Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Volvo v70 ano/ne? Alternativy?

 o Navštíveno 3777x o
o 27.10.2014, 19:18 | assassin
Ahoj, naskytla se mi moznost koupit v70 treti generace, 2008, 2.4d 120kW, manual, najeto 220tis - je to sluzebak z firmy kde jsem delal, chvili sem s nim taky jezdil. Potrebuju auto na dojizdeni do prace, momentalne 170km denne, ale vyhledove to muzou byt delsi trasy. Bojim se najezdu - aby to nebyla jen nepojizdna kasicka a taky toho ze kdyz sem odesel z firmy tak si to vzal mladas, nedal na servis a prejel olej o 15tis. Jinak auto pravidelne setvisovane v autorizaku.

Sam mam rad stara auta a velke benziny, dobrovolne bych si to nekoupil, ale kvuli praci je to nutnost - spolehlivost, bezpecnost, pohodli a relativne rozumna spotreba.

Vzit nebo ne? Nejake alternativy dejme tomu do 200tis?(u tehle v70 je cena o cca 50niz nez zacinaj auta s podobnym rokem/najezdem v i nzerci) Koukal jsem na posledni vektru, lexus IS...
MB sem asi neprisel na chut, bawa se bojim ze v dane cene nenajdu nic slusnyho, koncern nechci - nemaj zadnej slusnej motor podle me..
Taky auto znam, u jineho je riziko ze km jsou jinak, servis jinak atd..

Dik za nazory a rady


o 27.10.2014, 20:49 | radek.613
No nevím jestli na porci á 200km denně je dobré kupovat si olítaný ropák ještě ke všemu od značky, na jejíž produkty v neautorizákách a domácích servisech tak maximálně kouknou, pochválí barvu a pošlou Tě pryč :-D Zkus tu "nutnost" ještě zvážit, podle mě ty parametry co jsi vyjmenoval, platily prvních 5 let od novoty a prvních 150tis km, teď už nastoupí jiné. A co se týká té porce km a tím i hodin strávených v autě, nejen v zimě - myslím že pokud člověk není masochista, magor a blázen s mozkem olepeným sazema, tak ví, že normálnější a použitelnější cesta ojetiny s rozumnými náklady na tuhle porci km je vždycky pohodový atmosférický benzín obsahu 2l a výše...
o 27.10.2014, 21:11 | KFL
Přesně tohle auto máme, stejný rok, jen poloviční nájezd. Neautorizák to opraví v pohodě (běžný věci), diagnostika načítá. Origo servis je drahej jako kráva, ale mají slevy pro starší auta (myslím, že kolem 20 % na díly).

Jinak rozmysli - my máme průměr 8,5 nafty a to se s tim courá povětšinou žena.

Motoricky, pokud vše bylo servisováno, se snad není čeho bát. Pětiválce jsou prakticky věčný (i nismo to říkal :) a nájezd 300k+ není nic výjimečnýho. Navíc ta 120kW verze má ještě výkonovou rezervu (verze D5 je silnější), takže nejde o žádnej vyhoněnej agregát.

Jinak auto pohodlný, uklidňující koráb. Na těch 160 koní zase moc nejede, ale na běžne provoz bohatě stačí. Hodně znát je váha, je to spíš takovej usedlej pán v letech, kterej se nikam nežene. Což ale u tebe zase nehraje takovou roli ;).

Tady máš náklady na náš vagón za poslední 2 roky...
[ Link ]
o 27.10.2014, 21:12 | assassin | Upraveno: 2014-10-27 21:16:05
Radek: vazim si tveho nazoru, jen teda z nej vidim ze volvo radeji ne, ale nevidim co jo:) bojim se ze novy benzinaky maj uz hodne podobny kurvitka jak ropak - primej vstrik, nekolik lambd, valvetronic a podobny zverstva...
Mam doma e36 s m52b28 coz je pomerne vyhlasenej "drzak" a taky to neni uplne tak jak se rika...
Ty hodiny v aute jsem dosud absolvoval ve sluzebacich smax/tahle v70/passat - samo vse ropaky a ten petivalec ma vevnitr prijemnej zvuk a prubeh ne tak vzdalenej od benzinove atmosfery - tzn ten komfort bych rekl ze tam je...
Servis bych samo delal u neautorizovaneho, ale specializujiciho se servisu.

