Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Hondí motory 2.0 i-VTEC, 2.4 i

 o Navštíveno 8137x o
o 01.11.2014, 22:02 | camron
Jak si vedou? Mám na mysli H Accord 2009-2010. A co jejich automaty?


o 02.11.2014, 07:29 | camron
anebo mi prosim poradte automobil stari max 4 roky, kam se montoval benzinovy agregat bez znamych anebo tutlanych prusvihu:
- s realnou zivotnosti >300tkm
- 4 nebo 6 (R/V)
- 200 a vice PS
- rozumna spotreba

Vuz do 400tkč pro rodinu.
o 02.11.2014, 07:43 | Tomas
Mam 2010 Tourera, 2.4 i-vtec, najazdenych 100000km. menil som doteraz iba olej a raz predne platnicky. Spotreba je v meste asi 8-9 l, mimo mesta 7 l. Pred kupou som zistoval ako je to s motorom, nenasiel som nikoho, co by mal zle skusenosti.
o 02.11.2014, 08:06 | Zdeny60
Honda CR-V 2,0i 4x4

Toto auot (model III) jsem chtěl koupit minulý týden a na jedno jsem se byl podívz. Napřed jsem načetl na netu vše možné a závěr je asi takový:

- 2,0i jsou nejlepší motory od Hondy, co do spolehlivosti
- občas se vyskytne zvýšená spotřeba oleje
- řetez je naprosto odolný a rozvody jsou bezproblémové
- občas se objeví opotřebovíní spojky a 2hm setrvačníku, nový je relativně dost drahý

Více jsem nezjistil, ani na našich, ani na US forech, ani u prodejců.

Konkretně k CR-V:
- Auto je velmi pohodlné s dobrými sedačkami.
- motor 2,0i a něj stačí bez toho, aniž bys měl pocit slabého výkonu
- lehce se vytáčí a pak poskytuje i dobrou dynamiku, ovšem za vyšší spotřebu
- spotřebu lez bez problému udržet do 8,5/100 v kombinaci
- spodek není absolutně ošetřen proti korozi mimo prahů a nadkolí. POdlaha je pouze v šedé základovce.
- občas se vyskytuje koroze pod zadní SPZ - byly na to údajně servisní akce
- pohon 4x4 občas nefunguje - viz video o novém modelu 4x4, kdy se zadní náhon vůbec nepřipojil - je to někde na netu a Honda to zdůvodnila tím, že situace, kdy přední kola stojí na ledu a zadní na pevném podkladu, se v praxi nevyskytne:-)))
- Kufr je výborně členěný, auto má dojezdovku (což vidím v dnešní době jako obrvsoké plus)
- zadní polohovatelné sedačky, bohužel mimo nejvyšší verzi pouze 2dílné
- vynikající výbava už od prostřední verze, včetně zadní kamery
- vynikající řazení, velmi dobré řízení, vynikající brzdy

Hondisté tvrdí, že nový současný model je horší, než předchozí. De facto je to jen o tom, jak komu sedne dyzajn. To byl důvod, pročo jsem ji nakonec nevzal, nějak jsem ji nevydejchal, ale možná to byla chyba. Dnes už je prodaná.
Jo, ve střední výbavě mají už modely III Alcantaru, zatímco ta nová má už pouze mikroplyš. Vše je pak za nemalý příplatek.

Novou CR-V sežene nejlenějí u Bartyzala (tzv. kroupové vozy) pod 480 bez DPH s 2,0i a manuálem ve střední výbavě (tedy kamery, tempomat, výhřev, metalíza, ALU 17´´,xenony). Velmi levní jsou v uvozovkách i v Příbrami, tam je mají za o něco malinko vyšší cenu, ale nějaká vá´ýbava navíc. Jestli chceš, mohu ti poslat ani ne týden staré nabídky.

