Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Hyundai vs Škoda 3:0 (reklamy)

 o Navštíveno 8933x o
o 28.12.2014, 19:07 | Bladzej
telku moc nesleduju, ale všim jsem si, jak si Hyundai v poslední době utahuje ze Škodovky.

1- i30: v době, kdy Š přišla s (revolučním) nápadem v podobě škarbky na led ve víčku nádrže, H vymyslel slogan, že auto netvoří jen kufr a škarbka... Youtube video:

Pokud chtete, tak jsem na posouzení přiložil linky na videa.

Jo vim, teď jim taky dělám trochu reklamu:)

foto k příspěvku  od Bladzej



o 28.12.2014, 19:12 | Tuner#2
A Tobě to jako přijde 3:0???

LOL

Mě to teda přijde jako slabost a ubohost. Žádný podnik nikdy nevyrostl na pomluvách/zesměšňování konkurence, ba právě naopak...
o 28.12.2014, 19:15 | Proffesor_W
Tak jen se k nam dostalo to co uz ve svete davno dela BMW, Mercedes, Jaguar a ostatni.
o 28.12.2014, 19:16 | riviera.kidd
Hnujdaj stejne delaji z recyklatu PET lahvi :-)
o 28.12.2014, 19:24 | Freerider
:D :D v obou vozech asijske znacky jsem mel moznost jet.
I30 na Octavii nema, kdyby se rozkrajela :D :D

o 28.12.2014, 19:33 | AllInOne
To nemá, hlavně cenově :-D
o 28.12.2014, 19:53 | Freerider | Upraveno: 2014-12-28 19:54:54
no když jsem před měsícem objednával nový auto, tak ten rozdíl mezi octou (ne RS, kterou jsem nakonec objednal) a konkrétně I30 zas tak propastnej nebyl :D
Zato v jízdních vlastnostech ta propast byla neskutečná :oD
o 28.12.2014, 19:56 | walish
Mě se ty reklamy líbí, jsou super.

Nejvíce mě ale rozesmála první reakce zde :)) To překoná všechny reklamy
o 28.12.2014, 19:58 | AR
walish: tak ještě řekni že si jinou reakci čekal a bude to taky lol ;)
o 28.12.2014, 20:10 | Freerider
Tak mně se taky líbí :oD :oD
Nemám auto jako modlu :oD
Jenže 278 tisíc km za 5 let na Octě bez jakýchkoliv problémů a oprav vs. trápení mých dvou kamarádů a tří kolegů s Ceed a ve dvou případech s I30 mě tak nějak přesvědčilo.
I30 jsem měl na víkend - ne, opravdu díky :-)
o 28.12.2014, 20:17 | gizmi
LoooooL....rikam 2 dny zpet manzelce: pockej az se nekdo tohoto vsimne a da to na AHC, to bude zase Tuner jak certik ze skatulky :D :D :D BINGO.. :D :D :D

Jinak u me je to presne naopak: octa same problemy (blbe zabira spojka, neustale problemy s klimou a u nove octy mi bylo receno, ze treba mlhovky nejdou objednat, protoze jako nahradni dily proste a zkratka nejsou :D :D Dekuji pekne, ale co maji kolem me i30tky, tak jen chvala. Ja se rozhodoval mezi temahle tez a nakonec jsem rad za Hondu - neresim vubec nic..
o 28.12.2014, 20:27 | Bladzej | Upraveno: 2014-12-28 20:32:23
Walish, teď jsem si tak uvědomil, kdysi se tu řešilo bmw vs adui. (Billboard - šachové pole. Audi zahlásilo, "táhneš bmw." Bmw odpovídá druhým billboardem "šach mat.") To je vlastně úplně v pořádku, ale jak se jedná o okřídlený šíp... Nechámvám bez komentáře... Potvrzuji si, že netrpím paranoou díky reakci: 28.12.2014, 19:12

Jinak nehodnotím kvalitu/nekvalitu aut, šlo mi čistě jen o reklamní třídní boj...

edit: Gizmi paranoa se vyvrátíla definitivně :)

edit 2: Jo a ještě drobnost. Čistě náhodou jsem si všimnul,že témata, vekterých je v nadpisu Škoda, mají mnohem větší sledovanost než ostatní a když je tam obrázek (čehokoliv), tak se kombo násobí :))
o 28.12.2014, 20:36 | Tuner#2 | Upraveno: 2014-12-28 20:45:23
gizmi: Můžeš mě prosím ukázat, podle čeho soudíš, že skáču jak čertík? Ty seš fakt nemocnej chlapče...

1. Tohle už je víc jak rok trvající věc, překvapuje mě, že to ahc objevilo až teď...

2. Je mě úplně u zadnice co si tady kdo myslí o Škodovce (obzvlášť u trvalých rejpalů), ostatně já si o té současné nemyslím zrovna nic růžového - pouze jsem napsal svůj názor na tuhle frašku...