KFL: dik za info, jo ze to zere vim - teda vic nez bych u dieselu cekal, s smaxem sem jezdil o litr a vic mene, stejna hmotnost, 140ps a velka krabice - taky smax pocitove lip jel, volvo je lemra lina, ale kupodivu me v nem nevadi jezdit pomalu :)
Stavim si jako vikendovku e36 kupe - chci sundat tak 100kg a se sanim z 325 by se to melo prehoupnout pres 200ps - takze se vyblbnu s tim...
o 27.10.2014, 21:19 | radek.613
No "co jo" se mi moc nechce "radit" protože funguju "jinak" a býti postaven před nutnost řešit Tvůj problém, stejně bych ho řešil po svém - tedy léta konstrukce 1993-1997, roky produkce 1995-2001 MAX. A na to má dneska málokdo buňky a koule (třeba Zdenyho by při takovýhle parametrech zaručeně trefil šlak :-D :-D :-D), ačkoli věci z těhle posledních poctivých let automobilismu nemají problém najet půl milionu při zlomkové ceně za údržbu a servis, než dnešní pěti-sedmi leté verky. Nehledě na pořizovací cenu.... A to jsem v původní reakci ani nezmínil věci jako rizika loupeže a spol...
o 27.10.2014, 21:22 | assassin
Jo a je mi jasny ze moje reakce na radka vypada ze to nechci od nikoho rozmlouvat ale ze to chci potvrdit - no popravde byl bych radeji kdyby lidi jako on napsali ze do toho mam jit :) ale takhel o tom budu muset hodne premyslet...
Mel bych za to treba peknou e39 s 3.0 ale uz je to proste "stary" auto - a budou me ve starym bawu sacovat vsichni policajti - ne ze bych pasoval - ale nic bajecnyho kdyz kazda bezna kontrola si s jistotou vytahne ze snury aut zrovna me - znam z e36...

Jo jeste teda dulezite faktory co me presvedcuji ke koupi jsou cena dost pod 200 a ze je to summum vybava
o 27.10.2014, 21:23 | KFL
IMHO - V70 se nekradou ani nevykrádaj (ve srovnání s koncernem teda) :).
o 27.10.2014, 21:32 | assassin | Upraveno: 2014-10-27 21:33:07
Radek: chapu :) no jeste nutne potrebuju porsche 928 tak ze bych koupil jako sluzebak to :) jen ty provozni naklady u nej taky nejsou uplne maly - 15+na sto uz trosku zahejbe s rozpoctem :) ale je fakt ze jeden nemec prodava nejstarsi 4.5 litr a s puvodnim motorem a auto prevodovkou ma pres milion a porad vypada docela pekne...
o 27.10.2014, 21:33 | radek.613
Šacovat Tě budou v jakémkoli báwu, ta značka se svého renomé zde na východu už těžko někdy zbaví :-D :-D :-D A co se týká tzé "zločinnosti" - stačí se podívat na Allegro, co dílů z "honem rozebraných" aut je na V70 k dispozici :-D Prada, šíře a kvality nabídky věcí na koncerny to zdaleka nedosahuje, to ne :)
o 31.10.2014, 11:24 | assassin
Radek: hele tak uz se mi to trosku rozlezelo .... A asi na to prdim.... Nebudu se jeste chvili rozmazlovat "radobyluxusnim" autem a vyberu casem neco opravdu "srdcem" :)
o 31.10.2014, 11:52 | Zdeny60
Radek naspal celkem zajímavou větu, týkající se let výroby slušně postaveného auta.
No, dovolím si s ním opět nesouhlasit, protžoe jím myšlené vozy budou dnes, skoro po 15-20 letech shnilé na štor )mám dojem, že měl na mysli Jaguára, nejlépe s V8)a mít historika, o kterém chchi mít jistý předpoklad, že mě ráno do té práce odveze, bych asi fakt nedal.
Přesto ale souhlasím, že vozy ze současné 5 let staré produkce jsou skoro vždy ve všem horší, než ty, postavené kolem roku 2003-06.
A jako etalon spehlivosti bych tedy osobně BM nikdy nepostavil. Ani nové (to už tuplem), ani historické (tedy třebas opěvovanu e39).

