Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Deaktivace protiprokluzu e60

 o Navštíveno 5375x o
o 30.12.2014, 13:07 | 323Marty
Sem z toho celkem votrávenej v tomhle počasí. Nenávidim, když mi tyhle systémy kecaj do řízení. Mám na palubce tlačítko DTC, který po stisku sice způsobí, že nefunguje elektronická stabilizace, ale stále aktivně funguje protiprokluz! Chci hrabat! Chci jezdit bokem! Kde se to vypínáááááá??
Děkuju :o))


o 30.12.2014, 13:27 | honza.f
Chvilku to tlacitko podrz.. Prijemnou zabavu :)
o 30.12.2014, 13:32 | tappaja
Neaktivuje se to pak zase samo pri prekroceni nejaky rychlosti? Neco jako zavratnych 40km/h?
o 30.12.2014, 13:36 | honza.f
Az po opetovnem nastartovani.
o 30.12.2014, 13:40 | sonyk02
Přesně tak, chvíli ho drž a deaktivuje se prokluz, rozsvítí se ti to na palubovce.

Trochu google.
DTC-Dynamic Traction Control je určen pro použití v podmínkách, jako je sníh a rozbředlý sníh na něž se vztahuje roads.When aktivován to bude dávat maximální dopředný záběr, ale omezí stabilitu.

DSC-Driving Control stability zabrání jízdní kola ztrátě trakce při rozjíždění z klidu nebo v acceleration.It sníží výkon motoru a použít brzdy na jednotlivá kola, když to uzná nestabilních podmínek jízdy.

Pro deaktivaci dsc stiskněte tlačítko DTC po dobu nejméně 3 sekund, a to jak DTC a DSC jsou deaktivovány.
Chcete-li aktivovat kód DTC stiskněte tlačítko DTC a DTC bude svítit na přístrojové desce.
o 30.12.2014, 13:50 | 323Marty
Díky díky :o) Zkusim.
o 30.12.2014, 14:23 | Martyn
Jezdis v bmw a takovouhle zasadni vec nevis?:D
o 31.12.2014, 15:05 | CervinVega
Kamarad driftuje s DSC "on", ze je to tak bezpečnější :-) asi jiné vnímání pojmů :-)
o 31.12.2014, 17:36 | 323Marty
CV: tak tos pobavil :o)))
Jinak je to jak psal honza, je potřeba to tlačítko držet dlouho. Akorát mě překvapilo, jak to auto jezdí právě s deaktivovaným protiprokluzem - ta V8 hrabe na tomhle povrchu vlastně pořád, ikdyž jedu na pětku padesát na 1.200 otáček a přidám plyn, tak to hned začne protáčet kola. Ne vždycky je to žádoucí, ale je s tim fakt sranda :o)
o 01.01.2015, 12:06 | CervinVega
Full DSC "on" je někdy zákeřný, měl jsem wet chvilku při nájezdu v hlubokém sněhu na dálnici, kdy mi to bralo výkon, snažilo se rovnat a zpomalovalo...
Což se moc nehodí, kdy se na vás řítí kamión, nemá kam uhnout ani jak brzdit na té břečce...
o 01.01.2015, 17:35 | camron
Tak už se to povedlo deaktivovat, jo? LOL

[ Link ]
o 01.01.2015, 18:07 | tesil
:-)))))))
o 01.01.2015, 18:19 | kozlustechnykus
To bylo hnusny :-D
o 02.01.2015, 12:59 | CervinVega
mlady kaskader ve zlatem kombíku, urcite v nafte, s Mpaket naraznikem jen vpredu... :-)
o 02.01.2015, 13:40 | 323Marty
camron: Tak to je fakt vtipný :o)) By mě zajímalo, jak si ty dva na tom strahově navzájem nadávali :o)))
BTW vůbec bych se nedivil, kdyby nakonec na vině byla ta holčina s Yarisem :o))
Jinak teda pro uklidnění místních členů, tak za téměř dvacet let vlastnictví ŘP jak full A i B, jsem neměl ještě zaviněnou nehodu. Vlastně je to většinou tak, že se mi všichni smějou, proč si já kupuju takový auta, když pak jezdim jak fotr. Co se dá dělat, sem fotr :o))
Ale zase občas se to hodí. Teď o vánocích sme byli v Jeseníkách, pak za Košicema a zpátky a po ujetejch 1.700km po horách a dálnicích mi svítila průměrná spotřeba 8,5 litru, což na ten čtyřlitr podle mě neni špatný :o) S tim protiprokluzem sem se ptal přesně z důvodů, který píše CV. V těhdle situacích sem prostě radši, když řídim já auto a ne auto mě.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.367 sekund.