
Navštíveno 2238x

Čau, potřeboval bych poradit s výběrem auta 4x4. Cena do 130000,benzin-lpg,manual a spis kombi. neni podminkou. výběr audi A4
[ Link ] nebo bmw
[ Link ] jaguar
[ Link ] subaru
[ Link ] odkazy jen nahodny Co by jste poradily, jde mě hlavně o poruchovost a ceny dílů. A taky ten pohon 4x4 jestli není u něčeho nějakej průser.

25.10.2014, 13:43 |
cupra.165 | Upraveno: 2014-10-25 13:45:51
Muzu Ti napsat k impreze..spolehlive auto,menis pouze olej a lejes benzin.Podvozek velemi odolny ceskym silnicim,nahradni dily za bezne ceny. Pouze si pohlidej vycisteni brzd aspoň 1 rocne a budes spokojeny. Minusem u tohoto auta je spotřeba,benzin kolem 10l,ale tady mas lpg,takze by te to nemusela tak tizit. Naprosto jednoduche bezproblemove robustni auto.Setrvak jednohmota,zadna nivelace na zadnich tlumicich,jedna se o jeden z nejspolehlivějších modelu subaru. Motor ma slusny kroutici moment,neni to divoch na zavodeni,ale za to se odmeni spolehlivosti. Pouze zkoukni korozi na prednim pomocnem ramu..hned za chladicema. Nekradou se.... většinou jsou ty auta servisovane v subaru servisech
Predem jmenovane auta mají vetsi zvuk,ale pokud jdes po spolehlivosti,tak tady vedle neslapnes
PoradilIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Subaru. Nejspolehlivější z uvedených, náhon 4x4 mimo diskuzi.
Zbytek napsal cupra.165. Doplním, že za 130 dsáhneš na Legacy s 2,0R, sice trošku opravené po té, co majitel nezavřel dveře a vyvrátil je o garáž:-), ale funkčně 10% - viz Subaru Vikýřivoce (Šumperk), pa. Kundrát-autor. servis Subaru.
Motor jen vrní a nájezd je pravý - cena je 140tCZK. Proti Impreze je to ve všech ohledech vyspělejší auto, navíc redukce. Kombi je dost velké.Servis se dá dělat relativně levně v neznařkových spcial. servisech, některé díly jsou však jen originály-například výfuk, ale lze koupit bhuď na ebay, z USA, či dokonce neacht udělat z nerezu navěky. Brzdy no problem, motor se nese* e vůbec, olej to nežer vůbec. Za mě jasná volba.
Jo a PS: můj po 9 letech totál bez jediného smítka koroze na kastli, což BMW a jaguár tuplem ne.Pravda, já se starám ,viz diskuze v jiném vlákně o tom, jak udržovat lak:-)))

25.10.2014, 15:35 |
Chris otazka je ako na tom boxer s LPG. Robil sa v serii s LPG, ale niekde som cital, ze treba potom raz za neviem kolko km GO hlav spravit.
díky chlapy :) Impreza je můj favorit,jen sem měl strach z cen náhradních dílů
Včera jsem mluvil s člověkem od Subaru nprodejců z Liberce a na motoru 2,0R má 240.000km na LPG bez jediného problému. Systém Vialle. Žádný ventily, žádný hlavy. POuze dobře seřízený systém a ochranu sedel Flashlube.
já osobně co bych vzal: bud A4 či A6 C5 v obsahu 4,2 V8 a 4x4 tiptronic, v zimě se s manuálem blbě vyvádí, 4x4 není co dodat. 1,8 není špatný ale podle mě nesnese to co 2,8 3,0 nebo 4,2. sám mám C5 2,8 v6 ve čtyřkolce s tiptronicem a masakr. spotřeba plynu ted 12 litrů at jezdím jak jezdím, se slušným výkonem 142 kw.
to subaru nevypadá zle..
a4 pěkná zachovalá ale hledal bych spíše větší obsah.

25.10.2014, 18:51 |
Zdeny60 | Upraveno: 2014-10-25 18:51:48
Impreza a ND: neměj strach ani trochu. Jednak na starý modely je toho po kůlnách hromady a hlavně, existují nadšenci, kteří dokáží nemožné. Pokud bys potřeboval, tak pročti patřičné kluby Subaru v CZ a tam najdeš vše, od toho, co a jak, až po doporučení servismanů-fachmanů, nejen měničů drahých ND.
Jinak Impreza leží na začátku hierarchie Suabau (mimo Justy a pár zcela pro Evropu exotických modelů), což se promítá do jejího zpracování vnitřku (jako celek jde o výtečně fungující auto, o tom není pochyb), ale nečekej žádný luxus, pouze nesmrtelný fungující mechanismus bez jakéhokoliv "zpříjemňovače" jízdy. Sysrová mechanika, nic víc. Ale wo tom to je, tohle auto pojede, zatímco řada ostatních se už bude popelit na vrakáči. A kdyby se něco stalo, kdekdo to poléčí hurá dál.
Subari nem,á a nikdy nemělo takový machr index, jako třeba Audi Quatro v čemkoliv, zato etxremně spolehlivě fungující mechaniku, k tomu ve všech motorizacích výborné jídzní vlastnosti. Samosebou že na specilání modely STI (nebo WRX, případně GT) obyčejné modely nemají, ale i tak poskytují výborné jídzní výkony. Subaru není (až na STI) na rychlost, ale na to, s jakou lehkostí a jistotou zvládá velmi nesourodý terén od suché asfaltky, přes sníh a bláto.
Jinak výběr od AWD je jedna z nej voleb.
Unihero: Dík za tip, ale na to moje ježdění 10 km do práce 4,2 V8 nepotřebuji :) Subaru bude asi jistý, komfort nějak neřeším, ted mám O1TDI.Chci už něco v benzínu s lpg a hlavně 4X4. jak to bude aktualní vemu subaru :)))
na dilnu nam tech subar jezdi asi 140 rocne. Non turbo subaru v benzinu je choulostive na olej, dily v rallu za pusu. Casto vidim ohle ramena, vybite tlumice, cepy, pac lidi mysli, ze maji STI. Ale je to spotrebka.
U suba menit oleje poctivr v motoru a difu. pokud bys koukal po dieselu, tak u suba nepovedena tragedie. u lpg se cssto roztecou hlavy. zalezi kdo jej stavel.
spolehlive, doporucim, sam jednu mam

25.10.2014, 20:45 |
Losky Co se týče té A6 s 4.2 V8, má to nějaké velké neduhy? Nevím proč, ale pro tyhle modely mám pořád nějakou slabost, zvláště třeba Allroad, ale jsou to staré paštiky, tak se jen ptám, jaký případně je dobrý motor. Díky
Na jezdeni 10km do prace bych tu oktavku vymenil za stejnou oktavku jen 4x4 .... Jestli teda potrebujes ctyrkolku :)