Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dotaz - Reklamace zbozi

 o Navštíveno 1590x o
o 13.11.2014, 12:00 | madmaik
Mam dotaz ohledne reklamace SSD disku,mel sem disk OCZ ktery prestal fungovat,odnesl jsem ho na reklamaci do CZC,v reklamacnim protokolu je uvedeno ze pozaduju vymenu. Reklamace byla uznana a v reklamacnim protokolu co mi prisel na mail je napsano ze vymenili SSD za disk CORSAIR,takze uplne jina znacka,s cimz ja nesouhlasim.Mam pravo odstoupit od kupni smlouvy a pozdaovat vraceni penez?pripadne jak postupovat,jestly je kontaktovat na mail,nebo napsat pisemne odstoupeni a s tim rovnou prijit na pobocku? diky za rady


o 13.11.2014, 12:24 | maresk
záleží na tom, jestli jsi to kupoval na firmu či jako soukromá osoba, přímo v reklamačním řádu u osoby mají, že výměnu za jiné zboží musí odsouhlasit zákazník, takže nejjednodušší řešení - zajdi tam a domluv se s nima :-), na firmu jsem v reklamačním řádu nenašel relevantní info o výměně zboží :-(
o 13.11.2014, 12:31 | walish
Já bych byl naopak rád, že jsem dostal výměnou disk, který je asi tak 1000x lepší
o 13.11.2014, 12:48 | CRK
A já bych byl rád, že sem vůbec nějakej dostal...
o 13.11.2014, 12:50 | madmaik
a ja bych byl trosku vychcane rad kdyby mi vratili penize,ptz disk sem musel rovnou koupit novej a tenhle je navic. jde mi o to jestly mi ten disk muzou vnutit,jestly jo,holt ho pak prodam
o 13.11.2014, 18:29 | CRK
tak to piš rovnou, ne? pak tady každej nebude muset přemejšlet nad tím, proč si nespokojenej s reklamací, která dobře dopadla... podívej se na jejich obchodní podmínky, zkus to na ně, zeptej se odborníků (třeba čoi, ale tam to trvá...)
o 13.11.2014, 18:55 | Harryp
Proč, když chceš peníze z5, sis rovnou nedal tento požadavek do reklamačního protokolu? Teď řešíš co si sám požadoval ... mnohdy to ani nejde vyměnit za stejný model, takže se hledá nejbližší stejných nebo lepších parametrů.

o 14.11.2014, 11:55 | madmaik
ptz vetsinou dokumenty po sobe nectu.ale nakonec vyreseno uplne v pohode,pan mi rovnou sam od sebe nabidl vraceni penez a nebylo o cem.logicky to zkousi jestli si nekdo vezme vec ktera je uz o pulku levnejsi aby nemuseli vracet celou castku a nekdy jim to urcite vyjde.
o 14.11.2014, 12:09 | Shr3k
madmaik: Hm, a proč by ji ten dotyčný neměl vzít (s lepšími parametry, přesto díky poklesu ceny levnější), když tu předchozí úspěšně používal a tím pádem i spotřebovával? ;)
o 14.11.2014, 12:12 | madmaik
jasne,nic nerikam,nepotrebova ja ten disk hned,byl bych za variantu vymeny za zbozi s lepsim parametrem i rad.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3252 sekund.