
Navštíveno 4545x

Na dalsi rok by osm si chcel do firmy kupit novu fabiu combi zrejme 1.4 tdi 77kw,aj dlhe trasy praha-sk praha-rakusko a tak
Vase prve dojmy?v čr je najlepsie kupit si asi skodovku kedze nahradne diely su uz skoro aj v samoobsluhe a design je konecne podareny :)

30.10.2014, 19:53 |
tesil .....radeji nic. To by se zase zvrtlo.

30.10.2014, 20:12 |
Lubak Ono se to stejne zvrtne-))
schválně,kdy tu padnou slova nejúspornější V6-8 v lpg
Fabia III je designove hodne povedena

30.10.2014, 21:22 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2014-10-30 21:25:12
tvl, srábii aj na delší trasy... Jaký máš cenový strop sim tě? No, nechtěl bych s tím jet ani Praha - Brno, natož na Slovensko, do Rakouska...
Otázka ND je o ničem, v dnešní době seženeš kdekoli cokoliv za +- stejné prachy a když máš spolehlivé auto, ani ty ND nepotřebuješ :-D Píšeš na další rok, to měníš tedy vždy po roce nějaké také auto?
Co jsem četl, tak trochu chytře udělali, že je širší, no, ale to navíc v šířce ubírají nakonec vystouplejší kliky :-D No, počkám si na reálné zkušenosti. Ty budou tak za půl roku, teď se ještě ani neprodává, jen objednávky?
Koukam ze sedelo a jelo v F3 asi hodne lidi uz :-D

30.10.2014, 21:31 |
Nora riviera.kidd: ty snad předpokládáš, že z nepohodlného auta udělali ve 3-tí generaci limuzínu vyšší střední třídy, nebo jak?
Jo, všichni už seděli v FIII. Nejvíce se mi líbí, že na novou Fábii nejvíc nadávají ti, co mají obstarožní BMW, Hondy, apod. Čekám teď okřídlený a nesmrtelný argument, že i 10 let stará Honda je lepší, než nová Fabie, Octavie, Superb...
Než F3 tak bych vybíral v sortimentu s novější podvozkou platformou - pokud chceš tedy koncern. A proč? Viz
[ Link ] Nehodnotím design, hodnotím použitou techniku... Opravdu bych si to rozmyslel :)
což o to, klidně by udělali, ale pak by cena začínala na 350.000,- za socku... Pořád je to, na co je to auto určené, kolik stojí... To, že s tím lidi jedou i Chorvatsko apod. není tím, že by to bylo super auto, ale že prostě na lepší nemají a jsou rádi alespoň za takové...
Celkem se mi líbí, i když v něm vidím dost jiných tvarů již dávno použitých, technicky na tom taky nebude špatně, přeci jen ten výzkum je znatelný, ale záleží, s čím se to porovnává...

30.10.2014, 21:39 |
gizmi K nahradnim dilum: do firmy byla koupena nova octa ted, cekacka pomalu pul roku a pri predani zjisteno, ze se stal omyl a nema mlhovky. Volal jsem do Porsche Plzen s prosbou o dovybaveni a to co mi rekl technik, to me usadilo do zidle. Pry cerstve auto a nemaji na ni vetsinu nahradnich dilu, takze musime cekat. Skoda - proste simply na h.... a jak rekl jeden nejmenovany zdejsi clen, kdyz to ty lidi kupuji, tak je asi pred tim nekdo zfetuje, nebo co. Osobne jsem treba propadl octe v 2.0 TDi 4x4 v cervenem, tedy nejsilnejsi nafta, ale za tu cenu vazne ulet, takze domu jsem sahl po Honde.

30.10.2014, 21:40 |
gizmi Camron: chlape normalne s tebou casto souhlasim, ale nez nova skodarna, tak opravdu 10 let stara Honda lepe.. :))
Kup volítaný bávo :-)
Jsem na ni zvědavej, ale 1.4 TDI byl v minulosti pro gurmány:-)
Na to není co napsat. Naštěstí trh je pestrý a každý si může vybrat podle sebe. To jen někteří (stále stejní) mají prostě potřebu pořád dokola hanit výběr jiného. Ještě bych to pochopil, kdyby ti dotyční měli vozy v hodnotě statisíců a prostě jen byli arogantní. Ale takhle? Směšné.
A věřte mi to nebo ne, já se po pár přehmatech (dokonce i v sekci prémiových značek) vracím ke Škodovce. A moc rád!

