
Navštíveno 3629x

Jaké máte zkušenosti s těmito žárovkami? Musím říct, že jsem je testoval a paradoxně za tu cenu vydržely hodně dlouho - minimálně 2x déle, než Osram, Silverline, Tungsram a další.
Mně na Legacy odcházejí celkem rychle - 3 měsíce v klidu, ale neřeším to. Tyto mě příjemně překvapily. Zítra dokoupím náhradní, včera jsem jednu měnil po 9 měsících, druhá ještě svítí.
Jak to ze to takhle odchazi? :D
V práci je dáváme do kamionů a asi dobrý.Bereme od nich i nějaký mazadla ve spreji a docela slušný.
taky mi na autě H7 hodně odchází, zkoušel jsem všechno možný až jsem rezignoval, že do toho nebudu cpát peníze. V autokelly jsem nakoupil nejlevnější starline do zásoby (do 50kč/ks) a ted po víc než pul roce praskla první ... předchozí podstatně dražší měli životnost max měsíc
Zkoušeli jste namontovat předřadníky? Nebo vám to praská i s nima?
Da se koupit predradnik, odporovej drat, co sem vradi do privodu k zarovce.
Fabie I na to trpely a ten drat se da koupit
[ Link ]
Já osobně odpory nemám. Jak se změní účinnost světel při použití předřadného odporu?
Knightey: odchází bůhví proč. Když mi po pořízení auta odešly asi 3-4 H7, změřil jsem si sám průběh regulace a prostě mám poctivých 14,4V max. Nebo jestli se špatně chladějí, nevím, neřeším a koupím další.
Ani u tý Fabky nemusíš jít přes 14,4V aby to praskalo... Tady to třeba řeší
[ Link ] Nicméně spíš než konstrukcí světlometu a elektroinstalace je to vlastnost těch žárovek. Pak záleží na výrobci jaký materiál použije.
Někdo na Fabii ještě před zapnutím světel do žárovek pouští cca 200 mA (slabě žhnou), vlákna pak nedostanou velkou proudovou pecku a nejsou tak zatěžovaný viz
[ Link ]
U Fábie jsem zaregistroval, že za to může elektro/servořízení a rázy, které nepochytá ani regulace ani aku - když se zatáčí a je velká spotřeba, tak po dokončení zatáčení vyběhne špička a ta má největší vliv na tyhle přední žárovky...dříve se to svádělo na elektroinstalaci, dělají se tam různé smyčky apod., ale v podstatě ten důvod je poněkud jednodušší a ten předřadník tomu fakt pomáhá. Jestli jsem to zachytil správně, tak pokles na něm je do 0,1V, takže svítivost není ovlivněna.
A že někdo nechává startovat žárovky 200mA a pak zapne, to jí životnost jenom pozitivně prodlouží nehledě na všechny jiné faktory ne? Vzpomeňte si na nouzovou žárovku v americké požární stanici, co tam svítí už přes 70 let tuším? :)
Kounect:
chtělo by se mi říct, že tehdááááá vyráběli ještě dobré věci.-) Ale vím, že v autě je jiná situace.
Předžhavení vlákna je jasně prospěšná věc, otázkou je, proč to neřeší výrobce, kterému musí být tato konstrukční vada známá a dál si kladu otázku, proč neodstarní evidentní nezvládnutou konstrukční chybu při použití elektrického serva???
Je to stejné jako proč nezměnil konstrukci u Roomsteru první generace, která neodpalovala airbagy... Prostě přidali kondík k té odpalovací jednotce. V NCAP testu došlo k přerušení bateriového kabelu a auto byl bez elektriky :) viz
[ Link ] No a protože tyhle změny napětí posádce neublíží, tak se to neřeší. Naopak to bude opět presentováno jako vlastnost produktu :)
Jak pise Kounect, u Fabie 1 to je problem v servorizeni. Resil jsem to take na fabii, kde po oprave serva (spis jen cidla) vse maka jak ma.
Cidlo neodejne uplne, cili diagnostika nehlasi zadnou chybu. Takze na to jen tak nekdo neprijde, protoze poradne diagnostiku neumi pouzivat.
A lidi akorat vyhazujou prachy za cele servorizeni :)
Zdeny60 je to divny ze tohle potkalo japonske auto ne? :)

25.11.2014, 14:28 |
Zdeny60 | Upraveno: 2014-11-25 14:29:40
Jo, je to fakt divný. Ale věř, že mě to nese*e. na autě by mi vydily jiné věci, než výměnqa H7.
A propos: za jak dlouho lze vyměnit žárovku u Fabie (jetam tuším H7??).
U japončíka to mám za dvě minuty - měřeno. A fobie pochybuji.
Diagnostika: tak k čemu je, když nedetukuje chybu? :-))))))))))))))De facto na řízení, navíc?
Tak zrovna u Fabie jsi se moc netrefil s vymenou zarovky. Tam to zrucny clovek da klidne i pod dve minuty :)
Kdyby jsi neco vedel o senzorice a jak tohle presne funguje, tak tuhle posledni vetu snad ani nenapises :D
To vis, clovek si musi taky rejpnout. Na Das Auto nadavas kde chodis a sam mas Japonce, u ktereho menis zarovky casteji nez olej :D
A vzhledem k tomu ze ty si "smejdy" nekupujes, tak musis mit urcite ty nejlepsi "znacky" ale OSRAM, PHILIPS atp.
Doufam ze ti tohle neudelalo caru pres vypocet pri porizovani tohoto auta, s tim se urcite nikdo nikde nechlubil.
na autě mi odešly obě H7 do dvou měsíců, co jsem ho koupil. Dal jsem tam originály z PALu (krabička s logama koncernových značek) a za 4,5 roku jsem od té doby neměnil
Knightey:
jo, tohle rejpání beru - sice mě výměna žárovek nijak nese*e, ale u jinak dokonalýho auta by to bejt nemělo:-)
S tou senzorikou jsem asi mimo, je ještě brzy. A dnes si půjčji domů Fábku z fabriky, tak mrknu pod haubnu, jak to kostruktér vyřešil.
Je něco špatně na Osram či Philips?