
Navštíveno 4094x

Nemá náhodou někdo zkušenost přímo s těmito světly -
[ Link ] a nebo obdobnými od stejného výrobce v tomto směru:
ad 1) po nastartování a nerozjetí se světla po cca 2:10 min. zhasnou - 3x vyzkoušeno
ad 2) po bodu 1) pak 1x po malém rozjetí se světla rozsvítila, po zastavení zhasla, pak se zase aktivovala šlápnutím na brzdu a nebo rozjetí, a po vypnutí motoru ještě pár vteřin svítila, při druhém pokusu (po zhasnutí po těch 2:10 min. po nastartování a nerozjetí se) se při stejném rozjetí jako předtím nerozsvítila.
Je to normální funkce světel a nebo nějaká chyba? Na autě je mám od včerejška, takže jsou nová, automatické zapínání/vypínání a ovládání podle přepínání parkovaček, potkávaček jinak funguje
Díky za postřehy ;-), návod k nim nemám a nic kloudného jsem nenašel :-(
normalni to podle me neni, nicmene to co popisujes znamena
1) krabicka aut. svetel je poskozena
2) krabicka reaguje rozne svetla pri zmene hodnot na baterii, kdy pracovat ma od 12-14.4v a tzn neco u tebe v aute je spatne prekontrolovat dobijeni nebo je to bod 1 :)
popr je zde i 3 moznost, ze to tak ma byt, ale jako normalni mi to neprijde
No, já bych na to šel jinak - jak je to zapojené? :) Resp. odkud to bere +12V po nastartování?

11.10.2014, 20:21 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2014-10-11 20:24:15
Tak to zhasnutí po 2:10 asi být má, protože to dělá stejně, na to aby to byla náhoda to nevypadá
Je možné, že je krabička poškozená, i když je to tam nové a po ujetí cca 80 km, ale stát se to může.
Dobíjení je OK, mám puštěnou diagnostiku Torque a tam žádný problém s dobíjením a ani hodnoty dobíjení nejsou kolísající, mimo rozsah apod., baterie je nová. A kdyby tam bylo napětí více jak 14.4 V tak by se to taky vypínalo? Jinak dle diagnostiky mám při jízdě pod plynem běžně napětí 14.6-7 V...
Psal jsem do firmy, co mi to instalovala, tak uvidím i co oni a stavím se u nich, neb takto je to o ničem a při jízdě nemám zpětnou vazbu, zda svítí zrovna nebo ne :-(
Děkuji moc za možnosti, nápady a zítra zase vyzkouším případné další možnosti...
Zapojeno je to takto:

Ono se to sepne tím, jak se zvýší napětí na baterce po nastartování? Nooo... tohle jsem už někde četl, že to občas blbne, ale u jakýho auta to bylo, to si už nepamatuju.
nevím, jak to přesně funguje, pokud na tom napětí, tak tedy pokud by se to automaticky vypínalo po těch 2:10 min, tak když bych stál na semaforech déle, tak mi zhasnou a pak se rozsvítí při rozjezdu, to samé třeba při stání u závor? Osobně jsem přemýšlel, jestli se to samo vypne, když třeba někde v zimě člověk stojí a jen zapnutý motor a třeba 5-10 min, v noci, i ve dne, tak proč by to celou dobu zase mělo svítit, že? Všude je jen popsán princip že se autom. zapnou, vypnou, ale nikde nic blíže k podstatě funkčnosti... :-( Tak leda xenonman zda podá bližší info ;-)
vsechny tyto krabicky funguji stejne, funguji tak, ze roznou led pri dobijeni baterie, zapojeni jsou jen 3 draty, + a -, treti drat je vypinaci pri potkavacich svetlech, nektere led maji funkci pohadinani led jako pozicni svetlo na 50% vykonu.
pomerne se da snadno zjistit jestli jsou led ok, oni funguji i bez te krabciky sice slabe, ale funguji. tato krabicka jim zaroven dodava vice proudu, aby svitily vice a v tom je ten problem,
osobne bych volil spise sj 286 nebo sj287, ktere umi fungovat bez teto automatiky a staci jim klidne i relatko.
u tehle rad je 90% reklamci prave na tuto automatiku, nicmene mas zaruku tak asi reklamovat kde bylo montovano
v pripade zapojeni muze nastat problem ve 2 pripadech
1) ve vozidle mas 2 autobaterie
2) mas vozidlo s funkci start and stop
1 autobaterie a start and stop nemám. Samo to reklamovat budu :-) Děkuji za vysvětlení, 299 se mi líbí, tak snad nebude nutno měnit za jiná...
ten červený + nedávej na baterku,ale přímo na šrubek altíku a bude pokoj.
některé auta tohle dělají,japonská vždycky.
xenonman: a šlo by nechat tam tyto světla a místo té ŘJ tam dát např.
[ Link ] nebo
[ Link ] Nebo to nejde použít u těchto světel?
Hightower, bohuzel nelze kombinovat tyto jednotky, jak jsem napsal u tebe ta rj naopak jeste dodava proud a pak vypina ledky, hodnoty na tve krabicce musi byt shodne s tou jinou, ale jak si psal mas to v zaruce a tohle by mela resit firma co instalovala a ne ty

