé světa. Zajímaví je, že diskutovali vždy jen žlutí - Čína, Korea a tam. Nám bylo vše jasné. (Samo, že nebylo, ale je to naše mentalita).

Jedno téma, které jsem nezmínil: v KSA se nepije. Totál zákaz. Drogy pod trestem smrti. Jak dovoz, tak užívání, pokud je člověk přistižen. V Číně se alkohol prodává, pije se. Ale údajně, nikod to nezneužívá a lidé se neopíjí. Drogy tam mají také, ale údajně pouze v jistáých chudých komunitách, ne jak u nás na školách a vmateřské školce. Tresty jsou tvrdé - basa, dokonce i trest smrti. Prostě mají to více pod kontrolou. Celkem dost jich kouří, ale ženy žádné, resp. já jsem žádnou neviděl. K tomu druhému hezčímu phlaví:-) Všechny jsou stejné. Člověk nemá šanci poznat, kolik jim je roků. Projevy stárnutí jsou pozvolné a v 30 vypadají na 18. To jsem si totiž nechtěně zjistil, když jsem se toho našeho kolegy zeptal, kolik roků je jeho sekretářce. Typická číňanka: menší, štíhlá, velmi chladně elegantně oblečená (nenosí se tam sukně, ale poslečenské černé klahotové kostými s červenými doplňky), vlasy stažené vzadu do ohonu. Prostě všechny stejné. Minimálně skoro vůbec nalíčené. Tak se ptám a on říká - že 30. Já jí hádal max. 18-20, holčička z gymnázia. Věk u ncih nelze poznat a je fakt, když si uvědiomuji, tak staré číňanky jsem neviděl ani v hotelích, ani na letišti, ani ve fabnrice, kde jsou, je mi záhada. Upravené, žádné děravé rifle, které tu jsou povznbášeny na usperdrahé oblečení. Kdeže! Manažerské oblečení a to i běžně na ulicích, v tom jezdí na těch svých mopedech:-) Naproti tomu ty chudší nebo chudé, nosí kdeco, ale sukně také ne. Jen kalhoty. Výjimkou jsou uniformy v hotelu. letušky nosí také kalhotové kostýmy.
CHlapi - bílé košile, kravaty, tu a tam potká člověk číňana v riflích, ale k tomu košili a kravatu. Košile sněhově bílé.

Dále si uvědomuji, že jsem neviděl lidi smát se. ANi u té večeře, během volné zábavy, vše je distingované, personál s etváří jako maska, ale je všude, kde je třeba dolít čaj, či doplnit na talíře a pod. prostě pozornost jim vlastní. DOstal sjem malý prezent - na stůl takovou malou zástěnu, jakoby maličký paraván, asi 25cm vysoký, vyvedený s pandou. Tradice Číny, hezké. My jsem jim dali katalogy firmy...
o 10.01.2015, 11:03 | M.Á.R.A.
Oba články pekně napsaný ;-)
o 10.01.2015, 12:45 | Zdeny60
kostými:-)))

Příští týden jsem měl letět do Indie. Naštěstí jsem se z toho vyzul díky kupě práce, kterou jsem si přivezl z Číny a kluci letí sami. Letí Vídeň-Paříž-Bombaj, pak z Bomjae přes noc vlakem. Fakt, o tohle jsem rád přišel. V pátek psali na seznamu zajímavý článěk o tom, že asi 570milionů indů nepoužívá záchod. maximálně z latríny udělají skladiště. v Číně je takových jen asi 1 milion. Už to o něčem svědčí.
o 10.01.2015, 12:47 | haskyvr6
Hezký čtení, děkuji.
o 10.01.2015, 12:50 | Rudi
Zdeny konečně zase pěkný a zajímavý čtení :-) v tomto určitě pokračuj
o 10.01.2015, 13:04 | Timon.z
Zdeny a třeba pracovní doba tam je jaká?mají třeba důchody?
o 10.01.2015, 13:46 | Alííí
Zdeny: Jako vsichni ostatni, tohle byl zajimavej clanek z pohledu smrtelnika...a ja myslel, ze tu furt jen zdlouhave resis koupi a prodej nejakyho auta. :-) To bude asi tim, ze jsem nikdy nevydrzel cist do konce,...az ted.
o 10.01.2015, 15:17 | Lycron
Výborný report! Díky za super počtení. :-)
o 10.01.2015, 17:28 | Luke_288
Jses si jistej tema nulovyma danema v saudsky arabii? Neco jsem tam nedavno resil a sice jsme se bavili o nejakych 2% dane z prijmu, takze smesny, ale ne nulovy.
o 10.01.2015, 18:43 | Zdeny60
Luke_288: tutově nemají DPH, to vím naebto, protože s nimi obchodujeme. Jestli mají 2% daň z příjmu, musí být něco nového, protože v r. 2013 měli nulu. Takto jsem nakoupil, takto dál prodávám. I kdyby to byla ta 2%, je to úsměvné.

