Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Spadlé okno u řidiče Fabia - help

 o Navštíveno 30152x o
o 02.12.2014, 09:56 | J-T.
Rád bych někoho zkušeného poprosil o radu jak se mám dostat k spadlému bočnímu sklu u řidiče v autě Fabia I - okýnko je v celku, nicméně nejde vytáhnout.

Okýnko je v elektrice a když jsem sundal vše co se dalo, tak je chybka v lanku - viz. fotka. Bohužel se dál nemůžu dostat. Dle mě to drží na nějakých nýtech, ale přijde mě to divný - viz. druhá fotka.

Vyfotil jsem i celkový obraz dveří, tak budu rád když mě někdo nasměruje.

Díky moc za pomoc.

foto k příspěvku  od J-T.



o 02.12.2014, 09:57 | J-T.
nýt?

foto k příspěvku  od J-T.

o 02.12.2014, 09:57 | J-T.

foto k příspěvku  od J-T.

o 02.12.2014, 10:23 | MATTESS
Divný to není, tak to je ;-)
o 02.12.2014, 10:25 | bobo | Upraveno: 2014-12-02 10:26:38
Dělal jsem na své fabii už na všech oknech,řidič už 2x-asi proto,že se používá více,než ostatní.Budeš muset koupit new stahovačku,stačí bohatě druhovýroba-nemusí být origo,protože vydrží obě stejně.Máme v rodině více fábek,častá bolest stahovačka.Posílám ti link kde je to popsané-pokud máš na plechu nýty,odvrtat a dát nýtovací matky,je to pro další montáž nové stahovačky lepší. [ Link ]
o 02.12.2014, 10:27 | JoPi | Upraveno: 2014-12-02 10:27:34
sorry za OT mimo ale že ty jsi zkoušel ten úchvatnej " Originální způsob, jak si poradit s námrazou na autě " [ Link ]
o 02.12.2014, 10:44 | AR
to jako vážně je stahovačka součástí toho velkého plechu? To který chorý mozek vymyslel?
o 02.12.2014, 11:14 | J-T.
bobo: DÍKY

JoPi: nene, jen jsem byl v McDrive ...

To fakt vymyslel nějaký "inženýr", to vidím prvně že při výměně bočního skla se musí odvrtat nýty z dveří :-O
o 02.12.2014, 11:39 | Ondrero
Naopak výměna stahovačky u Fabie je velmi snadná. Prodává se jako náhradní díl celý ten plech. Takže se rozhodně nic vrtat nemusí.Druhovýroba mě přišla asi na 700 korun což je za takový kus materiálu dobrá cenovka.
Hlavní je povolit 10 šroubky co drží sklo ve vedení. Možná kvůli tomu ti to nejde celé vyndat.
Jako první musí být venku sklo a pak můžeš jet dál.
Vyndávání plechu je docela sraní kvůli táhlům a kabelům.
Ještě horší je vše dát zpátky :D
A až si koupíš novou stahovačku, tak ty lanka a kolečka a vedení pořádně promázni. Číňani tam vazelínky moc nedají.
o 02.12.2014, 12:09 | AR
ondrero dle linku pak v nějakém přelomovém roku provedli změnu ze šroubku na nýty.

ale je fakt že je asi jednodušší vyměnit skoro celé dveře než jen mechanizmus ;)
o 02.12.2014, 12:23 | Ondrero
Tak to je teda pěkná debilita :D
Jak to mohlo někoho napadnout? :D
o 02.12.2014, 13:39 | radek.613
Simply never, no :-D :-D :-D
o 02.12.2014, 14:38 | Bart 007
hele hlavně že se jim to rychle montuje :-)
na opravy sere pes
o 02.12.2014, 17:32 | Timon.z
kde na to chodíte?
stahovačku možeš vyměnit buď celou s plechem,nebo jenom pojezdy.nic na tom není.fábia sa dělá dobře
o 02.12.2014, 18:21 | AR
a koupit se taky dá jen ta poškozena část?
o 02.12.2014, 19:03 | Timon.z
jo,dá.jenom pojezdy,nebo i ty bílé kluzáky
o 02.12.2014, 21:07 | Crimson
Neřest všech škodovek, dělal jsem už 6x, na každé straně 3x, průser je, že člověk nechce vyhodit 3tis. za origo ale koupí polskou čínu za 800,- a do roka to mění znova :-(

Může za to přesně ten naviják co J-T vyfotil na začátku, dělaj to z másla, a do roka se to rozštípe a takto zacucká

je to sice oktávka ale třeba ti to pomůže, je na tom prd

foto k příspěvku  od Crimson

o 02.12.2014, 21:07 | Crimson

foto k příspěvku  od Crimson

o 02.12.2014, 21:08 | Crimson

foto k příspěvku  od Crimson

o 02.12.2014, 21:08 | Crimson

foto k příspěvku  od Crimson

o 02.12.2014, 21:08 | Crimson

foto k příspěvku  od Crimson

o 02.12.2014, 21:29 | assassin
To praskaji ty plastovy bily kostky ne? To nam odeslo na vsech oknech na o1 - delal jsem je duralovy a ty tam drzi uz asi 10let :) myslim ze tenkrat byly i nejake origo opravne sady kde tyhle dily byly z hliniku - tusim ale na g4 (je to stejny)

U te fabky to dost mozna pujde udelat stejne..
o 02.12.2014, 21:34 | Crimson | Upraveno: 2014-12-02 21:35:50
Ano u prvních ročníků asi do r.2000 upadly vždy ty umělý packy, mně prvně taky, na to ale brzy přišli a odladili
a pak už to bylo ok, mně se teď vždy rozštípe ten středový naviják
o 02.12.2014, 22:53 | RadekFM
Uy jsem take delal nekolikrat a vzdy bylo jen zrezle a pretrzene lanko. Nikdy zadny praskly plastovy dil.
o 05.12.2014, 10:42 | Zdena1985
Praskaj ty kostky jdou koupit plechove.Skodovky strasna bolest.Staci met zavrene okna kdyz se zaviaj dvere a nebo snema tak nemlatit
o 05.12.2014, 10:53 | Lucni.konik
Focus MK1 - stejná sračka....taky opravováno už milionkrát......vždy přeskočilo-seskočilo lanko z tý převíjecí špulky a hotovec........-15°C a 50km do práce. Jako provizorka pomohla zlomená násada a trochu násilí....okno bylo nahoře......doma pak rozborka.
o 05.12.2014, 14:08 | Crimson
jako lucni.konik - vždy je na vině převíjecí špulka, ty kostky, pokud se zbavíte těch původních sraček, tak ty vylepšené už nepraskaj, aspoň mně ne
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.318 sekund.