30.10.2014, 22:01 |
Kmoda Camron máš recht,prodám Accorda,přidám si a koupím novou Fábku,určitě to bude lepší než ten olítanej krám,vždyť ta Fábka bude r.v.2014 a já mám 2003...
Chápeš, že má prostě někdo jiné priority a potřeby, než máš ty? Tohle už je fakt fenomén...super námět třeba na diplomku.

30.10.2014, 22:11 |
Kmoda Myslím že ať napíšu co napíšu,bude to špatně. Jasně že to chápu,jsou lidi co mají jako prioritu třeba právě ten rok výroby. Nebo třeba co nejnižší číslo ujetých km na tachometru,to je u nás taky oblíbený údaj. Nebo co ještě může mít tak člověk jako prioritu při koupě Fábie? Třeba to že je to české auto,nebo že jsou na to levné náhradní díly,to jsou argumenty které slýchávám...
F3 ma hezky vnitrek, daji se vybrat i hezky sedacky
A na jizdu se to da v pohode, alespon z prednch sedacek. Zadni jsou na tom o poznani hure
F1 v podani RS byla fajn
F2 celkem fajn
F3 jsem jen okukoval, ale nebal bych se, design je hodne povedenej

31.10.2014, 07:05 |
Atrey Já bych se F3 vůbec nebál. Přesedlal jsem z S-maxe do F2 combi 1,4 tdi 59kw, přední sedačky (ne základ,ale ty lepší) v pohodě, od 2010 do teď nalítáno 150 000km. Za ty peníze to bohatě stačí, jezdím z 99% sám. Zatím žádná závada, jen spotřebák. Náklady na provoz ninimální. Potřebuju cpát prachy do rodiny a ne do auta, proto ta změna. Ze starších aut jsem už vyléčený a už nemám možnost se v tom hrabat sám, takže autorizák a je vystaráno. Na F3 se celkem těším, ale nejspíš další auto bude Superb v combi. Nikdy jsem nebyl zastáncem škody, ale jsem s ní čím dál více spokojenej. Rád bych si pořídil Audi RS6 v combi, ale peníze na premiové značky nemám,ale servis,díly a komunita okolo škody je tu největší.
Toť můj názor, každýmu se líbí a jezdí dobře v něčem jiném, a bude si to vychvalovat až do nebes.
camron: jsem rád, že nemám priority vyhodit x set tisíc za 2-3 roky zamortizovanej kepl na 1/3 ceny, přesně jako Kmoda, lidi jsou tupí a dobře jim tak :)
Podepisuji se pod Rajdlose ...
Presne tak. Proto by si mel kazdy koupit obstarozni rejzi nebo vrtuli. A kdo nema podobne smysleni, tak je tupec, diletant a nema pravo kdyz ne na zivot, tak alepson na pohyb na svobode.
ježiš tak si nějakej nebsterish koupí fábii no :-))