3. Hned první reakce Škodovky podle mě neměla chybu a nepotřebuje další komentář:

Škoda Auto v současnosti neuvažuje o tom, že by ve svých autosalonech v České republice podpořila předvádění vozů konkurenčních značek. Pokud bychom se v budoucnu pro něco takového přeci jen rozhodli jako jednička na trhu bychom v rámci férovosti šli do porovnání s někým ve stejné váhové kategorii, tedy spíše do srovnání s kvalitními německými vozy.
o 28.12.2014, 20:41 | gizmi | Upraveno: 2014-12-28 20:51:19
Tuner2: super vyjadreni Skody..neco jako "take mame radi caj" :D (Tuner to hned opravil - kopiroval to spatne a vsechny pismena s diakritikou byla ve skriptu)

Jinak nemocny jsi ty, protoze jakmile nekde zazni sluvko Skoda, tak hned musis pribehnout a branit. Ja jen poukazal na to, ze jsem s zenou videl reklamu zakoncenou tim "Boleslavakem" a hned mi bylo jasno...a BINGO...nezklamal jsi ;)
o 28.12.2014, 20:47 | Tuner#2 | Upraveno: 2014-12-28 20:47:36
gizmi: Jakej čaj?

Já nikam nepřiběhl, nečtené posty sleduju všechny a sem tam přidám svůj názor na věc. Tohle byl jeden z nich, pokud si přečteš můj poslední post pořádně, možná to i pochopíš...
o 28.12.2014, 20:49 | gizmi | Upraveno: 2014-12-28 20:52:32
Tuner#2: jen v každé odpovědi urážíš, takže na tebe dlabu reagovat :)
PS: neco spatne zkopirovat, pak to opravit a poprit to - to muzes jen ty :D :D :D
o 28.12.2014, 20:58 | Tuner#2
gizmi: Já to opravil hned jak jsem zjistil, že v té citaci to bylo v nějakém jiném formátu (přitom v editaci to bylo vidět OK). Nic nepopírám, jen jsem nepochopil ten čaj (znám spíš výraz rozsypaná rejže, ale to mě cvaklo až když jsem dotaz odeslal). Opět šlo o normální dotaz a jak tak koukám, ty umíš vše pěkně nafouknout stejně jako mojí reakci na tento post... Koukám, že se pořád nic nemění od toho co jsem slýchával od kluků co s tebou kdysi pásli :))
o 28.12.2014, 21:00 | AllInOne
Běžte do prdele už. To je v každým tématu stejný, nereagujte na sebe abudete mít oba pokoj.

Já třeba kdybych si měl vybrat Octu nebo i30, vzal bych si i30.
o 28.12.2014, 21:01 | gizmi | Upraveno: 2014-12-28 21:02:31
Tuner#2: další urážky.. :D :D Jen ať to všichni vidí..no vlastě oni tě tu už znají, tak nic :D

AllInOne: já do něj nešiju, to Bladzej si dovolil moc :D
o 28.12.2014, 21:16 | Only_One | Upraveno: 2014-12-28 21:19:58
jako majitel hondy psané kurzívou, se za tyhle reklamy docela stydim.. nelíbí se mi. A tady se jedničkou stejně nikdy nestane. Respektive nelíbí se mi bytostně ta reklama se sloganem "nad auto" ... to je skoro jak náckovskej slogan. To sem tak nějak nepobral..
o 28.12.2014, 21:23 | gizmi
Only_One: vsak me se take nelibi a ani netvrdim opak, ale s tou jednickou bych se do budoucna i bal. Uz i firmy prechazi na i-čka.
o 28.12.2014, 21:30 | Only_One
No kdyby skutečně vyráběli něco tak obdivuhodného, jenže ty auta jsou v podstatě shodné...
o 28.12.2014, 21:34 | Tuner#2
Only_One: Rozumný názor na věc ;)

gizmi: Koukám ještě ke všemu kam vítr, tam plášť ;))
o 28.12.2014, 21:34 | gizmi
Myslis neco jako kdyz postavis fabku, octu a Hyperba vedle sebe a z predniho pohledu nepoznas rozdil? To je ted moda a v tomhle trendu jedou se vsim..
o 28.12.2014, 21:37 | hopa26
Auta jsou asi podobna,ale tady je pekna glosa.
[ Link ]
o 28.12.2014, 21:39 | AllInOne
To je pravda, vseckymodely podobny kua, to stejny bmw,trocha me to sere
o 28.12.2014, 21:42 | rebel | Upraveno: 2014-12-28 21:44:02
chjo kdyby každý věděl kde se dělá kde jaky auto tak by se divil jak si koupil anglické vozidlo z CZ a nebo německé vozidlo z PL a td :-) jedny okna jedny dvere jedno topeni vše jede ze stejné dílny jen za kdejaky znak se platí jinej peníz

