
Navštíveno 2784x


29.10.2014, 20:52 |
DaveF co si pamatuju tak myslím Avie se předělávaly na LPG
DaveF: coooo? :D Jako vazne?

29.10.2014, 20:54 |
xSam Normálka, nic neobvyklého, ale o té ekonomičnosti bych si dovolil pochybovat. Míchá se nafta s plynem a úspora je cca 25%. I když i to může být pro někoho pádný argument.

29.10.2014, 20:57 |
xSam Navíc spousta autobusů jezdí přeci na CNG...
xSam: u tech autobusu to je malinko jine jiz, ty jsou z vyroby na tohle prizpusobeny a ty motory nejsou uplne identicke jako ty jiz na CNG.
Navic nafta maze sama o sobe oproti suchemu LPG, cili dalsi vec je primazavani atp.
"Míchá se nafta s plynem a úspora je cca 25%". Jakpaks došel ke svému závěru, nějak nemůžu nikde najít to míchadlo.

29.10.2014, 21:12 |
DaveF přimíchávání plynu do nafty je něco jiného
ta avie měla skutečně svíčky a rozdělovač
[ Link ]
jj, klasickej diesel miva tusim 80:20 (nafta/LPG), ale kdyz tam nekdo navrta svicky a rozdelovac, tak to uz je samozrejme vyssi stage :-)

29.10.2014, 21:19 |
xSam bartosek, tak toto je samozřejmě slovíčkaření.
Do sání se vstřikuje určité množství plynu, to tedy znamená, že v motoru se to "smíchá" s naftou.

29.10.2014, 21:22 |
xSam Knightey, jasně, ale ne u všech, některé motory jsou předělávané dodatečně.
Nicméně, princip je podobný, kromě tedy výše zmiňované Avie.
jj my delame take Bifuel systemy,ze muzou jet na dva druhy paliva...
[ Link ]

30.10.2014, 05:45 |
Lufas děla to třeba TEDOM a je to v podstatě starej Liazackej motor:-)
jj pro Tedom dodavamne ridici jednotky

30.10.2014, 09:02 |
Lufas ja delal na technologii ve vyrobe motoru...
avie s plošinou byly běžně na LPG, páč to blafe jen na místě a na pojezd to stačilo, bylo to líný jako prase:)