31.10.2014, 10:53 |
Dudelina | Upraveno: 2014-10-31 10:57:20
To se prodávají 2-3 letý Fabie za 100.000,-? To bych i nějakou koupil :)
Je mi jedno, co si lidi kupují, sám jezdím starý pekáče, ale tyhle "hejty" fakt nechápu 8-/
Lidi jsou teda tupý, prodejní čísla ukazují, že tupců je tady na světě víc, než bych čekal :-)
Edit: Naštěstí jsou pořád tupouni, kteří si nové auto koupí, aby jsme pak mohli nastoupit my "chytří", kteří si můžou kupovat tyto ojetiny za zlomek ceny :)
Lidi nejsou tupý, ale tupí ;) Skloňování přídavných jmen podle tvrdého vzoru mladý.
Jestli to bude k něčemu dobré, tak jsem byl v pondělí na nového Leona ST s 1,4TSI 110kW, výbava FR, verze kombi. Cena 470 bez DPH, ale neFR verzi lze koupit hluboce pod 400. Jelikož se donívám, že FIII bude velmi podobná jídzním projevem té hnusné současné FII, tak uvdeu, že-jelikož FII máme v práci a dost často s ní jezdím-že tak nepohodlné auto jsem dlouho neřídil. Nepohodlí spočívá v naprosto tragickách sedačkách, dále v tom, že pravé koleno mám po 20km jízdy otlačeníé od rohu schránky pod rádiem a při řazení trvale sahám spolujezdkyni na její levé kolno (ještě, že jde o mladou kočku:-)
Leon je naproti tomu zcela dospělé auto, jídzní projev na 18´´ (!!!) kolech byl velmi příjmený, to FII na 16 vyluzuje daleko větší rázy, než onen Leon.
Zpracování se porovnávat nedá-Leon je o 10 světelených let napřed. Lícování plastů, vyřešení mezipodlahy v kufru, sedčky, posez za volantem, prostě totál jiná liga. Tím jsem chtěl říct, že pokud FIII výtazně neopustila filosofii FII, tak já bych tedy na dlouhé trati rozhodněš cestou jakékoliv Fabie určiě nešel.
Jelikož jsem 14 let dělal cesťáka po Evropě, tak ti řeknu, že na autě kure*sky záleží, protože v něm strávíš neskutečný čas a po 2-3 letech přijdeš na to, že máš v prde*i páteř, pravou kyšel a pod. Za tyto problémy, o kterých mluvím, může v mém případě Octavia I, kteru jsem ojel ve dvou exepmplářícha to patří do vyšší kategorie, než FII a myslím, že i III. Pokud máš omezený riozpočet a budeš hodně jezdit, kašli na nějaký dýzl a skoč se svézt s Toyotou Auris 1,6 MT. Upřímně ti prozdradím (neb jsem tím prošel), že po přesednutí do Aurise si připadáš, jako když sedneš do S klasse od MB. To je sice nadsázka, ale pohodlím při cestování prostě Auris ve třídě těchto malých aut prostě jsně vede. A to za cenu kolem 370 bez DPH, takže srovnatelná. Snad jen s rozdílem, že Toyota nabízí i vysokou spolehlivost, nekrade se a možná je i větší, což není také k zahození.
Standartně je tam i vyšší výbava, na to, že jde o UK Japonce.
Fabia je jistě dobnrý auto, ale fakt ne na dlouhý cstování. Je to tvý zdraví a blbým výběrem auta si dopkážeš přivodit nemálo zdravotních problémů.

31.10.2014, 12:15 |
Nora Zdeny, lépe to ani nelze napsat. Já v letech 2007-8 najel v Seat Ibiza 1.4Tdi 145tis. km během 18 měsíců a na otlačené koleno vzpomínám do dnes. O pohodlnosti sedaček se ani nedá mluvit...
Ale je fakt, že jsem najel na jeden zátah 2300km, sice to bylo pak na rehabku, ale pokud je člověk tvrďák, tak to dá :D
Nora:
jasně, že to dá. Já dával trasu Šumperk Miláno 6 letz v Octe 1,9TDI, 4x do měsíce, v pondělí tam, v pátek zpět. Ale dnes užn bych takovou blbost neudělal. Záda v kýblu, kyčel taky, ale byl jsem mladej a hlavně nezkušenej.
fábie na dlouhé trasy = můj sen :-)
když s tím jedu dál než kus po Praze, přijde mi to jako sebemrskání - motor, sedadla, prostor, ventilace (obzvláště ta "kolenovačka" jak popisuje Zdeny)
S tou "kolenovačkou" se to táhne už od jedničky. Já jsem prcek, měřím 177cm a mám problém i při nastupování, že se holení jebnu o hranu přístrojovky. Táta je menší a problém nemá, takže fábie je asi jen pro liliputy.
já se spíše divím, že to tak vůbec nechali a šlo do výroby ta "kolenovačka", však když se v tom někdo nebourá a stačí i málo, tak musí být hnedka po kolenu ne, a to i když jsem připoutám, když koleno mám vmáčknuté do plastu při běžném posedu, ne? A nebo je to holt opravdu pro prcky, tak do 180 cm, tam asi prostor kam s ním je... Ale když to prošlo crashtesty :-(

31.10.2014, 14:22 |
Nora já mám také 177, ale viděl bych to ideal tak do těch 170cm :D