A u lidí vládne cena ti co nemají hluboko vládne znak vozu a ne reklama
o 28.12.2014, 22:12 | Freerider
No to je zase dílo :o)
Já si koupil škodovku a byl a jsem spokojenej.
Jinak jsem duší Oplák, ale Opel pro mě skončil Omegou, na kterou nedám přes spoustu much a mušek dopustit. Astru jsem zkusil z povinnosti :o), ale je to pro mě malý.
Gizmi má opačnej názor jak já (ale přece, když to přeženu není kvůli tomu píča, nééé? - sorry Gizmi).
Beru to tak, že si kolega koupil Mégana, je spokojenej, protože už má snad čtvrtýho a no problem.
Já si stojím za tím, co jsem napsal, ale respektuju názor někoho jiného, protože vím, že Octavia a vesměs nižší střední třída není nic, nad čím bych si měl měnit trenky jen při podívání.
Zkusil jsem ta auta, o kterých jsem uvažoval (ano, i I30 byla ve výběru, i když se mi nelíbí), ale nejvíc mi sedla Octavia a po cenové nabídce na RS jsem neváhal.
Když jsem si nechal spočítat/nacenit konfigurace I30 a Octy Combi, byl rozdíl nakonec 40 tisíc, což zase není taková raketa, když pominu věci, jako bezpohlavní řízení (pozor, někomu to může vyhovovat), pro mě naprosto šílenej design palubky, nepohodlný sedačky a hlavně strašlivě uskákaný podvozek.
Nevěřím tomu, že by Hyundai pustilo do světa sračku, to zas ne, ale pro moje potřeby na Octu prostě nemá.
Stejně tak jako Octa nemá na 3er BMW a 3er BMW.
A kluci, nezlobte se na mě,ale Octa má prostě skvělý dílenský zpracování, což u I30 taky není žádná tragédie, ale máme v práci kolegyni, která si koupila Suzuki S-cross a prostě lícování dílů a celkový dojem je pro mě naprosto tristní. Na to, že to stálo 600 bezmála.
Ať jezdí každý čím chce, já osobně bych se spíš rád dozvěděl reálné zkušenosti uživatelů různých vozidel různého stáří. Tyhlety žabomyší války mě spíš serou...
o 29.12.2014, 09:13 | CervinVega
o 29.12.2014, 09:59 | mrazik
Pro bezneho spotrebitele jsou to srovnatelna auta, ktera nabizi defacto to same - dopravit osadku vozu z bodu a do bodu b. Obe auta maji sve problemy a verim, ze drtiva vetsina majitelu je spokojena. Drtiva vetsina lidi nepozna rozdil v podvozku, v pohodli, ve slicovani dilu. At si kazdy koupi co chce, dulezi te je aby se svou volbou byl spokojeny.
Reklama ma byt trefna a to se podarilo.
o 29.12.2014, 10:25 | Only_One
no trefná moc není, protože soused z Boleslavi fakt nemá co závidět :-D
o 29.12.2014, 10:28 | gizmi
Freerider: svata pravda ;)

Ke skodovce: staram se v praci o 12ks Skodovek Octavia a 1x SuperB v ruznych vybavach (1x octa to nejlepsi 4x4 TDi cervene ve full vybave a Sup take fullko 4x4), vse ruzneho stari (od 3 mesicu po 5 let nejstarsi) a najezdim s nima opravdu hodne. Sam jsem chtel 2.0 TDi ve vybave, kterou "JA CHCI" a ne kterou mi oni namichaji a to u Skodovky nejde :( Nechtel jsem litaky (pro me vyhozene penize, kdyz si chci koupit uplne jine, ktere mi nenabidnou), nechtel jsem klimu (proste ji nepouzivam, nedela mi dobre), ale chtel jsem vyhrev sedacek, tempomat a dalsi kravinky. Bohuzel mi bylo receno, ze kdyz 2.0TDi, tak k tomu jsou uz v paketu kola, klima, atd. a pokud chci tempomat, tak v paketu bude dalsich milion nesmyslu a ve finale cena byla silena. Dnes do O3, kdyz budu chtit tempomat dodelat, tak uz nejde jako u predchozich jen za par min vymenit packu a doprogramovat, ale musi byt cela nova jednotka a kabelaz (aneb pokrok nezastavime).. nebyt techto (ne)moznosti, tak jsem dnes zrejme spokojeny Skodovak. V te full vybave mi to auto plne sedlo a proste parada, na druhou stranu se bavime o aute za vic jak 1M, za ktere uz muzu mit defakto cokoliv. Jak jsem psal k porucham: vecne praskajici zarovky, vecne problemy s jednotkama klimatizace (ze by na to nekdo udelal svolavacku jako u VW? Ale neee, prooooc, at si to kazdy vyhada, protoze i po oprave to nebude OK) a nemale problemy s kabelama. Malem bych zapomnel, chvalim Skodu za pouziti prirodnich materialu na obalovani kabelu, protoze neuveritelne chutnaji veskerym hlodavcum a je tak skoro nutne dokoupit od nich plasicku, nebo spray (takto me to i bylo podano v autorizaku). O problemech se spojkama u naftaku jsem uz mluvil.

K hjundeee: mel jsem pujceno pouze na tyden a maximalni spokojenost (az na sedacky, jsem zvykly jezdit v Recaro a schazelo mi bocni vedeni. Kolem me uz mraky lidi zakoupilo a nikdo i pres vetsi najezdy nehlasi zadne zasadni problemy a jen a jen jezdi. Pred svatky mraky obchodaku hlasilo, ze jejich firmy prechazi s vozovym parkem k Hjunde (proto jsem se ohradil nad dou jisou 1ckou Skodovky do budoucna), protoze ceny jsou jinde a spolehlivost take.

