
Navštíveno 3909x

V návaznosti na nedávno otevřené staré téma "nejhorší auto v jakém jste jeli" musim dneska napsat svůj zážitek s nejlepším autem, v jakém jsem kdy jel, protože to ve mě opravdu zanechalo navždy stopu :o) Měl sem dneska pučené M235i a musim s klidnym svědomím říct, že nic lepšího sem opravdu v životě neřídil. Naprostá vyváženost, ovladatelnost a taková "jemná brutalita". Auto použitelné na každodenní běžné ježdění, ze kterého se na přání stává neuvěřitelná bestie. Taková ochota vrhat se do zatáček bokem a přitom tak kontrolovaně. Tenhle kousek byl vybavenej automatickym osmikvaltem. Ve městě v koloně klasika na pohodu "D" a mimo město manuálně pádlama pod volantem. Tak rychlé reakce a precizní meziplyny sem v životě neviděl. Prvních šest rychlostí krásně nakrátko poskládanejch pro jakoukoli situaci a sedmička s osmičkou perfektní na dálnici - ve 180km/h točí něco přes 3.000 otáček. Nejsem spisovatel, nedokážu ty pocity prostě tak podat, ale ikdyž sem už házel flintu do žita, že nikdo nedokáže dneska vyrobit dobrý auto, tak tohle mě prostě dostalo. BMW pořád umí, ten pitomej úsměv už budu mít v ksichtě pokaždý, když si na něj vzpomenu. Nejvtipnější bylo tuhle bestii vrátit a sednout si zpátky do služební Octy 1,6TDI. Tomu řikám návrat do reality!
...no, tak já se přiznám, že tiše závidím :-P

19.09.2014, 18:25 |
Pajk Svezení hodně podobné a srovnávané jako v 10let staré E46 M3... aspoň co jsem četl. Tady je škoda toho kazovýho motoru. Ale i tak bych si nechal líbit, to né že ne. :)
Kazovy motor??? To jsi vzal kde.. Nesmysl n55 je naprosto ok, stejne jako n54 (btw moje stara 335i stale jezdi jak za mlada absolutne bez problemu, i kdyz ma nalitano ke 100k s vykonem kolem 400hp)...
Pajku, nevim jestli to přirovnávání k deset let staré M3 myslíš v dobrém nebo ne. Jediné, co se dá srovnávat je právě taková ta přitroublá radost, když to auto řídíš. Jinak si nemůžu pomoct, ale 235i je v každém směru lepší. Jde o to, jak se na to díváš. V atmosférický e46 jsi si musel ten výkon zasloužit otáčkama, zatímco tady se Ti navalí 450Nm od 1500 otáček a bez turboefektu. Na jakoukoli zařazenou rychlost prostě to auto tahne jako lokomotiva za doprovodu podle mě i hezčího zvuku než měla e46. O té poruchovosti taky nic nevim. Špatný jsou nový přeplňovaný osmiválce v 550i a M5 za ty by BMW zasloužilo po tlamě.
Jj ty prvni foukany osmihrnce nejsou udajne z nejspolehlivejsich, ale sestivalce jsou naprosto v poradku:)
Jinak 235 libi mooooocne.. Snad pristi rok...:)

19.09.2014, 19:13 |
Pajk No o tom srovnání se píše na různých webech... a já to myslím v dobrém.
Martyn: 335i máme v rodině... jednou to bylo čerpadlo jakýsi, už si nevzpomenu a podruhé turbo. Opravy za cca 150, naštěstí v záruce. Kamarád, mechanik, co pro sebe kupuje víceméně pouze BMW, tak tohle taktéž haní... no jak píšu, z vlastní zkušenosti se nedivím. Ach jo, chybí tu Nismo. :D
Co se s nim vlastne stalo?
vsak oni se najdou jini specialisti, kteri nam vysvetli, ze za komunistu byvalo i bmw lepsi :-)

19.09.2014, 20:36 |
Chris sice som sa v tom nevozil, ale uz teraz setrim a cakam kym zlacneju.
Kedze u nas sidli v budove bmw center, tak dovazaju vsetky predvadzacky, ktore davaju novinarom na test. A co na nich predvadzaju neskutocne, ide to ako drbnute co som videl. Kazdy den som okolo nich slintal.
Napr. toto som fotil v january toho roku ako ju doviezli. M235iA, vedla 135iX M


