
Navštíveno 5409x

kluci nedělá tu negdo kolem špechra ?
dostal se ně do ruk teplovzduch Eberspächer,po opravě káblů k čerpadlu a výměne čerpadla se bufan rozjede,ale jaksi moc netopí.
fůká z něho takový vlažný vzduch.
na rozjezd si fest zadýmil,nejel cca třičtvrtě roku,ale potem jel v pohodě.
občas ubral otáčky,potem zasej přidal,ale pořád enom vlažný vzduch.
v pondělí to budu kuchat,tak dyby negdo věděl,co to može byt,byl bych rád za každů radu.
díky moc
Hele nevim jaký máš typ.Ale v práci co mají kamiony Eberspächery tak tam se mění takové sítko co je kolem žhavící svíčky.Je většinou dost zakarbonovaný a špatně se odpařuje nafta a tím i málo topí a vypíná se.
je tam typ D3LC mám dojem.
Obvykle málo nafty, ale pokud nekouří za provozu, což bývá právě tím zanešeným sítkem, pak bych tipnul spíš že jde málo nafty do bufíku, takže kontrola čerpadla, resp. diagnostika a kouknout na závady a sledovat teplotu v komoře.

08.11.2014, 17:57 |
jura.j | Upraveno: 2014-11-08 17:57:37
čerpadlo je funglovka,
bufan si zadýmí,ale mám pocit že enom zezačátku,co se zapne.
potem začnů lítat ty otáčky,navrch a důle a letí z teho vlažný luft.
diag néni,a počítám,že to bude úplně poslední možnosť,mosí se šetřit,jak říká vedůcí.
kořeň co jezdí z bomagem,z kerýho to je,ně volal,že to dělalo neco podobnýho už spěš,dojel mehanik,neco vyčistit a dva roky v pohodě šlapal.
tak to skusím v pondělí rozkuchat a uvidíme :o)
V tom případě projdi vedení nafty od nádrže, přes čerpadlo až do bufíku. Setkal jsem se s tím, že bylo přicpané naftové vedení (sice u D5W, ale to je jedno). Pokud teda bufík běží, pak to fakt chce najít někoho s EDiTHem a kabelem a mrknout na teplotu v komoře. Z výfuku fouká horký? Ještě by mohla být komora tak zahumusená sazemi, že fungují jako izolant.