
Navštíveno 9802x

smůla se mi lepí na paty a potřebuju si něčím udělat radost a hlavně potřebuju relativně spolehlivého společníka na cesty...
naftu jen z toho důvodu, že potřebuju jezdit levně a LPG má omezení do podzemních garáží a omezuje velikost kufru...
hatch/kombi - sedan/liftback by připadal v úvahu při hodně zajímavé nabídce, cenově 100-140tis, s nájezdem kolem 200 počítám, výbava stačí klima, el. okna (všechny) a zrcátka, raději hadr na sedačkách než kůži, na xenony, výhřev sedaček a další kraviny si nepotrpím, mám dva adepty do kterých bych sednul a to:
Honda Civic 8g. 2.2i-CDTI 103kw a O2 kombi 1.9TDi 77kw
Honda se mi líbí víc, ale Oktávka má větší užitnou hodnotu, teď záleží který z těch dvou bude spolehlivější? Je tenhle motor v oktávce stejný průšvih jako "lehající" 2.0 tdi? problémové vstřiky, atd.?
A proc myslis, ze s naftou budes jezdit levne ? Kolik najedes rocne ?
Za mě toho Civica, s tím motorem super volba, v Accordu si ho nemohu vynachválit, jede moc dobře, výkon má a přitom jsem po prvních 1000 km na spotřebě 5.1 při 60:40 město(dost kolony):okrska
jen jediné, co je u Civica debilní a pokud ne nepletu, tak u všech a pochopil jsem to správně je systém startování: vložit klíček pravou rukou, otočit jím a levou rukou zmáčknout startovací tlačítko :-D a tím nastartovat. To by bylo asi první, co bych nechal předělat, protože je to systém pěkně na h....

13.09.2014, 10:17 |
Petura | Upraveno: 2014-09-13 10:18:44
roční nájezd kolem 40tis
ano, ten systém startování je podivný, zastrčit klíček, otočit a tlačítkem startovat ...
Accord s tímto motorem by taky připadal v úvahu, ale jen tourer

13.09.2014, 13:25 |
Kmoda | Upraveno: 2014-09-13 13:26:48
Pokud nechceš LPG jen z důvodu,že zabírá kufr,tak to není moc pravda,když je nádrž pod podlahou.Kor u Tourera. A ty podzemní garáže,no jde o to jak často tam jezdíš. Třeba já vůbec nemám potřebu jezdit někam do podzemek,ale každý to má jinak. Nově vybudované by měli mít už čidla na plyn a odvětrání,takže tam to asi taky neplatí. Je to nařízení z dob starých systémů. V zahraničí to už vůbec neplatí. Něco takového by ti nevyhovovalo?
[ Link ] Já jsem si Accorda nechal předělat na LPG včera :-)