Jako ty jsi Opelista, ja jsem jiz mraky let Hondar (bohuzel smutny Hondar, protoze ta znacka si neudrzela kvalitu, spolehlivost, atd. a dnes uz dela nekvalitni tuctovky jako vsichni). Nakonec jsem zvolil FRV s K20 (naskytla se dobra nabidka sluzebniho auta manazera Skania ve Svycarsku), dalo se LPG a pohoda. Nejake mouchy se najdou (nechapu absenci plastu nadkoli v predni casti a material anteny chutna zveri + chaos v ovladani radia a nekvalitni cudliky na okna), ale to se odladi v lete a bude klid.
o 29.12.2014, 10:31 | gizmi
PS: omlouvam se za preklepy, ale na kline mi radi 3mesicni syn :D
o 29.12.2014, 10:39 | Tuner#2
Drtiva vetsina lidi nepozna rozdil v podvozku, v pohodli, ve slicovani dilu...

A já si naivně myslel, že slícování dílů, kvalitu materiálu čehokoliv ať jde o materiál trička co nosíme či potahu sedaček a nebo třeba různě měkčených či tvrdých plastů v interiéru pozná každý, stejně tak tuhost sedaček a jejich tvar a o jízdních vlastnostech nemluvě. Ale pokud to drtivá většina lidí nepozná, tak se už nedivím, že drtivá většina lidí nepoznala rozdíl mezi současnou fraškou F1 a tím co bylo v letech minulých. On ten zvuk je vlastně skoro stejný :)))

Ale jsem rád, že jsem přišel na to, proč se s tím pánem nemůžu na ničem shodnout, protože napsal to co cituji... K tomu se asi už nedá nic napsat...
o 29.12.2014, 10:41 | Tuner#2
28.12.2014, 21:37 | hopa26

Tohle by si měl každý přečíst, myslím že to jen odráží to proč ta reklama je tak ubohá a se i majitelé i30 apod. za ní spíše stydí, než aby na to byli pyšní...
o 29.12.2014, 10:53 | Losky
Osobně mi to přijde jako zoufalý útok Hyundaie na značku, která vždycky tady bude více prodávaná než korejec, akorát v mém okolí vnímám, že si každý z Hyundaie díky těmto reklamám dělá prdel z jejich strojů.
Škodovka moc dobře ví, že není ničím ohrožena a neřeší tyhle narážky:)
o 29.12.2014, 12:30 | mrazik
Tuner pro drtivou vetsinu lidi bude plast jako plast a drtiva vetsina lidi jezdi v ramci zakonych limitu a mnohdy i mene, takze podvozek jim bude pripadat u vsech znacek dobry. Sedacky jsou subjektivni, bud se ti v nich sedi dobre nebo ne.
Pokud by to resili, pak by soucasna O3 dopadla spatne - navrat k tuhe zadni naprave, plasty nic moc (hlavne na dverich), pak uz se zbyva chytit jen toho slicovani.
Losky ver mi, ze resi, kazde auto prodane u konkurence resi, proste jde o prachy a ty jsou vzdy na prvnim miste. Hyundai nasadila agresivni srovnavaci reklamu a aktualne v CR se prodava dobre a na sklad nevyrabi. Pokud se ale podivame na celosvetove prodeje Hyundai, vsechno je jinak, tam ma skoda jeste co dohanet.
o 29.12.2014, 12:51 | Transportérák | Upraveno: 2014-12-29 12:52:33
Proč se nepochlubí žluťáci např. tímhle?

[ Link ]

Nebo tím, že to jejich "nadauto" bouchaj v Turecku.

a už si toho všímají nejenom na AHC :-)

[ Link ]

Myslím si, že je to pro ně cesta do pekel a né do výšin...Oni na to za čas ale přijdou.
o 29.12.2014, 13:05 | AR
a není jedno v jaké zemi se to bouchá? pokud si výrobce dohlídne na kvalitu tak klidně to můžou bouchat somálci ne?

osobně se mě z venku nový hongaj líbí více než česká modla
o 29.12.2014, 13:17 | .mycTD
Transportérák: tak oni tu kampan delaji hlavne proto, aby si toho lidi vsimali a zatim jim to evidentne vychazi.
Jinak v diskuzi pod tim clankem se da najit taky slusnej matros: :-)

Mirda
Největší hloupost je pouštět asijské automobilky na náš trh.Dále mě mrzí,že se přestalo s výrobou Felicií,tou bych chtěl jezdit pořád.Neustále se něco nového vymýšlí a ruší se zavedené.

Karlos Kuřík
Můžu Vám říct, že můj Škoda Forman z roku 1993, je daleho pohodlnějšía dynamičtější něž hnůjdaj i30 z roku 2010 co má kolega. V i30 sedí člověk zkroucenej jak paragraf na předních sedadlech a na zadních je zase slyšet každý kamínek co narazí do podběhu...
o 29.12.2014, 14:09 | kiklop32
AR: Ne není jedno kde se auto bouchá, myslíš, že si jezdí každý díl konečný zákazník kontrolovat? Zkusit dělat v kvalitě v automotive ;)

