
Navštíveno 2076x

ahoj, má obyč sociál bohužel ještě nedodělané webovky. Ale řeším spíš nyní vůbec aby mě seznam, google atd. našel - jsem v tom laik. Můžete mi někdo z vlastní zkušenosti poradit, kde všude je super se zaregistrovat ?? vim, že je toho všude tuny, webovky se zatím tvoří, ale pořád už tam něco je a chci nějak začít ty registrace na různých serverech - jedná se o žaluzie, rolety, plastová a al okna, vrata atd. Rád bych protože mi okna docela jedou zviditelnit žaluzie.. díky za rady a postřehy.
zadej si ty klíčová slova pro tebe a uvidíš, pod čím se to na vyhledávači objevuje nejvíce, a tam bych směřoval snažení. A pak použití správných kombinací slov na webu, v souborech, no a nejlépe, kdyby šlo vymyslet nějaký slovo jedinečné, např. jako Dominátor, kdy když se tohle slovo bude používat, bude to jednoznačně jen na tebe směřované a postupně se dostanu nahoru...

17.11.2014, 19:28 |
hanx Tohle se řeší už při vytváření webovek. Proto nikdy není dobré nechat si je dělat nějakym studentem patlalem. Občas jsou dost blbý z tohoto pohledu i "firmy" na webovky, většinou fungující jako dva kamarádi.
Takže moje první otázka abychom se pohnuli dál - co znamená "nedodělané webovky" a "webovky se zatím tvoří"? Snad ne, že si to děláš svépomocí.

25.11.2014, 01:27 |
MAX | Upraveno: 2014-11-25 01:33:19
Jak říká Hanx -
- profík začne analýzou klíčových slov
- podle té a podle Vašeho sortimentu navrhne strukturu webu
- připraví wireframe a ten předá grafikovi a kodérovi, kteří dle zadání vytvoří grafku a kodér ji nakóduje.
Řešit pak něco už na hotovém a často zmrveném webu je dvojí práce a často se žalostným výsledkem. v 90% SI TIHLE LIDÉ NECHAJÍ DĚLAT WEB ZNOVU - TEDY JE TO STOJÍ 2X TOLIK.
Pro vyhledávače jsou důležité on page faktory na webu - titulky, description, klíčová slova, prostě technické "SEO" ale hlavně content - tedy relevantní obsah, který přivede tu správnou cílovku.
Pak pořešit PPC.
Katalogy jsou samy o sobě k ničemu, když bude web na houby - to jsou vyhozený prachy, (super, že Ti přivede na web návštěvnost, která ale u Tebe nic nekoupí, protože bude web nepřehledný, s UX faily, nebo se tam pořádně nic nedočtou, nenajdou reference, atd.) nehledě na to, že katalogy které stojí za to spočítáš na prstech jedné ruky, přínos ostatních je zejména pro Google vcelku diskutabilní.
Začal bych max. profi zápisem na firmy.cz. To je tak jediné, co má v tuto chvíli vzhledem k webu v bůhvíjakém stavu cenu.
Pak bych řešil linkbuilding, apod. a současně zapracoval na budování "brandu"..
Ale základ je mít fakt dobře navržený a postavený web - v oknech a žaluziích je u nás snad největší konkurence - mrkni se na ceny prokliků PPC..
max ma pravdu...
a seo mezi nama = prodavam ti vzduch s veskerou zodpovednost hazim na tebe...
tak pozor na to
max nejvetsi konkurence je v kalhotlach a vibratorech :)))