13.09.2014, 13:29 |
Kmoda HIGHTOWER tuhle spotřebu máš nějak dlouhodobě spočítanou,nebo to ukazuje palubák? S touhle spotřebou moc lidí nejezdí s tímhle motorem.Až neuvěřitelné.Ale třeba jezdíš důchodcovsky
Zatím jsem ještě na plnou netankoval :-) Jinak mám tempomat, 6-ti kvalt a využívám oboje, třeba na jižní spojce když sem tam jí jedu, dám tam 6 a tampomat na 85 a pohoda jazz, to samé na delší rovince s 50 km/h, dám tam 5-ku, tempomat na 55 a nechám to jet, když potřebuju, šlápnu na to, předjedu a zase jedu na tempomat, OBD2 mi ukazuje nějakých 3,5 :-D Ale nejezdím důchodce ani klobouk, ale prostě jsem se naučil opravdu využívat motor (včetně brždění jím) a jezdím dost odlišně narozdíl od lidí, který se pomalu rozjíždí, tak já se rozjedu svižně, momentální ukazuje třeba 35 l :-D, ale jsem dříve na požadované rychlosti a tím prostě mi auto žere míň :-) a ne že bych to nějak hlídal, jedu prostě na svým svižným tempem. Na služební koktě to samé a jsem o 1 až 1,5 l níže než ostatní :-) Jinak zatím nevím, jak palubák, na koktě mi přidává, reálnou mám např. město 6 a palubák ukazuje 6,5...
Ten Accord s LPG z Plaz asi nebude žádný zázrak, je v nabídce tak 3-4 měsíce, ještě před 3 týdny nebo tak nějak za tuším 145 (koukal jsem na něj), a na to že je to 2003, má LPG (nepíší jak dlouho), tak má podezřele málo najeto, navíc Plazy a ten autobazar nic moc, co tak nějak znám... Stejně asi jako šunka tento -
[ Link ] a nebo ty 2 z 2006 z AAA, ač sedany, tak jeden 166 615 km a druhý 169 603 km, obě za stejnou cenu...
LPG je až krajní možnost a podstatně nižší a zajímavá cenová nabídka vozu, zatím jsou ceny vyrovnané a montáž LPG cenu navyšuje... proto ta nafta
ač škodovky moc nemusím, tak asi O2 dostane přednost před Hondou... protože jsme v ČR a ojetá škodka se pak prodá lépe než honda (i na tohle koukám), auto se u mě ohřeje tak rok a pak opět výměna
může mi někdo napsat prosím bližší info k motorizaci 1.9tdi 77kw? je to stejný jako "staré dobré" 66 a 81kw tdi?
co vozy francouzské produkce s HDI? konkrétně třeba C4 s 1.6 HDI?
C4 tam ta cena za rok dost padne ne?
Mám služební koktu I 74 kW Tour (jednu z posledních před II) a žere o něco více jak 81 kW, je o něco hlučnější než 81, o hodně než ten motor honda 2.2 i-CTDi, jinak ale bez problémů, aktuálně nějakých 91.000 Km a jen pravidelný servis a vůbec nic měněno. Jezdím delší ale i krátké trasy, celoročně, na nádrž to dá v klidu 950 km ;-)

13.09.2014, 19:27 |
Kmoda | Upraveno: 2014-09-13 19:31:25
Octavii 2 s motorem 1,9 TDI PD 77 KW má kolega z práce a je spokojený. Měl by to být spolehlivější motor než ten 2.0 TDI a samozřejmě úspornější. Co říká tak to vychází,že jezdí zhruba za 5,5 litru nafty. Určitě tady tohle auto někdo má,tak ti něco třeba napíšou. Každopádně třeba mě se nelíbí,že jde z pod kapoty zvuk jak jezeďákovi s traktoru. Ale každý má své,někomu imponuje ten "zátah". Já jsem benzínovej. Když vezmu že se skoro dvěstěkoňovým Accordem s kultivovaným benziňákem se při jízdě na LPG dostanu cenově na stejnou hranici,možná níž,tak nemám co řešit. Když porovnám prostor za volantem,tak si taky oproti Accordu připadám za volantem Octávky více stísněně...
Další jsou taky vstřiky,turbo a další vychytávky,které dokáží pozlobit,může se stát,že co ušetříš za palivo vrazíš do servisu. Já se třeba Accordu s naftou bál,v mé cenové už ty auta měli najeto kolem 200 tisíc a nafťák je vždy větší risk než atmosférický benzin...

13.09.2014, 21:57 |
Losky Plazy jsou šmejdi, tam bych si auto nekoupil. Teda jednou ano a od té doby už nikdy:)

14.09.2014, 21:04 |
Docthor | Upraveno: 2014-09-14 21:07:27
Mé zkušenosti z O2 1.9 tdi 77 kw, najeto cca 130 tis km: Setrvák 20 tis.kč, pak turbo 9 tis kč, pak dva vstřiky 12 tis kč, poté výměník klimatizace 4 tis kč s naplněním, a samo spotřební materiál, to nemluvím o tom že zvuk motoru je hrozný, krade se na díly a celé auta..
Má zkušenost s tímhle autem špatná.
Ale abych jenom nehanil, tak posez a celková ergonomie příjemná, spotřeba taky dobrá - já teda 6,5 ale tímhle to končí :-)