Honda Accord 2,4 AT: na ní jsem byl v Pardubicích, sedan, 2010 tuší, 399.000vč DPH. Ještě tam stojí.
K autu: nesmyslně málo místa vzadu, auto je snad jen pro děti vzadu, když řídí vyšší řidič a spustí si sedačku, není kam strčit nohy vzadu. Pod sedadly není místo. Malý kufr včetně nerovné podlahy - obejm sice asi nebude ten základní problém, ale větší zavazadlo neprostrčíš a hranaté díky tvaru podlahy jednoduše neuložíš.
2,4i jede pěkně s hezkým zvukem, ale automat ji dost dusí. Acccord je tvrdý, tato je navíc na 18´´ (netuším, zdali je to standard, nebo se dávaly i 17´´) a jízda je pak prkenná. Na ne zcela hladkém asfaltu je dost slyšet hluk od kol. Třebas po porovnání s mým Legacy je Subaru o řád tišší. Velmi dobrá sedadla s Alcantarou. Palubní deska navozuje dojem daleko dražšího auta, ostatně jako celý vnitřek.
Spodek je celkem slušně nastříkán antikor. nástřikem. Včetně prahu, ale body ubírám za zadní nadkolí - to je řešené špatně na to, koli to auto stálo.V podbehu není skoro žádná ochrana a řešení zadní části prahu před zadními koly je vyloženě neodtažené. Zde bych měl obavy o rez.Lze řešit nástřikem.
Motor: údajně držáky, občas berou olej. Nic víc jsem se nikde nedočetl.
Spotřeba: po testovací jízdě po Pardubicích a na výpadovce směrem na Chrudim ve 3 lidech 9/100 velmi lehkou nohou bez vytáčení. Na to, že to je jen 2,4, se mi to zdálo celkem dost.Spritmonitor uvádí tuším dost přes 9/100 průměr.
Rozdíl mezi 2 a 2,4 je, ale abys ho poznal, je třeba motor pustit do otáček.
Model Accord s 2,4 a manuálem (to je ta bílá, na které jnsem byl asi před měsícem, r.v. 2008, výbava Excutive plus kupa nadstandardu): manuál se chová dalko lépem než AT, výkon je cítit,ovšem i zde se mi spotřeba moc nezdála - po srovnání se Subaru (H6/180kW) je to šul nul, 9/100. Dá se ale při snaze jet i za 7,5, běžná spotřeba ale bude jistě vyšší.
Manuál je bez komentáře-precizní, přesný, dobře odstupňovaný.
Ta dotyčná bílá je sice star, ale v top stavu, v plné výbavě, včetně zimní nové sady na ALU. Má málo najeto a jako rodinný vůz je to výborná volba, pokud překousneš, že za 400 litrů kupuješ 7 let staré auto, ale v top stvau a s plnu výbavou a malým nájezdem. Já na to neměl koule, přeci jen by mi musel sloužit dalších 5 let = 12 let a to není můj styl, ikdyž auto bylo fakt špičkové. Zde mě trochu nahlodala žena, když tvrdí, že mě zná a že ví, že tak staré auto nedám:-) Třeba bych dal. V inzerci už není, takže ten pán z Liberce ji asi odvezl.Ale zkusil bych tam zavolat, třeba jen není na tipcarsu.

Provedení detailů: psal jsem o tom asi rok zpět - povrchová koroze dílů v motorovém prostoru (Acord, i CR-V). Šrouby, hliník, plechy - to by být nemělo, ale je a to je věc, která by mi vadila, takže bych ji musel řešit. Zadní část prahů jsem zmínil, nadkolí vzadu také-to je u premiového japonského modelu špatné.

Celkový dojem_ velmi dobrý, ale má své ale. Být mladá, proč ne.

PS: mrkni na Infiniti, v Průhonicích stojí bílá 2,4 s AT, údajně nebouraná s slušným nájezdem vy výborné výbavě včetně šíbru.
o 02.11.2014, 08:33 | gizmi
Jezdim FR-V s K20 (2.0 i-vtec) pod kapotou a krome spotreby (chci jej nechat predelat na LPG) absolutne super. Kcka jsou stare dobre motory, ktere jsou od zacatku povedene a netrpi na zadne neduhy. Jak bylo receno, rozvod retezem.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3258 sekund.