31.10.2014, 15:17 |
DaveF Zdeny: Leon je o třídu výš než Fabie

31.10.2014, 15:24 |
Losky | Upraveno: 2014-10-31 15:26:45
nebudu ti ji vymlouvat, ale počkej aspoň půl roku. Teď je tam plno nedotaženin a prostě celkově první série všech aut je katastrofa.
By mě spíš zajímalo, proč tady každé auto od VW tak negativně hodnotíte. To mu radíte spíš si koupit 15 let starou popelnici, která je rozhoupaná jak houpací křeslo?
Rajdlos: Já se zase nechci pouštět do větnýho rozboru - z Tvého použití interpunkce věta vyznívá, jako by Kmoda byl ten tupoun ;-) Konec OT a hlavně nestresovat :)

31.10.2014, 16:08 |
tesil Losky: Ja myslim, ze se tady hani vice mene jen Fobie. Necetl jsem tady nejaky obsahly diskuze na Supy, Passaty a skoro ani nic tak hroznyho na Octu. Ale kdyz nekdo napise ze je Fabia dobry auto - nemyslim ted III. gen, tak mi nabiha zila na spanku a cuka oko.

31.10.2014, 17:16 |
Kmoda Já neříkám,že je Fabie hrozné auto. Když se budeme bavit o Fabii III,vypadá docela hezky,hanit ji nemůžem,protože v ní nikdo z nás ještě asi nejel,ale nic moc jiného než předchozí dvě generace to nebude,nebo to někdo čeká? Jde o to na co je dobrá a na co je špatná. Jako vozítko do města,mezi vesnicema,jako druhé auto do rodiny a tak,proč ne. Ale jako polykač km na dálkové cesty??? To budu jezdit radši tím 10 let starým Accordem...
Mel jsem jeden cas dvojkovou fabii jako sluzebak a to auto je podle me dobry - samo k tomu k cemu bylo stvoreny - tzn neni to rodinny auto ani kdyz si clovek priplati za klima apod a neni to auto na dlouhy cesty - ale mesto, kratsi trasy a jako pracovni nastroj - nemam pripominek a to jsem mel dokonce opevovany 1.4tdi motor.
Trpela u nas fakt dost, a nekde na 120tis odeslo turbo - novy asi 25 - coz zas mi neprislo jako takova traga, proste spotrebak...
Mel jsem jeden cas dvojkovou fabii jako sluzebak a to auto je podle me dobry - samo k tomu k cemu bylo stvoreny - tzn neni to rodinny auto ani kdyz si clovek priplati za klima apod a neni to auto na dlouhy cesty - ale mesto, kratsi trasy a jako pracovni nastroj - nemam pripominek a to jsem mel dokonce opevovany 1.4tdi motor.
Trpela u nas fakt dost, a nekde na 120tis odeslo turbo - novy asi 25 - coz zas mi neprislo jako takova traga, proste spotrebak...

31.10.2014, 20:32 |
Losky já se vezl novou a je to pořád menší auto, ale už je to lepší, jak ta dvojková s tím svým super tunelem uprostřed, kde si člověk napichuje koleno na hranu palubky. Jede to docela slušně a mě to auto mile překvapilo. Jel jsem teda nejvyšší výbavou, takže socka bude bída asi jako vše od koncernu VW. Ale na druhou stranu tyhle auta si drží cenu a podle mě i kvalitu. Jezdil jsem hodně škodovkama i v práci a vždy pohoda a žádný drahý servis, což se třeba o francouzech říct nedalo, navíc když jsem měl rok starou C3 1.4 HDi s pořizovací cenou v té době asi 400t a v servisu zjistili, že C sloupek je špatně svařený a dělali se s tím nějaké velké obštrukce, na 38000 odešel homokineťák, pak zase nějaké čidlo klimy. Při dodělávání tempomatu se zjistilo, že tam kabeláž má pro to být připravená a ve finále nebyla atd atd. Samé zkušenosti s Renaulty atd. Jediné francouzská auta, která mě nezklamaly byly Renault 5 a Citroen BX:)
Jinak jsem chtěl říct, že pokud člověk nemá přebytečné půl milióny na nové hltače km a chce nové auto, tak prostě Fabia vede. A co se týče pohodlí, tak každý má rád něco jiného, mě třeba vadí měkké sedačky a preferuji tvrdé a někdo zase naopak