15.09.2014, 00:24 |
Chris 5.1 na accord 2.2 i-ctdi spravis jedine ak jazdis okresky a dialnicu okolo 120 tempomat.
70% mesto 30% dialnice jazdim dlhodobo za 5,7-6,6. Dlhodobu spotrebu za poslednych 18k km mam 6,39l/100km podla spritmonitoru na 225/45 R17 Ale na spotrebu urcite nejazdim.
1,9 TDi PD je uplne iny tupy, Hlucnejsi, menej kultivovany a slabsi motor. No dokazes s nim jazdit okolo 5,5l/100km.
Daj si pozor na rocniky 2007/2008 boli vadne serie skrutky na ojniciach sa strihli/povolili a ojnica prerazila blok.
Pozeral som, ze na hc hladas auto. Pozri civic 8g 1,8vtec, 6kvalt realne s tym par znamych jazdi dlhodobo za 6.5-7.5l/100km.
Accord 2.4vtec pocitaj 8-9,5. Obidva na LPG su parada.
Doctor: a jseš si jistý kilometrama na tom autě? můj otec má na 1,9 navrtíno přez 360000 a nedělala se ani spojka :) zatím jen poloosa
Nechapu jednu vec - to fakt nekdo bude jezdit v mensim, mene pohodlnem, hlucnejsim aute jen kvuli tomu, ze pak ma o neco vyssi hodnotu a je tam mnohem vetsi riziko kradeze nebo vymlacene bocni okno ? No jestli to nekomu staci, tak ok.
mel jsem OI 1.9 74kw PD, jedna octavka 300tkm, druha 220tkm, obe bez jedineho problemu, turbo puvodni, vstriky puvodni, jen olej, filtry, rozvody. Ted máme v rodině 2 77kw OII, jedna ma 150, druha 230 a taky bez jedineho problemu.
Ty dve prvni octavky Docthor vlastne znal.
mrazik: neni to jen o tom, ze se lip proda, je to celkove o dostupnosti nd, servisu,.... Já jsem možná zaujaty,ale kdybych kupoval auto kolem 150tis, tak me nenapadne se na nejakou hondu ani podivat. rovnou bych sel do OII, nebo superbu. Navic jsem presvedceny, ze 1.9 77kw je bezkonkurecni naftovy motor, jak na spotrebu, tak na udrzbu, mozna proto, ze me koncernova nafta nikdy nezklamala (kupuju ale jen osvedcene nafty, nejaka 2.0 nebo 2.5 mi do garaze nevkroci)
Nahradni dily se v dnesni dobe daji sehnat na jakekoli auto (myslim tim klasicke spotrebni znacky) a pokud nemaji skladem, do par dnu jsou naskladnene. Napr. bratr delal na avensisu (2.2 D-Cat) tesneni pod hlavou, s tim se poji spousta dilu a vsechny byli za dva dny pripravene. Tenhle argument je fakt o nicem a konkretne u japonce je preci jen mensi pravdepodobnost potreby nejakeho exotickeho dilu.
No k tomu bezkonkurencnimu motoru snad jedine - no comment - nemam tu zajem vytvaret flame a s takovymto nazorem ti nic vyvracet nebudu.

15.09.2014, 08:51 |
Chris servis budes musiet robit na jednom ci na druhom. Avsak sa tu porovnavaju jablka s hruskami.
Octavia je v kategorii s civicom.
Accord zase so superbom. (accord ma cez 1500kg, octavia cez 1300kg)
vykonovo su v kategorii 2.0 TDi PD a 2.2 i-CTDi teda 140 koni, 6 kvalt. (1.9 TDi je mimo, preto je aj ina spotreba)
Ako vravim, chod pozret civic 1.8 Vtec, urcite nebudes sklamany ;-)
tak za prvé horko těžko budeš kupovat škodovku bez stočených kilometrů, což pak dost ztěžuje odhad budoucí výdrže toho auta. Hondí nafta bude rozhodně méně úsporná, což je velmi dobře vidět ve spritmonitoru na vzorku docela dost aut. A zbytečně se bráníš tomu plynu. Toroid tě omezovat nebude a skryté plnění LPG používá docela dost lidí aby mohli jezdit do těch nešťastných garáží.

