Navštíveno 2076x

ahoj, má obyč sociál bohužel ještě nedodělané webovky. Ale řeším spíš nyní vůbec aby mě seznam, google atd. našel - jsem v tom laik. Můžete mi někdo z vlastní zkušenosti poradit, kde všude je super se zaregistrovat ?? vim, že je toho všude tuny, webovky se zatím tvoří, ale pořád už tam něco je a chci nějak začít ty registrace na různých serverech - jedná se o žaluzie, rolety, plastová a al okna, vrata atd. Rád bych protože mi okna docela jedou zviditelnit žaluzie.. díky za rady a postřehy.
zadej si ty klíčová slova pro tebe a uvidíš, pod čím se to na vyhledávači objevuje nejvíce, a tam bych směřoval snažení. A pak použití správných kombinací slov na webu, v souborech, no a nejlépe, kdyby šlo vymyslet nějaký slovo jedinečné, např. jako Dominátor, kdy když se tohle slovo bude používat, bude to jednoznačně jen na tebe směřované a postupně se dostanu nahoru...

17.11.2014, 19:28 |
hanx Tohle se řeší už při vytváření webovek. Proto nikdy není dobré nechat si je dělat nějakym studentem patlalem. Občas jsou dost blbý z tohoto pohledu i "firmy" na webovky, většinou fungující jako dva kamarádi.
Takže moje první otázka abychom se pohnuli dál - co znamená "nedodělané webovky" a "webovky se zatím tvoří"? Snad ne, že si to děláš svépomocí.

25.11.2014, 01:27 |
MAX | Upraveno: 2014-11-25 01:33:19
Jak říká Hanx -
- profík začne analýzou klíčových slov
- podle té a podle Vašeho sortimentu navrhne strukturu webu
- připraví wireframe a ten předá grafikovi a kodérovi, kteří dle zadání vytvoří grafku a kodér ji nakóduje.
Řešit pak něco už na hotovém a často zmrveném webu je dvojí práce a často se žalostným výsledkem. v 90% SI TIHLE LIDÉ NECHAJÍ DĚLAT WEB ZNOVU - TEDY JE TO STOJÍ 2X TOLIK.
Pro vyhledávače jsou důležité on page faktory na webu - titulky, description, klíčová slova, prostě technické "SEO" ale hlavně content - tedy relevantní obsah, který přivede tu správnou cílovku.
Pak pořešit PPC.