Pokud spolehlivost, tak japonce. Toyota, SUbaru...

už vidím tu diskuzi:-)))
o 31.10.2014, 12:43 | assassin | Upraveno: 2014-10-31 12:43:52
Zdeny: to ti asi nidko rozporovat nebude - aspon ne z lidi co bmw meli - ja treba mam e36 kupe tak bych vedel do ceho jdu...
Spis jde o to ze tam odchazi veci co se konstruovaly na to ze se budou menit - casti podvozku, ale nerozsype se neco "slozityho a drahyho" na motoru - obvykle.
Ja sem si zvykl na komfort volva a i mi sedi designem a pojetim interieru - ale asi uz opravdu to auto bude konzumovat dost penez na opravach - treba je tam komplet podvozek na vymenu - tlumice, naky cepy...
Obavam se ze s autama do 200 a s podobnym komfortem to bude vsude stejne ....
Jestli ted nekoupim tenhle krap tak asi budu koukat po lexusech - ikdyz mi tam vadi ze nemaj velky kombi. Subaru me neoslovilo nicim - at uz pro me zbytecna 4x4 tak i ty materialovy problemy u nekterych komponent motoru ve me nebudi moc duvery ...

Kzadopadne momentalne me nenapada nic co by bylo komfortni na cestovani a soucasne splnovalo ty ostatni pozadavky - cena,naklady, spolehlivost...
o 31.10.2014, 13:02 | Zdeny60
Subaru má problémy s komponenty motoru jen tehdy, když LPG nainstaluje vemeno , který to nemí nastavit a ty jezdíš dlouhodobě na chudou směs. Jinak cajk. Jsou plynaři, co mají na Forynech 400.000km a nezdá se, že by motory šly k Manitouvovi.S jedním jsem mluvil v pátek v Ilosu v Liberci...Na motor nebylo chytnuto. Dokonce ani na ty věhlasný ventily:-)))Co na to radek.613?
Jinak pokud Lexus, pak GS a vyšší řady. IS je malé, sice příjmené, ale malé. RX ne.

Jinak co se týká komfortu, atk současný Outback je obrovský a vysoce komfortní. Navíc dobré CVT. A 4x4 bych nezatracoval. Jen pro někoho trochu kontroverzní dyzajn (i pro mě, jako Subaristu).Ale jídzbně překonává nějaký Superby, Mondea a jiný německý auta na celý čáře, o tom je třeba se přesvědčit.
o 31.10.2014, 14:03 | assassin
Zdeny: ja 4x4 nevyuziju a tudiz je to zbytecna hmotnost navic, zere to vykon/palivo a je to potencial i zdroj problemu. O jizdni vlastnosti mi moc nejde, mam starou 328 na blbnuti...
Jestli nekoupim to volvo tak si dam urcite s nakupem podobnyho krapu na dlouho cas - leda ze by se naskytlo neco fakt peknyho...

Lexus gs by me lakal - tusim ze gs300 ma 2jz motor? Ten je celkem neznicitelnej (ale i dost zravej)
o 31.10.2014, 14:13 | Zdeny60
OK, však já ti to nevnucuji:-)

Was ist das 2jz motor??? Jakou řečí ke mně promlouváš?

Jinak GS300 je celkem příjemný auto s příjeným motorem (183kW), klasika RWD, pohodlný. Jen v dnešní době už trošku bez nějaké té špetky agresivity v dyzajnu. Ale na to auto nejedzí...