15.09.2014, 08:52 |
Petura | Upraveno: 2014-09-15 08:58:44
dostupnost dílů a ceny zase tak moc nerozhodují, dneska se dá sehnat všechno za dost podobné peníze, ale jde o to, jak často se to na tom autě podělá a bude nutné to měnit ...
mě osobně se civic líbí víc jak oktávka, ale zase mám dva prcky, v zimě rád vypadnu na lyže a přes léto jezdí na střeše kolo, takže pořád něco tahám s sebou, takže, oktávka mi přijde praktičtější (i když ten civic taky není nejmenší)
chris: 1.8 vtec, znám měl ho kamarád a občas jsem si to auto půjčil...
ano jde mi o spotřebu která se pohybuje kolem 5-6l a nejezdí se pomalu, toho u benzínu nedosáhnu, leda bych jezdil klobouka a neustále se hlídal ...
a další věc je ta, že je skutečně na peněžence poznat jestli auto jezdí za 5.5 nafty nebo 7.5 benzínu, takže proto ta nafta
O_O: plynu se zase až tak moc nebráním, ale jde o to, že benzinové auto pořídím za stejné peníze jako naftu a pak ještě + instalace plynu a jsem s financema na pořízení jinde než chci a situace dovolí ... :( a zase za každou cenu kupovat o 30 levnějšího bezníňáka s více KM abych tam mohl dát plyn a být na stejné ceně co chci investovat, mi připadá blbost ...

15.09.2014, 08:59 |
Chris tak pre info, accord vychadza este o 0.05 uspornejsie ako superb.
rocnik 2006-2008, 140 koni diesel, manual
[ Link ] [ Link ]

15.09.2014, 10:02 |
PK Koupit rovnou něco s plynem, sice omezenej výběr, ale ušetříš za instalaci. Počítat ale s tím, že nájezdy jsou vyšší, protože nedám si do auta plyn, abych pak jezdil jen pro rohlíky. A myslím si, že benzínový pořídíš srovnatelný za míň. Dneska chce každej naftu a benzíny moc neletěj. A neřešíš pak věci jako turbo, vstřiky a podobný nemoci naftových aut.
Příklad: Sám mám 1.8T s lpg, spotřeba 8-9l lpg a to nejezdím na spotřebu. Není to ale ten příklad bez turba a setrváku :)
Tak je to na mně, abych trochu rozvířil vody a někomum pozvednul adrenalín:-)
Moje zkušenosti se týkají v naftové oblasti jak 1,9TDI, tak 2,5V6 TDI tak hlavně 1,6 a 2,0HDI od PSA.
Upřímně, kdyby mi někdo držel pistoli u spánku a já musel pod nátlakem koupit naftové auto (čohož doufám nikdá už nebude), tak bych bez nejmenšího zaváhání šel právě po 2,0HDI v čemkoliv. A´t v C5, nebo v P407, či modifokaci tohoto motoru v TDCI variantě u Forda. Na chrochtolet 1,9 bych ani nevzdechnul. Oželím 1litr na 100km úsporu v podání 1,9 TDI (aby bylo jasno, bavím se o verzi PD 74kW, no rotačce 66/81kW), ale budu jezdit aspoň v relativním tichu bez dunění, vibrací a bez stylu nic-kop-nic.
Moje tvrzení je podložené oježděním asi 7-8 Pežotů s těmito motory vždy od novoty po 200-360tkm, následné koupení rodinného P407 s 1,6HDI a vlastněním 2x Octavia 1,9 TDI 81/97kW a 1x Superba s 2,5V6 TDI.
Ačkoliv ani s jedním z auta jsem neměl zásadnější problémy (občas zatuhlé lopatky statoru turba, občas - tedy spíše často- zvlněné kotouče u 1,9 a 2,5TDI, tekoucí hadice serva za krásných 7.000Kč u Superba, zblázněná ŘJ komfortu u jedné z oktávek, trvalé vibrace 1,9, které vyřešilo až odpojení jakéhosi spínače na spojce, náhodně se rozscvěcující kontrolka hladiny chaldící kapaliny, v zimě občas zamrzlá nafta a další libůvky), tak vidím, že benzín prostě je méně choulosivý a méně náročný na servis a to vše (aspoň u mě) vyváží vyšší spotřebu a zejména komfort jízdy. A při výběru správné značky i levnější servis.
Je třeba mít na paměti, že se zkracováním ujeté trasy a nárůstem počtu zejména studených startů se výhoda dýzla rychle smazává a navzdory nižší spotřebě začínají převažovat uživatelské nevýhody.
Dneska jsem po dlouhe době vlezl do naftové Caravelly a po 5min vím, ze bych to dobrovolne nechtěl - vibrace, lomoz, nizkoF hluk, přidání = záběr, pak řev a nic, aby to trochu jelo, tak si člověk přijde jak na 125ccm...
Benzín možná nemá "zátah", ale umí jet a neotravovat...
Za mě ten Accord v naftě či benzínu/Lpg, případně starší Civik v kombajnu?
CV: staršího Civica kombi jsem už měl... nebyl špatný, ale O1 byla lepší
sám fakt nevim do čeho jít... jen vím jedno, že je to pakárna vybírat auto do 50, 100 nebo 150 tis ... prostě každý má něco :(
líbila by se mi třeba i E46 kombi, ale najít zajímavý kousek je snad horší než najít oktávku

