Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > PSA 2,0dCi kurvítko?

 o Navštíveno 3184x o
o 04.10.2014, 13:04 | CervinVega
Motor má nic najeto (tuším 28tis), lítá z černé krabičky asi olej či nafta, odmítám se tím zabejvat, ale pro info o co jde? Nějaký odvětrání?
Dalším projevem je ztráta tahu-reakce na přidání po ujetí určité vzdálenosti, která se postupně zkracuje (z cca 100km na pár km teď, pomůže zdechnout a znovu nahodit), KO palivový filtr?

Auto bylo bůhví jak servisovaný, tak ať vím co mě čeká u Nissanu :-)

foto k příspěvku  od CervinVega



o 04.10.2014, 13:07 | CervinVega
Detail odkud to nejspíš jde...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 04.10.2014, 13:12 | CervinVega
Uni diagnostika nepíše žádné závady a na palubce nic nesvítí, ta ztráta tahu vypadá jak úplné zavření paliva, pokud uberu plyn, motor se zas chytne, ale prostě nejde jet požadovanou rychlostí...
o 04.10.2014, 17:34 | Komba
To skoro vypadá jako by ti praskla plnící hadice vzduchu,ale to bys slyšel syčení.Tahle mastnota je většinou od nějakýho odfukování od plnícých hadic protože je tam olej z motoru.Kdo ví na co je ten podtlakový ventyl,třeba to de zněj.Divný je,že je to na sahaře,to fakt vypadá jako by to tam foukalo z něčeho.Očistil bych to a sledoval kde se to objeví :)
o 04.10.2014, 19:50 | CervinVega
Vykon je prave v pohode a pak to najednou prestane reagovat na vic jak treba 2cm plynu, jak kdyz tam nejde nafta...
Ten olej lita asi z toho cernyho "puku", vede k tomu hadička, je tam blbě vidět a nechce se mi to celé rozebírat, je to v záruce, tak uvidím...
o 04.10.2014, 21:01 | fredh
a není to klasika egr? přicpanej, neotevře jak má atd.?
o 04.10.2014, 21:36 | Komba
jde o to jestli ta mastnota vůbec souvisí s tou poruchou.Klidně to může být i EGR,slabý podtlak,špatný snímač tlaku na railu apod. :) když je to v záruce ,tak bych to moc nehrotil;)
o 04.10.2014, 22:26 | Knightey-
Ten motor vypada hrozne na to ze ma 28t km :)
o 06.10.2014, 19:59 | Hanes
bude dirka v hadici od intercooleru. Na traficu s timto motorem je to bezna zavada. A drobnost, tohle nema s PSa nic spolecnyho. To je jinej koncern.
o 04.12.2014, 08:28 | CervinVega
Sorry za pozdni update, byla skutecne roztrzena hadice (docela hodne, tak 5mm, zespodu, proto ten olej lital ven), v aute to nebylo slyset :-)
vymeneno gratis v ramci zaruky, byla na ty vadne hadice svolavacka, rovnou probehl i update sw...
o 04.12.2014, 08:41 | semtex
Kdepak udelali soudruzi z Renaultu chybu? Resp. kdepak udelali sudruzi z NISSANu chybu? Prodali se Renaultu...
o 04.12.2014, 09:35 | radek.613
To je tak, když se japonec sebere a jde dobrovolně do francouzského přirození.... jo kdyby šlo o nové impérium restaurací, tak to pochopím, ale když jde o auta :-D :-D :-D
o 04.12.2014, 11:06 | Horal-11
evropský trh si žádá naftu, hodilo se výběrový řízení na ropáky a skončilo to u p*či
o 04.12.2014, 11:10 | CervinVega
oni asi vubec s tema hadicema bojujou, protoze v minule GrandVitare byl hadam stejny 2,0dci zazrak a po cca 20tis km mi obdobna hadice mezi IC a motorem vyletla behem predjizdeni kamionu... byl jsem rad, ze jsem se stacil vratit zpatky, predjet jej uz fakt neslo (výkon stacil tak na 100-110 po rovince)... problemem byla jakasi prechodka mezi hadici a odlitkem, na ktere to moc nedrzelo, kdyz se oem shit motexka povolila... dal jsem lepsi a zakapnul lepidlem, pak uz byl klid... ale stavalo se to dle servisu celkem bezne... :-)
o 04.12.2014, 15:31 | Dudelina
Jak souvisí prasklá hadice s francouzema? Ty hadice se možná vyrábí i u nás v ČR.
Praskají i na jiných značkách... ;-)
o 04.12.2014, 16:16 | CervinVega
Tak třeba uz tim, jak je tam blbe natazena, ze se musí nutně ohýbat ve více směrech, ideální je zástavba IC tak, aby hadice sloužila jen jako prechodka mezi alu trubkama (minimalni pohyb, tlumení chvění a pod)... Tady dali motor, chladiče a do mezery "natahli" hadici, proto je taky po 28tis km KO.
o 05.12.2014, 12:11 | radek.613
Souvisí, protože to je vlastnost toho národa, že na technické myšlení jsou prostě o dost slabší, než zbytek evropy.....a protože nemají žádnou nadřazenou instituci jiného smýšlení, která by při zkouškách a v prototypech většinu těch jejich "pakonních" řešení vrátila k přepracování, dostane se do výroby vskutku věc děsivá. A to nemluvím jen o těch hadicích, systému řízení motorů Renix, zapalovacích cívkách Sagem zalívaných do plastu s teplotní odolností 60! st.C, výměnách žárovek ve světlech z podběhu po vyndání kola, elektrohydraulickém servořízení až brutálně nesmyslné konstrukce, motorech co se po 100tis zadřou na klice, legendárních dvěstěšestkách, kde dát levý blinkr znamenalo kolaps celé spotřebičové sběrnice, nebo třeba umístění startéru na 1.9Dci :-D :-D :-D Prostě na francouze musí mít člověk žaludek....
o 05.12.2014, 15:53 | Dudelina | Upraveno: 2014-12-05 15:53:21
Souhlasím, že u některých věcí zůstává rozum stát :) ( i když si myslím, že se nějaká vtipná věc najde napříč výrobci)

Nicméně, jaký je postup, když např. PSA dá motor Nissanu? Oni dostanou motor jako takový a zbytek okolo si už dodělává Nissan? Nebo jim nissan dá rozměry motorového prostoru a PSA jim navrhne komplet všechno a Nissan se jen připojí elektrikou?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.352 sekund.