Jiank kdybys ožele sedana, tak mrkni na vlákno, které jsem založil já, když kamarád sháněl Lexuse a je tam link na LS460. Slinty slinty:-)
o 31.10.2014, 14:15 | Zdeny60
K té žravosti - GS už by měl mít dvojí vstřikování (direct a MPI), čímž se dosahuje lepší účinnosti spalování v závislosti na režimu motoru a spotřeba není dramatická- já jsem při zkušební jiízdě měl vynulovaný PC a spotřeba byla do 9/100. to se ti vrátí na servisu, protože hlas lidu (=majitelů, ale i servisu) hovoří, že Lexus obecně příliš mnoho servisu nepotřebuje, nějaký ty brzdy )pohoda druhovýroba), tyčky, desky. Na clublexus.cz najdeš výpis nákladů na jednotlivé modely od IS po LS až IS-F. levnější, než Volvo, nebo zejména německý šunky:-)
o 31.10.2014, 15:24 | radek.613
Zdeny, Jaguara jsem na mysli neměl, ten v těch letech V8 nevyráběl, to zaprvé :-D Za druhé, shnilé na šrot budou z těch let kupříkladu věhlasní japonci, kteří opouštěli fabriku třeba jen se základovkou stříknutým spodkem (mazda kupříkladu) a pak samozřejmě vozy konzumní, již tehdy vyráběné plánovaně na 5-8 let výdrže, a které se kupodivu dožily dnešních dnů mnohdy ve srovnatelném stavu, jako dnešní low-cost auta po pěti letech lízingu. Není to o tom, jestli se mnou souhlasíš nebo ne, z jednoduchého důvodu zcela diametrálního přístupu a výběrových kritérií Tvé a mé osoby se my dva shodnout nemůžeme nikdy. A to je alespoň pro mě fajn, protože by mě pravdu strašně děsilo, kdybych si auta vybíral a cifry za ně utrácel a tak pravidelně je měnil jako Ty. Dále tedy pro jistotu upřesním - vymezil jsem období konstrukce a výroby dle mých preferencí, a zapomněl jsem uvést segment trhu, či jak se to dnes jmenuje. Takže věz, že "segmentem" z té doby v žádném případě nemyslím věci jako Felicie, Fabie 1, Octavie, Mazdy 323, Yarisy, Astry, Vectry, a podobné spotřební krámy. Ty nebyly konstruovány ani materiálově dány tak, aby se s nimi za 15 let ještě počítalo. Segment, ve kterém si dnes vybrat spolehlivé bytelné a kupodivu (pokud není otuněné nebo amatérsky opravované) neshnilé auto, byl tehdy specifický a podle dnešního názvosloví "prémiový". Jo a samozřejmě nikdy nevybírat u MB, bo jejich úžasná přitažlivost hniloby je vyhlášená už od války a trvá dodnes :-D :-D :-D A assasin má velkou pravdu v tom, že je setsakra rozdíl řešit, i opakovaně díly spotřební a veskrze mechanické, jako tlumiče, čepy, brzdy, a podobně, a nebo věci fatální, průserové už konstrukcí či poddimenzované, blbě zkonstruované, a s nimi i nekonečné přehrávání softwarů a firmwarů a podobné hovadiny, jako třeba namátkou výměna destiček pouze přes diagnostiku což je doména samohybů právě někdy od 2005 dál a po roce 2010 už vlastně jistota :-D :-D :-D A to nepíšu o tom, kolik 15-25 letých aut se i s nějakou závadou a s nějakým částečným "diskomfortem" vždy dostane domů po vlastní ose, kdežto jak veliké je procento návratů i s totálně banálními závadami na odtahovkách přímo do autorizáků dnes :-D Ale je to každého boj, a svobodná volba,takže o nic nejde....
o 31.10.2014, 18:33 | Zdeny60
No, napsal jsi to šalamounsky dobře. Vyjmenoval jis, co bys NEpořídil, ale niokde nečtu, co tedy bys POŘÍDIL. Tak mám dojem, že takové auto, o kterém píšeš, není.

Že by nakonec Audi A6/100? :-))) Ta fakt vydržela, má ji soused a už odtahala materiál na 3 baráky:-)
o 31.10.2014, 18:52 | Lukasino
Do jaké spotřeby by ses potřeboval dostat? Je problém LPG?

Osobně bych také šel do nějaké V6, která ještě tolik nežere a přitom už je to rozumné svezení + LPG. Ale nesmí Ti vadit menší dojezd (tzn. tankování každý den / obden při tomhle nájezdu) a věčné zákazy v podzemkách.

Lexus GS je skvělá volba, ale to auto bych si nekoupil pro celoroční provoz, kdy musím denně najet 170km (kvůli zimě)
Stejně jako všechna ostatní RWD

Po čem bych se díval já:
Dost lidmi opovrhovaný, ale podle mě příjemný X-Type s benzínem (chce to vybrat tu bezproblémovou kombinaci)
Legacy - nevím jak je to s LPG, všude se píše že průser a přitom jich jezdí dost :) ale za mě to má prostě slabší interiér
Honda Accord
Audi A6
Víc mě teď nenapadá :o)

Nejlíp když si prostě uděláš seznam aut co Tě zaujmou, dojedeš se svést a výběr se Ti zúží sám :)