15.09.2014, 19:50 |
Kmoda Je pravda,že třeba ty Hondy moc na výběr nejsou. Já jsem Accorda 2.4 hledal 2-3 měsíce než se mi povedlo sehnat přesně to co jsem chtěl. Jestli nejsi náročnej a stačí ti Octávka tak do ní asi jdi,tam máš z čeho vybírat...
za tyhle peníze můžeš mít opravdu hezké mondeo combi benzín a bohatě zbyde na LPG
Mám Golfa V s 1.9TDi 77kW. Jede to slušně + když se to chipne tak je to v pohodě. Vibrace tam samozřejmě nějaký jsou, ten kultivovanější chod motoru je o něco lepší než klasický rotačce ale zázraky taky nečekej. Každopádně to patří k povedenějším motorům VW a při správný údržbě to zvládne 500tis a klidně i víc. Kupoval jsem ho když měl najeto 200tis.. jediný co tak spojka se setrvákem už je na tom hůř, trochu uchcává tandem a pak klasika jako žhavičky,čepy,ložiska, s tim se prostě počítá..motor jako takovej zatím bez závad. Když to hodně šolíchám tak dokážu jet za 4.5 L/100km jinak je to spíš kolem 5,5L .. Takže tenhle motor ti klidně doporučim..jen jak už bylo řečeno u některých je potřeba shlídnout šály a šrouby na ojnicích..
Jinak jsem jel i s 2.2 CDTI.. opravdu dobrej motor od japonců, kultivovanej chod, hezky to jede..znova platí, že pokud se nechá udělat chip tak se charakteristika motoru zlepší. Takže tenhle ti s klidem doporučim taky..Jen spotřeba je někde kolem 7 litrů při normální až ostřejší jízdě..
Motory TDCI a HDI (krom 1.4 a možná 1.6) nebrat.. elektronika se zrovna 2x nepovedla.. U některejch kousků i samotnej agregat..
Woko_O: v čem byl ten 2.2 CDTI? Accord, CRV, FRV, civic?
ten civic se mi zamlouvá víc, ale jestli má jezdit za 6,5-7l nafty, tak to rovnou můžu jít po 1.8 i-VTEC
Woko se asi spletl.Ty HDI jsou tak blbý, že si je dává do aut kdekdo.