Tiomn.cz.
důchody jak mají, to nevím, Ale příště to zjistím:-)
Pracovní doba je klasicky 8 hodin pro dělnické profese i pro téčka, Zatímco dělnické se dodržují, zejména ve směnovém provozu, z téček neikdo po 8 hodinách doml nejde. Výjimka jsou banky, ty v Jinanu zavírají na základě prý nějakého nařízení města v 16:30, otvírají v 8:30. Skutečně to platí, protože první den jsem potřeboval vyěnil jeny a ve 3/4 na pět byla v bance tma:-)
Já tam byl de facto jen 3 dny, takže moc toho nevím, jen to, co je na oko hned patrné. Ale jak mi říkal pan Xingfu, jistě se tam brzy zase setkáme (že bych z toho měl extra radost, to ne, cesta je fakt nekonečná a já to už ve svým věku cítím fyzicky - náznaky otíkání nohou, dva dny nevyspání je znát...)Holt mládí pryč:-)
o 10.01.2015, 18:51 | Zdeny60
A Turci mají 6 denní pracovní týden. Což jsem do prosince loňského roku netušil.
o 10.01.2015, 20:19 | muSlim
2 Luke_288: ak sa nič nezmenilo tak 0%. Sám som tam mal ísť pred rokmi, a kamarát tam strávil ako kontraktor 2 roky.
o 10.01.2015, 20:21 | Luke_288
nevím, bavil jsem se o tom s potenciálním partnerem někdy v říjnu loni. ale je pravda, že to byl takovej pohádkář a řešili jsme daň z příjmu, ne DPH.
o 11.01.2015, 12:59 | kubiik
Zdeny60: tak to Te poslali teda do vyrazne lepsi oblasti nez me :D ja jsem ted v Changchunu a zadna pecka teda. co se tyce dopravy, to s Tebou 100% souhlasim. ja uz jsem teda par tukancu videl, ale i tak me to udivuje, ze to funguje. to setreni s elektrinou je fakt. kdyz jsem byl poprve na dilne, tak jsem taky cumel jaka je tam tma a ze se tam moc nesviti... nevim jak zbytek Ciny, ale tady je strasny bordel. na jedne strane barabizny kde bydli lidi a na druhe strane se stavi nove vyskove budovy, ale jsou prazdne... co nepotrebuji hodi ven... pneuservis pali stare gumy hned na dvore a vedle toho prodava chlapik cerstve maso na ulici.

ad Cinanky... ty, ktere ziji tady se teda moc elegantne neoblekaji a prijde mi, ze tady tak nejak chybi generace 30 - 40 let...

co me tady dost prekvapilo je jak resi nezamestnanost. na dnesek napadlo trochu snehu a ne ze by vyjelo auto. proste nastoupili metaci a snih odvazeli na slapacich trikolkach...

ale abych jenom nehanil, tak me prekvapil sortiment potravin. v obchodaku se tady daji sehnat zive ryby, kraby, krevety, zaby, jesterky, brouci, cervy,... hromada ovoce a zeleniny. spoustu toho jsem videl poprve :D i ted jsou tady k dostani melounym jahody, tresne...

jinak teda ja bych asi nemel odvahu se tady poustet do debat o rezimu...

no a pro predstavu jak to vypada tady, kde jsem ja...

foto k příspěvku  od kubiik

o 11.01.2015, 13:04 | kubiik
pneuservis.... a hned vedle toho byly v sudu nahazene olejove filtry. a ty, co se tam nevesly, tak se valely na zemi...

foto k příspěvku  od kubiik

o 11.01.2015, 13:06 | fredh
kubiik: co tam děláš za práci? Jestli to teda není tajný.
o 11.01.2015, 13:46 | kubiik
jsem tady od Skodovky ve firme, ktera pro nas vyrabi lisovaci naradi. jsem tady za oddeleni konstrukce...
o 11.01.2015, 14:19 | Zdeny60
Tak jistě jsou oblasti, kde to není zcela ono. Jinan patří mezi to lepší. Průmyslová zóna Zibo je gigant a je tam fakt cítit prachy. Naftová rafinerie kolem dálnice je asi 2x větší než ta ve Vídni u Schwechatu:-) Holt prachy mají. A na celé oblasti to opravdu bylo poznat. Přesto je jasné, že oblasti zaostalé tam být musí, vždyť 1 milion lidí nemá doma záchod:-.)


Pokud se mi podaří stáhnout fotky z mobilu, dám pro představu hotel a návštěvní místnost ve firmě, kde jsem byl a kde jsme obědvali. Myslím, že to je sakra vysoký standard.
o 11.01.2015, 15:29 | loom
Zdeny60
Ty delas pro Mondi Steti?
o 11.01.2015, 16:52 | hifim@ni@k
Koukám že všichni nejsou v Mexiku, ale spíše v Číně.

Zajímavé čtení.
o 11.01.2015, 17:14 | Zdeny60
loom: ne
o 11.01.2015, 17:15 | Zdeny60

foto k příspěvku  od Zdeny60

o 11.01.2015, 17:15 | Zdeny60

foto k příspěvku  od Zdeny60

o 11.01.2015, 17:16 | Zdeny60

foto k příspěvku  od Zdeny60

o 11.01.2015, 17:17 | Zdeny60

foto k příspěvku  od Zdeny60

o 11.01.2015, 17:20 | Zdeny60
Nevím, co se dějej - ve složce na HDD mám obrázky na výšku, tady se vkládají naležato. Ale stačí pootočit hlavu.
Jídelna ve fabrice, ta chdoba je chodba ve fabrice v budově kanceláří, výšová stavba je hotel, naproti mnohofunkční office komplex s bankami, kancelářemi atd.... Co na fotce už není vidět, je ulice o 2x4 proudech v době špičky.

A na závěr jedna chu´tovka:-)Všimnětě si těch ozdobiček, cingrlátek, malování...

foto k příspěvku  od Zdeny60

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3179 sekund.