Korejce nemůžete se škodou srovnávat... už jen díky shodným dílům, dnes MQB kde najdete vše co se používá napříč koncernem. A návrat ke špatným plastům? Poděkujme Wolfsburgu....
o 29.12.2014, 14:58 | AR
kiklop32: tak v tom případě by si lidi nesměli koupit skoro žádné auto, neb hodně se jich dělá v rozvojových zemích neb cena pracovní síly že...ale od toho má výrobce kvaliťáky atd....
o 29.12.2014, 16:19 | kiklop32
AR: přesně tak, ale jsou i závody, kde mají mnohem větší požadavek na kvalitu než mateřský závod. Ne vše odplouvá do Polska, Bulharska atp. ale cost saving je svině. Jenže ono to poslední dobou jinak nejde, každou chvíli VW objíždí a hledá úspory ve výrobě a pak chtějí slevu na dílech no a tak se šetří kde se dá.
A neříká se kvaliťák ale kvalitář :)
o 29.12.2014, 18:05 | Kotass
Taky jsme to s Honzou řešili, v některých zemích je to legální, otírat se v reklamě o konkurenci a v zásadě proti tomu nic nemám.
Jen Hyundai se asi skutečně snaží dál agresivně expandovat a kromě souseda z Boleslavi, kvalitního českého SUV používají i tu reklamu, jak děda vzadu na sedadle tvrdí, že "to musí být německé auto". :)
Uvidíme co to přinese do budoucna.


Youtube video:
o 29.12.2014, 18:44 | Lubak
Spousta názorů už tady padlo, ale vidím to na salonu dost často, drtivá většina "potencionálních" zákazníků přijde a srovnává pouze - má to klimu, centrál, el.okna atd. tak proč bych měl za tuto značku dát např. o 30 tis. víc. Těch rozdílů tam furt je dost a dost, ale většina lidí je prostě vidět nechce, je vzácnost, že někdo řeší jízdní vlastnosti, podvozek, nějakou kvalitu atd. Jsou prostě dobře namasírování reklamou , že si koupí "auto vyráběné v čechách" Já tedy vyzkoušel z jak "průměrný český kombík" tak i další korejské kousky a pro mě je to prostě korejská hromada sraček ( i přesto, že udělala značky obrovskej kus práce) Ale reklama se jim velice dobře vrací v podobě obrovského nárůstu prodejů.
o 29.12.2014, 18:51 | Transportérák | Upraveno: 2014-12-29 18:54:22
AR: Věř, že to až tak není jedno. Když jsem dělal v jedné firmě co vyráběla resp. komplentovala el.svazky do BMW, tak jednoho krásného dne přišel někdo s moudrem, že polovinu výroby přesunou do Rumunska. Tak se také stalo. Proč, je asi každému jasné. Nicméně rumuni nabouchali nějakých pár kamionů el.svazků na té samé lince a ouha. Byl z toho nakonec tak velkej průser, že my u nás jsme dělali jak modrý aby se ty svazky dostaly k zákazníkovi a nezastavila se výroba linky BMW a ty Rumunský svazky se komplet stahovaly až z linek BMW a my je pak předělávali. Takže to, že někde stojí ten samej barák a ta samá technologie ještě neznamená stejný výsledek :-)

Ještě si vzpomínám v dávné minulosti pár let před r.2000 jsem pracoval v Nissan servisu. Tenkrát byl top Patrol GR ale dělal se jak v Japonsku tak ve Španělsku. Tady se prodával spíš ten Španěl ale pár lidí si dováželo z Německa toho Japonce. A zkus hádat, na kterých se nejvíc stále dokola sra.a elekrika a kde o ní nikdo ani nevěděl, že tam nějaká je?

Takže já už vím, že není opravdu jedno, v které zemi se co dělá. Ale tady je to vcelku stejně jedno. Korea versus Turci...no asi je to fakt jedno.

myc.TD tu diskuzi jsem nečetl ale věřím :-) Jinak, že se o tom mluví, to se jim povedlo ale nemluví se o tom nijak pochvalně. O to jim ale už asi až tak nešlo. Nesmí zapomenout, že když někde nějakej model reklamy funguje a pozitivně, že to tak bude v každé zemi. Na to ale oni časem přijdou. Lidi jim to žrát donekonečna nebudou.

o 29.12.2014, 19:25 | Tuner#2
Transportérák: Taky jsem byl toho svědkem u elektroniky a jak říkáš na zemi původu a zaběhlosti a zkušeností výroby záleží poměrně hodně. Ale pochybuju, že to AR pochopí, on to vše vidí jen v teoretické rovině s nějakým idealistickým kontrolorem výroby :))
o 29.12.2014, 19:33 | Transportérák
Tak tenkrát tomu věřilo i samotné vedení firmy, že tam je přeci výstupní kontrola a kvalitáři atd. Jenže lidi jsou stále jen lidi a národní zvyky a mentalita těch lidí se prostě neovlivní nebo pouze z části. Pak se tam výroba ukončila po nějakých pár pokusech a bylo. Tady u nás jede fabrika stále dál. Ale tak tady o nic nejde. Baví mě to tady spíš číst :-)
o 29.12.2014, 19:40 | Only_One
ale treba tohle je vtipne :-))