16.09.2014, 22:40 |
PK U nás v rodině jsou dvě 307 1.6 HDI, jedna 66 druhá 80 kw. Obě koupený předváděcí, km v rozmezí 10-20 tis. Teď mají kolem 130 tis, motory fungují. Na 66 se nic neřešilo, ale zase se jezdí převážně delší trasy, 80tku potkala výměna spojky + setrváku lehce po 100 tis, pak ještě turbo taky tak nějak s těma kilákama. To ale nejspíš bylo tím, že auto dlouho divně syčelo, jezdilo se s tím všude možně po servisech, kde na nic nemohli přijít. Až pak nějakej koumák přišel na netěsnost/špatnou hadici u turba. Chvíli na to odešlo turbo a dalo se nový...Kolem těch 100 tis se taky už pomalu ozývá podvozek - nějaký čepy, dělaly se kotouče a takový ty spotřební věci.
Spotřeba kolem 5 l. Já osobně chorvatsko 1200 km tam a 1200 zpátky, klima, plný auto, 4 lidi, jelo se podle předpisů a vyšlo mi 4,8l.
66 kw by neměla mít dvouhmotu a rozhodně nemá fitr pevných částic. Rozdíl ve výkonu až tak znatelnej není, spotřebou je na tom o malinko líp.
Je to tak, 66kW je bez FAPu a má 1hmotu. 80kW 1,6HDI má jak FAP, tak 2hmotu. Ovšem u FAPu ení problém s regenrací, zhruba kolem 150tkm stačí doplnit aditivum. režim regenerace nelze postřehnout (já osobně jsem po dobu vlastnění 2 let P407 s 1,6 80kW nezaznamela, zdali a kdy se regenerace prováděla, prostě šlo to mimo mě, jak by tam FAP nebyl).
Petura: jo sorry.. Byl to Accord v sedanu..

17.09.2014, 23:45 |
Augi Petura: Jsem stále vydřenej z 1.9 TDI. Mám 2x v Roomsteru, 1x O2 TDI. Skoro bych řekl nezničitelnej motor, když se k tomu chováš normálně, s chipem hodně zajímavý, sériový komponenty to snesou hravě, žena má auto od 125tkm, pak chip a teď už má 230 a vše původní. Zní to blbě, já vím, ale rozhodně O2.
Tak jsem posbíral nějaké další informace a od naftového civica upouštím a buď klapne nějaká O2 tdi nebo accord tourer 2.0 benzin s LPG, záleží na tom co dřív přijde
Na Octavku bych se vyprdnul a koupil superba. Líp se v tom jezdí a ceny budou asi stejne.+ -
koupil bych 1,9tdi 96kw po úpravě softu se stím dá i bezpečně předjíždět:-). Za 5 let a 60000km jsem na něm vyměnil 2 ramena po 1200kč. Spotřeba město 6,5 dálka 4,5-5,5 .. Přijde mi to jako spolehlive auto. Pár jich jezdi mezi přátely v okoli a taky no problem a to mají daleko větší nájezdy než má můj (190 000km)
nechápu proč škodovky nemají i zadní okna s el. ovládáním a mají tam švihadla, když už mají dvouzonovou klimu ...
i moje stará O1 z roku 1999 měla všechny okna s el. ovládáním, ale najít tohle v O2 je nadlidský úkol :(
A na co el.okna zadní? Asi to teda někdo používá to je jasné,ale snad minimálně ne? To bych vubec neřešil. Stejně tak šíbr nevím k čemu slouží..
Cenově jsou na tem škodvky jak? To už do 140t najdeš O2? A pak mě napadá proč řešíš el.okna zadní když auto bude jen na rok.. To jsou drobnosti ne?
Šíbr skvělá věc, pokud stojím 1, 2 nebo i 3 na semaforech, nemusím lovit semafor někde mezi auty, koukám přes šíbr krásně nahoru a vidím ho :-) A taky super na větrání, není nutné mít stále puštěnou klima ;-)
Já to mám teda furt zatažené,nějak mi to nepříjde jako nejaké plus.. A větrání? Příjde mi to stejné jako když stáhnu okna! Hučí to stejně a větrá to taky tak.
Collin: jezdí se mnou děti a el. okna jsou dobrý, občas se hodí vypnout ovládání, popř. urychlit zatažení okna, otevření všech oken najednou pro rychlejší větrání v létě, atd...
Sibr super věc, na civicu používám neustále