31.10.2014, 21:58 |
Alííí Asi jako assassin, taky jsem vyzkousel od prvnich Fabii mnoho typu (i v casech, kdy jsem v bazaru prodaval 700 aut rocne), pak vlastnil verzi RS, pak vyzkousel starou i FL verzi FII., a spokojenost. Na to, na co bylo to auto stvorene, je to dobrej pocin. Takze nevidim duvod hazet na FIII. spinu jen proto, ze je to hranata Skodovka s prdeli Fiatu Stilo, a ze se v tom "neda sedet". Urcite se "neda sedet" i v mnohem drazsich autech, jen se proste nevyrabej u nas, a nebrzdej nas denne na D1 nebo D5 v levym pruhu, no. Kdyz to ale nekoho bavi...
Zdeny60: Stejnej problem jako mas u FII. s mistem za volantem, a otlacenou nohou od VYMRDANYHO PLASTU POD RADIEM (za to bych tomu vynalezci fakt zlomil zapesti), mam ted i u Octavie III. - mam ji jako sluzebak, 150PS TDi v nejaky takovy skoro Eleganci. Musim rict, ze v OIII. RS jsem teda jeste nesedel, ale jestli je tam ten plast taky, tak je to fakt k placi...v Boleslavi si do tech aut snad nikdo neseda, nebo co...?? :O
Aliii: hele rekl bych ti jak se to v boleslavi navrhuje a treba jak ten vymrdanej plast zlepsili do velkyho SUV... Ale podepsal sem mlcenlivost :) tak az nekdy u panaka :)

01.11.2014, 10:19 |
Losky O3 mám a při výšce 178 a váze 79kg mi tunel nevadí jako ve starších autech. V Yetim (palubka O2) mi to taky vadilo."Kdybych pánové před vás postavil dvě krabičky od sirek, ale dvě naprosto stejný krabičky, a o jedný z nich vám řekl, že je z USA, tak která by pro vás byla lepší, co?"
Jen by me zajimalo, kdyz se Fabia II FL prodavala jako Fabia III a bylo to tak krasne prehledny, jak to bude ted? Fabia IV nebo III beta 2?

01.11.2014, 12:10 |
Kmoda Fábia II se někdy prodávala jako Fábia III? Tak tomu říkali možná lidi a ti ať si to přeberou jak chtějí. To samé slýchám v práci,Octávii II poface říkají "trojková Octávka",ale to je jejich boj...
Rajdlos: lidi jsou tupÝ, jelikož jsou mladý, mladé, mladá. Tohle vím najistotu.
Jinak F3 dvojce jsem musel přijít na chut, jednička nic horšího se mě neřidilo. Na trojku se těším až bude, proč by si měl jezdit do autorizáku, pokud nechceš servisku tak jezdit nemusíš.
LOL, tak tys ve škole asi hodně chyběl, ale jo, bojuj dal.

01.11.2014, 12:53 |
Nora endru.ondra: pokud chceš servisku i záruku, tak do autorizáku tě nikdo nenutí. Od toho je bloková výjimka.
endu.ondra: lidé jsou mladí ty jistoto :D

01.11.2014, 13:13 |
CRK endru.ondra: nechápu, jak se někdo s tvojí nemocí může srát do češtiny :D
:-))))
Kua tys to odůvodnil:-D
Endru: Doufám že to je humor.... Lidi jsou mladé....

01.11.2014, 17:38 |
Losky garančky na FII nejsou nic drahého. Kolega z práce má z roku 2011 a letos končil s garančkama a dal za ně celkem do 8t za všechny dohromady
Kolik jich bylo, dvě?:-))

01.11.2014, 17:44 |
Alííí assassin: Kam ty se vsude nedostanes... :)
Losky: Mam 191cm a 99kg, a po 300km jizdy v O3 mam pravy koleno z pravy strany odreny...je to dost neprijemny, ale asi to zalezi i na posezu ridice a stylu jizdy. Minulej tejden jsem s ni najel 1.300km behem dvou dnu, a stve me to tam...
A k tematu: lidi jsou podle mě mladá !
endru.ondra: Rajdlos a kluci mají samozřejmě pravdu, udělal jsem chybu - stane se.