12.10.2014, 12:02 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2014-10-12 12:07:09
OK, díky, já jen abych věděl. Tyto světla se mi líbí nejvíce, ale co nadělám.
Teď jsem to byl zkusit, svítili celou cestu, zastavil jsem, motor zapnutý, po 2:10 min. zhasly, jak jsem se rozjel, začaly svítit, ale už začaly blbnout, chvíli svítily, chvíli ne. Ještě že mám tedy SJ4000 wifi, kdy jsem měl kameru na světla a v mobilu koukal, co dělají :-)
Takže buď se zkusí poštelovat tyto a nebo nechám vyměnit za ty, které jsi doporučil ty - SJ 286 nebo SJ 287 - bez ch (287ch, 286ch jo?). U nic je svítivost stejná, menší?
A ještě, když by se tedy dal červený přímo na alternátor, tak by to bylo OK?
jestli krabicka dostava spatne hodnoty muze pomoci pripojeni + na altik, pokud je ko bude se to chovat stejne.
sj 286 a 287 jsou nejspolihlevjsi, vzhledem k narazniku se nehodi tolik. podobne tem co mas je sj296, vse od mycaru
ch na konci znamena vyrobce cina, bez tech ch je sice cena vice, ale kvalita jinde a delaji se na taiwanu
OK, díky moc všem, alespoň tam půjdu s rozumy, a když tak zkusím výměnu za ty SJ 296, ty vypadají taky OK a jestli dobře chápu, měly by být také "neproblémová" jako SJ 287/286, snad budou bez problémů ;-)
sj296 ma princip napajeni led jako mas ted, tzn drive nebo pozdeji muze nastat problem co mas ted, sj 286 a 287 sviti jeste vice nez tyto diky tvaru a provedeni led
OK, takže klasika v jednoduchosti je síla. Děkuji moc ;-)
mělo by to vyřešit problém.na mazdě mi to blblo stejně a už to svítí spolehlivě.Dokonce mi kdysi volali ze suzuki,že jim to na SX4-ce bliká při jízdě z kopce,stání na semaforu atd... po přepojení je po problému.zkus to a uvidíš sám.
pokud to montuju přes klíček třeba na spínač zpátečky,tam to taky funguje.vždycky bývá problém jak to je na baterce,asi to nějak utlumuje,nevím.
OK, první návrh připojení na altík na + (jednodušší a rychlejší), druhý výměna za SJ 286 :-)
takže rozdíl v zapojení je tento:

Takže dneska 2 hoďky - vyměněno pojistkové pouzdro, občas to prý dělá - výsledek beze změny, pak připojeno na alternátor, tam už to šlape, i když po přepnutí na potkávačky a pak vypnutí zase na denní svícení to jednou problikne a pak už svítí zase trvale. Zkusí zjistit, zda je k tomu možná kabeláž na spínání spínací skříňkou. No, budu to dále sledovat a uvidíme, jak se to bude dále chovat.
A napětí po odpojení světel při nezatížení a zahřátí motoru na baterii prostě je 12,7 V cca... To zkusím zjistit, zda to tak má být...
12.10.2014, 06:08 | Timon.z
Co máš za auto přesně? Na kterém jsi to dával na altík?
mám mazdu cx-7 2.3
na altík-mazda 6 benzín i dízl,honda HRV benzín,fábia rs dízl,suzuki sx4 benzín,ford mondeo 2009 dízl,renault thalia benzín,toyota auris dízl,toyota aygo benzín
kabeláž netřeba,červený drát dáš místo altíku na spínač zpátečky(je tam + přes klíček a nehlásí diagnostika chybu.pokud to napíchneš třeba na abs,zapalování,atd...tak to pak umí hlásit kdejaké kraviny)
jo a 12,7 je málo.prohlédni ukostření baterky,a změř napětí třeba v zásuvce zapalovače.pokud bude 12,7 je vháji altík,nebo oxidace na šrubku altíku.pokud sa bude motat kolem 14ti,tak ukostření-nebo zaoxidované + na baterce
měř na volnoběh bez spotřebičů a pak v zátěži světla,větrák,vyhřívání zad.okna a zvýšené otáčky.naměřený rozdíl by neměl být velký.
Hele Highty, k čemu to vůbec je? Tobě klasická světla nesvítí? :D

02.11.2014, 19:46 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2014-11-02 19:49:10
nakonec se tam dali SJ-287ch, spínané spínací skříňkou a je klid, ale proč to blblo na tam tom principu, není známo, neb ty samé dávali na stejné auto a tam to bylo OK... Takže nakonec jsem ještě ušetřil asi 400,- Kč


02.11.2014, 20:22 |
xenonman | Upraveno: 2014-11-02 20:25:05
tak hlavne, ze vyreseno skodo toho "ch" opet levnejsi cinska varianta nikoliv taiwan a original mycar. jak jsem popisoval u toho modelu pred ta jednotka dodavala jeste proud, aby to jelo. toto lze zapojit i prez relatko bez ovladaci krabicky, jinak jidine co se muze stat je, ze ti uhnijou konektory na zapojeni
jj, vím, že ch je čína, ale na krabičce těch 299 Mycar bylo uvedeno také "made in china", tak nevím, jak to mají :-) Záruku na světla i montáž mám doživotní a jen SJ-287 se mi tak moc nelíbí, tyhle ch jsou hezčí ;-)