22.09.2014, 12:13 |
camron | Upraveno: 2014-09-22 12:14:49
Ad šíbr - za mě - úplně zbytečná věc a starost navíc (bezpečnost, zatékání, ucpávání odtokových hadiček, smrad z hniloby, atd.) - bez toho se hravě a rád obejdu.
Ad spotřeba - to si děláte (někteří) cecky, že řešíte spotřebu v rámci desetin a setin litru, ne?
Jinak jsem Škoda-pozitivní, ale 1.9 Tdi PD bych opravdu nechtěl. Je to slabé a má to hrozný projev (jak výkonový, tak zvukový). A v dnešní době by mi stoprocentně vadila 5q převodovka. Máme jednu 2.0 Tdi BMM (té se výše uvedená spotřeba netýká) a to je jiné kafčo (navzdory tomu, že už měl být podle některých zdejších guru minimálně 3x po smrti).
nerozhodnost strašná to vlastnost ...
téma bych měl přejmenova jaké auto v ceně kolem 150tis
mám dva kandidáty a to Accord tourer 2,0 Comfort, 155koní, dual digi klima, 4x el. okna, el. zrcátka, el. zadní kurfový dveře, dálkový centrál, ABS, hagusy, origo 16" Alu, sada zimních pneu na plechu, první majitel, rok 2003, serviska a uvěřitelných 135tkm (pěkné čisté auto s minimem provozních škrábanců, kde vše funguje jak má)... auto by čekala instalace LPG
oproti tomu Octavia 2 kombi, 1,9tdi 77kw (žádný konkrétní kus), představa digi klima, výhřev sedaček, el. okna (všechny), Alu kola, ročník 2005 - 2006
ač jsem Honda pozitivní, tak v tomhle případě se mi zamlouvá i ta Oktávka a připadá mi prostornější a nemůžu se ubránit vnitřnímu pocitu, že o dva tři roky mladší auto je lepší než starší
rovnám jablka s hruškama, ale vážně nevím čemu dát přednost
Jsem spíš koncernově pozitivní, ale kdybych měl tuhle volbu, šel bych do Acorda s LPG.
Aspoň si ho na parkovišti před obchoďákem vždycky poznáš.
Shánět dobrou Octávku v naftě je jak hledat jehlu v kupce sena.
Jdi do toho Accorda ;-) i když 2.0 není nej motor, ale pořád lepší jak chrochták ropák v té oktávce...
Ač jsem japanofil, tak u Hondy bych po 11 letech trpěl fobií z hniloby.

26.09.2014, 12:55 |
Chris Zdeny, tak to by si sa mal viacej bat o mazde.
Co sa tyka toho accorda:
Ale neni to az take strasne, zalezi jak sa o nich staral, ci boli garazovane, su aj 2003 bez hrdze a su aj s.
- popozeraj hrdzu okolo celneho okna, okolo prednych svetiel a prahov
- elektricky zadny kufor , tam bol problem, ze sa prelamovali kable v priechodkach, cize to si pozri, ale tusim sa to da prerobit na manualne
- zadne brzdy, teda kotuce (ak ich raz rocne neprecistis a nenamazes, zvyknu drhnut) plus pakne na rucnu brzdu co su v naboji u combi.
Komplet kotuce, dosticky, pakne ATE vyjdu cca 100e
Sice to je comfort, teda najnizsia vybava je to stale nieco medzi ambiente a elegance u octy. Jedine ak si to nedal doplatit, tak tempomat ti bude chybat.
Jedine co na tych autach ludia menia, je olej,filtre cca 15k km, 40k km nastavenie ventilov,60-90k brzdy a okolo 200tis re-check naprav.
GL pri vybere
Chris: šak to je důvod, proč ji nemám :-)

26.09.2014, 20:49 |
Kmoda Petura: Octavia ti připadá prostornější než Accord?? A kde je prostornější? Tomu nevěřím, kor když se bavíme o Toureru :-D
tak rozhodnuto, místo nafty bude 2l benzín :) a po čase LPG

