
Navštíveno 2106x


01.12.2014, 10:04 |
Losky Ahoj, v sobotu jsme si v Datartu koupili elektrický zubní kartáček asi za 3200,- a má mít v sobě časovač, že každých 30s pípne, aby se člověk přesunul na další část huby. Bohužel toto kartáček nedělá a v návodu je napsáno, že ano a že je to automatická funkce, nemusí se nikde zapínat či vypínat.
Mám nárok na okamžitou výměnu zboží? V roce 2013 to tak ještě platilo, že do 6 měsíců to museli řešit okamžitou výměnou. Ale od letošního roku nastalo dost změn. Nechci vracet peníze, chci jen vyměnit za nový kus a nazdar, který skladem mají. Rád bych o tom něco věděl, než tam poletím. Jak si nejsem jistej a řeknou mi, že ne, tak akorát člověk může sklopit uši a jít domů:)
Díky

01.12.2014, 10:51 |
Jozzo neumí něco co má umět ? Je vadný.
Vadné věci se reklamují běžně ne?

01.12.2014, 11:01 |
Losky to jo, ale rád bych, aby mi dali kus za kus a nemusel zase 30 dní čekat. Proto bych rád věděl, zda je to tedy možné jako to bylo v roce 2013 a nebo jestli už je to jinak.
Není to jen, že zavrčí nebo se jen přeruší běh? Tak je to alespoň u mých kartáčků. Místo signalizace. Co je to za značku?

01.12.2014, 17:21 |
Mr.Scully | Upraveno: 2014-12-01 17:22:17
Podle ceny by to mohl bejt Philips :) Takový mám a skutečně po každých 30s pípne.
Na okamžitou výměnu nárok nemáš nikdy, ne? Pokud si to nepřiplatíš. Tohle je normální reklamace.

01.12.2014, 17:52 |
gizmi Zrovna Datart nabizi tzv. "bleskovku", kdyz si ji clovek zaplati. Ja ji tenkrat dal na mikrovlnku a vyplatila se mi. Bezne to opravdu neni..

01.12.2014, 17:57 |
soray My máme doma 2 Philipse a jen na zlomek sekundy přeruší běh, žádný pípání :)

01.12.2014, 18:16 |
Shr3k Mr.Scully: To není normální reklamace, to je tzv. odpovědnost za jakost při převzetí
[ Link ] a dál...
soray - tak že bych kecal? Teď jsem zmatený, mám ten DiamondClean a byl jsem na tom, že pípá, ale možná fakt jen na půl vteřinky přestane :)
Shr3k - to sice jo, ale nevyplývá z toho *okamžitá* výměna za jiný kus, ne? Ani to přeci nemusí mít na skladě. Není tam taky lhůta třeba třiceti dnů?

01.12.2014, 18:32 |
soray My máme tyhle
[ Link ] On jak na zlomek vteřiny přestane, tak ten motor vydá trochu jiný tón.

01.12.2014, 18:32 |
Shr3k | Upraveno: 2014-12-01 18:35:00
On může uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy podle § 2169 a to okamžitě.
Vzhledem k tomu, že ten kartáček nemá výměnné "součásti", platí zkráceně:
§ 2169
(1) Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ... není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

01.12.2014, 18:41 |
Losky Je to Braun, ne Philips. Aspoň v návodu i na krabici píšou, že to každých 30s pípne a nedělá to nic. Údajně do 6 měsíců má člověk právo dostat ihned výměnou nové zboží. Jinak za 199 se dá koupit ta okamžitá výměna, ale ta platí celé dva roky, kdežto u nového zboží to je standartni,ale pouze po dobu 6 měsíců.
Ten timer je dobrý pro časovou orientaci, protože teď vůbec neodhadnu dobu čištění, tak když už to tam má, proč to nemít

01.12.2014, 18:56 |
Shr3k Tak můj Braun si dá vždycky na chvilku pauzu, 3x přeruší činnost.

01.12.2014, 20:22 |
gizmi PS: stejne v duchodu budete mit protezu stejne jako ja s obyc kartackem :D :D

01.12.2014, 20:29 |
Losky Tak to vypnutí jsem už registroval a prisuzoval to nějaké vadě. Je to takové škobrtnutí.

01.12.2014, 20:59 |
Losky Tak měl si pravdu, kartáček jakoby zadrhne
Proto jsem to psal hned na zacatku ;) ma to 99% kartacku.

01.12.2014, 23:19 |
Losky No já si říkal, proč to občas udělá, ale přikláněl jsem to k tomu, že to je nějaký špatný kontakt:) Prostě jsem čekal nějaký akustický signál. Každopádně díky:)))))