01.11.2014, 18:08 |
pbjun Jestli dal za všechny garančky od roku 2011 jen 8 tis tak najel tak 30tis km :D coz je jedna garancka :D A to by i sedelo... Mel sem firemni fabii II kombi od 31tis km do 192tis km a garančku pod 10tis sem viděl snad jen 2x... Vždycky 10 - 15tis za garančku... Navíc co se týče pohodlí a jízdních vlastností - řekl bych, že tyto věci fabia II neměla :D Horší auto jsem nikdy v životě neměl a upřímně můžu říct, že spolehlivost taky nebyla ideální... Přesedlal jsem na focuse III kombi a bylo to jako přesedat ze škodovky do mercedesa :D Třeba bude trojka lepší, ale nevěřím tomu, prostě jako krátká verze s obyč benzínem určená na nákupy ok dejme tomu, ale já sem tím jezdil 50 - 60tis km ročně a to se fakt nedá!!!

01.11.2014, 19:12 |
Losky | Upraveno: 2014-11-01 19:16:30
Na autě má najeto přes 60t km a dodržoval vše co měl. Nevím, proč se tomu divíte. Nevím, kolik těch garanček měl, ale vše bylo tak jak mělo.
Dneska jsem se na ten tunel u O3 zaměřil a je pravda, že tam opravdu moc místa není. Já s tím problém nemám, ale větší člověk asi dost mít problém může, to opravdu mohu souhlasit.
Jinak FII i FIII je auto pro nenáročné. Je to nízkonákladové auto, rozhodně třeba již zmiňovaný Focus mi nepříjde jako nějaký zázrak. Stříbrné plasty atd u mě teda dobrý dojem nebudí a i na cenách ojetin je vidět, že je to Ford. Poslední dobrej ford mi přišel akorát Focus první generace.
Pokud člověk najezdí 60000 km ročně, asi bych volil ještě větší auto, jak Focuse.

01.11.2014, 19:21 |
Lubak Na co volit větší auto když jezdí člověk sám? když je omezenej rozpočet tak auto ve velikosti Focuse/golfa/mazdy 3 prostě stačí

01.11.2014, 19:37 |
Losky Většinou platí, že větší auto, víc místa pro řidiče. Já jel taky do Bulharska a za dva dny zpět na jeden zátah FI a co se týče místa na řízení, byl jsem spokojenej, až teda na ten blbej tunel, ale měl jsem sportovní sedačky co se dávaly do RS. Každopádně pokud bych měsíčně jezdil 5000 km asi bych volil auta typu Mondeo, Passat, A6, Accord
K tomu tunelu - to je taková specialita koncernu, i u Passat B7 je to v místě dotyku vyrobený z tvrdého plastu (nechápu) a po cestě Vídeň a zpět jsem tam měl taky slušný ďolík :-D, OII,III to samé, Seaty taktéž ...
K ostatnímu se nemá smysl vyjadřovat, kdo chce kam .... :-D

06.11.2014, 21:25 |
PK Teď ji akorát testovali v autosalonu na primě. 1.0 mpi a 1.4 tdi. Kdyby to náhodou někoho zajímalo :) Docela to chválili ;-)
A co jsi čekal? Že jí pohaní? :-)))
No, autosalon, tam si nepamatuju, aby nějaké auto výslovně hanili :-D Tam chválí všechno a nejen z pohledu kupujících kategorie auta ;-)
Prodej startuje příští týden, volně k dostání tipuji bude kdo ví kdy, teď to bude z předobjednávek, takže to tak horké s koupí asi nebude, až tak na jaře?
nebsterish - tak co, jdeš do ní?
Koukal jsem,za mne v pohodě vzhledově.
Líbilo se mi financování..
40% akontace a 72 měsíců po 3xxx kč..
Cena jak za Supa :-))

06.11.2014, 22:28 |
PK | Upraveno: 2014-11-06 22:30:30
Manželce na ježdění po městě a cestu do práce (10 km) bych to klidně koupil, kdybych na to měl peníze :) Zase kdybych už na to měl, tak bych možná za tu cenu vybral něco jinýho :D
Schwaboid: Nic jsem nečekal, jen jsem to zmínil ;-)