Já třeba nikdy nedal na to, jestli se něco sere nebo ne, prostě jsem to koupil. Stejně je všechno o kusu, můžeš jezdit Touaregem V10 TDi a jen lít naftu stejně jako mít Feldu 1.3 a stále do ní sypat :) Prostě když se to má stát, tak se to stane :o)
o 31.10.2014, 21:00 | assassin
Lukasino: najedu cca 40tis rocne, vetsina pracovne - takze si auto na sebe vydela - ale samo kdyz projedu 2x tolik v benzinu, o to min mi zbyde ... Jezdim delsi streky po dalnici a vesmes rychlostma kolem limitu - tzn spotreba do 8,5 by byla fajn. Ale zas tolik na tom nesejde. Narocnej nejsem - jezdil sem to i sluzebni fabii 1.4tdi a ted co nemam sluzebak tak sem "zdedil" po otci golf3 1.4i a taky se da :)
Takze spis rozmarilost - muzu dojezdit golfa, naklady nic + 7litru na sto...
Rwd a zimy se zas tolik nebojim, mam e36 asi sestym rokem a nikdy sem nemel problem - zlaty proti zigulovi co jsem mel kdysi a taky se to dalo...
Auto nemusi nijak moc jet - ostatne ta 2.4d ve volvu co ma pres 1700kg taky moc nejede - je to spis o pohodovem cestovani nez zavodeni - e36 prochazi prestavbou, cil je dostat se pres 200ps a hmotnost sundat o 100kg (tzn pod 1300) takze na blbnuti mi bude stacit tohle.
Vyhledove bych se chtel dostat na projekt do zahranici (DE) a tam asi bude problem s emisema - vetsinu zakazek ve firme ze ktere pochazi auto jsme meli ve wolfsburgu a bez "kolecka" se tusim do mesta neda vjet - tim by samo byly mimo hru ta auta pred rokem 2000...
Lexus, accord a xtype jsou mi sympaticky...

Volvo jsem prosel a aby bylo 100% chce to dat do kupy podvozek - tlumice a naky cepy a nejspis brzdy - to odhaduju tak na 50tis - tzn i s tim to vychazi cca 20-30tis pod cenou aut v inzerci - coz mi prijde malo abych to koupil ikdyz to vlastne nepotrebuju - tzn bud jeste pohnu cenou dolu nebo na to kaslu a budu cekat na neco "peknyho"

o 31.10.2014, 22:50 | radek.613 | Upraveno: 2014-10-31 22:51:26
Zdeny naopak,je spousta aut co bych pořídil, nemám s výběrem vhodné kombinace zajímavé techniky a designu z těch let žádný problém, ale nejsem Assassin :-D :-D :-D On se tu ptá na názory, jemu všici odpovídáme, a on si z toho zajisté závěr udělá sám. Kdyby šlo o mě, jednak bych takovéhle vlákno nikdy nezakládal, neb mi naštěstí vůbec nehrozí pořízení a užívání ojetého Volva :) , a ani nemám byť promile pochybnosti o výběru čehokoli do svého vozového parku, abych to musel konzultovat nebo probírat s kýmkoli jiným než s konstruktérem nebo dílenskou příručkou/dokumentací. Ale že jsi to Ty, kousek seznamu uvažovaných a výhledových samohybů té doby...... AR GTV, Morgan Aero, XJ81M, P38A, 613-4MiLM95, MGF bez VVT, ArnageR, Fiat Multipla, Focus ST, .....
o 01.11.2014, 09:01 | Lukasino
assassin: Pokud opravdu s RWD nemáš problém, šel bych do GS 300 nebo Jaguaru S-Type ;) Za málo peněz opravdu spousta muziky...
o 01.11.2014, 16:10 | Zdeny60
Multipla??? neééé:-))) Vytříbený vkus, fakt.
o 01.11.2014, 17:19 | Bulík
Ahoj,

Mne pořízení a provozování ojetého volva potkalo.Z pohledu Radka samozřejmě tragédie,ale jako uživatel jsem spokojený.Jen pro pořádek uvádím,že je to Volvo V70 II 2,5tdi r.v.2000.Na hrbu to má již 425t.Já najel nějakých 42t.Krom rozvoďáku,kladek atd. jsem dělal pouze kotouče(předek)a podtlakovou pumpu,která klepala již v den nákupu.Co se týká cen nepřišlo mi,že by to bylo hodně nastřelený.
Jsem si vědom toho,že Assassin se ptá na auto generačně jinde.
Jen mne trochu hryže ta hysterie okolo ojetých nafťáků.
Já jiný auto než ojetýho nafťáka nikdy neměl a nikdy mne nepotkala na podobném autě finanční žumpa.
Co jsem zaznamenal tak Assassin vznesl podobný dotaz na Volvo fóru.Tam si myslím,že je to místo kde pohledat co tam lidi řešej.Pěkně si to v klidu projít počíst atd.
Já osobně pokud bych měl možnost podobný vůz "nasát" za dobře neváhal bych.