19.09.2014, 20:36 |
Chris | Upraveno: 2014-09-19 20:38:55

19.09.2014, 21:39 |
Alííí Ja dneska predjizdel u Regensburgu M435i a musim rict ze uz ani nepoznam jestli je to nova 3 nebo 5, nebo 4, ale ten design muzu. Nikdy jsem BMW nemel, asi ani mit nebudu (po dverich to totiz umim jen na motorce), ale zrovna to co popisuje 323Marty by byl urcite i muj salek caje. Tise zavidim...
323Marty: Potencionalni koupe, nebo jen testovacka?
Btw. Uz jsem tu nekde cetl i ten nejdulezitejsi fakt o tom, jak tomu nelicuje hrana kapoty s krivkami masky, takze je to vlastne uplnej shit ve srovnani se stejnymi vozy pred 40-ti lety... :-))
Alííí: Zatím si musim vystačit se svým slimejšem 540i e60 :o) Mám dva prcky, akorát sem přestal vozit v kufru kočárek, ale pořád mám dvě dětský sedačky a občas je potřeba jet i v pěti lidech a mít aspoň trochu praktický auto (i o tom by se dalo v případě sedanu bez zklopnejch zadních sedadel dost pochybovat), ale pořád je to trochu jinde od čtyřmístného pidikupé :o)) Teď musím vzít zavděk, že když jedeme na dovolenou a jedu třeba přes noc, tak při běžnejch rychlostech jede auto tak potichu, že slyšim tikat hodinky a holky celou noc v klidu prospí a auto je prostě příjemně pohodlný a těch 330 koní využívá trochu jinak, než ta malá vyskákaná koza :o)
M235i je jako jediný auto do rodiny nemožný a jako druhý auto do rodiny už přecejen malinko finančně mimo :o) Co se týče tý poruchovosti, tak u toho člověk prostě nikdy neví, na co narazí. Ten můj osmihrnek najel za čtyři roky 80.000km a nikdy mu naprosto nic nebylo. Pak najednou škytnul a zdechnul a šel na výměnu celej - oprava za 400.000,- - komplet na kulanci od BMW a prej propálenej píst. Samozřejmě podle servisu nikdy žádnej jinej osmiválec takovádle porucha nepotkala...??? A to by člověk právě řekl, že na benzínový atmosféře se tak nějak nemá co po... Dobrý na tom je, že teď má autíčko fungl novej motor a nezbejvá než doufat, že už ho podobnej osud nepotká.

19.09.2014, 22:22 |
M3 vypada divne :/
Martyn: opravoval jsem kamaradovi 335i - sla na 2, na tri... Projel jsem to diag a googlil jaka zavada sedi na kombinaci chyb - co jsem nasel me moc nepotesilo, problemu se vstrikama je na primovstrikovejch motorech a hlavne teda n54 fakt hodne, svolavacky atd - se selhavanim vstriku jdou do hajzlu lambdy, katy a senzor nox, vsechno to stoji balik. Menil jsem vsech 6 vstriku, nebyla to uplne levna sranda :) a typek v bmw (i u bychla - v inveltu nemeli skladem tak jsem shanel ruzne) rikal ze je meni jak na bezicim pasu. Taky dost casto odchazi vysokotlaky cerpadlo. S tim primym vstrikem prej ma souvislost total zakarbonvani ventilu a sacich kanalu - normalne se to otryskava - snad dokonce ofiko postup bmw.. Po instalaci novejch vstriku a nakodovani me vydesil zvuk motoru, cvakani jak diesel - delaj to ty vstriky, dokud neni na motoru ten mohutne vytlumenej dekl je to fakt mlaticka... Uz predtim me to prekvapilo u 325i jineho kamarada ktera mi prisla taky hlucnejsi nez moje stara e36 ... Prave ze vim ze tobe to prefouknuty jezdi bez problemu uz dlouho tak me tyhle nove nabyte informace docela dostaly...
Nebylo to čerpadlo jen problémem u těch prvních 335i cca 2006 + část 2007? Já jsem se docela poptával na spolehlivost 335i, než jsem si ji koupil a kromě toho prvního nepovedeného ročníku 2006 by to jinak měl být držák.
Jinak M235i se mi moc nelíbí vzhledově, ale bude to asi pěkná motokára.
Mel jsem 335 pet let a casto jsem sledoval n54tech a bimmerpost a rozhodne to neni tak dramaticke jak pises, to urcite ne:) cerpadla napr je problem hlavne us a jejich "kvalitniho" 91 benzinu..
Samozrejme ze na kazdem aute se obcas neco rozbije, ukaz mi dneska auto na kterem se nikdy nic nepokazi? (Ok vyjma kadylaku:)
Moje osobni a lidi co znam s 335 zkusenosti jsou vic nez dobre, zadna "jedna pani povidala"..
Ale o nejake "kazovosti" motoru rozhodne nemuze byt rec to je nesmysl..
Scully: ta co jsem se v ni vrtal je 09.
Martyn: hele je mozny ze je to hlavne problem us aut - projizdel jsem hlavne us fora - na ceskym se nalokdy najde navod treba jak nakodovat vstriky - kdyz uz to tu nekdo vi, snazi se to zpenezit :) ale lidi z bmw klubu co opravuji auta a u kterych sem se ptal tak prave rikali ze vstriky meni pomerne casto. To samy typek nekde na morave co repasuje vstriky (u tehle umi jen vymenit teflon tesneni)
Kazdopadne me nejak ten primej vstrik vydesil, je to v podstate stejna technika jako je v ropacich - tzn stejny problemy - stejny cenovky za servis :)

20.09.2014, 17:01 |
bafis Shodou okolnosti jsem vcera slintal nad 435 I cupe taky v cerveny barve, prijel s ni k nam typek primo z Mnichova z Bmw - delame pro ne plastovy dily.

20.09.2014, 19:16 |
X-sat (M)
A já myslel, že píšeš o mém C-Maxu ;-)
X-sat: :-) No, tak na ten taky nikdy nezapomenu :-) hlavně na tu přelepenou přístrojovku,aby Tě neznevozňovala ta svítící kontrolka airbagů nebo čeho to bylo :-)

21.09.2014, 18:43 |
X-sat (M)
:-D to jsem lepil tu noc a je to vypnutá el. ruční brzda