foto k příspěvku  od Only_One

o 29.12.2014, 19:48 | gizmi | Upraveno: 2014-12-29 19:49:41
looool...zajimave cteni, hlavne kdyz mam zkusenost z jedne zapadoceske fabriky, kde se vyrabi krom jineho relatka a stykace tak, ze na konci se jen meni potisk a krabka. Na jedne Bosch made in Germany, na dalsi CZ, 2x Italie, atd atd atd :D :D A pak clovek posloucha, ze ta a ta znacka je spatna a JEDINE TAHLE, protoze je vyrabena v Nemecku :D :D A to vetsina dilu beztak prijde od čičmonů. Neříkám, zaléží na místě výroby (můj první zaměstnavatel po VŠ v době krize přestěhoval výrobu do Kaliningradu a dnes je zpět - proč asi), ale ne vždy je krabicka pravdou..
o 29.12.2014, 19:56 | Transportérák | Upraveno: 2014-12-29 19:58:46
A kdo píše něco o nápisech na obalu? Já tedy psal o skutečné výrobě a né o nápisech...jestli to tedy bylo na mě.
Jinak i ten slavnej koncern už má komponenty neznámých výrobců. Kdepa jsou doby s Bosch Germany apod. Někdy si to se zájmem prohlížím a googlím co je to vlastně za výrobce :-)
o 29.12.2014, 19:58 | gizmi
Transporterak: nemysleno na tebe a ani na nikoho jineho..spis jen napsano tak, ze ne vzdy je vse tak krasne jednoznacne... PS: a to v te firme co utekla a dnes je zpet tenkrat makalo 80% mongolů!! Tenkrat mi doslo, ze se jeste s pracovni moralkou a sikovnosti mame co ucit.
o 29.12.2014, 20:00 | Transportérák | Upraveno: 2014-12-29 20:00:49
A tak. Tak to je bohužel dnes taky pravda, že né vždy platí: co je psáno, to je dáno.
o 29.12.2014, 20:19 | Tuner#2
gizmi: To, že by si tohle někdo dovolil na východě pochopím, ale že by si tohle u nás laznul někdo to se mě ani nechce věřit a rozhodně by nemohlo jít o velkou firmu jako je Bosch apod. Za tohle jsou sankce jako brno a nikdo si to nedovolí. U elektroniky jsem to sledoval leta a všichni velcí tam poctivě uvádí zemi původu ať jde o Panasonic u nás TV na slovensku DVD, Samsung ze slovenska či LG z Polska. Stejně tak v automotive třeba svíčky NGK mám jak japonské, tak francouzské a ty francouzské nechci ani vidět. Úplně jiná kvalita izolantu a elektrody. Měním svíce preventivně po sezoně a francii už nikdy...

Můžu vědět o jakou firmu šlo?
o 29.12.2014, 20:27 | P.E.T.R
Tuner: To je ale bohužel realita. Viděl jsem to u autobaterek, kdy přijdou palety a prostě se přelepí na úplně jinou značku.
o 29.12.2014, 20:27 | gizmi | Upraveno: 2014-12-29 20:32:41
Tuner: Murr elektronik. Puvodne jsem to uvadet nechtel, ale podepsanou mlcenlivost nemam a delam aktualne pro konkurenci, tak mi to muze byt fuk. Dela se to tak, ze firma tvrdi, ze dulezity krok byl udelan v DE a proto "made in Germany". Zrovna Murr je firma s fabrikama po celem svete, takze pochybuji, ze by se nekomu chtelo to dokazovat. To same se zivnosti v CR, protoze stale maji jen neco malo a na spoustu vyrobku nemaji zivnostnak. To same vypousteni bordelu do ovzdusi, atd atd atd.. ale ukaz mi "blazna", ktery by se chtel s takovym kolosem do neceho poustet. Jestli si koupis Rexroth, Bosch, Murr, nebo jinou znacku (at uz civky, relatka, stykace, nebo kabelaz) tak to dela jedna baba na jednom stroji v CR :D

PS: tusim ze u Rexrothu bylo tvrzeno, ze je lepsi koncova kontrola vyrobku. Realita ale je, ze se to frkne jen jako vzorek 1ks z X na tester a az nasledne dle zakazek se to bali. To by pak nekdo musel vzit ze skladu a jit je prezkouset, coz je utopie :D Ale kdyz tomu nekdo veri a nezna realitu :D Nejvic jsou navstevy od firem, kde se razi "dobre je nadlabnout a pohostit" a pak se jede pohadka, jak se co deje a nedeje ve smyslu "otrete ten stroj, prijede navsteva, tak at nepoznaj, ze se nepouziva"
o 29.12.2014, 20:42 | gizmi
K automotiv:

hlavove a loketni operky pro BMW, Mercedes a koncern dela jedna a ta sama fabrika. Jak jsem psal, nejprve Mongolove v CR, pak Buh vi kdo v Kaliningradu a dnes opet Buh vi kdo v CR. Ale je to vlastne Made in Germany auto :D Vzdyt je to celkove jedna velka komedie a ty firmy byt jsou konkurenti, tak velmi casto naopak spolupracuji..
o 29.12.2014, 20:45 | Tuner#2 | Upraveno: 2014-12-29 20:49:47
gizmi: Tak ale tím se lecos vysvětluje a nemíchej prosím jablka s hruškama... Původně si psal, že se u nás vyrábí relátka a že tam píšou pokaždé jiné made in - to je nesmysl a je to trestné a je to zcela něco jiného než to co jsi pak dál rozvedl a vysvětlil.

Pokud je sem výrobek dovážen nekompletní z německa (duležitý krok jak píšeš) a zde se pouze kompletuje, tak tam made in Germany být může + by teda mělo být ještě assembled in Czech republic. To není nic proti ničemu a pak to chápu a o přestupek nejde. Ale tak jak jsi to napsal to rozhodně být nemůže, po tomhle jdou úřady tvrdě...

