
Navštíveno 1694x


01.12.2014, 10:18 |
SEKIN Vždycky platilo, že po vypršení lhůty se dá na číslo ještě půl roku dovolat a po dobití se vrátí prachy co tam byly, jestli se nepletu. Tak moje máti přišla o víc než tisícovku, protože nedobila do 7 dnů po vypršení lhůty. Že to tak mají od září a prý to tak podobně mají i ostatní operátoři. Tak jsem volal na t-mobile, tam prachy na Twistu prý zůstanou 3 měsíce po vypršení.
no a co na to obchodní podmínky O2? Pokud to tam nemají přesně dané, tak bych je napadnul za neoprávněné obohacení

01.12.2014, 12:47 |
SEKIN No právě že v Obchodních podmínkách mají:
"Účastník je povinen vyčerpat Kredit během stanovené doby platnosti. Uplynutím této doby se zbývající Kredit považuje za vyčerpaný a O2 nevyplácí v takovém případě jakoukoli náhradu."
A prý to tam bylo vždycky, jenom to nedodržovali a teď od září dávají jen těch 7 dní. Takže smolík.

01.12.2014, 17:50 |
gizmi To mi pripomina "profesni pojistku" u Generali smejdu. Zaplatil jsem nemale penize na dalsi rok, ale zmenil jsem zamestnani a tak jsem ji zrusil. O veskere penize jsem prisel a pani mi s usmevem oznamila: jooo, to neni POVko, tady se nic nevraci. Aaaaaaa...bylo to tam :D Takze od te doby - jakmile prijde nejaka nabidka me, nebo na firmu (tam je ta ztrata docela citelna), tak automaticky maji smolika. Vic pro to nejde delat.