Správná volba, gratulace ;-)
hezká, motor K20? Co to stálo?
Co hniloba? Lemy, prahy, dveře - vše OK? Pokud ano, tak vítej v klubu japanofilů:-)Kolik že ročník? Mylsím, že 03, ne?
Je to 2003, ale v super stavu, jeden majitel, najeto 134tkm, hniloba žádná, ...
Po 5 Hondach Civic první dospělejší
Tak pokud není hniloba, to je supr! To je základ! Tak ať ti slouží, ale to japonci obvykle dělají bez problému:-)
je to dovoz z D, cenovka byla 130 + přihlášení + instalace LPG, takže to nahoru vyleze, ale zase když jsem viděl co se nabízí v ČR po bazarech, tak jsem neváhal tohle vzít...
rozhodoval jsem se mezi tímhle a Octávií 2 kombi, kdy oktávka by byla mladší o dva tři roky, ale žádná nebyla tak hezká
Je to "slabá" K20, ale těch 155 kobylek stačí, absence 2hmotové spojky potěší, a díky slabšímu motoru prý netrpí poloosy jako v dieselu a silnější 2.4... ale vše ukáže čas až něco najezdíme, jestli budu tak nadšený jako jsem teď :)

01.10.2014, 09:07 |
DaveF auto moc hezký, ale že tě auto ročník 2003 vyjde na 170tis, to mě trochu překvapilo :)
btw. prodám Mondeo 2,0 benzín, rv.2002 za 40tis :-)
M3 r.v. 2002 te vyjde na 400, pritom v ni neodvezes tolik, vic zere, má míň dveří jak to Mondeo za 40...
ale zase z 10 Mondeií si můžeš udělat vozovou hradbu kolem baráku!

02.10.2014, 13:28 |
DaveF Nemyslim to špatně, ani nejsem blbej, vim, že Honda je dražší ojetina než Ford. Ale jsou to benzínový kombíky ve stejný třídě, s podobným benzínovým motorem, tak proto to srovnávám.
M3 neni ani jedno z toho, takže tam fakt není co srovnávat...
DaveF: taky jsem váhal jestli vzít tohle starý nebo něco jinýho o něco mladší, Honda je mi více než sympatická, takže první setkání a svezení rozhodlo... věk šel stranou

02.10.2014, 20:46 |
DaveF však já to schvaluju, navíc oproti oktávce asi není co řešit :-) snad jedině kdybys to chtěl brzo prodat

31.10.2014, 00:32 |
vaznenasrana | Upraveno: 2014-10-31 00:35:43
Autobazar Plazy - nevím co si mám o prodejci myslet. Zatím nic hezkého. Je to teda rok, ale co jsem si tam koupila auto a další den mi ho nekdo ukradl - ani 1 noc nevydrželo. Zaparkováno z podzemní garáže, žádné vymlácené okno a jelikož to byl automat, nedá se odtáhnout. Dovezla jsem si ho v pátek s tím, že na pondělí mi to Allianzka nafotí - havarijní se nestihlo. 300.000 v prdeli. Dobrý, co? Už se snažím rok najít někoho, kdo má podobnou zkušenost, nebo někoho, kdo by mi dal informace. Odměním! Jak to vůbec člověk pozná, že tam je lokátor?
Taky dost zavádějící, že jsme měli domluvenou prohlídku až o víkendu, když jsme volali, že jsme v bazaru, pan majitel ochotně do 10 minut přijel, že prý musí auto ,,nachystat,, ... Můžu si to myslet, můžou si to myslet ostatní, ale jak to dokázat... Děkuji
Teď po roce nevyřešíš už nic
No založit si tu účet, napsat negativní zkušenost, jet z Olomouce do Plaz pro auto v pátek na blind a ještě po otevíračce :-D :-D :-D Jasně, hned první reakce bude, že se do Olomouce přestěhovala pak, ale přezdívka originální :-D :-D :-D