Co se týče P.E.T.R. a toho, že stykače/baterky jsou stejné pod jinou značkou, to opět není problém. Prostě si daný výrobce zadal výrobu (nevyplatí se mu na to stavět linku) a logicky tam chce mít své jméno. To jestli si pak někdo myslí, že je něco lepší/horší a nezná detaily je už věc druhá ;)

add. loketky nemám co dodat, je to v podstatě to samé jako moje první vysvetlení v tomto postu. Mícháš dvě různé věci dohromady...
o 29.12.2014, 21:04 | crestik
Jelikož mám k tomu taky blízko, tak můj názor je ten, že pravda je někde mezi AR a Transportérákem. Vždy záleží na zákazníkovi, jaké má požadavky, co chce na výrobku kontrolovat a neposlední řadě, kde a na jakých strojích se to bude vyrábět. V extrému to může být klidně tak, že to budou bouchat céčka v rumunsku, pokud se dodrží tohle a tamto. Z mojí zkušenosti třeba součástka, která je pro dvě uplně odlišné značky, vzhledově v podstatě nerozeznatelné (přitom nejde ani o příbuzné vozy - tak jakto?) a jeden zákazník (neříkám automobilka, která to od onoho zákazníka bere a má zase svoje požadavky) chce kontrolovat tohle a tohle, kameru na tohle, a ten druhý zase tohle všechno nechce, ale chce měřit zase todlecto a operátorem kontrolovat tohle. Že se nějaké výrobky nepovedou, je normální, co není normální, je přisuzovat to zemi původu (výroby, montáže) a taky bohužel není tak úplně pravda, že se problémy neřeší a jen se přejdou. Na závěr asi tolik, že jeden by se dost divil, jakým způsobem se něco kontroluje, na druhou stranu co za detaily jsou kolikrát požadovány kontrolovat.
Ale pochybuju, že to někteří někdy pochopí, protože to vidí dost teoreticky se svojím idealistickým názorem :-))
o 29.12.2014, 21:13 | gizmi
Tuner: napsano spatne...vyroba cela v CR, ale mohou rict, ze... (to je ta pripadna vymluva a tak mi to bylo vysvetleno, kdyz jsem se sam divil)..

add. loketky: jen jsem tim chtel rict, ze hadat se, co je ceske auto, je nesmysl. Dost dilu je vyrobeno uplne jinde a dokonce pro mix automobilek.

Crestik: svata pravda a dost casto jsem totalne kroutil hlavou, co dokaze kdo vymyslet:)
o 29.12.2014, 22:40 | Alííí
Me by zajimalo, kde Skodovka vzala to, ze je jednicka na trhu...asi si ten zebricek sestavuji podle svych cisel...teda co ja videl, tak uz davno nejsou jednicka.
Kazdopadne ta reklama ma zaujmout, marketing to tak postavil, a jestli je to vtipne, nebo drsne, nebo trapne, nebo ubohe - ve vsech pripadech to zaujme, a je to reklama. To je ten princip. Nechapu proc se kvuli tomu hadat... Nekomu zreznul v garazi Ford a uz si ho nikdy nekoupi, jinemu se vysral motor v japonci a uz nikdy nenakoupi u sikmoocek, nekdo vysypal 800.000 CZK za nova turba do Audi, a nekdo zas drzi v garazi pri zivote srot z minuleho tisicileti. Kazdy ma svoji pravdu, co je na tom? Bavit se ale o jizdnich vlastnostech (pokud teda resite NOVA auta), tak tam 99% kupujicich vubec nema sanci poznat nejake nedostatky. Stejne jako pri zkusebni jizde zjistit neco o mekcenych plastech...to vetsina lidi proste nestihne resit. Prodejce dedu s babi utahne na velkej kufr a tim to konci. :-)
o 29.12.2014, 23:23 | LordPeytl
Alííí: v půlce roku měla Škodovka v ČR podíl 33,4% (včetně reexportu - bez jenom 32,7%), druhý Hyundai měl 10.6%...
Kdo je podle tebe teď jednička a podle čeho?
o 29.12.2014, 23:29 | kiklop32
gizmi: můžu se tě zeptat, na jaké pozici si pracoval/pracuješ v automotiv? Reaguju na:svata pravda a dost casto jsem totalne kroutil hlavou, co dokaze kdo vymyslet:)
o 29.12.2014, 23:35 | gizmi
kiklop32: jiz v automotiv nepracuji, ale delal jsem technologa.
o 30.12.2014, 00:07 | Midi34
k těm návštěvám -viz . 29.12.2014, 20:27 | gizmi

a nejlepší je když návštěvu provádí provozem člověk kterýho jsem v provozu nikdy neviděl a lže
(přitom ani netuší že to je kravina co jim tvrdí,věří něčemu z prezentace na videu nebo co )
o 30.12.2014, 00:28 | kiklop32
Midi34:

Boha jeho, myslim, že kdyby při návštěvách říkali jen pravdu, tak už tam ta výroba nestojí :D, je to i o tom říct zákazníkovi co chce slyšet. A zase ten souboj lidí od linek s kvalitou xD
o 30.12.2014, 01:41 | Midi34
ty děláš v kvalitě ?

a taky vždycky utečeš ?u nás technolog uteče a pošle mistroj email že to zase výroba špatně založila ,špatně nastavila ( několikrát se stalo že nastavení zůstalo po technologoj
o 30.12.2014, 02:27 | Deliquente | Upraveno: 2014-12-30 02:29:43
Mam fungl skodovku a jedine co me totalne sere je vyroba a doba dodani auta.
Obchodak mi rekne dodani O3 L&K pro tatika asi 7.mesicu. Coze?Kde jsme! No vis... silne euro mame pro cr nizke kvoty,hold musis cekat:) New fabka pro zenu pocitej stejne;)

To ze skodovka neni schopna jedine individualizace v konfiguraci to uz jsem zkousl a je to skoda.

