
Navštíveno 2547x


09.11.2014, 18:13 |
ivls ahojte,
vzhledem k tomu, že naš dosavadní městský povoz peugeot 106 r.v.1992 jednolitr, ještě karburátor již bez větších investic neprojde TK, začínám uvažovat že nahradím něčím obdobným, novějším
zatím asi nej favorit je peugeot 206, opět nějaký maloobjem, tuším se dělá 1,1 jestli se nepletu
nic o něm nevím a proto sem píšu, jestli je to v pohodě, jako dosavadní povoz, nebo se mu naopak vyhnout, případně jiný prcek? panda,matiz?
nechci velké objemy a velká auta
něco, co nerezaví, bude stát na ulici
bude sloužit k courání se po městě, případně ženě k přesunu do práce 10 km
cena do 50 tisíc
koupi bych řešil předběžně v lednu
děkuji

09.11.2014, 18:21 |
Shr3k | Upraveno: 2014-11-09 18:23:28
Něco málo bych připlatil a koupil Honda Jazz. Stejný půdorys jako pežot, ale nerezavějící a nezničitelné auto. A taky ho neukradne každá fetka. Spotřeba dietní, auto jede úplně stejně na všechny otáčky. Jako bonus v něm něco můžeš občas i odvézt.
Mlada mela 1.4 P 206 a za 4 roky jedine, co odeslo byla svicka a vstrik. Jinak nic. Nepocitam spotrebni veci. Jediny problem je, ze vetsi clovek se do toho moc nevejde.
Nerezaví rencky, pažouti, citroeny.
Do města používám Clio (2005) s 1,2 a pohoda. Po skoro 10 letech parkování venku a ježdění v solí prahy lemy, spodek bez koroze. Dveře totéž.

10.11.2014, 17:18 |
ivls To Shr3k 50 je maximum
To Rajdlos a Zdeny60, dekuji za info
Jinak po telefonických hovorech s kamarády s AHC jsou ve hře C čková opel corsa a fiat Punto 1,2 44kw

13.11.2014, 12:41 |
ivls Někdo nějakou osobní zkušenost k jmenovanému Fiatu Punto 1,2 44kW ?
Shodou okolností mám:-) Měl ho Antonelo od nás z firmy. Hele, docela zajímavý autíčko. Motor jede, propti mému Cliu s 1,2 je to daleko živější. Spotřeba po Miláně a okolí do 7/100, ale v rukou Itala, takže v mách by to bylo do 6. Uvnitř hardcore. Plasty tvrdý jako beton, ale sedadla kupodivu pohodlný )opět, mohu srovnat s Cliem-u punti jsou lepší). Na rozbitých cestách (a že mimo hlavní tahy jich tam mají taky nemálo) to skáče, drnčí, vrže, sténá a skuhrá, ovšem nutno dodat, že na tom nikdy nikdo nevyměnil ani kostičku, ani silentblok. Byl to takový dělník, obouchánek. Řízení jsem s díky odmítnul, ale jako spolujezdec jsem to dal, v klidu. Za málo peněz relativně dost muziky a co mohu říct, tqk v té lokalitě se dost solí a auto je totál bez koroze, de facto Italové prakticky nemají vážnější potíže s korozí.
Jo, problém byl - od slunce pokroucené plasty - pod oknem, kolem bočních oken, ale to zase asi u nás taky nehrozí. Spíš, aby v zimě nepopraskaly, až zkřehnou:-)

17.11.2014, 10:42 |
ivls To Zdeny60,
děkuji za reakci
Nějaký den zpět mi toto potvrdil i kiometrově, doouhodobý majitel punta s tímto motorem, tak se u mě dostal zatím na pomyslné první místo v žebříčku adeptů
Popravdě jsem čekal více reakcí, protože si myslím, že mnoho lidi řešilo podobnou situaci :-(
Tak kdyby ještě nějaký majitel, či exmajitel auta v tomto segmentu chtěl cokoli dodat, budu rád.
punto má sestřenka, nějaký střední benzín. Řeší na něm jen spotřební věci, ale zase dost často, prostě s podstatně menšími km rozetupy. Jo, a teď to má jen na krátké poskakování, páč při delší jízdě začne vařit :-)
Punto s 1.2 je nesmrtelné(téměř :))

20.11.2014, 21:36 |
ivls To crestik a walish,
díky

20.11.2014, 21:54 |
TROY punto má ta moje - bohužel dělal se už motor - auto vařilo a spojka a to má najeto cca 140t takže po novym roce pujde pápá
punto 1.2 bolo prve auto moje zeny, kupila ho jazdene z nejakej donaskovej sluzby cca pred 11 rokmi, potom ho nechala bratovi, ktory sa na nom ucil jazdit a pred 2 rokmi ho pojazdne predali. Tiez si myslim, ze to auto je nesmrtelne a este niekde jazdi....
dalsia nesmrtelna nakupovacia taska v rodine je yaris ten je tusim 1.3. tiez uz 10rokov...
Svokor ma Thaliu (Clio s kufrom) tiez uz vecne, este jazdi.