Ahoj všem.
o 01.11.2014, 18:14 | xSam
Volvo má několik nesporných výhod:¨
- auto se nekrade, dle statistik se jich ukradne za rok v jednotkách kusů oproti statisíců škodovek.
- Auto nikoho nepobuřuje, i když pořizovací cena byla 2mio, prostě nenápadný auto, což pro někoho může být velký plus.
- Vovlo je neuveřitelně pohodlný, nejel jsem moc s auty, ve kterejch bych se cítil lépe, mám 191cm a 100Kg.
- je spousta neautorizovaných servisů, kteří auta umí opravit levně a dobře, ale chce to hledat.
- Je to pořád prémiové auto, takže ve výbavě je to znát.
- naprosto neuvěřitelná cena ojetin, vzhledem k nové pořizovací ceně.
-Bezproblémový provoz na LPG, jezdím s 2,4 170koní za 10 litrů LPG
-I ta moje 15 let stará pixla je velmi tvrdá-bezpečná. Nedavno jsem potkal 206 ona totálka, já mám odřený nárazník:-) (Dobře, no a ohnutou výztuhu)
- Pocitová stránka je hodně zajímavá, svou chladností je to pro mě hodně emotivní auto, jednou jsem se projel a už nechci jinak.
- Výměna rozvodů, jednou za 180K, já najel 200k:-)
- Kvalitní lak

Několik nesporných nevýhod:
- některé díly jsou kurevsky drahé, jako třeba dvouhmota, zase ale bez problémů vydrží 200K včetně spojky.
- Slabé podvozky na výdrž, často se mění čepy,
kosti, uložení tlumičů a podobně
- nekvalitně zpracovaný interiér, auto při větším nájezdu různě vrže, hejbe se, je ošoupané a podobně.
-Nezajímavé jízdní vlastnosti, je to takové jalové, neslané nemastné, neurazí a nenadchne. Dopředu to jede hodně rychle, v zatáčkách nic moc. - Je to dálniční polykač KM
- Na zadních sedačkách je málo místa, prostě daň za silné a masivní plechy (Mluvím o kategorii S60,V70 a výše)
- Když to bude opravovat někdo, kdo to neumí, posere to
- Velmi, ale velmi drahý autorizovaný servis.

V servisech se říká, že tynové verze od 2006-8 už nejsou tak kvalitní jako ty předchozí řady, bohužel nemohu posoudit, mám s60 r.v 2001 a V70 r. v. 2006

S manželkou máme volvíky rádi a asi bychom moc neměnili. U nás je to opravdu hodně o pocitech.
Za mě teda si tak.
o 01.11.2014, 20:37 | assassin
xSam: dik, bohuzel tahle generace v70 uz bude hodne jina - platforma mondea, ne volvacka... Ale asi lepsi jizdni vlastnosti ...
o 05.12.2014, 12:37 | assassin
Tak sem si nakonec poradit nenechal a je to doma... Ted uz jen cekat co se posere :)
o 05.12.2014, 14:12 | xSam
Bud v klidu, nic zasadniho se neposere. Jsem presvedcen, ze v kvalite nebude moc velky rozdil oproti predchozi verzi. Kolega ma XC70 2010 a nema zadny zasadni problem.
Mozna ten podvozek bude casem chtit rekonvalescenci, pokud to nikdo nedelal.
o 05.12.2014, 14:21 | assassin
Jo kupoval jsem to s tim ze tlumice jsou na vymenu - mel jsem to na prohlidce v servisu a rekli ze uz nejsou nic moc - ale projevuje se tim ze to nefunguje uplne super kdyz jedu rychle po rozbity ceste, ale zadny mlaceni apod pazvuky... Taky uz se hlasi pumpa serva rizeni, ale taky zadna traga a je i naka moznost ze to meni za malo/zdarma v ramci naky kulance ...
Jinak zajimavy jak to auto cloveka nenuti jezdit rychle :) s smaxem nebo bawem musim porad "zavodit"
Jo a na ropaka to moc usporny neni no - s tim sem teda taky pocital..
o 05.12.2014, 16:36 | camron
Jestli jsi byl zvyklý "závodit", tak si troufám říci, že tě to Volvo brzy přestane bavit. Někdo holt má rád "dědkovskou" jízdu a druhý zase ne. A pokud jezdíš hodně CZ dálnice, tak pomalá jízda znamená být odsouzen k zániku v pravém, zpravidla rozjebaném, pruhu.

Jinak výměnu tlumičů bych neoddaloval, protože za chvíli tím přinejmenším odrovnáš pneumatiky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4102 sekund.