
Navštíveno 5371x

Sem z toho celkem votrávenej v tomhle počasí. Nenávidim, když mi tyhle systémy kecaj do řízení. Mám na palubce tlačítko DTC, který po stisku sice způsobí, že nefunguje elektronická stabilizace, ale stále aktivně funguje protiprokluz! Chci hrabat! Chci jezdit bokem! Kde se to vypínáááááá??
Děkuju :o))
Chvilku to tlacitko podrz.. Prijemnou zabavu :)
Neaktivuje se to pak zase samo pri prekroceni nejaky rychlosti? Neco jako zavratnych 40km/h?
Az po opetovnem nastartovani.
Přesně tak, chvíli ho drž a deaktivuje se prokluz, rozsvítí se ti to na palubovce.
Trochu google.
DTC-Dynamic Traction Control je určen pro použití v podmínkách, jako je sníh a rozbředlý sníh na něž se vztahuje roads.When aktivován to bude dávat maximální dopředný záběr, ale omezí stabilitu.
DSC-Driving Control stability zabrání jízdní kola ztrátě trakce při rozjíždění z klidu nebo v acceleration.It sníží výkon motoru a použít brzdy na jednotlivá kola, když to uzná nestabilních podmínek jízdy.
Pro deaktivaci dsc stiskněte tlačítko DTC po dobu nejméně 3 sekund, a to jak DTC a DSC jsou deaktivovány.
Chcete-li aktivovat kód DTC stiskněte tlačítko DTC a DTC bude svítit na přístrojové desce.
Jezdis v bmw a takovouhle zasadni vec nevis?:D
Kamarad driftuje s DSC "on", ze je to tak bezpečnější :-) asi jiné vnímání pojmů :-)
CV: tak tos pobavil :o)))
Jinak je to jak psal honza, je potřeba to tlačítko držet dlouho. Akorát mě překvapilo, jak to auto jezdí právě s deaktivovaným protiprokluzem - ta V8 hrabe na tomhle povrchu vlastně pořád, ikdyž jedu na pětku padesát na 1.200 otáček a přidám plyn, tak to hned začne protáčet kola. Ne vždycky je to žádoucí, ale je s tim fakt sranda :o)
Full DSC "on" je někdy zákeřný, měl jsem wet chvilku při nájezdu v hlubokém sněhu na dálnici, kdy mi to bralo výkon, snažilo se rovnat a zpomalovalo...
Což se moc nehodí, kdy se na vás řítí kamión, nemá kam uhnout ani jak brzdit na té břečce...
Tak už se to povedlo deaktivovat, jo? LOL
[ Link ]

01.01.2015, 18:07 |
tesil :-)))))))
mlady kaskader ve zlatem kombíku, urcite v nafte, s Mpaket naraznikem jen vpredu... :-)
camron: Tak to je fakt vtipný :o)) By mě zajímalo, jak si ty dva na tom strahově navzájem nadávali :o)))
BTW vůbec bych se nedivil, kdyby nakonec na vině byla ta holčina s Yarisem :o))
Jinak teda pro uklidnění místních členů, tak za téměř dvacet let vlastnictví ŘP jak full A i B, jsem neměl ještě zaviněnou nehodu. Vlastně je to většinou tak, že se mi všichni smějou, proč si já kupuju takový auta, když pak jezdim jak fotr. Co se dá dělat, sem fotr :o))
Ale zase občas se to hodí. Teď o vánocích sme byli v Jeseníkách, pak za Košicema a zpátky a po ujetejch 1.700km po horách a dálnicích mi svítila průměrná spotřeba 8,5 litru, což na ten čtyřlitr podle mě neni špatný :o) S tim protiprokluzem sem se ptal přesně z důvodů, který píše CV. V těhdle situacích sem prostě radši, když řídim já auto a ne auto mě.