Jinak spokojenost s top modelem.
Druhe auto pro zenu,ale bude asi z koncernu.
o 30.12.2014, 09:59 | gizmi | Upraveno: 2014-12-30 10:06:23
Midi34: neneee, kvalitář je jiná pozice (a vetsinou v automotiv je obsazovana cizincem - alespon co mam zkusenosti zatim). Technolog zavadi novou vyrobu, prestavuje linky, zlepsuje, vytvari navodky, komunikuje se zakaznikem ohledne technologie, atd. Jinak jsem se nasel casem spise v jine pozici, takze par let delam facility manazera. Vyhodou je, ze vetsinou spadam primo pod jednatele, takze nikdo jiny me nemuze ukolovat, ale pouze spolupracujeme a hlavne jsem za sve oddeleni plne odpovedny a mam volne ruce = nikdo mi nerika co, jak, kde, kdy a dle jakych pravidel. Jak si to nastavim, tak to mam a vedeni jen zajima vysledek.

Deliquente: top model octy stal firmu pres 1M penez, coz absolutne nikdy nepochopim, protoze za tu cenu si muze vedouci vyroby jezdit v uplne necem jinem (jako soukrome ma LandRovera a taky to nechapal) Za ty penize aby clovek nebyl spokojeny :D :D To uz by bylo hodne smutne kino. Nejvic je, ze Rakouske vedeni samo pochopilo neprakticnost zavazku v jednu znacku a jednatel ma sportaka audi a ostatni VW, Opely, Volva, atd. Zkratka kdo nabidl v urcite dobe nejlepsi nabidku a kdo si co vysnil :) To jen v CR neustale jen Skoda, skoda, skodaaaaa.. A bohuzel je to tak se vsim. U PCR ve vyberku jasne vyhral tenkrat Glock (cena, spolehlivost, vaha, dily, presnost, atd.), ale dala se zakazka ceske zbrojovce (seka se to, same reklamace, zbran zamrza v pouzdre v zime, atd atd) - tohle podporovani ceskeho zkratka nikdy nepochopim. Umi nekdo lepsi cokoliv? Tak proc to od nej nevzit :D
o 30.12.2014, 10:43 | CervinVega
gizmi - vis jak a proc vzniknul Glock? protoze rakouska armada nemela moderni pistoli a CHTELA (politika) rakouskeho vyrobce... samo mohli nakoupit Berettu, ktera by v te dobe vyhrala, ale...
[ Link ]
o 30.12.2014, 10:55 | gizmi
CarvinVega: precteno a dekuji! Super cteni..
o 30.12.2014, 16:54 | Midi34
gizmi (děkuji za odpověď ,ale já to myslel na kiklopa)

rozhodně nechci jen kritizovat

ale u nás jsem zažil situaci kdy , porada zaměstnanců s manažerem výroby - jasně bylo řečeno že to a to se má hlásit mistroj a ten to má dále směrovat do skladu , k technologům , reportovat to manažerům atd

když mu kontrola hlásila problém řval jak debil ,otočil se a odešel

takže kontrolorky zavolaly přímo technologa
ten tam koukal
cca za 20 minut že musí odejít na poradu , pak že má testy atd.
ale kusy zmetkovaly dál

ale prej za to může výroba, a údržba a prostě za to může všichni okolo jen ne technologie

ten stejnej technolog jindy přišel o přestávce přenastavil lis -nikomu nic neřekl
a kusy to zkurvilo škoda za několik tisíc

jinej technolog nechal stát testovací směs 3 měsíce až to cele zrezlo v sudech -a ještě jsme dostali sodu od plánovače míchárny že nevracíme sudy

(3 krát by se opakovala situace s mistrem který selhal a vyhodil bych ho )
(za chyby technologů a plánovačů bych jim pokrátil bonusy)
a nám lidem z výroby bych je (premije)víc svázal s výkonem a kvalitou - máme pár lidí kteří překročí normu -naflakaj hromadu kusů a dostanou prachy navíc (ale že to po nich další musej opravit , přebrat , přeměřit ) to už nikdo vidět nechce ,takže bych mu je nedal protože v reálu spíš napáchá další škody
--
o 30.12.2014, 20:33 | crestik
Midi: k poslednímu odstavci - protože výdaje na škody jdou z jiné hromádky peněz. Za půl roku to bude jinak, hromádka bude menší, ale přeorganizuje se to do jiného sloupečku, vezme se externí firma, která zmetky přebere -> zmenší se hromádka za vícepráce, ale přestane klesat hromádka za scrap. A tak dokola
o 30.12.2014, 20:57 | Midi34
2 crestik to je pravda
jak se to dělá s externí firmou snad nemusím říkat
na koho je navázaná -kam jdou peníze atd.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.1983 sekund.